Guidelines
wersja: 4.2 25.11.2014
Wstęp
------------------------------
Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników forum. Każdy użytkownik - bez względu na staż, liczbę postów, zasługi itp. zobowiązany jest do przestrzegania poniższych zasad. Każde złamanie regulaminu wiąże się z konsekwencjami w postaci warnów oraz banów. Posty nie spełniające poniższych warunków będą usuwane.
Administratorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia sprzętu, utratę danych, pieniędzy, prestiżu, zbanowanie konsoli w PS Network itp, spowodowane działaniami podjętymi zgodnie z opisami znajdującymi się na stronach forum.
W sytuacjach spornych lub nie określonych przez poniższy regulamin - decyzja należy do administratorów oraz moderatorów.
§ I - Ogólne zasady obowiązujące użytkowników
------------------------------
1. Forum jest przeznaczone wyłącznie dla osób które ukończyły 21 lat.
2. Użytkownicy zobowiązani są do przestrzegania zasad netykiety oraz poprawności języka polskiego, czyli poprawnego formułowana zdań, przestrzegania zasad interpunkcji oraz ortografii.
3. Wszelkie informacje zawarte na forum tworzone są przez użytkowników forum. Administrator udziela jedynie miejsca na serwerze (jest providerem) i nie ponosi odpowiedzialności za żadne treści, które pojawiają się na forum.
3a. Użytkownik ma prawo wnieść o zablokowanie konta.
4. Stopka profilu użytkownika nie powinna posiadać więcej niż jeden gamertag oraz dodatkowy userbar lub komunikat tekstowy w standardowej (lub mniejszej, nigdy większej) wielkości czcionki. Maksymalna wielkość pola przeznaczonego na stopkę nie powinna przekraczać 800/150px. Nie stosuje się innego wyrównania stopki, niż standardowe (czyli wszystko do lewej).
4a. W stopce jak również w innych miejscach publicznie dostępnych na forum, zabrania się linkowania do innych forów o tematyce związanej z Playstation.
5. Jeden użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum.
6. Limit punktów ostrzeżeń (warnów) przypadający na jednego użytkownika wynosi 3. Każde następne punktowane ostrzeżenie równoznaczne jest z bezterminowym zawieszeniem konta.
§ I.A - Zasady szczególne działu "Black Market"
------------------------------
1. Aby mieć możliwość wystawiania ofert w Dziale Black Market użytkownik musi posiadać przynajmniej 50 postów. Nadużycia i sztuczne nabijanie postów będą karane zgodnie z Regulaminem głównym forum.
2. Dział "Black Market" służy wymianie/sprzedaży detalicznej. Sprzedaż hurtowa (np. 30 gier tego samego typu) jest zabroniona.
3. Oferta sprzedaży/kupna/zamiany w dziale "Black Market" musi zawierać:
- rodzaj transakcji (sprzedaż/kupno/wymiana)
- opis przedmiotu pozwalający na jednoznaczną identyfikację (np. nr seryjny gry)
- cenę
4. Zabrania się wystawiania ofert dotyczących gier/programów/kont związanych z PSN Store, jak również odsprzedaży dostępu do wersji BETA oraz wszelkich treści do których wystawiający nie posiada praw (w tym oprogramowania, filmów, muzyki itp).
5. Linki do aukcji na Allegro oraz same numery aukcji są zabronione!
6. Oferty sprzedaży muszą zawierać cenę!
7. Nie kupujesz, nie sprzedajesz? NIE KOMENTUJ!
8. "Upowanie" ofert w dziale BM nie będzie tolerowane! Wszelkie posty tego typu będą usuwane, a użytkownik otrzyma tylko jedno ostrzeżenie. W przypadku recydywy - ban.
9. Administrator forum nie ponosi odpowiedzialności wynikającej z niezgodności towaru z opisem oraz z przeprowadzonych transakcji między zainteresowanymi stronami.
§ II - Warny-Ostrzeżenia
------------------------------
Pod groźbą otrzymania ostrzeżenia, użytkownikom nie wolno:
1. Dublować tematów - czyli dodawać tematów identycznych lub zbieżnych do tych już założonych. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z wyszukiwarki na forum. Zabronione jest powtarzanie tematów zamkniętych lub usuniętych.
2. Dodawać tematów niepoprawnie i/lub niezrozumiale zatytułowanych i opisanych. Nowo dodany temat powinien posiadać tytuł opisujący czego dany temat dotyczy.
3. Dodawać tematów w niewłaściwych działach.
4. Pisać nie na temat (offtopic). Zabronione jest sztuczne nabijanie postów w postaci kilku wyrazowych odpowiedzi oraz dopisywanie kilku odpowiedzi pod rząd. Użytkownicy zobowiązani są do edycji własnych postów.
5. Pisać z naruszeniem polskiej pisowni. Zabronione jest pisanie z włączonym "CAPS LOCKIEM" oraz stosowanie dużych czcionek, nadmierne kolorowanie postów bez znaczącego powodu.
6. Używać wulgaryzmów.
7. Podpinać obrazków z innych serwisów internetowych (hotlinkowanie - http://pl.wikipedia.org/wiki/Hotlink).
8. Umieszczać linków do aukcji Allegro w dziale "Black Market", oraz prowadzić sprzedaży hurtowej.
9. Komentować ofert w dziale "Black Market".
10. Zabrania się zakładania tematów z prośbą o wycenę (czegokolwiek).
§ III - Bany-Wykluczenia.
------------------------------
Za co banujemy?
1. Atakowanie innych użytkowników forum.
2. Stosowanie prowokacji wobec innych użytkowników forum.
3. Umieszczanie treści obraźliwych a zwłaszcza treści antysemickich, rasistowskich, szowinistycznych, pornograficznych oraz innych treści zabronionych przez prawo.
4. Podawanie danych osobowych osób trzecich bez ich zgody - dotyczy to w szczególności: imion i nazwisk, adresów zamieszkania, adresów e-mail, stron www, nr gadu-gadu itp.
5. Handlowanie pirackim oprogramowaniem, filmami, sprzętem oraz zamieszczanie linków do stron o tej tematyce. Handlowanie kontami PSN (sloty) jest również zakazane.
6. Zakładanie wielu kont przez tego samego użytkownika!
7. Umieszczanie reklam i linków reklamowych do innych stron www.
8. Umieszczanie ofert w podpisie, profilu, statusach i Shoutboxie. Niedozwolone jest również odsyłanie z podpisu do profilu, w którym znajdują się informacje o tym co wystawiliśmy w dziale BM
9. Umieszczanie postów zawierających spoilery. Użytkownicy zobowiązani są do stosowania tagów
.
------------------------------
Łamanie powyższych ustaleń należy zgłaszać administratorom i moderatorom forum.