Samochod: BMW 2002 Turbo   Tory: 1. Oschersleben National           08.01.2017 2. Silverstone International        15.01.2017 3. Snetterton 200                        22.01.2017 4. Hockenheim-krótki                 29.01.2017 5. Spa                                          05.02.2017 6. Sonoma Raceway National    12.02.2017   Ustawienia rozgrywki: Date 25 czerwca, godzine 13:00. Progres czasu x2. Progres pogody x5. Pogoda w R1 - slonce. Pogoda w R2 -(4sloty) slonce, zachmurzenie, losowo, slonce. Asysty fabryczne. Zuzycie opon x2. Zuzycie paliwa realne. Linia pomocnicza wylaczona. Usterki mechaniczne wlaczone. Pelne uszkodzenia samochodu przy kolizjach. Tuning dozwolony.     Start wyscigu: 21:45   Zaczynamy od 15min Q. Potem 20min R1. Nastepnie 45min R2 ze startem w kolejnosci odwrotnej do miejsc zajetych w R1. Jak ktos zalicza Disconnect w R1 to trafia na koniec stawki w R2. W przypadku kilku osob z disconnectem, ostatni jest ten, ktorego rozlaczylo ostatniego. W przypadku awarii/rozbicia samochodu kierowca jest traktowany tak jakby ukonczyl na koncu, wiec startuje z przodu stawki.   Zasady: W nowym sezonie pokoje dzielimy na jeden pelny - A, drugi z pozostalymi - B, jak bedzie nas wiecej to nawet pokoj C. Z pokoju A wypadaja zawsze 3 ostatnie osoby z poprzedniego weekendu wyscigowego oraz kazdy kto dostanie DSQ. Do pokoju A awansuje najszybsza trojka z pokoju B z poprzedniego weekendu. Do pokoju A moze awansowac wiecej niz 3 osoby w przypadku gdy ktos z pierwszej 13 poprzedniego weekendu z pokoju A zlgosi nieobecnosc lub gdy ktos dostanie DSQ.   Punktacja:
Za sam start w pokoju A bez wzgledu na wynik kazdy otrzymuje zawsze 50pkt za caly weekend.
Dodatkowo, w pokoju A i B obowiazuje nastepujaca punktacja w R1 i R2:
  Pozycja 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Punkty 25 20 16 13 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 warunkiem otrzymania punktow jest przejechanie 70% wyscigu (nie dotyczy 50pkt za start w pokoju A, te otrzymuje sie zawsze). Za jazde w pokoju C nie dostaje sie punktow do generalki, tutaj jest tylko walka o pierwsze 3 miejsca, ktore daja awans do pokoju B w kolejny weekend.   WAZNE: Na koniec sezonu, kazdemu kierowcy odejmujemy z punktacji generalnej dwa najslabsze wyniki. DSQ nie mozna odliczyc jako najslabszego wyniku na koniec sezonu.   Dodatkowe informacje: O awansie do pokoju wyzej w przypadku rownej liczby punktow w dany weekend, decyduje w pierwszej kolejnosci lesze wyzsze miejsce, potem wynik Q. Podobnie ustalana bedzie grupa osob spadajacych   Klasyfikacja generalna bedzie prowadzona wspolna dla wszystkich kierowcow, bez wzgledu na pokoj, w ktorym sie jechalo (A czy B). Mamy wspolna lige, z dwoma punktowanymi pokojami, w ktorych zdobywamy punkty liczone do wspolnej generalki. Ostatni w pokoju A ma zagwarantowane 50pkt, tyle ile mozna uzyskac za dwa zwyciestwa (w R1 i R2) podczas jednego weekendu. Zakladamy, ze w czasie trwania sezonu wystepowac bedzie rotacja miedzy pokojami A i B i C.   Lista startowa i generalka (ciagle uaktualniana): Tabelka   Kary: Żeby zdyscyplinować uczestników do czystej jazdy na torze, sytuacje sporne beda oceniane przez sedziow(gustaw, diego, sebaws, KaczyVR6), ktorzy moga przyznac punkty karne. Na zlozenie oficjalnego wniosku o kare mamy 48h od wyscigu.   Kary punktowe za cięcia/wyjazdy poza tor  R1 + R2 ( suma ): 10-20   |-15 pkt pow 20 | -30 pkt   Restarty wyscigow: Jeśli w wyścigu 20 minutowym na 2-3okr wypadnie przez rozłączenie 50% graczy wyścig może zostać zrestartowany. W Wyścigu 45 minutowym jeśli na okr. formujący masz awarię kierownicy, albo gracz zostanie rozłączony wyścig zostanie zrestartowany i tak samo jak w pierwszym punkcie z tym że 30% kierowców jak wypadnie przez rozłączenie gra może zostać zrestartowana.