Skocz do zawartości
BulletPOL

Assassin's Creed: Origins

Rekomendowane odpowiedzi

Czytałem ale nie mogłem się zalogować na konto ubi bo mam połączone z kontem xbox. Jak wpisywałem email do logowania w ubi to pisał że nie istnieje. Może dlatego że wszystko robiłem na telefonie. Pewnie na pc bym to ogarnął 3razy szybciej 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam połączone tu i tu i bez problemu się zalogowałem. I tez udało mi się to na telefonie zrobić pewnie chwilowo u nich coś się posypało.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z towarzystwa może zakupywał wersję z UK? Bo głupieję z tymi numerami CUSA. Inne pokazuje mi na polskim PS Store, inne w brytyjskim. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się zapowiada ten nowy Assassin's.
Początek interesująco zrobiony.
Graficznie oki choć przerywniki filmowe nie są płynne a gram na PS4 Pro.
Jeszcze nie sprawdzałem czy są jakieś opcje graficzne dla Pro - jest co grzebać w ustawieniach w poszukiwaniu lepszej jakości bądź wydajności dla Prosiaczka?

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak przejmować te posterunki? Zarżnąłem kapitana i wszystkich żołnierzy, zebrałem skarb a nadal jak tam wejdę to jest napisane coś w stylu 'strefa strzeżona' i ten pasek u góry świeci się na czerwono.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie jak z płynnością na zwykłym ps4? daję radę czy są spadki w większych lokacjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, Przemek_07 napisał:

Jak przejmować te posterunki? Zarżnąłem kapitana i wszystkich żołnierzy, zebrałem skarb a nadal jak tam wejdę to jest napisane coś w stylu 'strefa strzeżona' i ten pasek u góry świeci się na czerwono.

A przyszło Ci do głowy, ze sie nie da? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak przejmować te posterunki? Zarżnąłem kapitana i wszystkich żołnierzy, zebrałem skarb a nadal jak tam wejdę to jest napisane coś w stylu 'strefa strzeżona' i ten pasek u góry świeci się na czerwono.
A przyszło Ci do głowy, ze sie nie da?
Ahhh ta młodzież, myśli że wszędzie tylko jest Far Cry...

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posterunków przejmować się nie da w pełni, jak się wykona wszystkie aktywności w nich to lokacja jest ukończona i koniec. Strażnicy wciąż tam będą chodzić.

 

Ja mam już ponad 20 godzin na liczniku w grze i muszę przyznać, że trudno jest mi AC: O ocenić. Z jednej strony mamy piękny świat i niezwykle rozległy, ale im dłużej gram, tym bardziej czuję, że wszystkiego jest w nim po prostu za dużo. Tzn. za dużo jest elementów, przez co nie są one dostatecznie dobrze dopracowane. Questy poboczne chociażby stają się już nudne, bo to są sztampowe zadania "Mam problem, zabij kogoś albo przeprowadź śledztwo, wróć to dam Ci nagrodę". Tak samo znaków zapytania na mapie jest od groma, ale w większości jest to po prostu jakiś posterunek, w którym trzeba zabić kapitana, zebrać skarb, żeby zaliczyć lokację. Nawet eksploracja piramid szału nie robi, bo nie jest z nią związana intrygująca historia.

 

Widać, że twórcy mocno wzorowali się na Wiedźminie 3 w praktycznie każdym aspekcie, ale o ile koncept i w wielu miejscach mechanikę odtworzyli bardzo sprawnie (walka, skradanie się, wspinanie to czysta przyjemność) - to jednak tej otoczki już nie. W Wiedźminie często "?" to była zapowiedź przygody, a questy nawet poboczne wciągały, bo byliśmy w nie zaangażowani, pojawiały się w nich osoby, które nie były nam obojętne. Tutaj na razie tego nie ma. Może będzie lepiej na końcu gry. Generalnie jednak pomimo tego gra mi się świetnie, bo klimat Egiptu jest rewelacyjny, widoczki piękne, a gameplay super przyjemny. Wątek główny też mi się podoba. Ale w tej swojej monumentalności brakuje mi tutaj dopieszczenia każdego elementu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wyczaił jakaś dobra miejscówkę aby 30 wrogów ubić strzelając do dzbanów z oliwa ? Niby proste ale zawsze jak strzelę to jakoś dziwnie przez niego przenikają ( wrogowie przez ogień :) ). Będę wdzięczny za info.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego ale wśród devów panuje przekonanie że dobry sandbox musi mieć od wuja wafla aktywności pobocznych. Ich jest więcej tym lepiej. Wiedźmin 3 pokazał że nie tędy droga ale Ubi nie odrobiło tej lekcji. "?" i "!" na mapie od groma ale wszystkie są na to samo kopyto czyli Fedex i nic poza tym. Poza tym gra się fajnie. To najlepszy AC od czasu AC: Rogue któru w moim mniemaniu jest jednak lepszy od Black Flag. Sorry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dla mnie jest to jedna z niewielu gier gdzie chętnie biegam po tych pytajnikach za każdym razem jakiś ciekawy widoczek na mnie czeka :).


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, widoki są wywalone w kosmos. Taka Aleksandria jest cudowna. Graficznie to jedna z lepszych gier. Aż chce się biegać po Egipcie i go zwiedzać.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, malpka napisał:

Nie wiem dlaczego ale wśród devów panuje przekonanie że dobry sandbox musi mieć od wuja wafla aktywności pobocznych. Ich jest więcej tym lepiej. Wiedźmin 3 pokazał że nie tędy droga ale Ubi nie odrobiło tej lekcji. "?" i "!" na mapie od groma ale wszystkie są na to samo kopyto czyli Fedex i nic poza tym. Poza tym gra się fajnie. To najlepszy AC od czasu AC: Rogue któru w moim mniemaniu jest jednak lepszy od Black Flag. Sorry.

 

Po prostu im więcej  "?" i "!" tym więcej czas gry i można się chwalić w wywiadach że ukończenie gry w 100% potrzeba 100 godzin. Dodatkowo jak się da trofik za robienie wszystkiego to więcej zajmie czasu zrobienie platyny/100%, wtedy później kopia osoby robiącej to trafi na rynek wtórny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po Wiedzminie to kolejan gra w ktorej  biegam od jednego do drugiego `?`,taki  `manczkinizm` w wydaniu cyfrowym.A widoki sa naprawde warte zatrzymania i podziwiania .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie zdobyć legendarna szkapę? Chętnie kupię takie cudo ktoś widział gdzieś ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Season Pass?

Mam takiego "kunia" i nie wiem czym się różni od zwykłego wielbłąda oprócz tego że kozacko wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem już grę i mam spoilerowe przemyślenie:

 

Spoiler

Gra miała ogromny potencjał fabularny, którego moim zdaniem Ubisoft specjalnie nie wykorzystał. Przede wszystkim słaby jest motyw zemsty po śmierci członka rodziny - za często to jest w Assassins Creed, przez co stało się przewidywalne. A wystarczyłoby wprowadzić wcale nie takie duże zmiany - Bayek jest w służbie faraona, ale zaczyna dostrzegać jego niecne czyny. Faraon wysyła go z misją rozpoznania czegoś (jabłko edenu), tam trafia on też na zapiski będące czymś w formie kreda asasynów. Zaczyna nad tym myśleć. Wciąż jednak wykonuje rozkazy faraona, aż w końcu dzieje się coś (nie śmierć członka rodziny), co sprawia, że sprzymierza się jednak z Kleopatrą, żeby "ratować" Egipt. W między czasie zaczyna poznawać czym jest Jabłko Edenu i jak jest niebezpieczne i że Zakon Pradawnych go chce. Później historia jest jak w grze, czyli śmierć Faraona, zdrada Kleopatry - odłączenie się od władzy, walka o przechwycenie Jabłka Edenu, koniec podobny - źli giną, Asasyni rosną w siłę.

 

Wtedy Zakon Pradawnych mógłby być bardziej enigmatyczny, dłużej ciągnący za sznurki z cienia, a też budziłby większy respekt. A tutaj przez całą grę eliminujemy poszczególnych członków Zakonu, każdego w jednym queście - sprawia to, że nie czułem żadnego respektu przed starciem z nimi. Ot po prostu kolejne zabójstwo, zaraz znowu wyskoczy kilku nowych członków, których też na luzie się rozwali. Jak już Ubi tak się wzorowało na Wiedźminie to powinni postawić też na narrację, dłuższe dialogi, wybór odpowiedzi. A tak niby mamy grę, która chce być rpgiem, ale nie chce za bardzo być rozwinięta pod względem opowiadania historii.

 

Generalnie grało mi się bardzo przyjemnie, bo gameplayowo gra jest super, piękne widoki, super klimat - ale fabularnie się rozczarowałem. Zwłaszcza tym oklepanym motywem zemsty i brakiem respektu dla wrogów - bo było ich za dużo i za mało czasu dostali. W Wiedźminie 3 starcie z Dzikim Gonem w Kahren Moren to było przeżycie - czuć było, że to będzie gruba sprawa. Przygotowania, zebranie drużyny, długa walka. Wypas. Tutaj w ogóle tego nie było czuć :/

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Choć twórcy wzorowali się na W3 to nie ma co porównywać z Wiedźminem bo to są inne gry.
Swoją drogą Wiedźmina 3 chyba długo żadna gra nie przebije

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest coś w tych zadaniach pobocznych i "?" iż mimo, że są na jedno kopyto to dają frajdę z ich wykonywania.

Edytowane przez Przemek_07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra sie bardzo fajnie, moze dlatego ze jest to bardziej  kopia Ghost Recona wymieszana z Wiedzminem, a nie kolejny Assasin :good:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Season Pass?
Mam takiego "kunia" i nie wiem czym się różni od zwykłego wielbłąda oprócz tego że kozacko wygląda.



Season pass to tez ale chciałem kupić to zwierze za pieniądze z gry. No i oczywiście można to zrobić tylko trzeba wcześniej perka odblokować na sprzedawców aby mogli sprzedawać legendy.

A właśnie o wygląd chodziło :)




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



Season pass to tez ale chciałem kupić to zwierze za pieniądze z gry. No i oczywiście można to zrobić tylko trzeba wcześniej perka odblokować na sprzedawców aby mogli sprzedawać legendy.

A właśnie o wygląd chodziło




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Co ty panie grasz jak zwierzę (a nie człowiek) przemierzając pustynię na jakimś upodlonym kuniu? Pfyyy... ;)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gierka kozacka. Jest to piąta gra w ostatnich latach ( Batman: AK, W3, DL, Horizon ) w której chce mi się  łazić, podziwiać i wykonywać wszystkie czynności, zadania poboczne itp. A czasy w których została umiejscowiona to strzał w 10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×