Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

Żywy

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    2416
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

613 Konkretna

O Żywy

  • Ranga
    Sonoklap
  • Urodziny 04/10/87

Informacje o profilu

  • Płeć Mężczyzna

Kontakt

  • PSN Z_Y_W_Y

Ostatnie wizyty

5875 wyświetleń profilu
  1. Cena zabije ta konsole tak samo jak 500$ zrobilo to z XB1 vs 400 za PS4. Za 199, max 249 mialo by to jako-takie szanse cokolwiek zdzialac na rynku, ale nie za cene wyzsza niz XB1/PS4 na promocjach. Niestety ale Nintendo chyba pogubulo sie na rynku, caly czas zyja sukcesem Wii, ale te czasu juz dawno odeszly, teraz ich rynek docelowy czyt. casuale siedza na tabletach/smartphone'ach, i dluuuugo sie stamtad nie rusza, jesli w ogole. Mnie osobiscie te 300$ az tak mocno nie dziwi, bo jakby sie przyjrzec to konsola sklada sie z az 5 czesci - ekranu, stacji dokujacej, 2och kontrolerow, oraz 'pada' nazwijmy to, a jak wiadomo im wiecej czesci tym wieksze koszta, ktore ponosimy potem my gracze. Mogli nie kombinowac tylko wypuscic jakas normalna mala konsole z moca 1-1.5TF oparta na APU AMD jak Sony i MS, za te max 250$, ze swoimi grami z bajeczna grafika w 1080p@60FPS, plus wszystkie mozliwe gry 3rd party, i wtedy PS4 i XB1 mialyby nie lada konkurencje, a tak? Droga konsola, garstka exow w dodatku dla dzieci, platny online, i praktycznie nic poza tym, to nie ma prawa sie udac.
  2. xbox

    Spencer ma dlugofalowa strategie, ktora moze okazac sie strzalem w dyche, zamiast bezskutecznie bic sie teraz z Sony/PS4 ktore i tak robi samo pod siebie. Poza tym jak to w kazdym korpo on ma jeszcze mase managing directorow nad soba, i jak zajebistych pomyslow by nie mial to zawsze musi liczyc sie ludzmi nad soba oraz budzetem jaki mu przydziela, tym bardziej ze XB to nie jest najwazniejsza rzecz dla Microsoftu, delikatnie mowiac. Jak nie spartola sprawy ze Scoripio i wsadza tam faktycznie Ryzen + Vega + 12-16GB RAM to maja szanse odzyskac korone, bo juz wypuszczajac "eSke" pokazali jak powinno sie robic iteracje tego samego sprzetu, w przeciwienstwie do Sony, ktore wymyslilo sobie podzielone GPU i jakies smieszne patche, co juz teraz powoduje cala mase problemow a to dopiero pierwsza iteracja PS4, prawdziwe jaja zaczna sie jak wypuszcza kolejna, i kolejna, i kolejna, a gry beda musialy byc kompatybilne ze wszystkimi. Pozyjemy zobaczymy, Phil twierdzi, ze poki co kasa sie zgadza bo nie wazny sprzet (na ktorym i tak ostatecznie sie traci), tylko ilosc graczy i to ile wydaja, a tych maja na az 3ech platofmrach - X360, XB1 oraz PC, ale ile w tym prawdy a ile PRowego gadania to juz tylko inwestorzy MS wiedza.
  3. @zdun Niestety ale Twoje osobiste podejscie ma sie nijak do sytuacji Nintendo na rynku, WiiU sprzedalo sie nawet gorzej niz PS Vita, juz samo to o czyms swiadczy, natomiast do XB1/PS4 to nawet nie ma co porownywac, mimo ze wyszlo od nich rok wczesniej. Prawda jest taka ze poza garstka napalencow jak Ty nikt nie chce grac w same Zeldy, Mariany i inne gry dla dzieci, bez dobrego serwisu online oraz popularnych gier typu Wiesiek, GTA, CoD, BF, Fifa itd. nie ma dzisiaj sensu w ogole mysles o wypuszczaniu konsoli stacjonarnej, mogli sie od poczatku skupic na next-genowym handheldzie i gier pod niego, a tak? Pomysl z odczepianym ekranem jest mega fajny, tylko co z tego jak nie bedzie w co rgac?
  4. No i niestety, szalu ni ma, dupy nie urywa, i do BARDZO delikatnie mowiac: Sprzet 3.5x slabszy niz XB1 w trybie stacjonarnym, i az 8.5x slabszy w trybie handheldu, do tego wszystkiego 2x mniej pamieci niz XB1/PS4. Czyli o jakimkolwiek wsparciu 3rd party moza juz zapomniec, znowu pozostana jedynie Zeldy, Mariany, i inne Donkey Kongi. A przy cenach PS4/XB1 coraz czesciej oscylujacych w granicy 250$ oraz powszechnej obecnosci smartphone'ow nie widze jakichkolwiek szans na rynku dla takiego sprzetu.
  5. xbox

    Ustawienia>Wszystkie ustawienia>Ustawienia systemu>Dane i aktualizacje konsoli.
  6. xbox

    Roznie to bywalo, ja miedzy 23 a 11 mam do 300Mbps, i faktycznie ciezko bylo osiagnac chociaz 60-70% tego transferu, za to w pozostalych godzinach gdzie mam 150Mbps to mniej wiecej tyle szlo bez najmniejszego problemu. Inna kwestia to sama instalacja sciaganych plikow, bo na XB1 odbywa sie to rownarzednie ze sciaganiem, i np. te same demo/gra na PC byla na dysku O WIELE szybciej niz na XB1, mimo ze i tu i tu wykorzystywane bylo maksymalne lacze, wiec zgaduje ze MS pokombinowal cos z przydzieleniem zasobow CPU/RAM dla sciagania/instalacji plikow, i stad glownie bedzie pochodzil boost "transferu".
  7. Prace nad gra jeszcze nie ruszyly ale na trailerach juz chodzi "real-time on PS4 hardware" xD A najlepsze jest to ze konsolowa ciemnota to lyka tak samo jak przy pierwszym traileru z UC4 No nic, czekamy, pierwszy gameplay zapewne nie wczesniej jak w 2018 w takim razie.
  8. Jesli na pokladzie bedzie GPU Nvidii oparte na Pascalu to nie ciezko bedzie dogonic/przegonic wydajnosciowo dotychczasowe konsole oparte na kartach AMD. Ale co tam dokladnie siedzi dowiemy sie najwczesniej dopiero za miesiac na konfie poswieconej Switch.
  9. Zgaduje ze w trybie remote zbijane sa takty CPU/GPU, zeby bateria nie padla po 30min., za to dopiero zadokowana konsola chodzi na 100% wydajnosci.
  10. Podobno w trybie stacjonarnym konsola ma byc wydajniejsza niz PS4, jesli tak to mozna liczyc na poprawne wsparcie wydawcow 3rd party.
  11. PS4

    Tylko, ze byly juz pokazywane gameplay'e z Horizon, i ani troche nie odstaja od trailerow. Poza tym na Ubi trzeba brac zawsze poprawke bo oni sa "specyficzni" jesli chodzi o ich "gameplay'e"
  12. PS4

    Najnowszy trailer: Jak zwykle cos pieknego, jedne co to wiecej gameplay'ow bym poprosil
  13. PS4 Pro otrzyma wsparcie dla 4K, ale co z FHD? Bo ja osobiscie nie widze ZADNEJ roznicy z tym w co gralem na PS3 w 2008-09, a pazerne $ony jak zwykle zyczy sobie placic drugi raz za to samo. Zamiast bezsensownie zamykac studio w Liverpoolu powinni im dac stworzenie nowego Wipeouta na start PS4 i mieliby mega hiciora, a tak to tylko niepotrzebie wku***** ludzi...
  14. Avatar tez "chodzil" na PS3, real-time, wystarczylo wlozyc plytke BD a pozniej Cell robil swoje Czytam dzisiaj fora i nie jestem w stanie wyjsc z podziwu, jak glupi i naiwni sa ludzie, ze za kazdym razem lapia sie na dokladnie te same tanie chwyty ze strony wydawcow... Pierwszy trailer UC4 tez "chodzil" na PS4, w 60FPS, a jak przyszlo co do czego to gra miala grafike i framerate obciete o polowe, no ciekawe dlaczego... A to bylo raptem pol roku temu, dzisiaj mamy dokladnie to samo - odtworzyli cut-scenke w 4K i 60FPS na PS Pro, WOW, szkoda tylko ze nawet Titan XP w SLI nie bylby w stanie pociagnac takiej zlozonej grafiki, z tylome milionami poligonow i teksturami 4K na wszystkim co sie da, a co sopiero Pro ze swoimi 4TF i ~3GB VRAM. No ale, przynjamniej za te pare lat jak juz gra wyjdzie to bede mial znowu niezly ubaw z konsolowej ciemnoty gdy beda na YT porownywac grafike z 2016 i 20XX i glowic sie na pytaniem "jak to sie stalo? co poszlo nie tak? czyzby Kojima nas oklamal?". Co do samej gry, to narazie nie wiadomo doslownie nic, ale sam klimat i design powala, jak zwykle u Kojimy.
  15. BTW - CPU w PS4 tez nie jest osmiordzeniowe, tylko ma dwa 4-rdzeniowe CPU. A ponizej masz link z odpowiedzia odnosnie GPU w Pro, ktory sam zreszta wrzuciles: Jesli mimo wszystko cos jest jeszcze niezrozumiale to polecam nastepujaca strone: https://translate.google.pl/