Tomisior 110 Napisano 28 Listopad 2017 Daliby wmontowany otwieracz do pilota - byłby ponadczasowy 2 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 28 Listopad 2017 1 minutę temu, Tomisior napisał: Daliby wmontowany otwieracz do pilota - byłby ponadczasowy Genialny pomysł, ja bym to opatentował Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 28 Listopad 2017 Daliby wmontowany otwieracz do pilota - byłby ponadczasowy Stary! Jak dla mnie, to większa rewolucja niż HDR, 4K i VR razem wzięte... Brałbym Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okoni 8791 Napisano 28 Listopad 2017 Mi browary podczas meczu dzieciak zębami otwiera 2 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eloszki 184 Napisano 28 Listopad 2017 Od ilu martwych ( czarnych ) pixeli wymieniają tv Sony na nowy i do jakiego czasu, cały czas kiedy płynie gwarancja ? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamillo 46 Napisano 28 Listopad 2017 Jak wyjdzie jeden to już mają prawo Ci wymienić, chyba, że się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 28 Listopad 2017 Jak wyjdzie jeden to już mają prawo Ci wymienić, chyba, że się mylę to niech mnie ktoś poprawi.Nie za bardzo, jak wyjdzie jeden czy dwa czy trzy, jesteś zdany na ich łaskę co najwyżej. Wymienić obligatoryjnie muszą gdy jest jakieś tam zagęszczenie pikseli na % ekranu.Chyba że zapis gwarancyjny akurat firmy (w tym wypadku Sony) jest bardziej łaskawy Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eloszki 184 Napisano 28 Listopad 2017 No mam 1,5 bad pixela. Jeden kompletnie czarny a drugi tylko w połowie. Może przycebule . Tylko na co jest szansa ze mi wymienia oczywiście jak się zgodzą na wymianę rocznego fhd 55w755c ? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisior 110 Napisano 28 Listopad 2017 ok u mnie tak to wygląda, wg. instrukcji to cecha ekranu LCD więc sobie to zostawię ;D https://imgur.com/lVqhI7D https://imgur.com/eeYKMvs Sony napisało mi, że mam zrobić wyraźną fotkę usterki w menu telewizora. Ktoś wie o co im chodzi z tym menu Wg. instrukcji 3 pixele są ok, nie podlegają reklamacji, 4 już nie są ok. Dziwne skoro to cecha lcd, to żadna ilość nie powinna podlegać reklamacji... Najlepsze jak mi kiedyś koleś na serwisie Sony odpisał, że clouding to cecha ekranów lcd i nie ma tematu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 28 Listopad 2017 Odpal menu telewizora i zrób zdjęcie - chcą wiedzieć że to wina ekranu, a nie sygnału. Wiesz, ja przy porwaniach o okup - robisz fotkę porwanego z dzisiejszą prasą jako dowód życia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisior 110 Napisano 28 Listopad 2017 Dobre moim zdaniem odprawią mnie z kwitkiem, no ale zobaczymy, sam jestem ciekaw. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 28 Listopad 2017 Teraz, Tomisior napisał: Dobre moim zdaniem odprawią mnie z kwitkiem, no ale zobaczymy, sam jestem ciekaw. Odprawią, odprawią Dlatego pisałem, że ilość itp. masz w warunkach gwarancyjnych, a skoro 4 piksele mają być to przy odrobinie pecha będą Ciebie wkurzać ze 3, ale z hooy 4 się nie pojawi Jedno co to musisz liczyć, że szybko padną ze 3 kolejne i tyle... Co do tych pikseli to cóż NIGDY nie ma pewności jak to będzie i jak masz taki 1 czy 2 które widać i wkur....ą na maksa to serwis i tak leje na takie rzeczy... A jak jesteś MOCNO zdesperowany możesz prosić o wycenę odpłatnej naprawy (nie będzie się opłacać pewnie :P). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 28 Listopad 2017 Muszę zrobić apke do wypalania bad pixeli I będę wam sprzedawał za 50zl. Będzie można wybrać dowolny pixel a nawet wzorek bądź napis typu "poproszę nowszy model" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisior 110 Napisano 28 Listopad 2017 Dobry pomysł Bany zwłaszcza dla tych, którzy maja 3 pixele hehe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xenomorph 129 Napisano 28 Listopad 2017 Jesteś pewien, że to uszkodzony/martwy piksel? Może się tylko zawiesił i da się go odblokować. U mnie się tak udało, teraz wszystko jest ok. Póki co. Pozdrawiam 8:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisior 110 Napisano 28 Listopad 2017 Taka świecąca żarówa? Słyszałem, że tylko czerwone, zielone można odblokować. Te świecące to ciężko. Powiedz proszę co u siebie zrobiłeś, że pomogło?? Miałeś tak samo wyglądający jak mój? (zdjęcia wkleiłem wyżej) Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyzak86 107 Napisano 29 Listopad 2017 Zeby gwarancje uznali to wszystko zalezy w jakim miejscu jest wypalony piksel, i ile ich jest. Kiedys reklamowalem, przyjechal serwisant wyciagnal kartke A4 na której byla matryca podzielona na trzy pola. Już nie pamietam dokladnie jak to bylo ale np. Na srodku 2 piksele i przyznają, poza srodkiem 3, a na obrzeżach 4. Jakos tak:) To bylo LG i dosc dawno, teraz moze jest inaczej:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisior 110 Napisano 29 Listopad 2017 Mózgi z Sony kazali mi przywrócić ustawienia fabryczne w telewizorze - na pewno pomoże. Zostaje zatem wymiana w Saturnie. Problem bo przy mocnym oświetleniu w sklepie nie sposób wyłapać świecących pixeli na czarnym tle. Na kolorowych planszach ok, ale czerń jest do wyłapania dopiero w domu przy zgaszonym świetle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 29 Listopad 2017 (edytowane) 27 minut temu, Tomisior napisał: Mózgi z Sony kazali mi przywrócić ustawienia fabryczne w telewizorze - na pewno pomoże. A tak w ogóle to ile Ty masz tych bad pikseli (i jakich) widocznych i w jakim miejscu? Ciśnij ich ostro ale grzecznie, bad piksele to nie jest normalna sprawa, co innego jakieś cloudingi. Mi wymienili z powodu JEDNEGO czerwonego piksela. Edytowane 29 Listopad 2017 przez TeraJacek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisior 110 Napisano 29 Listopad 2017 TeraJacek - 1 w lewym górnym rogu. Tu masz foty: https://imgur.com/lVqhI7D https://imgur.com/eeYKMvs nie wiem czy to hot, dead czy stuck pixel. Świeci białym światłem na czarnych planszach. Na zielonej, czerwonej, niebieskiej jest niewidoczny. Wiem, że to zbyt mało na uznanie reklamacji od Sony, no ale to wkurza, zwłaszcza ,że wiem, że ten pixel tam jest :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 29 Listopad 2017 (edytowane) 2 minuty temu, Tomisior napisał: Wiem, że to zbyt mało na uznanie reklamacji od Sony, no ale to wkurza, zwłaszcza ,że wiem, że ten pixel tam jest :/ Wcale nie jest za mało, tylko musisz ich bardziej przycisnąć trochę, że dopiero co kupiłeś TV, towar nie jest pełnowartościowy i tym podobne blabla. W końcu się ugną zobaczysz, natomiast jeśli Saturn proponuje Ci wymianę od strzała to też warto się nad tym zastanowić, chociaż jestem ciekaw że oni tak nagle są skorzy do wymiany od razu. Edytowane 29 Listopad 2017 przez TeraJacek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 680 Napisano 29 Listopad 2017 Bo w saturnie możesz oddać towar w ciągu 30 dni bez podania przyczyny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 29 Listopad 2017 Aha, no chyba że tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisior 110 Napisano 29 Listopad 2017 5 minut temu, TeraJacek napisał: Wcale nie jest za mało, tylko musisz ich bardziej przycisnąć trochę, że dopiero co kupiłeś TV, towar nie jest pełnowartościowy i tym podobne blabla. W końcu się ugną zobaczysz, natomiast jeśli Saturn proponuje Ci wymianę od strzała to też warto się nad tym zastanowić, chociaż jestem ciekaw że oni tak nagle są skorzy do wymiany od razu. No stary, tv 3 tygodni nie ma. Strach pomyśleć co będzie za parę miesięcy. W domu wszystkie sprzęty Sony od ponad dekady, więc liczyłem na lepsze potraktowanie, a Ci proszą o zresetowanie telewizora. Tak jak mówi mataman, do 30 dni można oddać bez podania przyczyny. Smutne jest to, że tv wróci w obieg i ktoś na niego trafi. No ale sklep musi zarabiać i nie wyrzucą dobrego tv. Większości ludzi pewnie by nawet tego nie zauważyło, no ale ja niestety mam hopla na tym punkcie. Nienawidzę tego w sobie. Rysy, pixele, cloudingi - chyba mam nerwicę natręctw Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TeraJacek 2089 Napisano 29 Listopad 2017 2 minuty temu, Tomisior napisał: No stary, tv 3 tygodni nie ma. Strach pomyśleć co będzie za parę miesięcy. W domu wszystkie sprzęty Sony od ponad dekady, więc liczyłem na lepsze potraktowanie, a Ci proszą o zresetowanie telewizora. Tak jak mówi mataman, do 30 dni można oddać bez podania przyczyny. Smutne jest to, że tv wróci w obieg i ktoś na niego trafi. No ale sklep musi zarabiać i nie wyrzucą dobrego tv. Większości ludzi pewnie by nawet tego nie zauważyło, no ale ja niestety mam hopla na tym punkcie. Nienawidzę tego w sobie. Rysy, pixele, cloudingi - chyba mam nerwicę natręctw No ja Cię rozumiem, ale uwierz mi że te wmawianie ludziom że bad piksel czy dwa trzy to normalna sprawa jest śmieszne, to nie jest normalne i masz prawo do wymiany. Co innego clouding który jest normalna cecha TV LCD, chociaż też w granicach jakiś wartości. Z tym Saturnem to powiem szczerze nawet nie wiedziałem, dobrze że jeśli z Sony nie wyjdzie (co dla mnie jest dużym zaskoczeniem, bo zazwyczaj wymieniali bez żadnego problemu) możesz oddać z powrotem do sklepu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach