Maxerius 1 Napisano 21 Maj 2017 Witam, Jestem studentem trzeciego roku i piszę pracę licencjacką pod tytułem "Wykorzystanie neuroewolucji w procesie tworzenia gier wideo". Spadł na mnie obowiązek przeprowadzenia badań wśród społeczności graczy na temat w celu oszacowania poziomu satysfakcji z bieżących gier. Z tego też powodu prosiłbym o pomoc, a mianowicie wypełnienie krótkiej ankiety zamieszczonej pod linkiem poniżej. Jest ona bardzo krótka, zajmie maksymalnie 5 minut. Nie wymaga podawania żadnych danych pozwalających na identyfikację, chyba że... NAGRODY Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie, w którym rozlosuję trzy bilety na dowolny seans 2D w Cinema City (w postaci kodów ważnych do 2018 roku), to musisz wypełnić pole "Twój nick i nazwa forum" znajdujące się na końcu kwestionariusza. Niestety jest jeden warunek - jeżeli będzie mniej niż 150 odpowiedzi - rozlosowany zostanie tylko jeden kod. Losowanie zostanie przeprowadzone na prostych zasadach: - Każda osoba będzie miała przypisany własny numer - Przy pomocy generatora liczb losowych wylosuję jedną, lub trzy osoby - Kody zostaną przekazane najpóźniej do 31.05.2017 za pomocą PM na forum, z którego osoba wypełniła ankietę. - Cały proces zostanie nagrany, więc nie ma mowy o oszustwie - Badanie trwa do 30.05.2017 Link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeL8tiDQxQ5cjirRZjfk-eerLPt2SLEjJHIepBFQwrhHdt3zA/viewform?usp=sf_link Proszę was o pomoc, jak gracz gracza Z góry dziękuję! 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 22 Maj 2017 @Maxerius Wypelnione, niemniej z gatunkami mialem problem - ani tzw action-adventure, ani wyscigow (ktore nie musza byc ani sportowe ani symulacyjne). Powodzenia w pisaniu pracy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach