Skocz do zawartości
Rambo8

Playerunknown's Battlegrounds

Rekomendowane odpowiedzi

OK pochwale się - WYGRAŁEM  ( w solo) !!!! Jak zostało 5 graczy to prawie zawału dostałem leżąc w trawie. W następnej rundzie grałem z ziomkiem duala i zostałem sam z jednym przeciwnikiem, adrenalina, pełne skupienie.... i padł internet w UPC (chyba pierwszy raz od 2 lat). Dziękuje po grze. 2 miejsce :(

Jak naprawią tą gre- to będzie to najlepszy multiplayer 2017roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak na x ale na PC jak stracisz połączenie albo gra zkraszuje to po ponownym odpaleniu można kontynuować o ile strefa pozwoli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
" userid="8865"] Nie wiem jak na x ale na PC jak stracisz połączenie albo gra zkraszuje to po ponownym odpaleniu można kontynuować o ile strefa pozwoli

Na X jest tak samo 12_slight_smile.png o ile strefa pozwoli... Jedyne co śmieszne to to że jak gra skraszuje to postać się nie zatrzymuje... Czyli jeżeli prowadzisz auto z pełnym squadem i Tobie grę wywali to w samej grze twa postać cały czas jedzie przed siebie, ba nawet podczas biegu jak wywali to postać biegnie przed siebie w silna dal...

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem problem z połączeniem. Postać leżała w trawie  i albo przeciwnik  mnie zabił albo zabiła mnie strefa, stąd drugie miejsce drużyny.  Wielka szkoda bo mógłbym wygrać dwa mecze z rzędu :) Kontynuować nie mógłbym, bo internetu nie było ze 20 min  :)

 

Bany - tak z ciekawości, ile wygrałeś meczy w PUBKU ? Czytałem, że grałeś ok 300h. Po tylu godzinach i dużej ilości wygranych meczy pewnie już gra staje się monotonna.

Edytowane przez Gregor_TSK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wygrałem wiele razy, solo może 5 winow , squad troche więcej i Duo też może z 5 razy. Jest 100 graczy na mapie i niewspominajac o skillu na myszce którego jeszcze trochę mi brak to na wina składa się bardzo wiele innych czynnikow i ciężko być najlepszym solo. W ekipie już jest trochę inaczej bo są typy co potrafią sami wygrywać mecze. Grałem parę razy squad z gościem co miał po 15-20 killi na mecz podczas gdy reszta drużyny po 2-3 i robiliśmy kilka winow pod rząd. Jak się gra ekipę to gra nie jest monotonna, wiadomo że już nie ma takiego hajpu jak na początku ale mimo wszystko dalej chce się grać tylko z kimś bo samemu to już rzadko kiedy odpalę. Ostatnio gram prawie same duosy z jednym ziomkiem. Rzadko uda nam się  wygrać ale są postępy i zajebiście się gra. Nowa mapa też urozmaiciła rozgrywke i trzeba inne taktyki stosowac. Pamiętam jeszcze na konsoli pogrywalem w BFa, coda itp i szczerze powiem że się chyba kompletnie przerzuce na gry battle royal jesli chodzi o strzelanki multi bo jest o wiele lepszy klimat i nie ma powtarzalności.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie przemiła info dostałem bezpośrednio od gościa z M$ Polska :)

Widać że M$ będzie starał się zacząć ta plamę... Co jak co ale studio od GoW na optymalizacji się zna... Może uda im się coś ogarnąć z tą grą...

e164ac55cc1e14b94593c472828e05f3.jpg

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, DigitalMan_PL napisał:

Takie przemiła info dostałem bezpośrednio od gościa z M$ Polska :)

Widać że M$ będzie starał się zacząć ta plamę... Co jak co ale studio od GoW na optymalizacji się zna... Może uda im się coś ogarnąć z tą grą...

 

"My gracze"... zabrzmiało prawie jak "We, the people" :D  WIDEO

Edytowane przez hacker25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Wy ale ja nawet nie mam polskim znaków tylko krzaki ...

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O panicze pobrana latka 4,7GB ależ teraz jest przyjemnie 12_slight_smile.png Jest o niebo lepiej, szybciej i plynniej 12_slight_smile.png

 

W dobrym kierunku idą 12_slight_smile.png

 

Emocje sięgały zenitu

12_slight_smile.png

 

 eddf73bde16c920c712adc3422e6c063.jpg

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też pograłem po aktualizacji i gra działa oraz wygląda  lepiej. Jaki był sens wypuszczać gre tak niedopracowaną jak po pierwszym patchu (kilka dni później)jest już spora różnica .

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Gregor_TSK napisał:

Też pograłem po aktualizacji i gra działa oraz wygląda  lepiej. Jaki był sens wypuszczać gre tak niedopracowaną jak po pierwszym patchu (kilka dni później)jest już spora różnica .

 

Dla mnie po tym patchu gra stała się już BARDZO grywalna :) Wiadomo dalece jej do ideału, ale skok w płynności jest olbrzymi (nawet w lobby tak nie szarpie), no i tekstury na wyspie wczytują się o wiele szybciej...

 

Idą w dobrą stronę to zaledwie 1 patch a już jaka poprawa, już czekam na następnego :)

 

Swoją drogą mieli nóż na gardle to i w tydzień MOCNO grę poprawili :) 

 

Jak by ktoś odpalił teraz to pewnie by narzekał, że coś słabo ;) Osobom które grały / wytrzymywały przed patchem TERAZ musi się już grać jak w niebie (taka spora poprawa w/g mnie :) )...

 

Oczywiście opinia dotyczy wersji na X...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

dokładnie mam takie samo zdanie, i taka sama różnica jest na S. Jakby gre wypuścili w takim stanie ,to ominęła by ich cała gówno burza. Nie jest idealnie, ale to nadal beta, ale już grywalna.

Z tego co widziałem na jednym filmiku to gra działa w 30fps z małymi spadkami. Największe spadki są czasami podczas podnoszenia przedmiotów ale za sekundę gra wraca do 30fs . Lecąc spadochronem mamy 30fps ze spadkami do 26-27.

Szczerze mówiąc to obstawiałem, że do takiego stanu grę doprowadzą w przeciągu miesiąca/ dwóch.

Beta już grywalna więc dawać mnie tu pustynna mape :)

Edytowane przez Gregor_TSK
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim tempie to za miesiąc będzie 4k,hdr i grafa jak w GoW4

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, DigitalMan_PL napisał:

W takim tempie to za miesiąc będzie 4k,hdr i grafa jak w GoW4 emoji14.png

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Panie, 4K HDR już jest na najpotężniejszej konsoli na świecie , do tego żeby nie było lipy, to prawdziwe "tru "4K :) (chyba że po paczu zjechali z rozdziałki) .

Edytowane przez Gregor_TSK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Gregor_TSK napisał:

Panie, 4K HDR już jest na najpotężniejszej konsoli na świecie , do tego żeby nie było lipy, to prawdziwe "tru "4K :) (chyba że po paczu zjechali z rozdziałki) .

 

Co najwyżej dynamiczną wcisną jak wyskakujesz z samolotu i masz widok na CAŁA mapę z góry... ale mam nadzieję, że tempo utrzymają i za 2 tygodnie maks dobiją już do BARDZO dużej płynności :P oby...

 

Cały czas sobie powtarzam, że studio odpowiedzialne za GoW4 robi optymalizację teraz tego PUBG-a, więc chyba wiedzą co robią ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

win na nowej mapce z replay mode (test serwer PC), cały mecz 36minut, 6 killi,  pomiedzy killami\akcjami przyspieszenie x6, wyszło niecałe 8min
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna ta mapa, ale.... tam to podstawa pojazd oraz giwera z luneta. Nie widzę jakoś poruszania się po tej patelni na piechote :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mapa jest spora ale pojazdow też jest wiecej. Pojazd w zasadzie potrzebny żeby dojechać do pierwszej strefy a potem można od osłony do osłony sie przemieszczać. Wbrew pozorom jest wiele nierówności terenu, skał, górek itp. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz następny gruby patch zapowiedziany po nowym roku... Widać że ekipa od GoW4 zapier... I dobrze :) Kolejny skok wydajności odnotowałem, ale zdaje mi się kosztem trawy/listowia...

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zróbcie tak w pubgu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fortnajt to odskocznia od PUBG dla mniej skillowych graczy przynajmniej na PC. TPP + budowanie niewidzialnych ścian w kilka sekund to taka zabawa w kotka i myszke, poza tym nie szanuje twórców fortnajta bo zrobili tower defense ktore sie nie sprzedało i po sukcesie pubga skopiowali model rozgrywki i zrobili battle royal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Ho... Gdyby ktoś coś pytał ;) Info o patchu:

 

https://www.express.co.uk/entertainment/gaming/901462/PUBG-Xbox-One-update-news-Battlegrounds-PS4-release-date

 

I cyk, prosto z forumka:

 

https://forums.playbattlegrounds.com/topic/158530-xbox-game-preview-patch-notes-4/

 

A tutaj info co tam się odjaniepawliło:

 

Posted 3 hours ago

Xbox players,
 

Thank you for your enthusiastic feedback and support as we transitioned into 2018.

The team has been working diligently to elevate the overall player experience, as well as listen and react to our community feedback.

Below you will find quality of life fixes, as well as our efforts to resolve known memory crashes, and incremental improvements to performance.

Given the complexity of some of the crashes that have been logged, we know there is still work remaining in order for us to reproduce and address all remaining issues. Crash fixes, like all areas of the game, will be something we continue to improve upon as part of our Xbox Game Preview roadmap.

 

 

Gameplay

Aim acceleration can now be adjusted by players via in-game option

Player weapon damage has been increased against vehicles.  We will continue to monitor player feedback and telemetry and make further balancing adjustments as needed in future updates

FPP Solo matchmaking queue will be made available for NA/EU/and Oceanic servers. We will open other modes within those regions as concurrency allows

Fixed an issue that caused indoor lighting and shadows to appear too dark and blueish

Analog stick acceleration added while exiting the plane and while parachuting

 

Optimization

PhysX performance enhancements

Server FPS slightly increased

Client FPS slightly increased

Some VFX received slight optimizations

 

Option

Music on/off option added

 

Bug fixes

Addressed a number of known crashes

Fixed a UI issue that occurred when multiple players attempted to loot from the same source

 

 

The servers will be in maintenance from 1 AM PST / 9 AM UTC / 6 PM KST in preparation for the new patch. It will take about 30 minutes.

Please close the game and update your client. Apologies for the inconvenience.

 

 

 

We ask that you continue to direct feedback, questions, or bugs to:

General Discussion & Feedback

General Help

Suggestions

Bug Reports & Troubleshooting

 

See you in-game,

The PUBG Development and Community Team

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×