Samochod:
BMW 2002 Turbo
Tory:
1. Oschersleben National 08.01.2017
2. Silverstone International 15.01.2017
3. Snetterton 200 22.01.2017
4. Hockenheim-krótki 29.01.2017
5. Spa 05.02.2017
6. Sonoma Raceway National 12.02.2017
Ustawienia rozgrywki:
Date 25 czerwca, godzine 13:00.
Progres czasu x2.
Progres pogody x5.
Pogoda w R1 - slonce.
Pogoda w R2 -(4sloty) slonce, zachmurzenie, losowo, slonce.
Asysty fabryczne.
Zuzycie opon x2.
Zuzycie paliwa realne.
Linia pomocnicza wylaczona.
Usterki mechaniczne wlaczone.
Pelne uszkodzenia samochodu przy kolizjach.
Tuning dozwolony.
Start wyscigu:
21:45
Zaczynamy od 15min Q.
Potem 20min R1.
Nastepnie 45min R2 ze startem w kolejnosci odwrotnej do miejsc zajetych w R1. Jak ktos zalicza Disconnect w R1 to trafia na koniec stawki w R2. W przypadku kilku osob z disconnectem, ostatni jest ten, ktorego rozlaczylo ostatniego. W przypadku awarii/rozbicia samochodu kierowca jest traktowany tak jakby ukonczyl na koncu, wiec startuje z przodu stawki.
Zasady:
W nowym sezonie pokoje dzielimy na jeden pelny - A, drugi z pozostalymi - B, jak bedzie nas wiecej to nawet pokoj C.
Z pokoju A wypadaja zawsze 3 ostatnie osoby z poprzedniego weekendu wyscigowego oraz kazdy kto dostanie DSQ.
Do pokoju A awansuje najszybsza trojka z pokoju B z poprzedniego weekendu.
Do pokoju A moze awansowac wiecej niz 3 osoby w przypadku gdy ktos z pierwszej 13 poprzedniego weekendu z pokoju A zlgosi nieobecnosc lub gdy ktos dostanie DSQ.
Punktacja:
Za sam start w pokoju A bez wzgledu na wynik kazdy otrzymuje zawsze 50pkt za caly weekend.
Dodatkowo, w pokoju A i B obowiazuje nastepujaca punktacja w R1 i R2:
Pozycja 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Punkty 25 20 16 13 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
warunkiem otrzymania punktow jest przejechanie 70% wyscigu (nie dotyczy 50pkt za start w pokoju A, te otrzymuje sie zawsze).
Za jazde w pokoju C nie dostaje sie punktow do generalki, tutaj jest tylko walka o pierwsze 3 miejsca, ktore daja awans do pokoju B w kolejny weekend.
WAZNE: Na koniec sezonu, kazdemu kierowcy odejmujemy z punktacji generalnej dwa najslabsze wyniki.
DSQ nie mozna odliczyc jako najslabszego wyniku na koniec sezonu.
Dodatkowe informacje:
O awansie do pokoju wyzej w przypadku rownej liczby punktow w dany weekend, decyduje w pierwszej kolejnosci lesze wyzsze miejsce, potem wynik Q.
Podobnie ustalana bedzie grupa osob spadajacych
Klasyfikacja generalna bedzie prowadzona wspolna dla wszystkich kierowcow, bez wzgledu na pokoj, w ktorym sie jechalo (A czy B).
Mamy wspolna lige, z dwoma punktowanymi pokojami, w ktorych zdobywamy punkty liczone do wspolnej generalki. Ostatni w pokoju A ma zagwarantowane 50pkt, tyle ile mozna uzyskac za dwa zwyciestwa (w R1 i R2) podczas jednego weekendu. Zakladamy, ze w czasie trwania sezonu wystepowac bedzie rotacja miedzy pokojami A i B i C.
Lista startowa i generalka (ciagle uaktualniana):
Tabelka
Kary:
Żeby zdyscyplinować uczestników do czystej jazdy na torze, sytuacje sporne beda oceniane przez sedziow(gustaw, diego, sebaws, KaczyVR6), ktorzy moga przyznac punkty karne.
Na zlozenie oficjalnego wniosku o kare mamy 48h od wyscigu.
Kary punktowe za cięcia/wyjazdy poza tor R1 + R2 ( suma ):
10-20 |-15 pkt
pow 20 | -30 pkt
Restarty wyscigow:
Jeśli w wyścigu 20 minutowym na 2-3okr wypadnie przez rozłączenie 50% graczy wyścig może zostać zrestartowany.
W Wyścigu 45 minutowym jeśli na okr. formujący masz awarię kierownicy, albo gracz zostanie rozłączony wyścig zostanie zrestartowany i tak samo jak w pierwszym punkcie z tym że 30% kierowców jak wypadnie przez rozłączenie gra może zostać zrestartowana.