Skocz do zawartości
cwir

Battlefield V

Rekomendowane odpowiedzi

gdzieś mi się obiło o oczy że ma być jeszcze jedna

 

edit: oczywiście mogę się mylić, tyle tych bet teraz że się człowiek gubi. ale coś kojarzę tekst że koniec bety ale nie martw się, będzie jeszcze jedna okazja. jak znajdę to wkleję.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilku youtuberów z programu GameChanger, czyli tego na którym budowali do tej pory komunikację z fanami wspomina o tym i mówią, że to bardzo prawdopodobne. 

Zwłaszcza, że mamy ponad 2 miesiące do premiery jeszcze. 

Beta pomoże jakotaki hype utrzymać - zwłaszcza jak CoD i RDR wjadą. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu się zastanawiał, zdaje się @The_Siemek nad battle royale w BFie. Jak na złość nie mogę znaleźć teraz tego filmku, ale wczoraj wieczorem wyskoczył mi w polecanych filmik, gdzie gość mówił, że tutaj w BR ma być TYLKO granie 4osobowymi ekipami. Nie wiem na ile to jest pewne info, wszystko może się jeszcze zmienić, ale gość z filmiku był całkiem pewny tego co mówił.

Jest to generalnie zrozumiałe, biorąc pod uwagę, że bf jest dość konkretnie nastawiony na granie drużynowe (czy to w ekipie czy z randomami), także w sumie nie liczyłbym na solo. Pewnie też robią to tak, żeby ich BR się czymś wyróżniał, więc będzie tylko 4v4v4v4v4 itd :P Kwestia czy będzie coś jeszcze w tym do roboty, czy tylko taki goły deathmatch, zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to samo słyszałem. Oglądam kilku youtuberów i nikt się słowem nie zająknął o innym graniu niż squad. Trochę mnie to martwi.

Goły deathmatch to nie będzie na pewno - mają być różne zadania dodawane w trakcie rundy. Chyba jeszcze nikt nie wie jakie dokładne, ale LevelCap albo Westie mówili, że spodziewają się czegoś w stylu podkładania ładunków jak w tym trybie Airborne z Operacji (tych nowych). Pewnie za to ma być nagroda - sprzęt/pojazd.

Swoją drogą w trybie gdzie ma być czołg (nie jakiś tam samochód albo helikopter, które można wszystkim rozwalić) to nie byłoby tak dziwne granie tylko po 4. Przecież jakby ktoś ogarnięty wbił do czołgu na początku rundy to na 99% wygrałby mecz.

Edytowane przez The_Siemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


Info o drugiej norweskiej mapce - Fjell 562. Ma być tylko dla piechoty i samolotów. Druga najmniejsza (po Zniszczeniu Rotterdamu) mapa w podstawie gry. Układem ma przypominać trochę Las Argoński.
Będzie też drugim etapem Operacji na norweskich mapach. Dzień 1 i 2 to Narwik, dzień 3 i 4 (Final Stand) na Fjell. Final Stand ma działać na zasadach podobnych do Battle Royal - po zgonie nie będzie już odrodzenia, sprzęt trzeba podnosić itd.

Poza tym sporo info wyszło od devów DICE:
- to co wkleił Wszebor czyli poprawa widzialności!
- zwiększenie startowej ilości ammo plus większa pojemność po wizycie w punkcie zaopatrzenia
- samoloty mają być bardziej zwinne/szybkie (czyli koniec z latającymi Jelczami z 12 tonami cegieł na dupie)
- DICE ma się zastanowić nad modyfikacją systemu progresu broni (nie tylko pozytywne zmiany, czyli tak jak było w m.in. BF4)
- zmiana systemu rozmieszczenia stacji z ammo; stacje na flagach zostają a te rozsiane między punktami będzie można "zbudować" przy pomocy narzędzi supporta; to ma iść w parze ze zwiększeniem ilości startowego ammo
- zastanawiają się nad dodaniem 1 paczki leczącej przy odrodzeniu, żeby nie trzeba było lecieć do stacji medycznej od razu
- Firestorm - oficjalnie ma być TYLKO trybem dla squadów, czyli 64 graczy na mapie - 16 zespołów po 4 wojaków; pojawią się zadania, które gwarantują dobry sprzęt i wyposażenie

Edytowane przez The_Siemek
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I juz ulatwiaja gre dla lamusow... ja bym w tej kwestii niczego nie zmienial.
 

- zwiększenie startowej ilości ammo plus większa pojemność po wizycie w punkcie zaopatrzenia
- zastanawiają się nad dodaniem 1 paczki leczącej przy odrodzeniu, żeby nie trzeba było lecieć do stacji medycznej od razu

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde wcześniej uważałem większą ilość amunicji na start za dobrą, ale jak tak o tym myślę teraz, to umniejsza to ważności wsparciaków w drużynie :/ to samo z apteczka na start w kontekście medyków :/

jednoczesnie wyróżniają się na tle konkurencji podziałem na klasy, z drugiej strony robią takie ułatwienia, które sprawiają, że mniej ludzi może grać tymi mniej morderczymi klasami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te zmiany wynikają z analizy danych z bety otwartej. 

Zanotowali olbrzymi ruch graczy przy stacjach medycznych i z ammo na początku rundy i po każdym odrodzeniu. 

Trochę to bez sensu, żeby gra zaczynała się od tego, że wszyscy lecą brać ammo/apteczkę zamiast do walki. 

 

Poza tym od wsparcia (o ile nie grał ktoś znajomy) to przez tydzień grania może dostałem paczkę z 4-5 razy! Nie przesadzam. Sami wiecie jak to jest - gdyby były takie skrzynki jak w poprzednich BFach to pewnie ludzie by kładli, chociaż czasami i z tym było ciężko. 

Wg mnie dobrze, że to zmiany, które mają rozruszać grę w odpowiednim kierunku. Wolę strzelać i przejkować flagi niż co 5 minut latać do punktu z ammo jak kot z pęcherzem. 

 

Nie każda broń czy klasa ma mieć startowo więcej ammo. Przypuszczam, że snajperzy nie dostaną, żeby musieli schodzić po zaopatrzenie a nie kampić 100 metrów od flag. 

Edytowane przez The_Siemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, The_Siemek napisał:

Poza tym od wsparcia (o ile nie grał ktoś znajomy) to przez tydzień grania może dostałem paczkę z 4-5 razy! Nie przesadzam. Sami wiecie jak to jest - gdyby były takie skrzynki jak w poprzednich BFach to pewnie ludzie by kładli, chociaż czasami i z tym było ciężko. 

Wiesz, ja na przykład rzucałem i apteczki i ammo, głównie apteczki, bo jednak 90% czasu grałem medykiem. Mimo wszystko często też ammo i apteczki dostawałem, jeśli zdarzało mi się grać innymi klasami. 

No i pisząc to w pewnym sensie potwierdzasz to o czym ja pisałem. Ludzie nie rzucają ammo i apteczek? Porozstawiajmy punkty na mapie, gdzie będzie je można sobie wziąć. Tyle że wtedy ludzie będą rzucać tego jeszcze mniej, bo się odzywczają. Takie błędne koło. Moim zdaniem powinni właśnie forsować w jakiś sposób podział na klasy i to, żeby wspierać swoich grając stosownymi klasami. Tym niemniej, ja i tak mam zamiar grać medykiem, bo zwyczajnie lubie leczyć :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@xavris ten problem się przewija od dawna. Ten podział na klasy (z lekką zmianą broni) funkcjonuje z 10 lat już, ale problem z amunicją był w każdej części. Jak ktoś żyje dłużej niż 2-3 minuty to zazwyczaj musi gdzieś się zaopatrzyć. Nie raz kończyłem tak, że musiałem po kimś broń podnosić.
Najbardziej to było w Hardline widać, bo durnie woleli z tarczą na plecach i dynamitem biegać niż skrzynką ammo.

Wiem, że to powoduje powstanie błędnego koła  - nikt nie rzuca, bo wszyscy mają, więc nie ma jak rzucić...
Dlatego powinna być stacjonarna skrzyneczka u supporta a nie to rzucane badziewie, które możesz rzucić tylko jeśli ktoś akurat nie ma full ammo albo opcja pobrania ammo od supporta z teamu (tak miało być w Hardline). I może wtedy też całkiem zlikwidować te rozrzucone punkty zaopatrzenia na mapie.
 

Wg mnie dobrze, że będzie chociaż jeden magazynek więcej w takim STG, bo ja chcę biegać po flagach i strzelać a nie kombinować którą drogą mam krócej do punktu z ammo. To jednak nadal gra z większą/mniejszą dozą realizmu a nie symulator.

Edytowane przez The_Siemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to było rozwiązane w Hardline. Podbiegałeś do typa i sam sobie brałeś aptekę lub ammo, nie trzeba się było nubków prosić. 

A rozsądny pomysł na brak wspierania swoich ziomków w zespole, podsunął mi największy noob serii Battlefield, niejaki v_Supas_v. 

Każdy taki delikwent, który nie rzuci apteki kompanowi który znajduje się, powiedzmy, 10metrów od niego, a dostaje info z prośbą o wsparcie, powinien mieć urywane punkty. Niech to będzie 50 czy 100pkt za olanie prośby. Skończyłby taki chujek na dole tabeli z ujemną punktacją i sprawa by się szybko rozwiązała. 

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, okoni napisał:

Najlepiej to było rozwiązane w Hardline. Podbiegałeś do typa i sam sobie brałeś aptekę lub ammo, nie trzeba się było nubków prosić. 

A rozsądny pomysł na brak wspierania swoich ziomków w zespole, podsunął mi największy noob serii Battlefield, niejaki v_Supas_v. 

Każdy taki delikwent, który nie rzuci apteki kompanowi który znajduje się, powiedzmy, 10metrów od niego, a dostaje info z prośbą o wsparcie, powinien mieć urywane punkty. Niech to będzie 50 czy 100pkt za olanie prośby. Skończyłby taki chujek na dole tabeli z ujemną punktacją i sprawa by się szybko rozwiązała. 

Niebezpieczny patent. W zasadzie w przypadku ammo i apteczki może i by przeszło, ale te prośby by musiały być bardzo dobrze widoczne. Ale karanie za brak resa np, który często mnie irytuje to już by nie przeszło, a w zasadzie to że ludzie nie resują jest bardziej dotkliwe niż nierzucanie amunicji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I kolejne info. Tym razem opis i lista ról dostępnych dla klas. Startowo mają być dwie dostępne - jedna domyślnie a druga po odblokowaniu. Kolejne mają pojawiać się razem z kolejnymi mapami w Tides of War. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oficjalny theme BFV:

 

 

Czyli generalny mix wszystkich dotychczasowych :P 

Edytowane przez hacker25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na grubo wjeżdża kolejna porcja informacji. Hype się robi - dobre zmiany po głosach fanów :)
Będzie destrukcja pojazdów (samochodów stojących na mapie itd.) w tym przestrzeliwanie opon :); kamera wsteczna w samolocie (w końcu!); osobne narzędzia celownicze w pojazdach - zgodne z historycznymi.

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obniżyli cenę BF V w store na 249 złotych.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ważne... Do usunięcia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie za sukces muszę uznać, że jeszcze nikt się nie przypieprzyl do babki na nartach i murzynów, ale winie za to porę dnia, kiedy ludzie wracają z roboty.

Mi przeszkadza tylko to, że znowu kampania (wnioskując po trailerze) będzie taka jak w BF1, pocięta na krótkie historie i kilku bohaterów. Mi taką forma średnio odpowiada, ale co ja tam się znam.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak będą opowiadana jak w jedynce, ciekawe jaka długość będzie tych opowieści. Coś czarno to widzę :xzibit: Dla mnie muli jest najważniejsze i tam spędzę całą przygodę z grą,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Singiel? Grałem we wszystkie. Jak nie było internetu i multik nie działał :30vm3cw:

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walić singla. Tę grę kupuje się do multi, a singlem tylko można rozgrzać paluchy.

Ja się cieszę że jakaś kampania będzie choć do tej mam obawy ze względu na poprawność polityczną i napór feministek, no ale zobaczymy jak to będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×