ezio2322 0 Napisano 2 Marzec 2018 Witam, nie mam pojęcia już co mam robić z tym problemem i brakuje już mi nerwów. Oczywiście chodzi o błąd CE-34878-0. Wiem że ten błąd ma w sumie prawie każdy i może się pojawiać w nieokreślonych momentach ale to co jest na screenach to jest niemożliwe. Monster Hunter World nie wytrzymał nawet godziny bez tego błędu(na screenach są widoczne okresy dłuższe niż 1h ale nie było mnie przy konsoli i nie odpalałem gry). Grając np w fifę 18 albo wieśka może raz na 10h gry się pojawił albo wcale przez dłuższy okres. Tutaj to jest po prostu masakra. Już robiłem wiele rzeczy, inicjacja, odbudowa bazy danych, instalowanie gry bez internetu a potem aktualizowałem ją po zainstalowaniu. Aktualizowałem również system ps4 ale nadal to samo. Już nie mam pojęcia co mam robić. Czego to może być wina? Dysku? Albo może nw konsola jest za stara? Bardzo proszę o pomoc bo jestem fanem tej gry i serce mi się łamię jak widzę ten błąd i niemożność gry w ten tytuł. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manoszek 561 Napisano 2 Marzec 2018 Jak masz możliwość to sprzedaj stara konsolę i kup nową, możesz też zmienić na xboxa jak nie masz ogromnego przywiązania do sony. Mam 120 godzin w monster hunetra i żadnych problemów, gram na premierowym ps4 które ma swoje lata, na twoim miejscu pozbyl bym sie tego modelu, ale może ktoś zna odpowiedź jak poradzić sobie z tym błędem. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czacha79 900 Napisano 2 Marzec 2018 Ale czego dotyczy ten blad? Gra sie wylacza? Przechodzi w offline? Jesli to pierwsze to moze sie konsola przegrzewa. A jesli to drugie to zmien router lub i internet. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 2 Marzec 2018 (edytowane) Gra się nie włącza, albo wywala, to jest błąd widmo. Ja też go miałem kilkukrotnie, w zupełnie losowych momentach różnych gier. Na szczęscie nie pojawia sie u mnie za często. A błąd nie ma rozwiązania, jednym pomaga reinicjalizacja calego sprzętu a innym nie. EDIT: Rada manoszka jest calkiem sensowna. Ewentualnie jak masz jeszcze gwarancje/rekojmie to próbuj może reklamować? Edytowane 2 Marzec 2018 przez CePeeN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ezio2322 0 Napisano 2 Marzec 2018 No tak. Mogę kupić nową konsolę ale trochę hajsu mi brakuje na pro bo nw czy warto inwestować w slima. Dla mnie to jest śmieszne że Sony nie potrafi sobie z tym poradzić. Czytałem też reddita i parę osób miało podobne problemy i też nie znaleźli rozwiązania.Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 2 Marzec 2018 (edytowane) 54 minuty temu, ezio2322 napisał: No tak. Mogę kupić nową konsolę ale trochę hajsu mi brakuje na pro bo nw czy warto inwestować w slima. Dla mnie to jest śmieszne że Sony nie potrafi sobie z tym poradzić. Czytałem też reddita i parę osób miało podobne problemy i też nie znaleźli rozwiązania. Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Gdzies w komentarzach na yt wyczytalem, ze gosc mial ten problem jak mial jakis kiepski modem/router. To niekoniecznie jest jedyny powod tego bledu, ale moze w twoim przypadku cos jest na rzeczy? Czesto wystepuje u ciebie NP-31928-3 czyli "nie udalo polaczyc sie z siecia". MH:W moze probuje cos sprawdzac i nie moze i zaczyna sypac bledem. W innym watku wyczytalem ze to corrupted save, wtedy pomaga przeinstalowanie gry (ew. reinicjalizacja), usuniecie save. Moze w twoim przypadku te bledy sie jakos kumuluja, w sensie przy braku sieci dochodzi jakims dziwnym trafem do uszkodzenia savefile? Mozesz sprobowac na innym modemie/routerze? albo u znajomego? EDIT: CE-34224-5 tez wystepuje. EDIT2: z forum playstation (http://community.eu.playstation.com/t5/PS4/CE-34224-5-cannot-start-application/m-p/24966942): CE-34224-5 is a System internal error TO SOLVE THAT PROBLEM Step 1: Back up your saved data using a USB device or PS+ online storage. Step 2: Initialize your PS4. Go to [Settings] > [Initialization] > [Initialize PS4] Step 3: After the initialization, restore your saved data. Step 4: If the error occurs again there may be an issue with the PS4′s hard drive (HDD). If you have previously changed the HDD, use the other HDD. If not, please visit Sony contact page to contact SCEA for additional technical support. Edytowane 2 Marzec 2018 przez CePeeN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ezio2322 0 Napisano 2 Marzec 2018 Mogę hmm zobaczyc jakby to działało na hotspocie z telefonu bo mam 25gb to mi styknie. Myślałem że winą może być router ale wg mnie to bez sensu ale sprobuję EDITTak ten błąd też się u mnie pojawiał czasami. Raz mi wyskoczył błąd ten popularny błąd który jest na screenach wyżej i po tym komunikat że mam wyciągnąć płytę, usunąć aplikacje i zainstalować jeszcze raz. Zrobiłem tak i bez pozytywnych skutków. Spróbuję jeszcze zainstalować i zaktualizować grę przy użyciu hotspota z telefonu.Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 2 Marzec 2018 Sprobuj, ale ja bym sie przyjrzal też dyskowi konsoli. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ezio2322 0 Napisano 2 Marzec 2018 Sprobuj, ale ja bym sie przyjrzal też dyskowi konsoli.Mógłbym ale nw jak go sprawdzic a innego nie mam. No chyba że jakiś 10letni ze starego kompaWysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 2 Marzec 2018 Na poczatek zacznij od najprostszych rzeczy, czyli tego routera. Czy ten dysk ci nie stuka? Nie zachowuje sie dziwnie? albo np jakis minimalnych freezow nie masz? Mozna by sprobowac go wyjac i jakims programem skanujacym w kompie sprawdzic. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ezio2322 0 Napisano 2 Marzec 2018 Na poczatek zacznij od najprostszych rzeczy, czyli tego routera. Czy ten dysk ci nie stuka? Nie zachowuje sie dziwnie? albo np jakis minimalnych freezow nie masz? Mozna by sprobowac go wyjac i jakims programem skanujacym w kompie sprawdzic.Wina routera to nie jest. Nie wydaje mi się aby dysk wydał jakies dźwięki. Jedynie to napęd ale to jest oczywiste. Nie mam pojęcia jakie dźwięki mógłby wydawać dysk Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka EDIT:Zainstalowałem inny dysk. Jak się okazało również z toshiby(3letni z laptopa) tyle ze 1tb i ponoć był uszkodzony(tak gadali w serwisie ale normalnie wszystko działa wiec chyba chcieli tylko hajs ode mnie wyciągnąć) Zobaczymy jak długo gra będzie działać i czy będą jakieś błędy. EDIT2:Nadal to samo. W ciągu 10min dwa razy zcrashowalo gre. Juz nie wiem co robić... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garob 42 Napisano 22 Marzec 2018 Odgrzeje temat. Przerabiałem to na PRO. Nic na to nie poradzisz, to musi być jakiś problem hardware/software w samej konsoli, niezależny od warunków zewnętrznych. Ja na szczęście miałem jeszcze konsolę na gwarancji więc zadzwoniłem na infolinię Sony, powiedziałem o co chodzi, odesłałem konsolę i wymienili ją na nową. Myślę, że Sony dokładnie wie w czym jest problem i nie da się go od tak naprawić jakimiś aktualizacjami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeGaL_PL 0 Napisano 22 Marzec 2018 temat przerabiany przez grono ludzi ,co jakiś czas ktoś ma taka sytuację ,stare ,nowe zwykłe czy Pro nie ma różnicy tak jak i dysk .Możesz go przekładać ze sto razy i tak prędzej czy później to będzie .To jest błąd aplikacji a nie konsoli !!! dobrym sposobem jest granie jak i uruchomienie ps4 bez netu .Niektóre gry mają problemy sieciowe więc poleca się grać bez netu co za tym idzie nawet jak dana gra nie ma multi odhaczyć ptaszek internetu i grać . Co to supportu Sony oni gówno tam wiedzą i opowiadają pierdoły ludziom takie same,od premiery ps4 ten słynny błąd się pojawił i do dnia dzisiejszego jest nadal.Jedni go mieli inni mają a jeszcze inni będą mieć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Traws 40 Napisano 22 Marzec 2018 błąd zawitał i do mnie po ostatniej aktualizacji jakoś częściej -.^ i co najdziwniejsze zaczął świrować też napęd a dokładniej ma problemy z czytaniem płyty z PESem 18 mimo że wcześniej normalnie wszystko było i płyta nie jest ani draśnięta ciekawostki są dwie - pierwsza że miałem takie problemy kiedy wyjąłem z folii diablo 3 i od razu nie szło uruchomić a druga taka że wystarczy dźwignąć lekko konsole od boku po której jest napęd nie wiem czy ma to związek jakoś z updatem, błędem z tematu ale jakoś tak po aktualizacji częściej są problemy wszystko inne czyta normalnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manoszek 561 Napisano 22 Marzec 2018 Po ostatniej aktualizacji pojawił mi się błąd jak grałem w Just Cause 3, zrobiłem odbudowę bazy danych i na razie wszystko jest ok, zobaczymy jak długo. Błąd nie pojawił się w innych grach, ale nie przejąłem się tym bardzo szkoda tylko że sony nie potrafi tego naprawić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Traws 40 Napisano 22 Marzec 2018 odbudowa to tam raczej nic nie da na takie errorki (prędzej jak całkiem coś nie chce wstać ) będzie chciało to się wykrzaczy i tak bo pewnie coś softowo źle zarządzane i się wali Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CePeeN 402 Napisano 23 Marzec 2018 Ja bym dalej obstawial polaczenie sieciowe, kiedys mialem ten blad przez pare dni pod rzad, w battlefieldzie chyba, po czym ustalo. A wtedy mialem wlasnie jakies dziwne akcje z netem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach