Skocz do zawartości
9LuKaS.G3

Weryfikacja dwuetapowa - problem.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

 

Mam problem z zalogowaniem się na konto PSN, ponieważ nie dociera mi sms z kodem weryfikacyjnym.

Probowalem kilka dni temu i wszystko było ok, a teraz lipa.

Nr na pewno jest dobry, ponieważ zmieniałem hasło do konta i przy opcji weryfikacji tożsamości, przy wybraniu opcji za pośrednictwem sms podane bylo kilka ostatnich cyfr nr-u i wszystko sue zgadzało.

Jednak i tym razem kod nie przeszedł i zmuszony byłem skorzystać z opcji podania daty urodzenia.

Napisałem też już zgłoszenie do obsługi klienta, ale póki co żadnej odpowiedzi.

Czy u Was też są tego typu problemy?

Dodam, że nie mam w tej chwili konsoli, na której byłbym cały czas zalogowany, a kodów zapasawych niestety nie znam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, 9LuKaS.G3 napisał:

Mam problem z zalogowaniem się na konto PSN, ponieważ nie dociera mi sms z kodem weryfikacyjnym.

 

Czy u Was też są tego typu problemy?

 

 

Tak, czasem się zdarza, że kod nie przychodzi od razu. Po prostu trzeba odczekać trochę czasu. Kilkanaście minut, pół godziny. Bez nerwów :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, czasem się zdarza, że kod nie przychodzi od razu. Po prostu trzeba odczekać trochę czasu. Kilkanaście minut, pół godziny. Bez nerwów :-)
Pomyślałem o tym, ale problem w tym że tak już od 2 dni.
Próbowałem w sumie już kilkanaście razy i nic.
Żadnego nawet spóźnionego kodu.
Czy przy pomocy infolinii da radę to w jakiś sposób zresetować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz żadnych kodów i nie jesteś nigdzie zalogowany to musisz się skontaktować z Sony. Innego wyjścia nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli nie masz żadnych kodów i nie jesteś nigdzie zalogowany to musisz się skontaktować z Sony. Innego wyjścia nie ma.
Ok.
Dzięki za pomoc.
Na ich stronie sprawdziłem ze infolinia czynna pn-pt.
Więc w poniedziałek będę dzwonił.
Jeszcze raz dzięki i temat do zamknięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×