Skocz do zawartości
DigitalMan_PL

Dead Cells

Rekomendowane odpowiedzi

dead-cells-nintendo-switch-pc-ps4-xbox-o

 

Dead Cells jest grą akcji, wzbogaconą o elementy charakterystyczne dla roguelike’ów i produkcji spod znaku metroidvania. Tytuł pojawił się na platformie Nintendo Switch, a został opracowany przez niezależne francuskie studio Motion Twin.

 

Mechanika

W Dead Cells gracz trafia do mrocznego, fantastycznego świata. Akcja prezentowana jest w perspektywie bocznej, a trzon rozgrywki stanowi eksploracja posępnego zamczyska oraz walka z napotkanymi po drodze przeciwnikami. Poszczególne lokacje są generowane proceduralnie – na odwiedzenie czekają różnorodne komnaty, dziedzińce, czy choćby podziemne kanały. Poziomy mają nieliniowy charakter, a do wielu miejsc prowadzą diametralnie różne ścieżki. Należy odnotować, że śmierć prowadzonej przez nas postaci ma charakter permanentny, zatem wiąże się z koniecznością rozpoczęcia przygody od początku. Choć sprawy nie ułatwia absencja jakiegokolwiek systemu checkpointów, warto pamiętać, że po każdym odrodzeniu zyskujemy dostęp do nowych części fortecy. Zabawę urozmaicają nieskomplikowane zagadki środowiskowe – pociągnięcie znalezionej dźwigni może zaowocować otwarciem zablokowanego wcześniej przejścia, niekiedy ulokowanego w odległym zakątku mapy.

Istotną rolę w grze odgrywają starcia z adwersarzami. W tym przypadku inspirację dla deweloperów stanowiła przede wszystkim seria Souls – pojedynki cechują się wysokim poziomem trudności, a śmiertelne niebezpieczeństwo stanowią nie tylko mocarni bossowie, lecz także pomniejsi przeciwnicy. Kluczem do sukcesu jest zatem rozpracowanie schematów wyprowadzanych przez nich ataków oraz posiadanie odpowiednio rozwiniętej postaci. W potyczkach robimy użytek zarówno z broni białej (miecze, włócznie, bicz), jak i dystansowej, a także z mniej lub bardziej potężnych zaklęć ofensywnych i defensywnych. Kwestie techniczne Dead Cells na platformie Nintendo Switch cechuje się kolorową, dwuwymiarową oprawą graficzną. Choć całość utrzymano w pixelartowej stylistyce, elementy oprawy rodem z ery ośmiu i szesnastu bitów wzbogacono o nowoczesne, zaawansowane efekty wizualne.
Źródło: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=37045

 

Uczciwie napiszę, że z ciekawości liznąłem na PC z szemranych źródeł i JUŻ WIEM, że biorę na premierę... Jakie to dobre :)

 

 

Edytowane przez DigitalMan_PL
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 sierpnia premiera.
Yesssss, przecież ta gra jest zajebczo miodna, aż miło przy tym usiąść :)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sklepie można brać pre-order z 20% zniżką. Ja się skusiłem, wydaje mi się, że w przypadku tej gry, nie można się pomylić. 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No skoro założyłem temat to zobowiązanie jest, więc łapcie moi mili:

 

633d5228dbd216df604b845415cff1aa.jpg

 

bab16aacb98901e72b1fc0436a286595.jpg

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez DigitalMan_PL
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...żebyś mnie czuł się za bardzo wyjątkowy.38e3ae14148444966b2d4bc782730b60.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak Wy w to już gracie, przecież premiera dopiero w sierpniu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.07.2018 o 15:19, Grabeq napisał:

W sklepie można brać pre-order z 20% zniżką. Ja się skusiłem, wydaje mi się, że w przypadku tej gry, nie można się pomylić. 

No ja mam to na pc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak Wy w to już gracie, przecież premiera dopiero w sierpniu?
Czary mary czary mary, twoja stara to twój stary!

Kradzione z neta.
Nie wiem jak to Nintendo zabezpiecza serwery jak przed premierą gry już są w necie.
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czary mary czary mary, twoja stara to twój stary!

Kradzione z neta.
Nie wiem jak to Nintendo zabezpiecza serwery jak przed premierą gry już są w necie.
Pozwolę sobie szanowny kolego twoją fachową wypowiedź poprzeć wizualnym doświadczeniem empirycznym:



Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...kto nigdy nie ściągnął filmu lub gierki z neta niech pierwszy rzuci kamień!

:janusz:

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napiszę tak, każdy może na to patrzeć na to w inny sposób. Jestem dorosłym człowiekiem, który utrzymuje siebie i rodzinę. Jak mnie na coś nie stać, to tego nie kupuję lub oszczędzam i kupuję, jak już uciułam. Nie wiem czy te osoby, które wkleiły screeny ściągnęły piracką wersję czy w jakiś sposób odblokowały pre-order. Co do drugiego z opisanych wyżej procederów nie mam zastrzeżeń. Natomiast ściąganie gier to jest, będzie i była zawsze kradzież. Dokładnie to samo, co ściągnięcie pudełka gry z półki w sklepie i wyjście bez płacenia. Natomiast ściągnie pirackich wersji gier indie, które kosztują 80 PLN i zostały stworzone przez małe, zaangażowane zespoły deweloperów to jest gamingowe bandyctwo i hipokryzja jednocześnie. Na konsolkę za ponad 1,5k  kasa jest, na grę za 80 zeta, już nie.... Podkreślam, że nie wiem, czy ktoś tutaj ściągnął piracką wersję Dead Cells, ale uważam, że jeśli tak, to powinno się to skończyć wywaleniem z tego forum, no chyba, że zakupił jednocześnie pre-order. Decyzję pozostawiam adminom i moderatorom. W ogóle, jakiekolwiek teksty usprawiedliwiające, broniące piractwo mnie śmieszą...Qrwa jesteśmy dorośli.

Edytowane przez Grabeq
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, SephiroT napisał:

...kto nigdy nie ściągnął filmu lub gierki z neta niech pierwszy rzuci kamień!

:janusz:

No i trafiam w wasze ryje :D  jak żyje nie miałem do czynienia z „piratem” w muzyce , filmie czy grze a i Jam zawsze życzę wszystkim bana od nintendo :)  Kradzież to kradzież . Złodziej to złodziej niestety ... ciekawe czy u digiego ten octo to oryginał czy tez złodziejstwo ?.... suuuper naprawdę brawo .

Edytowane przez zdun
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@zdun prędzej czy później bana od Nintendo wyłapiemy. O to możesz być spokojny.

@Grabeq pokaż mi gdzie moim postem złamałem regulamin tego forum?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...A wracając do danej gry niby fajna a irytująca.
Za każdą śmiercią kompletnie od zera ...i aż do kolejnego przeciwnika z którym nie mamy szans.
Póki co zostaje przy Hollow Knight.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już od północy będzie można grać ale nie wiem czy ta gra nie jest zbyt trudna by grać na to na joy-conach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już od północy będzie można grać ale nie wiem czy ta gra nie jest zbyt trudna by grać na to na joy-conach?
Ja nie mam żadnych pro padow (no dobra mam pada Elite :P) do Switcha, gram ZAWSZE TYLKO jako przenoska i gra się świetnie, tylko wkurwia brak jakiegokolwiek systemu zapisu progresu, chociaż co 2-3 poziomy... A tu dupa, padasz w 5 i od nowa...

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No z tym brakiem zapisu to chyba zbytnia przeginka co?

 

Chyba i kupię za te 80dyszek

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No z tym brakiem zapisu to chyba zbytnia przeginka co?

 

Chyba i kupię za te 80dyszek

 

 

No jest w chuj... Bo to nie tyle podbić ja trudność, co FRUSTRUJE w hooy i nie płacze ze za trudno i chce checkpoint co kilka kroków, ale do hooya Wacława coś co koleś lvl, albo jako jakiś item no coś...

A tak padasz na ryj i znowu, ta animacja kilka postów wyżej świetnie to pokazuje:

 

Jak już myślisz że jesteś uber to za kilka kroków jakiś mob rozjebuje Ciebie na kawałki, wracasz te 2-3 może 4 lvl, mocniejszy, wiesz co Ciebie czeka więc ubijasz byle, w głowie jedno jestem masta, lecisz dalej i co? Padasz na ryj...

 

Dark czy Demon's Souls są wymagające, trudne, ale jednak są skróty jest system zapisu, a tu po prostu wydłuża to sztucznie czas gry i nie potrzebnie frustruje jak jasna cholera.

 

EDIT: Mogli dać Save jak jakaś magiczna potke, po wypiciu w konkretnym miejscu robi Save postępu, oczywiście item drogi, albo rzadki do wydropienia, czy co tam jeszcze, no cokolwiek kur... Bo gra piękna ale rzygać się chce, jak trzeba dymać XX raz od początku.

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze kupiłem 🤭

 

 

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wspaniale, wszędzie piszą, że na Switch'u klatki lecą na łeb na szyję, w doku nawet do 30 fps, a w trybie przenośnym do 40-45 fps. Żenada. Przecież to jest pikseloza, a nie wymagająca gra z otwartym światem. Chyba ostatni raz kupiłem jakąkolwiek grę multiplatformową na NS. Nie wiem, czy to nawet odpalę po powrocie do domu. Stały framerate w grach tego rodzaju, to jest konieczność. 

 

Edit:

Mój pierwszy i ostatni pre-order...

 

@DigitalMan_PL

 

Tak się jarałeś na DC, a nie wiesz nawet, że to roguelike?  Jaki zapis progresu? O czym Ty piszesz? Przecież na tym to tu polega. Walczysz, odblokowujesz upgrade'y, przedmioty, giniesz i od nowa. Co do zasady, zawsze wracasz silniejszy. Przejście gry dopakowaną postacią od początku do końca zajmuje 2-3h....Natomiast dopakowanie postaci 25h-50h :Coolface:

Edytowane przez Grabeq
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wspaniale, wszędzie piszą, że na Switch'u klatki lecą na łeb na szyję, w doku nawet do 30 fps, a w trybie przenośnym do 40-45 fps. Żenada. Przecież to jest pikseloza, a nie wymagająca gra z otwartym światem. Chyba ostatni raz kupiłem jakąkolwiek grę multiplatformową na NS. Nie wiem, czy to nawet odpalę po powrocie do domu. Stały framerate w grach tego rodzaju, to jest konieczność. 
 
Edit:
Mój pierwszy i ostatni pre-order...
 
[mention=52712]DigitalMan_PL[/mention]
 
Tak się jarałeś na DC, a nie wiesz nawet, że to roguelike?  Jaki zapis progresu? O czym Ty piszesz? Przecież na tym to tu polega. Walczysz, odblokowujesz upgrade'y, przedmioty, giniesz i od nowa. Co do zasady, zawsze wracasz silniejszy. Przejście gry dopakowaną postacią od początku do końca zajmuje 2-3h....Natomiast dopakowanie postaci 25h-50h :Coolface:
Wiem co to bo na PC liznalem temat, ale liczyłem jednak na taką możliwość jakąś potka czy czymś..

Co do klatek, stary odpal zagraj, oceń...

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×