Skocz do zawartości
Dorothy95

Konsola po naprawie procesora nie czyta płyt

Rekomendowane odpowiedzi

hej! drodzy koledzy i koleżanki uprzejmie proszę o pomoc. Dostałam konsolę ps3 slim ale z racji że bardzo głośno chodziła oddałam ją do serwisu. Serwis najpierw błędnie zdiagnozował że potrzebna jest wymiana tych taśm chłodzących (nie znam się jakoś super więc wybaczcie może nieprofesjonalne słownictwo xd) mimo że mówiłam im że wiem że były wymieniane w zeszłym roku i na 100% to nie jest to. Wymienili i tak ale oczywiście nic to nie dało, skończyło się na wymianie całego procesora bo błędnie czytał temperatury i włączał wiatrak. Konsola trafiłą do mnie już przerobiona, ale czytała płyty i z płytą nawet w napędzie ją oddałam. Teraz po naprawie nie jest już przerobiona, ma 'normalny' system ale nie przeszkadza mi to bo i tak mam normalnie gry na płytach oryginalne. W poniedziałek odebrałam konsole, pograłam trochę i dzisiaj grając w LA Noire konsola się zawiesiła. Słyszałam że ta gra bywa problematyczna więc myślałam że to jej wina więc konsole zresetowałam. No i teraz nie czyta żadnych płyt. Sprawdziłam na dwóch innych grach. Połyka płytę ale potem zero reakcji. Chciałam zapytać czy to możliwe że serwis coś uszkodził przy rozgrzebywaniu konsoli przy okazji wymiany tego procesora? Na karcie gwarancyjnej mam pół roku gwarancji ale nie mogę oddać jej do naprawy ani usunąć plomb bo oni potem nie będą za to odpowiedzialni. Z racji że znawca ze mnie żaden nie wiem czy powinnam się do nich dobijać że coś skonocili i oddać im spowrotem  nawet siłą konsolę do naprawy tego napędu, czy jednak może to przypadek (coś nie chcę mi się w to wierzyć) i wymiana jednego nie ma prawa wpłynąć na drugie...? Dodam że od kiedy włączyłam konsolę po naprawię to słyszałam że płyta trochę głośno 'chodzi' i jest czytana ale jakoś to zignorowałam, myślałam że może to kwestia tego że ma dużą mapę czy coś xd 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach