Skocz do zawartości
Karaluch69

The Outer Worlds

Rekomendowane odpowiedzi

Petarda będzie, a nie "zapowiada się ciekawie" :P

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę, że robią to ludzie odpowiedzialni za pierwsze dwa fallouty, to nawet że trafiłeś.

Ale niestety tu pewnie będzie sporo fabuły, więc znowu nic ciekawego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, xavris napisał:

Biorąc pod uwagę, że robią to ludzie odpowiedzialni za pierwsze dwa fallouty

 

no-shit-qv5m23.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kierwa, ja cały czas myślałem, że to ex na Xa, bo przecież Obsidian zostało kupione przez MS, ale pewnie to projekt jeszcze sprzed tego dealu.

Mimo wszystko jestem bardzo mocno zainteresowany. Jeśli tylko optymalizacja będzie ok, a nie takie gówno jak gry Biedatesdy to resztę łykne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki za ta gre, chociaz nie wyglada na nic czego bysmy do tej pory juz nie dostali ;) Jak to koles mowi na poczatku, taki troche Fallout, troche Mass Effect, troche Borderlandsy .... wiec niby dobrze, ale rownie dobrze moze wyjsc kupa jesli tego nie zbalansują :D 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świat się kończy - gra bez dlc i mikrotransakcji.

Premierowo się wsunie w napęd tak, że się zainstaluje zanim dojedzie płyta do końca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, xavris napisał:

Świat się kończy - gra bez dlc i mikrotransakcji.

Premierowo się wsunie w napęd tak, że się zainstaluje zanim dojedzie płyta do końca.

 

bedzie offotopowo z masa truizmow. 

 

Nie pierwsza i nie ostania - taki Detoit swietowal 2mln jako sukces, gdzie TR 2013 i 3,4mln sprzedanych to porazka. Dla Hellblade 500tys bylo sukcesem. 

Sprawa jest prosta i oczywista w mojej opinii. Wiele firm nie chce zarabiac na grach tylko chce zarabiac wiecej i wiecej i wincyj. 

Musza (szczegolnie jesli notowani sa na gieldzie) wykazywac wzrosty przychodow kwartal do kwartalu, rok do roku. 

A zeby to robic musza sprzedawac gry drozej (7 edycji jak UBI, choc nie tylko bo 3 edycje to juz prawie standard z ktorych najtansza to 60$ a te drozsze i to wcale nie kolekcjonerki i tylko  z dodatkowa zawartoscia cyfrowa to 120$), robia zbroje dla konia, komestyczne DLC, marnej jakosci DLC z misjami, oraz inne sezon passy (gdzie czesto mamy 3x1h misje i kosmetyczne DLC). Take 2 jak i acti-blizz mowi ze >> ‘Recurrent consumer spending’ is the way of the future << czyli innymi slowy MTX wszedzie gdzie tylko sie da, do tego dochodzi to co dzialo sie w zeszlym roku czyli "the year of a lootbox". 

(I pozniej mamy dramy roznych duzych notowanych na gieldzie firm. Gra sprzedala sie i przyniosla 400mln $ w pierwszy weekend, akcje leca w dol po poprzednia odslona zarobila 450mln $ w pierwszy weekend.... )

 

Ale czy to jest konieczne do prowadzenia biznesu? 

No w mojej opinii NIE! 

I pokazalo to wiele gier niezaleznych, pokazala czesc EXow od Sony, pokazal to Wiedzmin 3.

 

Grunt to zalozyc odpowiedni budzet, dopracowac gre tak zeby byla dobrze przyjeta, nie przestrzelic zalozen. Jesli gra jest dobra i sie sprzeda to na siebie zarobi. 

 

Niestety nie zawrocimy kijem Wisly, do czasow gdzie firmy mialy robic po prostu dobre (kompletne w dniu premiery) gry i zwyczajnie na nich zarabiac. 

 

Ale kazdy z nas jako gracz (jednostka) moze miec swoje przekonania ktorymi sie kieruje przy wyborze tytulow. A gracze (jako zbiorowosc) glosujac portfelem moga wyniesc lub pogrzebac marke (i sa na to przyklady). 

 

milego dnia. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pseudowyciek sugeruje premiere 6 sierpnia.

Biorąc pod uwagę, że pod koniec lutego fire emblem na switcha, to mi to średnio pasuje :p 

Czekam mocno, ale mi się nie spieszy ani trochę. Niech to dopieszczą, jakby wydawali tą grę w pięknych czasach przedinternetowych :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wyglada to tak epicko jak sie spodziewalem ze bedzie wygladalo. Pusto tam, jakos tak biednie. Modele postaci podobnie. I co, te dialogi maja byc nieme??? Ech .. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś oglądał dokładnie to byś usłyszał, że dialogi dograją później. Widać, że gra jest we wczesnym stadium rozwoju, ale chwała im za to, że pokazują grę jaka jest w rzeczywistości, a nie kolejne bullshoty i trailery rodem z Hollywood, a potem rozdziabiona gęba Pikachu bo downgrade... Za dużo chaosu tu było, a za mało sensownej gry. Nawet babka im mówiła co mają wybrać podczas dialogów bo inne opcje pewnie wciąż nie działają.

Poza tym gdzieś mówili chyba, że nie traktują tej produkcji jako gry AAA. Podejrzewam, że rozmiar to będzie coś ala Prey, może trochę większe lokacje, a elementy rpg rodem z Fallout New Vegas. Opcje dialogowe cieszą, nie wiem jak z rozwojem postaci, ale pewnie coś tam będzie.

Nie zapominajmy też, że to Obsidian, królowie bugów zaraz po Biedatesdzie, także gra doczeka się sporej ilości łatek jak znam życie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi Ci o "wyciekniętą" datę 6 sierpnia, to ona nie została nigdzie potwierdzona i jest raczej niewielka szansa, że jest prawdziwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

25 październik. Zapowiada się bardzo mocna końcówka roku. W końcu poksy też jakoś tak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całkiem sympatyczna gra. Choć nie jestem fanem Fallouta tak tu gra mi się bardzo przyjemnie.

Dużo gadania i większość problemów rozwiązujemy rozmową. Walka średnia, brakuje mnie przy skradaniu cichej eliminacji.

Grafika akceptowalna, w mieście ładna za miastem średnia. Fajne zadania na razie choć dużo jeszcze nie grałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ze względu na to, że ciągle gdzieś jeżdżę to na razie odpuściłem, mimo że liczyłem na tą grę mocno. Nawet frostpunka jeszcze nie kupiłem, bo nie mam za bardzo kiedy w niego grać a czekałem na wersję konsolowa 1,5 roku.

Poza tym od kiedy usłyszałem o disco elysium to bardzo mocno się zastanawiam, czy się nie przeprosic z taboretem, bo to wygląda na rpga idealnego pokroju pierwszego tormenta.

Jak pograsz w to coś więcej to dawaj znać jak idzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Typowy Fallout dla mnie, pewnie pogram do 10h i mnie znudzi :) 
Na razie to lata się od znacznik do znacznika. Zabij robota, odzyskaj broń itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To taki miks: rozgrywka Fallout, planeta jak z No Man's Sky a scenografia, kostiumy i rekwizyty inspirowane Bioshockiem. Pogralem z 1.5h na Supernovie i wiem w co będę grał gdy skończę Blacklist. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie brakuje bardzo dwóch rzeczy na ten moment:

-wspinanie się

-cicha eliminacja

 

Ta gra aż się prosi o te 2 elementy, często stoimy za kimś i nie możemy go zabić jednym ciosem gdzie gra jest do tego stworzona.

Tak samo wspinaczka, widać elementy na które łatwo byśmy weszli ale twórcy pokazują nam środkowy palec i kombinuj :)

Do wypowiedzi wyżej.

Bardzo się czuje Bioshocka i Fallouta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×