Sir Siekier 861 Posted November 22, 2016 Witam serdecznie, Postanowilem zalozyc ten temat aby troszeczke odciazyc temat glowny gdzie juz i tak dyskutujemy o wszystkim. Zatem ten temat przeznaczony jest do dyskusji na temat kazdej formy pomyslu dotyczacego naszej ligi. Na poczatek chcialem rozpoczac taka oto dyskusje. Ile osob obecnych przed wyscigiem mogloby cie przekonac aby moc pojechac na dwa pokoje? Jak dla mnie ta liczba to 24. Wg mnie dopiero gdy mamy tylu gotowych mozemy myslec nad powyzszym pomyslem. Prosze o wasze zdania. Share this post Link to post Share on other sites
sieniu 506 Posted November 22, 2016 Ja też uważam że 24 osoby to minimum,jak było by 32 to już bajka Share this post Link to post Share on other sites
DeeS 99 Posted November 22, 2016 Wystarczy zachcecic troszke nafrodami. Moze pomyslec o symbolicznej zrzutce. Wprowadzic kilka zmian w punktacji. Pkt za quale Pkt za best lap Za race 1 - 25 20 16 13 I tak dalej Race 2 50 40 32 26 22 20 19 I w doł. To wszystko sprawia ze rywalizacja jest bardziej wyrownana. A i motywuje do robienia quala itp. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Share this post Link to post Share on other sites
Sir Siekier 861 Posted November 23, 2016 Mnie sie bardzo podoba. Wysmienity pomysl. Zajmiesz sie tym? Share this post Link to post Share on other sites
tprudzic 192 Posted December 5, 2016 przenosze dyskusje tutaj odnosnie postu cieglasza ( Time trial? To już dużo bardziej sensowne, elastyczność nieporównywalna. Tylko tam zapisywany jest BL ever per auto. Czy to nas nie ograniczy? ) @cieglo, czemu BL ever per auto mialoby nas ograniczyc? myslisz, ze problemem moze byc to ze ktos rok temu zrobil ten czas i teraz juz nie jezdzi szybko? moze przycinanie zakretow mogloby byc problemem, ale w sumie kazdy ma takie same warunki wtedy. ogolnie teraz mysle, ze mozna zrobic dwa luzne tygodnie z testami wlasnie w ramach tej intergracji calej naszej paczki i z dwoma pokojami. raz potestowac jak sprawdzi sie TT i raz potestowac jak wypadnie prekwalifikacja w tygodniu. no chyba ze jeszcze jakies inne pomysly mamy, to mozna jeszcze tez cos innego potestowac. Share this post Link to post Share on other sites
pela222 552 Posted December 5, 2016 Jest jeszcze opcja wykorzystania aplikacji vhud przez eksport do simracingmanager.com...ale tutaj 1) nie każdy tego uzywa 2) nie każdy chce tego używać 3) czy czasy widzę tylko ja swoje czy administrator Yarek widzi wszystkich? 4) nawet jak Yarek widzi wszystkich to pomysł upadnie bo patrz pkt 1 i 2. Sent from my HTC One using Tapatalk Mi takie czasowki o tyle by pasowały że ja jestem tak jak cienglasz, zdeklarowany na niedzielę wieczorem. Nie chcę się deklarowac na kolejny dzień że będę. To nie chodzi o to, że to "tylko 15 min" bo wiadomo, że nigdy nie jest. Bo może i będę miał ochotę pojeździć 2 godz w tygodniu, ale wtedy to robię kiedy mam ochotę a nie bo musze, żeby jakieś tam czas wykręcić. Oczywiście się podporzadkuje do decyzji. Być może również poprzez stałe uczestnictwo w grupie nr 2 gdyby się okazało że kwalifikacje są wprowadzone. 2 Share this post Link to post Share on other sites
KaczyVR6 16 Posted December 5, 2016 U nas na stronie też toczy się dyskusja http://pcars.com.pl/index.php?/forum/86-pmcmała-liga-lte/ Share this post Link to post Share on other sites
sieniu 506 Posted December 5, 2016 Postanowiłem zrobić symulację na podstawie kwalifikacji do wczorajszego wyścigu jak by wyglądał Pokój A i B Pokój A Sylwester Diego Cienglo Biały Error Killroy Tomaszan Topru Marcin Darkman Sieniu Seba Camel ikon10 CmcH Martusia Pokój B Kamyk Arsenal Luwek Starzi Florek Kaczyvr6 BartekPL Majkaxa Gustaw Cyber Pela Moim Zdaniem Kwalifikacje przed każdym wyścigiem nie są dobrym wyznacznikiem podziału pokoju na A i B Po pierwsze nie każdy dobrze się czuje na danym torze i np: wczoraj wykręciłem 8 czas a skończyłem 5 i 4 bo tor pasował mi pod tępo wyścigowe a nie kwalifikacyjne Po drugie tego typu kwali będzie nam mieszać pokój co wyścig a nie o to nam chodzi Ja widzę to tak przed kolejnym sezonem robimy kwalifikacje które wyłonią najszybszą 16 ,po zakończeniu sezonu, 4 ostatnich kierowców spada do pokoju B a 4 najszybszych bądź z najlepszą frekwencją kierowców trafia do pokoju A.i w kolejnym sezonie (evencie) już kwalifikacji niema tylko obowiązuje system awansów i spadków. Pisząc to jestem świadom tego że jako założyciel ligi mogę się nie załapać do podstawowej 16 2 Share this post Link to post Share on other sites
cieglo 977 Posted December 5, 2016 (edited) Kaczy, jeszcze dodamy trzeci serwis z ich własną dyskusją i mamy przepiękną ligę Kabaret, serio. Przyjdźcie tutaj, przenieśmy się do Was, znajdźmy neutralny grunt, cokolwiek ale błagam - skoro chcemy jeździć razem, umawiajmy się razem i bądźmy jedną społecznością. Zaraz się okaże, że heniek_gt dogaduje szczegóły naszych kwalifikacji z turboziomkiem na twitterze... Wracając do tematu, jestem całym sercem za rejestrowaniem czasów np. za pomocą time triala. To oczywiście przy założeniu, że w ogóle idziemy w tym kierunku - ja nie jestem przekonany, że to co mamy obecnie wymaga zmiany. Przecież nadmiarowi ścigańci mogą organizować się niezależnie, robić własny wyścig i tyle - dlaczego potrzeba do tego celu nadgryzać obecny kształt ligi? Potrafię zrozumieć, że Error mocno polubił się z kimś z nowej paczki i chce przepchnąć administracyjnie do zasadniczego składu. Potrafię zrozumieć ale nie zamierzam akceptować Chyba, że stoi za tym szersza myśl i po reformach dostaniemy ligę, która wniesie do tematu nową jakość a skorzystają wszyscy. Póki co sprawdzają się moje obawy bo kiedy popularność z ligi na powrót znowu zmaleje - okaże się, że wciąż jeżdżą 23 osoby ale w rezerwie mamy część obecnych (i aktywnych!) ścigantów, w zasadniczej - napływowych, którzy normalnie musieliby czekać na dogodną okazję do startów w top16. Wiem, że "napływowi" brzmi słabo ale tak to wygląda skoro każdy ugaduje się na własnym serwisie i przychodzi tutaj nie wiadomo po co. PS. Dopiero doczytałem wpis Sienia. Spoko - takie coś jest uczciwe i tak naprawdę jest wypadkową i umiejętności i aktywności. Ktoś niezbyt szybki ale mocno aktywny może złapać więcej pkt niż przekot, który wystartuje w jednym wyścigu. Poza tym taki model daje nam zawsze priorytet w postaci 16tki w pokoju zasadniczym. Edited December 5, 2016 by cieglo 1 Share this post Link to post Share on other sites
tprudzic 192 Posted December 5, 2016 (edited) 17 minut temu, sieniu napisał: Moim Zdaniem Kwalifikacje przed każdym wyścigiem nie są dobrym wyznacznikiem podziału pokoju na A i B Po pierwsze nie każdy dobrze się czuje na danym torze i np: wczoraj wykręciłem 8 czas a skończyłem 5 i 4 bo tor pasował mi pod tępo wyścigowe a nie kwalifikacyjne Po drugie tego typu kwali będzie nam mieszać pokój co wyścig a nie o to nam chodzi Ja widzę to tak przed kolejnym sezonem robimy kwalifikacje które wyłonią najszybszą 16 ,po zakończeniu sezonu, 4 ostatnich kierowców spada do pokoju B a 4 najszybszych bądź z najlepszą frekwencją kierowców trafia do pokoju A.i w kolejnym sezonie (evencie) już kwalifikacji niema tylko obowiązuje system awansów i spadków. Pisząc to jestem świadom tego że jako założyciel ligi mogę się nie załapać do podstawowej 16 piszesz, ze kwalifikacje przed kazdym wyscigiem nie sa dobrym wyznacznikiem podzialu na pokoje, a uwazasz ze jedne kwalifikacje, ktore wylonia sklady grup na caly kolejny sezon sa sprawiedliwsze ?????WTF??? Wlasnie dobrze, ze sklad bedzie sie mieszal, bedzie wieksza pewnosc, ze w jednym pokoju spotykaja sie osoby rowniejsze na danym torze. ja tez w Q jade slabiej bo sie nie skupiam na dobrym czasie, tylko na wyczuciu samochodu. jak bede musial walczyc o dobry wynik w Q to zmienie podejscie. sieniu spojrz na historie, nie widzisz tendencji do wykruszania sie osob wraz z postempem sezonu? jak chcemy ustalac na sztywno sklady pokojow to ja nie ogarniam po co ta rekrutacja. skonczy sie na tym ze znowu bedziemy miec pokoj z 10 kierowcami. Edited December 5, 2016 by tprudzic Share this post Link to post Share on other sites
DeeS 99 Posted December 5, 2016 Moim zdaniem : Dodatkowy qual tuż przed wyścigiem. Planowo start mamy 21.45 - generalnie zawsze jest tak że o 21. już większość jest. Robimy dwa pokoje - o 21.10- jedziemy qual 15min . To wyłania nam Top 16. która jedzie w pokoju A a reszta w B. I priorytetowo pokój A ma być 1 FULL a nie jakieś dzielenie po 12-13 osób. 2 Share this post Link to post Share on other sites
cieglo 977 Posted December 5, 2016 Nie Diego, jeśli start jest o 21:45 to nie oznacza, że nagle magicznie każdy znajduje bufor 45 min Ja czasami jestem na styk, wiadomo, że lepiej mieć zapas ale idąc takim torem myślenia zaraz gładko zejdziemy do 19:00 bo przecież każdy i tak wpada sporo przed Share this post Link to post Share on other sites
Sir Siekier 861 Posted December 5, 2016 Dobra. Pomysly mi sie podobaja. Jednak zapominamy o najwaznieszej rzeczy. Ja sie dwoje i troje.. Ale nie moge ogarnac wiecej ludzi na te chwile. Wy macie tez znajomych.. Zwerbujcie. 5 osob wystarczy. Wowczas beda 2 pokoje pelne. No i jedno jest pewne. Do konca eventu nic sie nie zmienia. Sieniu pomysl prosze nad autem. Zwolnijmy troche w nowym roku. Sent from Xaiomi Mi5 ver Karramba! Share this post Link to post Share on other sites
tprudzic 192 Posted December 5, 2016 no nie ogarne tego. nie masz czasu, nie ogarniesz dwoch pokoi. to po co zwolywac tyle osob jak skonczy sie to tym co bylo na poczatku czyli niepelnym pokojem? czy wy tego nie widzicie, ze sztywne sklady nie gwarantuja pelnego pokoju???sieniu, error , simracujecie juz baaardzo dlugo, byl kiedykolwiek pelen pokoj przez caly sezon majac sklad w liczbie takiej jaki jest max pokoju? dobra, ja juz skonczylem swoje wywody, jestem za prekwalifikacjami w jakiejkolwiek formie, zeby miec jeden glowny pokoj zawsze pelny. co zdecuduje nasz wodzu to ja i tak sie dostosuje. Share this post Link to post Share on other sites
DeeS 99 Posted December 5, 2016 Nie Diego, jeśli start jest o 21:45 to nie oznacza, że nagle magicznie każdy znajduje bufor 45 min Ja czasami jestem na styk, wiadomo, że lepiej mieć zapas ale idąc takim torem myślenia zaraz gładko zejdziemy do 19:00 bo przecież każdy i tak wpada sporo przed Rozumiem Cie ale dla mnie to chyba najbardziej realna opcja. Nie widze tego zeby kazdy jeszcze pilnowal innych terminow i godzin. Lepiej spotkac sie 20 min wczesniej zrobic szybki 10 minutowy qual. kolejny termin w tyg anie wszystkim bedzie odpowiadac. Ja i tak sie dostosuje ale uwazam ze powinno to sie odbywac tego samego dnia . Chyba ze TT . Tez calkiem ok. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka 2 Share this post Link to post Share on other sites
cieglo 977 Posted December 5, 2016 Tak, tylko, że z TT jest ten problem, że wysypiemy się przy pierwszej powtórce auto/tor - TT zapisuje tylko najlepszy przejazd i nie oddaje bieżącej formy (realne Q faktycznie to odzwierciedla). Podobnie jest zresztą chyba także przy czasach rejestrowanych na simracing. Tak swoją drogą - pytał Pela - czasy można przeglądać samemu i są widoczne - posługujemy się filtrem by zobaczyć właściwe przekroje. Share this post Link to post Share on other sites
KaczyVR6 16 Posted December 5, 2016 Kaczy, jeszcze dodamy trzeci serwis z ich własną dyskusją i mamy przepiękną ligę Kabaret, serio. Przyjdźcie tutaj, przenieśmy się do Was, znajdźmy neutralny grunt, cokolwiek ale błagam - skoro chcemy jeździć razem, umawiajmy się razem i bądźmy jedną społecznością. Zaraz się okaże, że heniek_gt dogaduje szczegóły naszych kwalifikacji z turboziomkiem na twitterze... Ale w czym drogi przyjacielu to przeszkadza? Czy ty wchodzisz na nasze forum i wypowiadasz sie tam- nie ,czy ty bedziesz udzielał info ludziom u nas o czym wy tu dyskutujecie- nie , czy na forum PC ktoś decyduje bez was - nie i czy Ty przyjacielu bedziesz pośrednikiem między forami- nie. Ty przyjacielu nie bedziesz tracił czasu bo wszystkie info wychodzą z Tąd a ja poprostu jestem "pomostem" miedzy forami.:))))) Share this post Link to post Share on other sites
tprudzic 192 Posted December 5, 2016 (edited) 5 minut temu, cieglo napisał: Tak, tylko, że z TT jest ten problem, że wysypiemy się przy pierwszej powtórce auto/tor - TT zapisuje tylko najlepszy przejazd i nie oddaje bieżącej formy (realne Q faktycznie to odzwierciedla). Podobnie jest zresztą chyba także przy czasach rejestrowanych na simracing. Tak swoją drogą - pytał Pela - czasy można przeglądać samemu i są widoczne - posługujemy się filtrem by zobaczyć właściwe przekroje. co to za problem ze ktos dawno temu zrobil dobry czas? nie sadze, ze ktos zalicza regress z forma. Edited December 5, 2016 by tprudzic Share this post Link to post Share on other sites
Gustaw 267 Posted December 5, 2016 (edited) Ja tam się pospisuje pod Topru w ogóle jak to ma tak wyglądać typu to spotkajmy się jeszcze 45min wcześniej plus kwali plus 1 wyścig 2 wyścig jakieś grupy wsparcia kółka różańcowe to ja tego nie widzę. Będzie potrzeba 3 godziny na rozegranie tego a już schodzi sporo czasu. A kto sprawdzi tez kwali w formie TTriali czy ktoś nie tnie tam gdzie nie można a gra pozwala ? Czemu ma liczyć się tylko jakaś czasówka ? A nie inne aspekty że np od początku ligi PC jesteś lub jeszcze znamy się z GTurismo. A jak frekwencja jak komuś coś wypadnie a miał jechać jak to policzyć. Jak ma to tak wyglądać że tylko czasy się liczą i to ile kto poświęci czasu na setup w tygodniu - to ja szczerze zrezygnuję z ligi Edited December 5, 2016 by Gustaw Share this post Link to post Share on other sites
tprudzic 192 Posted December 5, 2016 (edited) gustaw zawsze w formie z przecinkami ;-) niby sie podpisuje pode mna, ale jednak nie. to jak chcesz miec pewnosc, ze jeden pokoj bedzie zawsze pelny? masz jakies inne pomysly? czy wolisz jezdzic w swojej, znanej, starej, 10 osobowej grupie? nie za bardzo rozumiem dlaczego zlym jest grupowanie ludzi o podobnym tempie? wiadomo, ze jak nie masz czasu na treningi i testowanie setupu to czasow tez nie zrobisz dobrych. co to za ujma, ze jeden wyscig pojedziesz w pokoju B. przeciez sciganie bedzie takie samo, nawet lepsze bo bedziesz jechal bardziej w kupie z innymi, a chyba wlasnie to jest najwazniejsze. Edited December 5, 2016 by tprudzic 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gustaw 267 Posted December 5, 2016 Tylko jak rozwiązać kwali ta gra nie jest do tego stworzona TTrial też będzie kulawy bo można oszukać grę ścinkami. tylko kawli a tempo wyścigowe wypadki i deszcze i inne dają różne rezultaty na mecie i czasem tracą 2-3 sek na kółku (w tempie kwali) dojeżdża się bez problemu w pierwszej 5. w pokoju B będzie mało ludzi nie wierze przy takim układzie że o pietruchę tam będziemy jeździli w dużym gronie. no nic dyskutujmy jak można pogodzić kwalifikację - można jechać w DIRT tam jest to dobrze rozplanowane jako pojedynczy rajd czy OS . ps. i masz racje jak error napisze niby sie z Toba zgadzam , ale jednak nie czyli może będę albo nie jak mnie nie będzie. Share this post Link to post Share on other sites
sieniu 506 Posted December 5, 2016 Niema zdania już na ten temat nigdy nie dogodzimy wszystkim. Wiejska Dla tego ja przechodzę do pokoju pocieszenia więc już macie jedno wolne miejsce w podstawowej 16 Wypełnicie go szybszym kierowcą Share this post Link to post Share on other sites
Camel2336 5 Posted December 5, 2016 Niema zdania już na ten temat nigdy nie dogodzimy wszystkim. Wiejska Dla tego ja przechodzę do pokoju pocieszenia więc już macie jedno wolne miejsce w podstawowej 16 Wypełnicie go szybszym kierowcą Bez sensu ! Zawieś ten temat tutaj do końca eventu bo zaraz się wszyscy pokurw.. Wsiadajmy do samolotu do Zhuhai i opanujmy się ! )) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
pela222 552 Posted December 5, 2016 Z tym jezdzeniem o pietruszkę to mi akurat nie przeszkadza, bo teraz to niby o co się ścigamy Może kilka rzeczy jak to ja widzę: 1) ustalenia powinny być takie żeby były uniwersalne bez względu na sytuację bieżącą. Teraz powiedzmy jest tak że było by 26 osób. Jutro może 20 a może 40. Ale trzeba tak to zrobić ze jak wyjdzie zaraz (hihi) GTS to będzie to można zastosować. 2) włodarze powinni się dogadać czy mówimy o fuzji czy raczej wrogim przejęciu. Skoro fuzja to może sieniu powinien ustalić pewne rzeczy z liderem drugiej grupy. Również w punkcie zasad nominowana grup wyścigowych. Myślę że ile osób tyle opini. Na koniec dnia ktoś musi podjąć decyzję. Ja nie zamierzam takiej decyzji negowac. Fakt że jestem krótko z wami powoduje że łatwiej mi to napisać niż innym którzy ścigają się od zawsze. 3) Jeden pokój powinien być 16 osobowy (każdy wyścig) 4) Drugi pokój tyłu ilu pozostało. 5) drugi pokój nie powinien być traktowany po macoszemu...pelna klasyfikacja / punktacja etc. 6) można pokoje podzielić tak że najszybszy z kwalifikacji / poprzedniego wyścigu (klasyfikacja poprzedniego wyścigu może być kwalifikacja do startu w kolejnym) jedzie pokój 1, drugi w pokoju 2, trzeci w pokoju 1, czwarty w pokoju 2 etc. Punkty zdobywa się w obu pokojach i są traktowane jednakowo. Tym samym nie mamy lepszego pokoju / gorszego pokoju. Mamy tylko priorytet zapełnienia pokoju nr1 (zawsze 16 zawodników). 7) przy odpowiedniej punktacji można zniweliwac że ktoś w pokoju nr2 gdzie bylo 7 zawodników i przyjechał 7 zdobywa więcej punktów niż 13 na 16 w pokoju 1. 8) nawet jeśli się nie da (bo do końca się nie uda zniwelować) to chyba nie o jakieś punkty tu chodzi tylko zabawę w jak najszerszym gronie. 9) zmeczylem się pisaniem na telefonie... Ale to by było kilka propozycji z mojej strony Sent from my HTC One using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
sieniu 506 Posted December 5, 2016 Error rekrutuje,niech on decyduje i może niech on wypowie się jaki on ma pomysł na to. Bo ja na tamtym forum dostałem Bana Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Share this post Link to post Share on other sites