Skocz do zawartości

Żywy

Użytkownicy
  • Zawartość

    2499
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana Żywy w Rankingu w dniu 24 Październik 2013

Żywy posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

684 Konkretna

O Żywy

  • Tytuł
    Sonoklap
  • Urodziny 04/10/87

Informacje o profilu

  • Wiek
    30
  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

  • PSN
    Z_Y_W_Y

Ostatnie wizyty

6414 wyświetleń profilu
  1. PLAYSTATION 4/SLIM/PRO

    @Cocacola452 Z tego co piszesz, to jednak PS4/Pro nie sa dla Ciebie. Jesli chodzi o wyscigi i strzelanki to jednak jest to domena Xboxa - zdecydowanie lepszy pad, zaprojektowany glownie z mysla o strzelankach, nieporownywalnie lepszy online, o ile interesuje Cie rowniez multiplayer, bezszelestna praca konsoli, gdzie PS4/Pro slynal z tego, ze wyja jakbys trzymaj Jumbojeta w pokoju, w dodatku biblioteka gier na Xboxa bedzie tez bardziej przychylna, bo dochodza jeszcze Gearsy, Halo i Forza/Horizon, wiec o brak tytulow nie powinienes narzekac. A roznicy moedzy 900p a 1080p tak jak napisal MagEllan bez lupy i tak nie doswiadczysz. Co innego jakbys byl nastawiony na single player i gry akcji, wtedy zdecydowanie polecalbym PS4 Slim.
  2. XBOX ONE X

    No wlasnie z reklamacja jest nie lada problem, bo wada dotyczy (poki co) edycji limitowanej, ktorej juz nigdzie nie ma, i jedyne na co serwis moze wymienic sprzet to zwykly X1X, a po to ludzie zamawiali edycje Scorpio, zeby miec edycje Scorpio, a nie zwykla. Takze tak czy inaczej bedie z tego shitstorm.
  3. XBOX ONE X

    I wlasnie m.in. dlatego w dzisiejszych czasach w branzy gier wideo nie nalezy brac absolutnie niczego na premiere, a juz na pewno nie zamawiac preordera. Dziwna sprawa w sumie, pewnie sie okaze, ze skladali sprzet na szybko i vapor chamber jest zle sparowany z prockiem i nie styka jak nalezy, albo ze w fabryce zapomnieli po prostu pasta posmarowac, to dopiero beda jaja xD Czyzby kolejna wpadka po RROD, ktora bedzie MS kosztowac miliardy $?
  4. Dyskusja Ogólna - XO

    Gyrosy 4 w 4K@30 lub FHD@60: https://gearsofwar.com/en-us/games/gears-of-war-4/xbox-one-x-enhanced I wlasnie tak IMO powinno wygladac wsparcie dla XBX/Pro, a nie jakies zabawy w downsampling.
  5. Forza Motorsport 7

    @MagEllanPare dni po premierze wyszedl patch i od tego czasu wszystko smiga jak ta lala Co nie zmienia faktu, ze po raz trzeci taka sytuacja nie miala prawa zaistniec, a jednak... Ale w takich sytuacjach z pomoca przychodzi Play Anywhere, gdzie mozna ogrywac gry na XB1, a pozniej kontynuowac zabawe na PC jak juz wszystko polataja, jak wlasnie w przypadku Forzy czy swego czasu QB.
  6. Gran Turismo Sport

    Heh, MS smieszkuje na FB: Zabraklo jeszcze dopisku, ze "2 lata dewelopingu >4" Ale widze niezle oceny ida dla GTS, w calej historii serii tylko odslona na PSP wypadla o pare oczek nizej, ale kto wie, jeszcze pare recenzji a moze i ja uda sie "przebic". Ale zarty na bok, te liczby faktycznie daja sporo do myslenia - na co poszedl caly ten czas?? Absolutny brak kariery, 1/3 z raptem 162 wozow to duplikaty Gr.2 z dodatkowymi lotkami i spoilerami, rownie dobrze moglo ich nie byc a dac w to miejsce zwykly tuning, kolejne 1/3 aut to VGT, ktore zostaly wrecz stworzone cyfrowo, takze a autami sie zbytnio nie przepracowali. Tras realnych jest raptem 6 (!!!), a reszta jest wyimaginowana, wiec nie musieli brac jakichkolwiek pomiarow czy skanow laserowych i starac sie jak najdokladniej cokolwiek odwzorowywac, takze tutaj tez poszli po najcienszej lini oporu. Zniszczen jakichkolwiek oczywiscie dalej brak, systemu kolizji tak samo (kartony FTW!!!), a z tego co czytam zmienej pogody czy pory dnia rowniez w pelnej wersji nie uswiadczymy (?), dzwieki sa gorsze niz kiedykolwiek bo kazde auto brzmi niemal identycznie, czy ktos ma jakiekolwiek racjonalne wyjasnienie, co PD robilo przez te wszystkie lata??... IMHO ta gra nie powinna nigdy powstac, po zrobieniu GT6 PD powinno po prostu dorobic aut Premium do istniejacych z GT5/6, tak samo podorabiac tras do tych dobrze zrobionych z GT5/6, i podrasowac tylko system oswietlenia, ktory by zrobil cala robote, a zajac sie tym co kuleje w serii od zawsze, czyli dzwiekami, AI, kolizjami, juz nawet pal licho zniszczenia. Do tego porobic na szybko luzne eventy wzorem GT5P, i wypuscic cos takiego pod koniec 2014/poczatek 2015 jak GT7P za 40$, i kazdy by im slal poklony i bil brawa, i czekal z wyciagnietym jezorem na pelne GT7, a tak? Kolejna oslona, jakkolwiek sie nie bedzie nazywac i co by nie oferowala, bedzie miala jeszcze gorzej niz mialo GT6 po niesmaku pozostawionym przez moze nie jakies genialne, ale calkiem udane GT5.
  7. Gran Turismo Sport

    @MagEllan Ale przypomnij sobie sytuacje z GT6 wlasnie - gra sprzedala sie dobre, bo pomimo mieszanego odbioru GT5, oraz GT6 tuz po premierze, Kaz zapowiedzial rozlegle wsparcie i patche majace poprawic a to AI, a to system kolizji, a to dzwieki, etc., i to dawalo nadzieje na poprawe sytuacji, a niestety nic takiego nigdy nie mialo miejsca. Pozniej zaslaniali sie tym, ze jednak wola poswiecic czas i zasoby ludzkie na dopracowanie kolejnego GT, a teraz wyszlo kolejny raz dokladnie to samo... Jedyne co moze dojsc to eventy na obecnych juz trasach pod okreslona grupe auti to wszystko. Takze o ile GT6 faktycznie ostatecznie calkiem niezle sie sprzedalo ( to tez w duzej czesci dzieki przymusowej przesiadce po wylaczeniu serwerow GT5), tak mysle, ze juz malo kto sie da nabrac na obietnie bez pokrycia, czy jakies wlasne wymaginowane nadzieje. Takze z sentymentu to ludzie IMO polecieli wlasnie po GT6, a teraz nie wiadomo kto to kupi? Chyba tylko fanatycy, ktorzy lubuja sie w srobowaniu czasow jezdzac samotnie po trasie, albo fetyszysci spedzajacy godziny na cykaniu fotorealistycznych fotkek, ew. garstka zapalencow jezdzacych we wlasnych ligach/prywatnych lobby. Bo z gry jako-takiej dla typowego, przecietnego gracza, to GTS nie ma do zaoferowania absolutnei nic.
  8. Gran Turismo Sport

    Otoz to, jesli by wydali gre za 15$ jako GT7:Prologue to nie bylo by az takiej konsternacji, czym tak naprawde jest obecny twor i czemu ma sluzyc... Ja podobnie jestem z seria od samego poczatku i tez serce mi sie kraje, gdy widze jak stoczyla sie ta legendarna seria, wlasciwie to patrzac po GTS mozna smialo powiedziec, ze jest juz martwa - GTS zajelo im az 5 lat, 2-3x wiecej niz zajmuje stworzenie calej gry innym studiom, wiec GTS powinno byc wrecz przeladowane zawartoscia, ficzerami, i dopracowane w kazdym najmniejszym calu, a tymczasem jest zupelnie na odwrot... Wiec pytanie jakie to daje poglady i nadzieje na pelnoprawne GT7? Absolutnie ZADNE. W takim tempie ze stworzeniem pelnoprawnego GT7 szczerze watpie, zeby sie wyrobili jeszcze na koncowke zywota PS5, przy czym za te 10-15 lat to zrealizuja pomysly i zalozenia z dzisiaj, a w tym czasie branza/konkurencja beda juz cale lata swietlne przed PD (jakby juz teraz tkwienie w erze PS2 bylo niewystarczajace). Pamietam jak w recenzji GT5 IGN napisalo, ze jest to symulator 10/10, zamkniety w grze 5/10 - GT6 bylo jeszcze slabsze, duzo slabsze, wiec na ile mozna ocenic GTS? 0? -1? Bo modele aut i oswietlenie owszem, sa poza wszelka konkurencja, za to 11/10 sie nalezy jak nic, ale czy bylo to naprawde warte tych wszystkich pozostalych kompromisow? 5 lat dewelopingu. Niecale 150 aut, z czego masa duplikatow, a polowa wszystkich aut nawet nie jest realna tylko wymysly typu rajdowy Mustang czy NSX, oraz masa aut VGT, oczywiscie kazdy przynajmniej raz powielony ze zmniejszona moca/podbita waga, zeby pasowac do Gr.3 albo Gr.1. Tylko 6 realnych tras, cala reszta to rowniez wymysly PD, w dodatku watpliwej jakosci, niektore wygladaja gorzej niz trazy z Gt na PS3. Menu standardowo przeladowane animacjami i przejsciami, fajnie sie to oglada prez dzien, dwa, no gora 3, ale po tygodniu czlowiek ma juz dosyc spedzania polowy czasu na ogladaniu menu i loadingow. HUD tak samo przeladowany, polowa ekranu jest zaslonieta przez nic nie wnoszace kontrolki, tabele pozycji, oraz DWIE mapy (WTF??). System kolizji a'la kartony z Klanu juz chyba na zawsze zostana wizytowka firmy. Dzwieki - miala byc poprawa a od GT4 nic sie nie zmienia. O ile w GT5/6 bylo raptem 6-8 dzwiekow powielonych na wszystkie auta, niezaleznie od typu silnika, litrazu, czy liczby cylindrow (z nielicznymi unikatami typu Zonda R czy Mazda 787B), tak w GTS rozwiazalo ten problem - dziekow po prostu nie ma! Sluchac odpowienido w kolejnosci: pisk opon (ktory juz ludziom dziala na nerwy), skrzynie biegow, ktora sprawia, ze kazde ze 150 aut brzmi identycznie, opor wiartu, dzwieki zwiazane z HUDem, no i dopiero gdzies tam na koncu, jak sie czlowiek dobrze wslucha, to jakies odglosy silnikow faktycznie w grze sa. Sytuacje troche zmienia kamera typu chase view, ale ta z kolei jest kompletnie niegrywalna - ZERO jakiegokolwiek czucia auta, ktore stoi w miejscu i obraca sie wokol pionowej osi, i zamiast jechac do przodu to przesowa sie tlo... A po GT5/6 myslalem, ze juz bardziej spi****** tego widoku sie nie da. Tryb kariery, ktory byl wizytowka oraz najmocniejsza strona serii, tym, dla czego sie kupowalo gre, odszedl to lamusa i zostal zastapiony tutorialami/licencjami, z ktorych kilka to faktyczne wyscigi, ale to by bylo na tyle. Wad mozna by wymieniac w nieskonczonosc, za to zalet nie widac, bo to, ze auta maja swietnie wymodelowane reflektory czy sruby felg widac jedynie w Photomode/Scapes (tutaj 11/10 po raz kolejny), ale to jedynie wisienka na torcie, podczas gdy PD zapomnialo upiec ciasto w pierwszej kolejnosci... Dla mnie pass, to cos nie jest warte 20$, a co dopiero 60, tym bardziej, ze na rynku sa juz PC2 i FM7, gdzie ta druga oferuje rozrywke na dluuugie miesiace.
  9. Forza Motorsport 7

    Na PC gra jest kompletnie niegrywalna, jest jeszcze gorzej niz w demie - zawiecha przy przwie kazdym uruchamianiu gry, freezy podczas save'ow, no i po raz trzeci to samo - memory leak... #UltimatePCGamingExperience Z kolei na XB1 gra smiga bez najmniejszych zastrzerzen, a wyglada i brzmi rewelacyjnie, i mam wrazenie, ze model jazdy zostal jeszcze bardziej poprawiony wzgledem dema, duzo lepiej czuc teraz auta. Ogolnie to po pierwszym posiedzeniu mam odczucia jak za czasow gdy wychodzilo GT3 na PS2, gdzie wszystko bylo dopracowane na takim samym poziomie, i bylo tego naprawde sporo, a czlowiek po prostu siedzial dniami/tygodniami/miesiacami i geba sama sie cieszyla. PC2 przeszlo bez wiekszego echa, a o GT:S to chyba nawet samo Sony zapomnialo, takze jedyna gra, ktora bedzie w stanie w najblizszej przyszlosci zagrozic Forzie jest... kolejna Forza
  10. Cuphead

    Bo od 2015 roku wszelkie wiesci o grze praktycznie ucichly, a tu nagle zrobili stealth premiere w dniu, w ktorym wychodzi FM7 i beta CoD:WWII na PC... Niemniej jednak jest to indor, w ktorego predzej czy pozniej trzeba zagrac
  11. Forza Motorsport 7

    Premiera w piatek, jutro wyplata, do tego wypchneli mnie na 2tyg. urlopu od poniedzialku, no to po prostu nie moze byc przypadek Aczkolwiek musze przyznac, ze poczatkowo demo mocno mnie zniechecilo, wszystko przez ociezaly model jazdy, ktory jak sie pozniej okazalo po pogrzebaniu w menu byl ustawiony na zwykly zamiast symulacje, a wtedy gameplay zmienia sie o 180 i jest to ta sama dobra Forza Oprawa audio-wizualna to klasa sama w sobie, zarowno auta jak i otoczenie trzymaja ten sam, rownie wysoki poziom (czego nie mozna niestety powiedziec o konkurencji), optymalizacja kodu to jak zwykle dla serii mistrzostwo (z czym u konkurentow rowniez krucho), co najlepiej pokazuje wersja na XB1, no i z dotychczasowych informacji widac, ze contentu rozniez nie zabrakonie (i tu ponownie praca domowa do odrobienia przez GT/PC). Takze w tym roku krol jest tylko jeden!
  12. TV pod XboxOne X

    Mnie w tych wszystkich telewizorach odstrasza to, co tak naprawde powinno byc zacheta, czyli HDR - tylko w ostatnich 2-3 miesiacach doszly HDR10+, HLG oraz Technicolor, a jeszcze nie wiadomo co dojdzie w nastepnych miesiacach, do tego HDMI 2.1 na horyzoncie... A to wszystko sprawia, ze dzisiejszy TV nawet za parenascie-kilkadziesiat tysiecy za rok moze byc juz przestarzalym rupieciem... Do tego tak jak napisal Grecky, ceny OLEDow vs LCD (z ktorych juz sie nie da nic wiecej wycisnac) zaczynaja sie zacierac, a to jest niewatpliwie najblizsza przyszlosc odbiornikow TV, gdzie juz teraz raczkujaca technologia deklasuje ta rozwijana od prawie dwoch dekad, wiec IMO kupno teraz LCDka za grybe tysiace to strzal w kolano. Ale zeby myslec o kupnie nowego TV to tak jak wspomnialem, najpierw musi sie zakonczyc wojna formatow HDR, z ktorych najbardziej zaawansowanym i przyszlosciowym jest Dolby Vision, ktory poki co z racji wysrubowanych wymagan traktowany jest po macoszemu, aczkolwiek na niedawnej konferencji Apple widac, ze bedzie on szeroko wspierany przez jedna z najwiekszych firm na rynku, wiec jest nadzieja ze wygryzie on pozostale, slabsze standardy.
  13. XBOX ONE X

    @MagEllan Tylko wiesz jak to jest - Sony to nie tylko konsole, ale tez m.in. TV, i tutaj nastepuje swego rodzaju zamkniete kolo - konsole pomagaja napedzac sprzedaz TV (przez nacisk na wlasnie na 4K i HDR), a telewizory UHD napedzaja sprzedaz PS4 Pro, i biznes sie kreci. A MS chcac nie chcac nie moze byc gorszy, wiec tez stawia na "True 4K" i HDR. A ci, ktorym zalezy na 60FPS i lepszej grafice to niestety, nie maja innej alternatywy jak PC.
  14. XBOX ONE X

    Tylko znowu zapominacie o najwazniejszym - im mniejsza rozdzielczosc tym bardziej framerate zalezy od CPU, a z tym wiadomo jak sprawa wyglada w obecnych konsolach... Dlatego w 60FPS beda tylko te gry, ktore sa od podstaw pisane pod 60FPS, ewentualnie maja jakis zapas na PS4/XB1S i na mocniejszych konsolach dobijaja do 60. MOZE wraz z upowszechnieniem sie wzmocnionych konsol deweloperzy beda skupiac sie w pierwszej kolejnosci na nich i starac o te 60FPS, a na slabsze wersje gry beda skalowane w dol, w tym framerate do 30? Jakis czas temu Sony podalo ze 1 na 5 sprzedanych PS4 to wlasnie Pro, teraz jest to zapewne wiekszy odsetek, do tego dojdzie X1X, ktory jak widac po preorderach rowniez swietnie sie sprzedaje, wiec im bardziej podrasowane konsole beda wypierac starsze z rynku, tym bardziej uwaga deweloperow skupi sie wlasnie na nich. A poki co sytuacja wyglada tylko troche lepiej niz na starcie obecnaj generacji, gdzie PS4/XB1 dostawaly mase cross-genow, bo nikomu nie oplacalo sie robic pod nie gier z racji znikomej bazy uzytkownikow, a po 2 latach sytuacja sie zmienila o 180 stopni, takze najwczesniej za rok o tej porze bedziemy mogli szerzej podyskutowac o wsparciu dla Pro/X1X.
  15. XBOX ONE X

    Mimo wszystko to dalej skok o 400% jesli chodzi o rozdzielczonsc (720p vs 1440p), taki sam jak przy przejsciu z FHD na 4K, wiec nie jest zle, a wrecz przeciwnie - przeskok z HD na 4K to ponad 900% wiecej pikseli, to jest nierealne wymaganie. Dla porownania masa gier na bazowym PS4 chodzi w natywnym FHD, natomiast na Pro juz "tylko" w 1440-1600p, takze skok jest o raptem 180-220%. Ale w sumie o tyle wydajniejsze sa GPU w Pro/Xie wzgledem podstawowych modeli, wiec wszystko ma jak najbardziej sens. Poza tym, grafika to nie sama rozdzielczosc, QB do dzisiaj jest w czolowce jesli chodzi o oprawe audio-wizualna, a (w koncu) ostry obraz jedynie uwydatni to co juz jest swietnej jakosci: Poki co patch jest w powijakach, bo hobbystycznie pracuje nad nim jeden pracownik Remedy w swoim wolnym czasie (stad jeszcze wahania w wydajnosci), ale to tylko pokazuje latwosc z jaka mozna podrasowac gry na X1X z zadowalajacym efektem koncowym. Ale fakt faktem, z tym "True 4K" troche sami sobie strzelili w kolano nie wymuszajac go na deweloperach tylko dajac im wolna reke, i przez to tylko w grach 1st party czyt. Forza, Gearsy i Halo bedzie mozna spokojnie liczyc na natywne 4K, a cala reszta wydawcow skupi sie na 1440p+CBR (co da tez gotowa wersje na PS4 Pro = mniejsze koszta produkcji), natomiast reszta zasobow pojdzie na lepsze modele, wiecej efektow, ostrzejsze tekstury, dalszy draw distance, etc.
×