Skocz do zawartości
cwir

Battlefield V

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, TeraJacek napisał:

Także po lekku, pewnie będzie jak przy każdym, każdy będzie pierdolił że gra jest be, po każdym paczu będzie lamet, a i tak większość łyknie na premierę i przegra po 500 godzin bez popity.

 

ni chuja, nie kupie!

BF3 i BF4 ma premium, BF1 mam rewolucje, ale tego nie dotknę za nic w świecie!

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okoniu, ja też nie skreślam gry przed zagraniem, ale to co zobaczyłem mnie odstrasza mocno. Poza tym mocno ufam tym akurat trzem youtuberom, bo śledzę ich od dawna i na BFie to się akurat znają (a do tego mają chody i więcej info od DICE/EA niż zwykły robaczek-gracz).
Każdy BF na początku miał tyle problemów, że można forum przekopać i 80% to negatywny feedback :D Moje ulubione BFy to BC2 i BF3. Miały swoje wady? No wiadomo :)

Tutaj znalazłem może z 3 punkty zaczepienia, żeby w ogóle brać pod uwagę odpalenie tego (nie licząc sentymentu i wierności marce).
DICE zamiast zrobić w miarę "poważną" grę albo całkiem odjechaną pod tytułem BC3 to robi jakieś V, które podbiera z Fortnite, Overwatcha i R6:S. Tak się kończy dominację marki - jak już wiesz, że nie ogarniasz i się chwytasz pomysłów innych twórców. Nie wiem czy to EA ciśnie DICE, żeby robili rewolucyjne zmiany a nie ewolucyjne, ale zamiast usprawniać dobre rozwiązania, poprawiać grafikę, fizykę itd. to oni jakieś pierdoły chcą robić - personalizowanie tłuczków do mięsa i farby na mordzie...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale chujowy trailer. Chaos totalny, spadające samochody, samoloty latające metr nad ziemią, kolorowo jak w jakimś japońskim RPGu i bohaterskie kobiety komando... :FailFish:

 

No nic. Battlefield 6 już za dwa lata...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, BulletPOL napisał:

 

ni chuja, nie kupie!

BF3 i BF4 ma premium, BF1 mam rewolucje, ale tego nie dotknę za nic w świecie!

 

No to Ty nie kupisz, jak będzie szmira to też nie kupie, ale myliony dzieciaków jak zobaczą gurwa budowanie domków do nieba i rożowe skórki na bronie to zajebią tacie kartę kredytową i kupią. Niestety trendy są takie a nie inne, tutaj niestety mniejszość nie ma znaczenia. Zawsze zostaje BF3 lub BF4 czy kapitalny według mnie oczywiście BF1 (Najlepsza część jeśli chodzi o odwzorowanie tego co działo się podczas okresu do którego odnosi się gierka)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemku, powiem Ci teraz jak jest, niczym Max Golonko, w wolnej chwili wejdź na jakieś globalne statystyki i poszukaj mojej liczby spędzonych godzin przy całej serii bf (jeśli to możliwe), nie słuchaj gości którzy po 100godzinach grania w grę robią z siebie znawców i proroków. Posłuchaj mnie szeregowego czysciciela wrogich okopów, ta gra będzie dobra, bardzo dobra. Brak dodatkowego wyciągania kasy w postaci premium czy mikrotranzakcji uważam za kolejny duży plus (choć jak czytam, niektórym to przeszkadza). 

A co do ogólnego trendu gier. 

Szybkie statystyki aktywnie grających,  tak super realnego Pubga, opierdolił na śniadanie Fornite z muchomorkami na mapie a'la Mario Bros. 

To że gra będzie miała miejsce w llWŚ i komuś to nie odpowiada, nie oznacza że wszystkim to nie odpowiada. To że ktoś lubi surowy i realistyczny klimat konfliktu, nie oznacza, że wszyscy chcą tak grać. Serio myślicie, że oni na złość wyszli graczom? Takie rzeczy są wnikliwie analizowane i badane. 

Pamiętam jak nawet tutaj, jeszcze dobry rok temu, padały hasła, fajnie by było zagrać w 2WS, a teraz okazuje się, że wszyscy chcą kalki bf3/4. Gatunkowi ludzkiemu nie dogodzisz, taki jego urok. 

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że nie będzie premium passa. 

 

Ja spokojnie czekam, aż gra wyjdzie. Pewnie dwa lub trzy miesiące przed dadzą małą betę do sprawdzenia, więc wówczas będziemy mówić. Sory, ale powyższych postów nie można czytać, bo wciąż jakieś "ale". 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To jest chyba ten czas, że stare dziady mogą pisać "kiedyś to było kuuuurła Pjoter."
Widać ewidentne różnice w podejściu do gier i wymagań a producenci, co jest oczywiste, wybierają ścieżką z większą ilością odbiorców i większą kasą a przy okazji budując nowy fanbase.
Popularne są hero-shootery, popularne jest battle royal, koniecznie customizacja postaci, przeniesienie cech indywidualnych na avatar.
W ogóle nie przepadam za grami z wyborem charakterystycznych bohaterów, nie potrzebuję personalizacji wyglądu itd. Tym BF zawsze mocno kontrastował - byłeś randomowym żołnierzem, jednym z wielu - jak to na wojnie. Czasami się trafiali wojacy z charakterem i jakiś lżejszy klimat, ale przesłanie było klasyczne - jesteś robaczkiem pośród syfu, tak jak pozostali gracze. Wyróżniać się mogłeś skillem najwyżej i wynikiem. Może to są jakieś pokoleniowe różnice w odbiorze treści i dostępu do internetu - my jeszcze pamiętamy jak można było cisnąć starą jakiegoś "x" pod swoim nickiem "y" a eksponowanie prawidzego siebie było raczej niespotykane; teraz wszędzie jesteś widzialny, więc i avatar w grze powinien oddawać Twoje indywidualne cechy.
Mi to nie jest potrzebne, ale nie mam problemu, żeby ktoś skakał po mapie w różowej peruce. Myślę tylko, że mogłyby zostać jakieś nietknięte tym growe wyspy.

@okoni zgadzam się prawie w całej rozciągłości :) Po prostu mam ból du..., że stary się robię :D
Też mam przegrane w kolejne BF tysiące godzin. Ostatnio próbowałem liczyć i wyszło mi ponad 3000 h - B1943, BC2, BF3 (prawie tysiąc na jednym koncie), BF4, Hardline i BF1. Żadnych proroków nie słucham bezmyślnie (poza tym oni mieli raczej pozytywne opinie), ale lubię technicznie ogarniętych gości pooglądać, bo zawsze czegoś się o mechanice dowiem.

Edytowane przez The_Siemek
Edycja Górniak
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi, osrasz wszystkie te różowe peruki i będziesz zajadle napierdalał w muli. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
54 minuty temu, BulletPOL napisał:

Niestety ale Battlefield V jest politycznym implantem,...

 

 

Dokładnie to jest największy problem z grą o niby II WŚ - nie ma Niemców, nie ma swastyk, nie ma aliantów tylko zgodnie z nakazami unii europejskiej - jest kobieta, jest murzyn - oczywiście po dobrej stronie, jest i ... no właśnie co jest teraz w EU modne równouprawnienie inwalidów czy jak to teraz mówią niepełnosprawnych - no i mamy kobietę bez ręki będącą snajperem no skoda, że nie pilotem ale być może jest to zarezerwowane dla postaci - niewidomej. Przepraszam ale ja sobie zrobię w tej grze postać po stronie z krzyżem (specjalnie nie piszę Niemieckiej) gostka w bokserkach z przeźroczystym podkoszulkiem na ramiączkach z wytatuowaną flagą tęczową na ramieniu i jeżeli się da to pedalską maską do z kulką sado maso na ryju. Przepraszam za ironię w mojej wypowiedzi i jeżeli kogoś uraziłem ale wszystko idzie w kierunku kobiety z brodą.

 

 

 

Edytowane przez spike1314

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ale też nie przesadzajcie, bo DICE nie dało do trailera małego owczarka, który jedzie na czołgu, więc jeszcze nie jest tak źle :jaro:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okoń ludzie chcą kalki BF3/BF4 bo to były zajebiste gry na lata z ogromną ilością zawartości. Ale są stare (chociaż w BF4 dalej grają).

Btw fajnie że nie ma premium, ale to tylko dlatego że będą od razu robić kolejnego BFa zamiast treści do premium :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to się kończy jak grę o II WŚ robi kraj, który w niej nie uczestniczył. No dobra, trochę pomagał logistycznie Niemcom :Coolface: Ale żeby walczyć? Nununu.

 

Taki trailer mógłby zrobić Disney. Prawie krwi nie widać, kolorowo (brakuje mi tam spłoszonego Bambiego wyskakującego z trawy), i wręcz ma się wrażenie świetnej zabawy na tej wojaczce.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, kurz już opadł, można na spokojnie coś napisać.

 

Trailer wypadł mega słabo, w porównaniu do poprzedniego, tj. z BF1, nie ma startu. Przekombinowali z tymi efektami, ale ok, w Stanach Zjednoczonych to chyba jedyny sposób na sprzedanie IIwś młodemu pokoleniu, które nie wytyka nosa ponad ekran smartfona. Klimatu nie ma tu za grosz, co oczywiście nie zmienia faktu, że TO TYLKO TRAILER. Gdybyśmy mieli wystawiać ostateczne oceny na bazie samych trailerów, to takie mocno średnie Dead Island byłoby grą wszechczasów, no tak, czy nie?

 

Śmieszą mnie te oceny wyciągane na podstawie 2minutowego wideo, które jest niczym innym, jak efekciarskim montażem sceny, której z pewnością nie ujrzymy w grze. Wygląda to na wyreżyserowany zlepek singla z multi, z nałożonymi elementami interfejsu, aby jak najbardziej upodobnić to do rzeczywistej gry. Efekt oczywiście osiągnięto, ale już teraz jestem w stanie założyć się, że babkę z hakiem ujrzymy tylko i wyłącznie w kampanii. Z drugiej strony, serio, proteza ręki to dla Was aż tak futurystyczna sprawa? Zwykły kikut, wsadzone dwa druty, a tutaj jakieś porównania do Terminatora :FailFish:Takie protezy istnieją oraz istniały w przeszłości, w bardziej prymitywnym wydaniu właśnie.

 

Najlepsze są argumenty, że taka IIwś to nie jest prawdziwa IIwś. A przepraszam, Iwś z BF1 to miała cokolwiek wspólnego z prawdziwym konfliktem? Nie zapominajmy, że to tylko zwykła gierka na konsole/PC, która ma bawić, a nie uczyć jedynej prawdy historycznej. 90% graczy nie będzie zastanawiało się, czy taka broń aby na pewno była wówczas w użyciu, czy działo Tygrysa było właśnie takiej długości, a może jednak o 10 cm krótsze. I niech nikt mi nie mówi, że jedynym prawdziwym BFem była 3 czy 4ka (która była przecież nieudaną kalką 3ki), gdzie szczytem realizmu jest strzelanie z nowoczesnych czołgów na odległość 40 metrów :Gmoch: Gdybyśmy mieli grać w jakiś ultra symulacyjny program dokumentalny ukazujący prawdziwe oblicze IIwś, to dopiero byście zobaczyli, jak szybko stopniałaby liczba grających. Gralibyśmy sobie podbój 8 vs 8, składający się tylko z oddanych fanów tamtych realiów. Nie przeszkadza mi masa opcji personalizacji postaci, obstawiam, że większość graczy i tak będzie ubierała swoich wojaków jak najbardziej w zgodzie z klimatem. Poza tym muszą jakoś zarobić, czy to nam się podoba, czy nie. Skoro nie ma premium pass, to pewnie pójdą totalnie w kosmetykę. Lepsze chyba to, niż czekanie na jakieś wersje ze wszystkimi dodatkami, kiedy na serwerach i tak już pusto.

 

Nie rozumiem tych obaw o budowanie fortyfikacji. Obstawiam, że wniesie to spory powiew świeżości, będzie można stawiać worki z piaskiem, aby piechota nie musiała się respić bez sensu co 5 sekund na otwartym terenie. Zęby smoka przeciwko czołgom również brzmią ciekawie. Poza tym, jeśli okaże się to tylko zwykłym bajerem, to gracze oleją to równie mocno, co innowacyjną szarżę z bagnetem z BF1, tyle. Porównania z Fortnite są na tym polu nietrafione, moim zdaniem.

 

I na koniec, jeszcze raz pozdrawiam wszystkich tych, co ograli trailer :smart: Ja ze spokojem poczekam na EA Play i pierwsze konkretne gameplay'e, bez żadnych reżyserowanych udziwnień. W październiku z kolei przetestuję w napędzie i wtedy będzie można coś więcej dyskutować o SAMEJ GRZE, nie wcześniej. Jeśli gunplay oraz mechanika gry będą stały na wysokim poziomie, to nie będzie mi przeszkadzało, że ubiję murzyna, czy SSmana bigającego bez kasku z bujną czupryną. A jak gameplay'owo będzie kupa, to pogoni się po tygodniu ze stratą 30zł. To tylko gra.

 

PS. BFV reskinem BF1, gardzę i nie kupię! Będę grał w BF4, czyli reskin BF3, takie opinie są najlepsze.

  • Like 7
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zróbmy tak, ci co im się gra spodobała, pograją dwa latka. Tym, co gra nie podeszła, poczekają dwa latka. :)

 

Ps. Cwir, 

Nie znamy jeszcze zawartości bf5. 

Zresztą odpowiedz sobie sam, czy jak gonisz typa grając w bf1/3/4 to skupiasz się czy to murzyn z długą lufą, czy bardziej zależy ci aby jebnąć mu headszota?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupie i zagram, jak w każdego BFa (poza hardline), ale nie jestem optymistą po trailerze. Zobaczymy jakiś gameplay to pogadamy.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

O wiele lepsze obrazki można znaleźć na Twiterze Battlefield Bulletin - concept arty, które faktycznie przypominają IIWŚ.


Na jazdę na nartach i strzelaniu w Alpach to nawet lekkie jaranko (w którymś Bondzie był taki motyw).

Edytowane przez The_Siemek
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, cwir napisał:

Ja kupie i zagram, jak w każdego BFa (poza hardline), ale nie jestem optymistą po trailerze. Zobaczymy jakiś gameplay to pogadamy.

Trailer ma tylko zrobić hype i efekt WOW. Po to są one tworzone. Na podstawie trailera wyciągać jakiekolwiek wnioski dotyczące rozgrywki to jest patologią jak w naszej Ekstraklasie. Panowie wyluzujcie - zagracie w betę, to będziemy rozmawiać ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trailer ma tylko zrobić hype i efekt WOW. Po to są one tworzone. Na podstawie trailera wyciągać jakiekolwiek wnioski dotyczące rozgrywki to jest patologią jak w naszej Ekstraklasie. Panowie wyluzujcie - zagracie w betę, to będziemy rozmawiać  

Nikt tu nie wyciąga wniosków dotyczących rozgrywki. Twierdzenie że ktoś tak robi jest patologią. Rozwodzimy się nad estetyką, klimatem, postaciami i tym co się da wywnioskować z trailera.

Hajpu i efektu WOW na razie brak. W porównaniu do trailera BF1 który był mega, ten jest jak z Disneya.
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Powiadam wam, czekajcie na multika, dyskusję nad zajawkami i zlepkiem ujęć z singla, nie zajmujcie sobie głowy. 

Bartek_Red idealnie to opisał. 

Edytowane przez okoni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podsumujmy:

 

• No Season Pass

• Launch locations are France, Africa and Rottedam and North Africa desert

• Coop Mode called Combined Arms

• Single player War Stories return

• Fortifications are things like sand bags, trenches, tank stoppers. Only supports can build offensively defense fortifications such as machine guns, field cannons and are much faster at building everything.

• Predetermined areas to build such as at flags, can rebuild destroyed buildings

• Attrition system - health bar is in stages, only regen up to closet stage not to 100 anymore

• Physical interactions - every action in the game requires a player interact for things like medkits, spotting, ammo, ledge grabbing (example: healing requires walking over to a health pack, character animation to pick it up, then start healing)

• No more HUD/map spotting, spotting is based on movement/changes around you

• Attrition system - much less ammo on spawn, out of ammo after a few fights, but more ways to resupply ammo in the battlefield from packs, crates, or grabbing small amounts of ammo off of bodies (all requires physical interactions)

• Revive system has a full on animation, takes a few seconds to complete, no more revive trains, takes time to complete

• Ragdolls are server side, can now drag a downed player's body elsewhere

• Any class can do a squad revive, takes longer than a medic revive, does not give full health points

• Can call for help when down such as in the trailer

• Ragdolls (player bodies) effect the environment, push down grass etc.

• Gunplay completely changed

• No more visual recoil

• Each gun has a unique recoil pattern that can be learned and mastered

• Bipods easier to use and setup

• Bullet penetration through thin wood, sheet metal, walls

• Movement change, can now dive froward, backward, left and right similar to R6 Siege prone system

• Diving has a delay to prevent dolphin diving

• Crouch sprinting is in the game

• Can burst out of widows and commando roll, no destroying windows first

• Can catch, throwback or shoot grenades

• Less grenades because less ammo

• Can tow items in the game with vehicles such as previously stationary anti-air guns, teammate can use an anti-air gun while you tow it with a vehicle

• For example, can drive a tiger tank towing a field cannon behind it or a truck towing ammo crate to resupply teammates on the front line

• Destruction explodes inwards or outwards based on where the destruction happens. Throw a grenade inside of the building? The explosion sends things outside of it. Outside of it? Breaks inwards.

• Tank driving into a building slowly destroys a building, walls slowly crack/fall, not instant

• Heavily focused on squad play, instant placed in squad when joining a game

• New squad spawning system, squad deploy system that shows what squad mates are doing in third person in real time before the tactical map screen, so spawning on squad is kicker than spawning on tactical map screen

• Since squad spawning/deploying is faster than tactical map, squad wipes are serious

• Squads accumulate points that can be spent on "squad call-ins", only squad leader can spend them in

• Squad Call-ins are V1 or JB2 rockets as seen in the trailer, supply drops with ammo/health, a smoke barrage, heavy weapon pickups (not hero kits), squad only vehicles such as Churchill crocodile flamethrower tank or the Sturm tiger

• Elite classes are gone

• Behemoths are gone

• Large, non-fatal explosions can knock a player over

• Four classes are back: assault, medic, scout, support

• Create a solider, add them to a company of soldiers, then can customize things like gender, face look, face paint, outfit, accessories, etc. and assign them a class archtype

• Class archetypes highly customizable

• Can be an assault that specializes in anti-tank or anti-infantry only, or a mix of both, etc.

• Highly specialized archetypes called exotics such as a recon paratrooper, stealthy short-range behind enemy lines person who uses a suppressed SMG and silent gadgets like pistols and garrotes comes with silent footsteps and throwing knives

• Can change and add specialization trees such as agility, flak armor, suppressive resistance

• The more you play a class more you get more specializations/archtypes within said class

  • Like 5
  • Thanks 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na papierze brzmi to nieźle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mnie ciekawi i jak się sprawdzi ta opcja: Movement change, can now dive froward, backward, left and right similar to R6 Siege prone system

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam jestem ciekawy

faktycznie bedzie mozna ocenic po 1szych gameplajach ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×