Welcome to PS Site Forum - ... o PLAYSTATION wiemy wszystko!

Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz w stanie dostosować swój profil, otrzymywać punkty reputacji jako nagrodę za złożenie zawartości, a także komunikować się z innymi użytkownikami za pośrednictwem prywatnej skrzynki, plus wiele więcej! Ten komunikat zostanie usunięty po zalogowaniu się.

Żywy

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    2432
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    8

Reputacja

623 Konkretna

O Żywy

  • Ranga
    Sonoklap
  • Urodziny 04/10/87

Informacje o profilu

  • Płeć Mężczyzna

Kontakt

  • PSN Z_Y_W_Y

Ostatnie wizyty

5950 wyświetleń profilu
  1. Czyzby szykowal sie KZ5? http://fraghero.com/killzone-5-leaked-leading-dutch-newspaper/ PS. A o remasterze KZ2 ani widu ani slychu...
  2. 450, max 500 dolka. Tak jak mowisz, czasy konsol po 600$ bezpowrotnie minely, ale z drugiej strony nie moga tez zazyczyc sobie duzo wiecej niz 400$ za PS4 Pro, ktore ma to "4K" powiedzmy, a teraz dzieki Boost Mode zyskalo dodatkowo drugie zycie. A jeszcze jak Sony odblokuje drugie GPU dla wszystkich gier a nie tylko tych z patchem pod Pro to juz naprawde ciezko bedzie MS znalezc argument dlaczego ich konsola jest drozsza.
  3. Wlasnie pojawily sie testy DF:
  4. Pewnie dlatego ze musza ponagrywac dane fragmenty gier zarowno w Base Mode jak i Boost Mode, oraz zrobic obszerna analize tego wszystkiego jak FPSy, frametime, etc., a nie jak to co do tej pory mozna znalezc w necie, ze ktos wrzucil filmik na YT z rzekomo wlaczonym Boost Mode, i juz, nawet nie ma komentarza czy/gdzie w ogole jest poprawa...
  5. Proponuje Life of Black Tiger
  6. Na Neogafie od rana nie spada hype: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1340529
  7. Podobno nowy FW dodaje do PS4 Pro tzw. Boost Mode, czyli bez patchy moc juz nie bedzie sztucznie ograniczana i dotychczasowe gry beda trzymac FPSy/rozdzialke, jesli to okaze sie prawda to PS4 = redeemed!
  8. Owszem, ilosc gier AA/AAA strasznie stopniala w tej generacji, bo produkcja trwa calymi latami (a pamietam zapowiedz PS4 i zapewnienia Cernego ze teraz grywalny kod gry bedzie sie pisalo w miesiac, jak za czasow PSX lol), ale jak juz wyjda to ponad 90% sprzedazy pochodzi z konsol - wszelkie gry od Ubi, EA, Acti, R* i innych wydarcow 3rd party to domena konsol, nawet Wiedzmin 3 w wiekszej czesci sprzedal sie wlasnie na PS4/XB1, a wersje gier na PC sa portowane "na odwal" (chociaz to troche dziwne skoro konsole to teraz nic innego jak PC, wiec gry powinny smigac jak nigdy), w dodatku czesto z duzym opoznieniem, a czesc nawet nigdy nie trafia na PC (RDR zeby daleko nie szukac).
  9. Heh, tyle to i ja wiem Ale czasy gier na PC za 80-90zl w dniu premiery juz bezpowrotnie minely, ja juz tylko czekam az wprowadza platny multi, skoro juz wszyscy trzej producenci konsol go wprowadzili.
  10. @kill No offence, ale wiekszosc wymienionych gier jest srednia, maksymalnie dobra, w dodatku czesc jest strasznie wiekowa (12-letni WoW...). Niestety ale to wlasnie konsole sa ostoja gier AA/AAA, a PC to platforma paru gier na krzyrz, z LoLem i CSem na czele, wiec jesli komus wymienione gry nie podchodza to zostaje tak naprawde z niczym, jedynie lepsze wersje multiplatformowek, i to tez roznie bywa z optymalizacja... No i to spuszczanie sie nad Steamem, bo mozna kupic 15-20 letnie gry za 1-2$, no litosci, kto chcial ograc takie stare gry juz dawno to zrobil, natomiast tytuly AA/AAA kosztuja juz tyle samo co gry na konsole w poprzedniej generacji (50-60$), z tym ze multi jest praktycznie martwe juz na premiere (ale czego sie spodziewac jesli gry na PC czesto-gesto nawet do 500tys. sztuk nie dobijaja...), jedynie BFy jeszcze do niedawna jako-tako sie trzymaly, ale tez na dobra sprawe ich docelowa platforma staly sie juz konsole, i na multi na kompach kroluja gry PC-only. Generalnie ameryki nie odkryje jak tez napisze ze najlepiej jest posiadac kazda platforme i czerpac to co najlepsze z kazdej z nich, jedynie moge dodac od siebie, to ze IMHO SP/CO-OP = PC, MP = konsole (no chyba ze mowa o grach typu point&click czy karcianki).
  11. Tworca Ori and the Blind Forest z kolei twierdzi, ze Scoripo to bedzie po prostu nowa generacja (anie pol-srodek jak Pro), ktora bedzie po prostu odtwarzac dotychczas wydane gry: Aczkolwiek slowa goscia od plaskich gier 2D maja IMO znikome znaczenie (jesli w ogole jakiekolwiek maja). W zeszlym roku przecieki DF odnosnie PS4 Pro okazaly sie strzalem w 10 - checkerboarding, dodatkowe 512MB RAM, podkrecony Jaguar, 4.2TF GPU, itd., wiec ich przecieki odnosnie Scorpio chyba rowniez mozna uznac za pewniak.
  12. @SephiroT Niby tak, ALE - zeby to wszystko wypalilo i mialo rece i nogi, to konsola XB musi wypalic, bo glowna role w tym calym planie bedzie odgrywac Play Anywhere, ktore jest dostepne tylko i wylacznie w ich sklepie - jesli XB nie wypali to zostanie im samo PC, a PC=Steam, wiec zostana z niczym. Takze musz, podkreslam MUSZA miec graczy na obu platformach, a najlepiej tych ktorzy maja obie, bo sromotna przegrana na rynku konsolowym pociagnei za soba przegrana na rynku PC.
  13. @Grecky HEHEHE dobre te przerobki Ale fakt faktem, tegoroczne E3 to bedzie byc albo nie byc dla MS - jesli nie pokaza ze ich konsola jest znaczaca lepsza od Pro, nie pokaza godnych uwagi gier, to juz nie maja zbytnio czego szukak na rynku konsol, bo jesli ludzie beda mieli do wyboru dwie konsole z pseudo-4K to wybiora ta tansza, i ta na ktorej juz graja ich znajomi, czyli powtorka z rozrywki XB1 vs PS4. Wystarczy przesledzic wszystkie portale gamingowe - gownoburza na MS juz sie zaczela, teraz moga sie tylko albo wybronic albo pograzyc.
  14. @MagEllan Tekstury to tylko i wylacznie kwestia VRAMu, a tym wbrew pozorom obecne konsole nie gzresza - 8GB na papierze, - 3GB on OS, pozostaje raptem , ktore musi jeszcze zostac rozdzielone miedzy CPU i GPU, wiec niewiele tego zostaje, na oko 1.5GB, max 2GB dla GPU patrzac na watpliwej jakosci tekstury w grach na PS4/XB1. PS4 Pro zwolnilo 0.5GB, gdzie spora czesc idzie na wiekszy bufor klatki (1600p-4K vs dotychczasowe 900-1080p), wiec jakosc tekstur praktycznie wcale nie poszla do przodu. Scorpio z kolei bedzie mial 12-3=9GB, minus RAM dla CPU - zostanie 5-7GB dla karty graficznej, to naprawde sporo, nawet do 4K. Natomiast co do reszty wypowiedzi - owszem, natywna rozdzialka samej gry ale okrojona rozdzialka efektow specjalnych to jest cos jak najbardziej normalnego, juz dawno jest to stosowane na konsolach jak i nawet na PC od zarania dziejow - ustawienie cieni np. opiera sie wlasnie na ich rozdzielczosci, DoF tak samo, itd. itd., ale dopoki nie zejdzie sie do jakis skrajnie niskich wartosci to daje to naprawde swietny efekt, gdzie caly obraz jest ostry jak zyleta, a nizsza rozdzielscosc efektow jest w zasadzie niezauwazalna (ja osobiscie uwazam ze wszelkie Ultra na PC to w nic tylko placebo), wiec jesli gry na Scorpio beda chodzily w natywnych 4K ale same efekty w 1080p-1440p to bedzie dobrze, naprawde dobrze. Natomiast najbardziej martwi mnie ta interpolacja framerate'u, gdzie grafika na ekranie bedzie smigala w plynnych 60FPS, ale gra logika gry w 30, czyli odwrotnie jak to bylo do tej pory w niektorych grach, gdzie ze wzgledu na slabe GPU grafika byla wyswietlana w 30FPS, ale sama gra faktycznie chodzila w 60Hz, co dawalo znacznie nizszy input lag, plynniejsze sterowanie, itp. Parafrazujac klasyka - Sony i MS, nie idzcie ta droga!! No i? To nie mozna zrobic iteracji, ktora da natywna rozdzialke, krora da stale 60FPS, ktora da ostre tekstury, itd. itd, bez zadnego sciemniania i kombinowania? Jedno wcale nie wyklucza drugiego, tylko jak widac nie ma po sie wysilac co skoro konsolowemu plebsowi wcale to nie przeszkadza, a wrecz przeciwnie. Jesli juz teraz poza skalowana/dynamiczna rozdzialka chca dodatkowo stosowac interpolowany/oszukany FPS, to ja juz sie zastanawiam ile i jak mocnych bedzie kompromisow w nastepnych konsolach, ktore beda pewnie celowac w pseudo-8K...
  15. No pozyjemy zobaczymy, na pewno gry 1st party ktore na XB1 chodza w FHD 30/60FPS (Geary, Forzy) beda chodzic w tych 4K 30/60FPS na Scoripo, w koncu to 4.5x wiecej mocy obliczeniowej, natomiast co do calej reszty gier (zwlaszcza od partaczy typu Ubi czy EA) to mam podstawne obawy, ze beda korzystac ze wszystkich mozliwych skrotow zeby tylko wycisnac jak najlepsza grafike, wiadomo - screeny/gameplaye to jest to czym sie reklamuje gry, tym co je sprzedaje, wiec im wiecej takich "skrotow" im sie udostepni tym chetniej beda z nich korzystac. Pytanie jeszcze, czy dotychczasowe gry na Scorpio tez beda wymagaly jakis popapranych patchy jak na PS4 Pro, czy beda chodzily lepiej ot tak, ja ma to miejsce na XB1S? Tak szczerze to wydaje mi sie ze MS po premierze PS4 Pro zmienil troche plany/podejscie odnosnie Scorpio, bo skoro ludzie nie widza roznicy miedzy 4K a upscallowana rozdzalka, to po co sie wysilac? No i przede wszystkim cena - po porazce XB1 wlasnie przez znacznie wyzsza cene, MS chyba sie przestraszyl i z ich poczatkowych "premium experience for premium price" tez beda teraz celowac w 399$, tylko ze Sony do tego czasu bedzie moglo zejsc z cena Pro do 349$, i znowu dupa. I i kwestia najwazniejsza, czyli gry - jezeli XB nie bedzie oferowal niczego innego poza slynna trojca Forza, Gearsy, Halo, to nic sie nie zmieni na rynku, i najlepsze bedzie po prostu rozwiazanie PC+PS4, ktore pozwoli na ogranie kazdej dowolnej gry na swiecie.