Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

Żywy

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    2455
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    8

Reputacja

640 Konkretna

O Żywy

  • Ranga
    Sonoklap
  • Urodziny 04/10/87

Informacje o profilu

  • Płeć Mężczyzna

Kontakt

  • PSN Z_Y_W_Y

Ostatnie wizyty

6080 wyświetleń profilu
  1. Heh, brak HP regena na rzecz med packow w CoDzie = kampa przebije wszystko co do tej pory widzialy gry wideo
  2. A jednak, wystarczy popatrzec jaki hype jest na CoDa w realiach WWII, cala reszta jak widac idzie w odstawke Nie zdziwie sie jak liczba pre-orderow pobije nawet ta z MW2, tylko po to, zeby po premierze fora pekaly w szwach od postow nt. lagow, hitbox'ow, respow, matchamkingu, itd. itd. Ja sam jak bylem jeszcze mlody i naiwny ludzilem sie, ze przy powtarzajacych sie problemach przy kazdej premierze CoDa, ktore predzej czy pozniej byly patchowane, ze w koncu polataja silnik zamiast co roku patchowac to samo, ale nie, od dekady kazdy CoD boryka sie dokladnie z tymi samymi problemami i przez pierwszy miesiac-dwa multi jest prawie ze niegrywalne. Jedyne co daje nadzieje na dobry online to co-op, ciekawe co tutaj wymysla, ale raczej nie zombie bo to tez sie juz rownie przejadlo jak lasery i egzoszkielety. EDIT: A propo multi, wlasnie wyciekl pierwszy screenshot: xD PS. Tak bedzie.
  3. Na 15h to bedzie jak przejdziesz 3 razy Mnie wlasnie w nowym CoDie interesuje tylko SP, z jednej strony realia wrecz sugeruja, ze bedzie epicka, ale obawia sie, ze skonczy sie na wylewajacym sie z ekrany kiczu i tandecie jak w pozostalych ~7 odslonach... Bo mutli to wiadomo - lagi, zwalone hitboxy, jeszcze gorsze respy, slabe/bezplciowe mapy, pierdyliard killstreakow i innych dodatkow psujacych run&gun, z ktorego niegdys slynal CoD...
  4. Wyciekly pierwsze screeny:
  5. Plotki potwierdzone, kolejny CoD to WWII, 26go reveal trailer: https://www.callofduty.com/be/nl/wwii
  6. xbox

    No z telewizorami jest faktycznie straszna lipa obecnie i lepiej jeszcze przeczekac ten rok - najpierw weszlo 4K, chwile pozniej dodali HDR, i to tez z marszu dwa rozne standardy - HDR10 i DolbyVision. Przy okazji tego wszystkiego pojawil sie standard HDMI 2.0, po to by po tygodniu zapowiedzieli 2.0b, a po kolejnych trzech dniach 2.1, ktory juz wprowadza konkretne zmiany, z VRR na czele, a jakby jeszcze tego bylo malo to rownolegle rozwijany jest kolekny standard - SuperMHL, ktory celuje jeszcze bardziej w przyszlosc bo zapewni przepustowosc zdolna do 8K i 120FPS... Takze szacun dla MS ze zamierzaja isc w HDM 2.1 i VRR, ktore nawet nie sa jeszcze ukonczone, bo dzieki temu Scoripo bedzie "future proof", i na dobra sprawe to gry nawet nie beda musialy byc w 60FPS tylko w 40-50 a VRR/Freesync zrobi swoje, tak wlasciwie bedzie to o wiele lepsze rozwiazanie niz 60FPS ale do tego dodatkowy input-lag spowodowany przez V-Sync (lub tearing spowodowany jego brakiem). Bo na te 60FPS w kazdej grze na 99,9% nie ma co liczyc, to caly czas sa konsole ktore musza isc na kompromisy aby zachowac przystepna cene, 60FPS beda mialy te gry ktore juz teraz oraz w poprzedniej generacji mialy 60FPS, czyli wszelie wyscigi, bijatyki, gry sportowe, czesc FPSow jak BF, CoD czy DOOM, itp. itd., natomiast cala znaczna czesc gier to dalej beda pokazowki, ktore cala moc poswieca na jak najlepsza grafike, ewentualnie w multi beda miala okrojone efekty/rozdzialke by wyciagnac 60FPS, jak Killzone, Uncharted, Gearsy etc.
  7. xbox

    Poprawcie mnie jesli sie myle - zwrocic gre mozna w ciagu maksymalnie 14 dni od zakupu, ale pod warynkiem, ze przegralo sie nie wiecej niz 2h (czyli zasada podobna jak na Steamie)? No i zwrot nie dotyczy, Map Packow, DLC, Season Passow itp., jedynie pelnych wersji gier, to wszystko.
  8. xbox

    No na +-pol roku przed premiera wrecz wypadaloby, zeby pokazali finalny sprzet
  9. xbox

    Oficjalna prezentacja Scorpio odbedzie sie 11 Czerwca: https://news.xbox.com/2017/04/13/project-scorpio-most-powerful-place-to-create-and-play/?ocid=ProjectScorpio_soc_omc_xbo_tw_Photo_lrn_4.13.1
  10. xbox

    Taki lekko napakowany XB1 S, jedynie brak jakichkolwiek "ksztaltow", wciec, itp., ot, taki prosty szescian bez polotu. Chociaz idac za renderami Scorpio to brakuje mi tu wlotu z gory oraz naped BD powinien znajdowac sie z prawej strony a nie lewej, wiec w sumie jest bardzo duza szansa, ze wyglad koncowy bedzie odbiegal od devkit'ow (tym bardziej, ze devkity sa zawsze gabarytowo wieksze od jednostek koncumenckich), i designem bedzie bardziej faktycznie przypominal XB1S. Ogolnie dzisiaj na Gamasutrze pojawily sie dwa bardzo fajne artykuly/wywiady, ktore dobitnie pokazuja jak bardzo MS wyprzedza Sony w podejsciu i mysleniu nad tym co robi w kontekscie tej (Pro/Scorpio), i kolejnych generacji: http://www.gamasutra.com/view/news/295800/Inside_the_next_Xbox_Project_Scorpio_and_its_brandnew_dev_kit.php?ocid=ProjectScorpio_soc_omc_xbo_fb_Video_lrn_4.12.1 http://www.gamasutra.com/view/news/295830/QA_With_Scorpio_rising_Phil_Spencer_looks_to_the_future_of_Xbox.php @zdun Bo kto nie idzie do przodu ten sie cofa 4K w tym roku wychodzi na ostatnia prosta i juz na dobre wbija do salonow, na szczescie wszyscy bardzo szybko zdali sobie sprawe z tego, ze VR to zabawka na 15min i nie ma w tym zadnej przyszlosci (jak zreszta kazde poprzednie proby wcielenia tego w zycie, a bylo ich troche), bo nawet nie ma jak na to gier napisac, i ze jednak cos to jest od samego poczatku i nieustannie ewoluuje (rozdzielczosc) to jedyny i sluszny kierunek. Poza tym tak jak powiedzial Richard Leadbetter z DF - MS dzieki Scoriopo chce odrobic, i przy okazji nadrobic to co spartolili przy XB1, i narazie zapowiada sie to dobrze, az za dobrze bym powiedzial. I owszem, znaczna wiekszosc gier stanowia multiplatformowki, w poprzedniej generacji jeszcze Sony dawalo z siebie ile moze byle nadrobic straty do MS (z pozytywnym skutkiem), ale w tej juz kompletnie odpuscili, ba - polowe swoich studiow pozamykali, wiec nawet jakby teraz chcieli to nie ma kto dla niech robic gry.
  11. xbox

    A jednak http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-project-scorpio-supports-freesync-and-hdmi-vrr No to pozamiatane
  12. xbox

    Tzn, w dotychczas wypuszczonych grach mozna pomarzyc, ze na Scorpio otrzymaja cokolwiek innego niz 4K (tutaj MS chce, zeby nawet gry w 900p/dynamicznej rozdzialce chodzily w 4K, i to bez jakiejkolwiek ingerencji ze strony deweliperow) plus lepszy framerate, boost do grafiki otrzymaja zapewne tylko wybrane tytuly 1st party, co by zaprezentowac mozliwosci konsoli oraz zachecic do zakupu/przesiadki na nowy sprzet. Natomiast daje to jako-taki podglad na to, jaka moze byc roznica w przyszlych grach miedzy Scorpio a XB1 oprocz samej rozdzialki.
  13. xbox

    W niedawnym wywiadzie Spencer powiedzial, ze najpierw chcieli sie porzadnie zabrac za system/uslugi, no tutaj nie ma co ukrywac, ze prace wykonuja wzorowo, bo zarowno OS jak i XBL smigaja jak nigdy. Pozniej za sam sprzet (XB1S oraz Scorpio), i tutaj tez poki co wszystko wyglada bardzo dobrze. No a teraz, jak juz maja wszystko ogarniete najwiekszy nacisk chca polozyc wlasnie na gry, dodatkowo jakis czas temu mowione bylo rowniez, ze pomimo inicjatywy Play Anywhere MS zamierza serwowac ex'y zarowno na XB jak i na PC. Takze zobaczymy co przyniesie tegoroczne E3 i czy wywiazal sie z obietnic. EDIT: Pojawil sie bardzo ciekawy podcast DF odnosnie Scorpio: EDIT2: Maly podglad na to, jak moga wygladac gry na Scorpio vs XB1:
  14. xbox

    @SephiroT True, Spencer sam caly czas powtarza, ze nie wazne na jakim sprzecie sie gram wazne byle nalezal do jednej platformy, i tak z XBL obecnie korzysta juz ok. 60MLN uzytkownikow, takze "hajs sie zgadza", finansowo wcale nie sa za Sony mimo, ze sprzedali 2x mniej XB1 vs PS4. @Wroblos Za design ma odpowiadac ten sam team, ktory projektowal XB1 S, wiec konsola raczej bedzie utrzymana w podobnej stylistyce. A jesli chodzi o odchudzenie, no coz: Jest ciasno, bardzo ciasno, takze blower to bylo jedyne logiczne i sluszne rozwiazanie, aby gorace powietrze nie grzezlo w obudowie. Sam wiatrak na oko wydaje sie byc 1,5-2x wiekszy o tego montowanego na GPU w pecetach, plus sam radiator jest sporo wiekszy, tak wiec predkosc obrotowa oraz wydzielany halas powinny byc rowniez odpowiednio mniejsze.
  15. xbox

    Aaaaa zapomnialbym - jest jeszcze jedna bardzo wazna kwestia, ktora mnie martwi - system chlodzenia. Jak wszyscy zapewne dobrze wiedza, blowery nie naleza do cichych konstrykcji, wrecz przecienie, a dokladnie taka konstrukcja bedzie w Scorpio aby zachowac kompaktowa obudowe. Co prawda turbina jest wiekszych rozmiarow nic na GPu w pecetach, ale mimo wszystko obawiam sie, ze o bezszelestnej pracy znanej z poprzednikow mozemy raczej zapomniec :/