xsynapse_ 545 Napisano 21 Wrzesień 2018 40 minut temu, Bartek_Red napisał: Potwierdzono: -możliwość gry w FPP, klasycznie, bądź z wykorzystaniem kamery 'kinowej' -odstrzeliwanie kończyn https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=111215 Coraz bliżej Jak dobrze, żę w premierę mam urodziny i żona dostała już komunikat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 21 Wrzesień 2018 Godzinę temu, hacker25 napisał: Jak dobrze, żę w premierę mam urodziny i żona dostała już komunikat Słusznie!! Pamiętaj abyś się nie dał zmamić tylko urodzinowym lodzikiem, pfyyy... RDR2 mesjasz gejmingu ma premierę tylko raz a lodzik może być na codzień (ta tyki żarcik :P) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malakay 303 Napisano 21 Wrzesień 2018 Mogli by pokazać jakiś gameplay z tego odstrzeliwania kończyn I deformacji twarzy.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xsynapse_ 545 Napisano 21 Wrzesień 2018 Mogli by pokazać jakiś gameplay z tego odstrzeliwania kończyn I deformacji twarzy.. To nie EA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_Red 667 Napisano 22 Wrzesień 2018 Ok, teraz już będzie petarda: Całą grę można rozegrać z widoku FPP, czyli z pierwszoosobowej kamery HUD jest w pełni customizowalny Gracz może nosić tylko dwie krótkie i dwie długie bronie (plus lasso, nóż i inne rzucane bronie) System Dead Eye (czyli celowanie w zwolnionym czasie) ma 5 poziomów zaawansowania. Na 1 zwalnia jedynie czas, na 2 możemy zaznaczać cele, na 3 możemy wybrać miejsca na ciele wrogów, w które chcemy strzelić, np. w dłonie, aby wystrzelić im broń z ręki Gracz może odstrzelić wrogom całe kończyny, a walki na pieści będą deformować twarz Do gry wraca system honoru oparty na naszych decyzjach (bandyta vs bohater). Wpływa on np. na animacje zabójstw. Gracze-bandyci zobaczą bardziej makabryczne animacje, a gracze-bohaterzy bardziej kolorowe/heroiczne scenki Broń ma statystyki, z czasem ulega zabrudzeniu, może też zamoknąć, gracz musi ją regularnie czyścić, aby działa na maksimum swoich możliwości Arthur posiada stale rosnącą brodę, którą można przystrzyc u lokalnego fryzjera Nasza postać odczuwa głód, ale jeśli będziemy zbyt często jeść przytyjemy, co wpłynie na naszą wytrzymałość Wytrzymałość można zwiększyć w naturalny sposób poprzez różne fizyczne aktywności w grze Arthur umie pływać, ale ledwo, ledwo Postacie, a nawet zwierzęta w grze pamiętają nasze działania; pogłaskany psiak nie będzie już na nas szczekał, a uratowana w dziczy osoba może okazać się właścicielem lokalnego sklepu z bronią i przy następnej wizycie umożliwi nam wybór darmowego pistoletu etc. Pełna customizacja naszego konia (od wyboru imienia, po personalizację siodła, lejców, etc.) Końskie jądra kurczą się w zależności od pogody (GAME OF THE YEAR!) Pogoda ma generalnie duży wpływ na zabawę; w zimnych klimatach gracz potrzebuje ciepłego odzienia, Arthur może też zmoknąć, pobrudzić się błotem, etc. źródło: http://www.komputerswiat.pl/gamezilla/newsy/2018/38/red-dead-redemption-2-z-widokiem-fpp-mnostwo-nowych-informacji-o-grze 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thrasher8888 136 Napisano 22 Wrzesień 2018 Z tymi jądrami to sobie R* żarty chyba stroi. Kto normalny będzie tam zaglądał i sprawdzał czy rzeczywiście takie zjawisko zachodzi w grze (jutuberzy pewnie zrobią wszystko aby mieć wyświetlania). "Ty zacEkaj. Muszę sprawdzić czy mojemu koniowi zmniejszyły się jądra, bo wiesz jest zimniej, śnieg i te rzeczy..." Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rejpsnake68 104 Napisano 22 Wrzesień 2018 Poprostu trzeba wybrać kobyłęWysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 22 Wrzesień 2018 Poprostu trzeba wybrać kobyłęWysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu TapatalkaPodobno kobyly z najwiekszymi penami będą w platnym DLC. Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AXA 234 Napisano 23 Wrzesień 2018 (edytowane) tutaj więcej: źródło Rockstar zapytany o wersję PC odpowiedział bardzo bezpiecznie "Gra jest tworzona na PS4 I XOne". Nie otrzymaliśmy więc całkowitego zaprzeczenia. Gracz może w dowolnym momencie zakładać na twarz bandanę poprzez menu wyboru przedmiotów Podczas misji będziemy mogli wydawać rozkazy naszym kompanom (np zabicie wyznaczonego przeciwnika), możemy również zadecydować aby to ktoś inny przejął dowodzenie Po wciśnięciu odpowiedniego przycisku, Arthur automatycznie splądruje wszystkie wartościowe przedmioty podczas napadów Surowce z upolowanej zwierzyny mogą posłużyć do wytworzenia nowych przedmiotów oraz ubrań Nosząc upolowaną zwierzynę pobrudzimy ręce i ubranie krwią Śnieg robi ogromne wrażenie - jest w całości fizyczny - może spaść z drzew, pokryć nasze ubranie, reaguje na wiatr Misje poboczne możemy wykonywać wspólnie z Johnem Marstonem (bohaterem RDR) Animacje koni są dopracowane w najdrobniejszych szczegółach - podczas odpoczynku grzebią kopytami w ziemi, jedzą trawę, a gdy coś usłyszą poruszą uszami Budowanie więzi z koniem pozwoli odblokować specjalne ruchy wierzchowca, takie jak uniki Arthur w czasie deszczu zmienia posturę, jak również podnosi kołnierzyk w celu uniknięcia zmoknięcia Twórcy nagrali rozmowy dwukrotnie - gdy jedziemy konno blisko towarzyszy mówią normalnym głosem, jeżeli się oddalimy - krzyczą Gdy nie mamy broni w ręku, celownik służy nam za sposób interakcji ze światem. Po wycelowaniu w NPC otrzymujemy różne opcje - od pozdrowienia, przez zastraszenie po obrabowanie Arthur musi jeść oraz spać. Gdy nie będziemy się odżywiać ekran zacznie być rozmyty, a regenerowanie zdrowia i wytrzymałości będzie znacznie spowolnione Arthur może przytyć lub schudnąć w zależności od tego ile je (podobnie jak w San Andreas) Po upolowaniu zwierzęcia możemy zadecydować czy je oskórować czy załadować w całości na naszego konia Podczas wyjmowania broni za pomocą d-pada możemy oddać strzał ostrzegawczy NPC zareagują odpowiednio gdy zobaczą nas w brudnych lub zakrwawionych ubraniach Możemy skorzystać z hoteli aby w nich spędzić noc Biorąc kąpiel automatycznie wyczyścimy ubranie Arthura Zaprezentowane grywalne demo trwało mniej-więcej 3 godziny Demo było pokazywane na PS4 Pro w rozdzielczości 4K i 30FPS Nie wiadomo, czy możliwe będzie uruchomienie gry w Full HD i 60FPS Wnętrza pociągów, którymi możemy podróżować są bogate w detale W grze znajdziemy masę przedmiotów, które możemy podnieść i analizować, podobnie jak w LA Noire Redaktorzy zachwalają dobrą animację twarzy postaci W dowolnym momencie, również podczas zadań jadąc z grupą, możemy uruchomię kamerę filmową Podczas korzystania z kamery filmowej Arthur porusza się automatycznie a my możemy skupić się na słuchaniu dialogów i obserwacji widoków Możemy prowadzić pociąg! Podczas prowadzenia lokomotywy gracz ma do dyspozycji: przyspieszanie/hamowanie/użycie dzwonka/użycie gwizdka Jeżeli podczas strzelaniny Arthurowi zostanie strącony kapelusz lub wypadnie broń z ręki, pojawi się ona w ekwipunku naszego wierzchowca Podobnie jak w Wiedźminie 3 - wraz z czasem Arthurowi urośnie broda Będziemy mogli się ogolić, jednak nie działa to w drugą stronę - automatycznie nie zrobimy sobie u fryzjera zarostu Możemy przyspieszyć tempo rośnięcia brody i włosów, gdy kupimy odpowiednik tonik w sklepie Ukończenie określonych misji będzie skutkowało upływem czasu. Wpłynie to na wygląd świata gry - np ukończenie budowy nieruchomości czy rozrost wielkości miast Konia będziemy mogli wyczyścić z kurzu i nakarmić Skórowanie zwierzęcia będzie opatrzone brutalną krwawą animacją Często będziemy mogli posłuchać rozmów pomiędzy NPC, czy to w naszym obozie gangu czy w miasteczkach Mechanika strzelania mocno przypomina Max Payne 3 Pomniejsze aktywności w naszym obozie to łowienie ryb, gra w pokera oraz domino Możemy utracić kontrolę nad koniem podczas szybkiej jazdy i uderzyć w drzewo lub inny obiekt. W takiej sytuacji gracz zostanie zrzucony razem z siodłem odnosząc obrażenia Edytowane 23 Wrzesień 2018 przez AXA 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 23 Wrzesień 2018 Weźcie nie piszcie już nic więcej, bo zaraz niewytrzymiem... Masakra dla Mnie to już goty/sroty/takie psoty... Najarany jak szczerbaty na suchary... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 23 Wrzesień 2018 Przyznam ze wraz z kolejnymi informacjami gra zapowiada sie coraz ciekawiej. Wplyw roznych elementow na inne moze mocno pomoc w zanurzeniu sie w swiecie gry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AXA 234 Napisano 23 Wrzesień 2018 2 godziny temu, MagEllan napisał: Przyznam ze wraz z kolejnymi informacjami gra zapowiada sie coraz ciekawiej. Wplyw roznych elementow na inne moze mocno pomoc w zanurzeniu sie w swiecie gry. Ja mam nadzieje że R* pozwoli przemienić tego Arthura w Gandalfa, bo tego zabrakło mi w Wieśku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 23 Wrzesień 2018 Ja mam nadzieje że R* pozwoli przemienić tego Arthura w Gandalfa, bo tego zabrakło mi w Wieśku No i fajnie że u fryzjera nie zmienisz magicznie brody w mega długą,tylko musisz, czekać aż urośnie niby szczegóły a jednak Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manoszek 561 Napisano 23 Wrzesień 2018 Takie różne smaczki zbudują super klimat gry, już nie mogę się doczekać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 23 Wrzesień 2018 1 godzinę temu, manoszek napisał: Takie różne smaczki zbudują super klimat gry, już nie mogę się doczekać. czesc to tylko smaczki, ale czesc moze miec wplyw na gre. Jak bedzie sie okaze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manoszek 561 Napisano 23 Wrzesień 2018 Będzie dobrze Mam wielką nadzieje na coś nowego w grach AAA, daję im wielki kredyt zaufania i czekam na "dobrą zmianę". 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 23 Wrzesień 2018 Odstrzeliwanie konczyn - no faktycznie, bo zadna gra do tej pory trgo nie oferowala Z rosnaca broda tez sa niesamowicie pionierscy .. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 23 Wrzesień 2018 Odstrzeliwanie konczyn - no faktycznie, bo zadna gra do tej pory trgo nie oferowala Z rosnaca broda tez sa niesamowicie pionierscy .. Ale z konskimi jajcami? Eee szach mat Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 23 Wrzesień 2018 W dniu 22.09.2018 o 17:07, DigitalMan_PL napisał: Podobno kobyly z najwiekszymi penami będą w platnym DLC. Kobyła to samica konia. Rockstar nie jest z tych poprawnych politycznie, żeby forsować transseksualne konie. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AXA 234 Napisano 23 Wrzesień 2018 Godzinę temu, czacha79 napisał: Odstrzeliwanie konczyn - no faktycznie, bo zadna gra do tej pory trgo nie oferowala Z rosnaca broda tez sa niesamowicie pionierscy .. Nowość to nie jest ale może będzie coś takiego, że jakiemuś npc odstrzelisz nogę, łapę, ten nie zginie a potem będzie latał o kuli bez nogi albo łapy wtedy będzie nowość Rosnąca broda - wszyscy od siebie kopiują a kopiuje się najlepsze rzeczy Ja jestem ciekaw na ile maksymalnie urośnie ta broda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malakay 303 Napisano 23 Wrzesień 2018 (edytowane) Bye bye codzie battlesrocie i assasynie za miesiac nadciąga pogromca, pierwsza gra nowej generacji a nie kotlet... https://www.eurogamer.pl/articles/2018-09-20-gralismy-w-red-dead-redemption-2-kandydat-na-gre-generacji Edytowane 24 Wrzesień 2018 przez Malakay 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xsynapse_ 545 Napisano 24 Wrzesień 2018 ~Eurogamer Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Siemek 1040 Napisano 24 Wrzesień 2018 "Z RDR 2 spędziliśmy prawie trzy godziny" Nigga pliz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AXA 234 Napisano 24 Wrzesień 2018 Przecież post wyżej jest link do tego tekstu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 24 Wrzesień 2018 Miałem się wstrzymać ale biorę na premierę, myślicie ze warto ta droższa wersje?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach