Jump to content

Leaderboard

  1. MagEllan

    MagEllan

    Old Boy


    • Points

      5

    • Content Count

      8,689


  2. Sithman

    Sithman

    Użytkownicy


    • Points

      4

    • Content Count

      5,985


  3. Strife

    Strife

    Użytkownicy


    • Points

      4

    • Content Count

      3,997


  4. Kolos28

    Kolos28

    Użytkownicy


    • Points

      3

    • Content Count

      2,960



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/06/2020 in all areas

  1. 2 points
    To po kiego grzyba promowali to w swoich socjalkach, gdzie znajdują się ich klienci? Ta konferencja miała charakter typowo pod jakichś developerów czy ludzi którzy się takimi słupkami czy cyferkami interesują. Czyli prawie nikogo, biorąc pod uwagę masowego klienta. Oni tam wszyscy pozasypiali. Moim zdaniem źle podeszli do tematu. Mogli sobie odpuścić ten event, a zwyczajnie opublikować informację poprzez Eurogamera.
  2. 1 point
    @Tomi915 Kiedyś się dłużej rozpisywałem na temat gwarancji od MS. Pamiętaj że liczy się paragon i nie dostań zawału serca jak zarejestrujesz konsolę i okaże się ze od kilku lat "nie ma gwarancji". Automatycznie zegar rusza po opuszczeniu konsoli z fabryki. Jest doliczone chyba pół roku na magazynowanie więc 30 miesięcy. Jeżeli cię to kole w oczy to dzwonisz, dosyłasz mailem zdjęcie paragonu i poprawiają. Jeżeli zaczniesz się interesować gwarancją, to masz 2 lata a nie 1 rok jak u Sony. W umowie masz podany standardowo rok ale poniżej jest magiczny punkt który stawia prawo krajowe nad dokument a u nas i w całej Unii standardem są 2 lata od producenta dla osób prywatnych. Akcesoria mają rok więc jak po roku pad ci się zepsuje to oddajesz nie na gwarancję tylko do sklepu w ramach rękojmi. ...forumek jedynym słusznym źródłem wiedzy a nie jakieś tam fejzbógi.
  3. 1 point
    Przydaje się właśnie w kwestiach serwisowo gwarancyjnych. Trwa to sekundę wiec po prostu zarejestruj i może nie będziesz musiał nigdy korzystać. Ja swojego premierowego dwa razy wysyłałem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. 1 point
  5. 1 point
    Demka się pojawiły. Trials of Mana( dla miłośników chinskich bajek miodzio) Disaster Report 4 na dzisiejszą sytuację jak znalazł.
  6. 1 point
    Nie zaluj panie. Dobrze sprzedales? dobrze sie bawiles? warto bylo sprobowac? Jesli na 2 z 3 pytan odpowiedziales tak to bardzo dobry wynik. Niedlugo bedzie kolejne rozdanie ze wsteczna w Xbox Series X. Co za problem odczekasz i kupisz znow konsole od MS i bedziesz gral az sil zbraknie milego grania
  7. 1 point
  8. 1 point
    Wygląda mi to na problem z zasilaczem, albo przegrzewaniem konsoli. Na początek zrobiłbym standard, czyli wymiana pasty i termopadów. W osobnym temacie możesz poczytać szczegóły. Ewentualnie spróbować inny dysk twardy, ale nie wygląda mi to na problem z HDD.
  9. 1 point
    Spirited Away to chyba taki #1 jeśli chodzi o Ghibli. Ale każda ich produkcja to magiczne doznanie.
  10. 1 point
    Film na czasie, był w piątek w tv, nawet ok.
  11. 1 point
    Gram w "jak kupić papier toaletowy i makaron w Biedzie". Tylko online - jest moc!
  12. 1 point
    Ee Okonku, chyba nie mi tylko Neuro ;) Btw. kartka dla Kante to była jakaś parodia według mnie.
  13. 1 point
    Mam nadzieje że wszyscy gotowi na przyjęcie gry roku
  14. 1 point
    Fajny weekend,Real wyjaśniony i Legia też. Ja bym się cieszył jedynym od lat i ostatnim sezonem w ekstraklasie, zamiast zajmować głupotami
  15. 1 point
    Fajny weekend,Real wyjaśniony i Legia też.
  16. 1 point
    Probierz to przede wszystkim najlepszy przykład antyfutbolu, który zabiją tą ligę Ja z kolei głównie za to typa nie trawię. Dopóki tacy ludzie będą w ekstraklasie, doputy ta liga będzie taka dziadowska.
  17. 1 point
    Probierz, człowiek przez którego ostatnio prawie z dobrym kumplem się nie pobiłem. Znajomy stwierdził, że Legia powinna go ściągnąć zamiast Vuko. Dżizas, jak mną wtedy zatelepało! Nie wiem co ludzie widzą w tym gościu, poza barwnymi wypowiedziami na konferencjach nie prezentuje nic co jest godne uwagi. Jego drużyna gra obleśną i nudną piłkę, jedynie podczas stałych fragmentów są w stanie stworzyć jakieś zagrożenie. Paradoksem jest to, że mimo zerowego stylu ta ekipa turla się w czubie tabeli. Moja niechęć do tego typa nie wynika z tego jaki ma stosunek do Legii i jego komentarzy w tym kierunku, to zlewam, bo takie zachowanie prezentuje 3/4 kibiców w tym kraju. Mnie irytuje to, że namaszczają już chłopa na naturalnego następcę Brzęczka, mimo że ten facet jedyne co potrafi to napierdalanie w sędziów z prędkością karabinu maszynowego. Ja najzwyczajniej na świecie nie trawię ludzi którzy wszystkie swoje braki i niepowodzenia zwalają na wszystko wokół i ciągle mają pretensje, robiąc przy tym jakieś szopki. Btw. Chyba Probierz w meczu z górnikiem dostał kolejną żółtą kartkę, lada chwila znów będzie oglądał mecz z trybun.
  18. 1 point
    Ja mam samsunga evo czerwoną, ale miałem kingstona czy jak to tam się nazywa i nie było żadnej różnicy, lepiej pójść w pojemność, tak jak pisał " stacja benzynowa"
  19. 1 point
    Switch ma tak słabe kontrolery pamięci ze chyba nie ma najmniejszego znaczenia jaka kartę kupisz. Edit: w sensie ze lepiej zainwestować w rozmiar niż szybkość. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  20. 1 point
    No to super ze Plague do samego konca sie Tobie podobalo dla mnie pod koniec nieco troche siadlo ale bez watpienia dobra gra ktora ciesze sie ze ogralem. Pierwszy raz? A to ja myslalem ze jestem archeologiem co gra w starocia Tutaj jak pisalem moim zdaniem mimo uplywu lat gry dalej sie bronia, nic im nie brakuje, nie czuc ze gramy w staroc. Latwo wejsc w swiat gry. No znam bol rozgrzebanych gier - z jakis dziwnych powodow mam tak z Deus Ex Human Revolution Nordic Edition PS3 - rozgrzebalem Human Revolution Directors Cut PS3 - rogrzebalem Human Revolution Directors Cut PC - w koncu w 2018 kupilem i na PC usiadlem ukonczylem. Ale Mankind Divided PS4 - rogrzegalem i nawet nie wiem jak teraz do niej wrocic nie zaczynajac od nowa. Mankind Divided PC - kupilem mialem zaczac od nowa.... no jakos sie nie udalo
  21. 1 point
    Warga to przejdz w końcu z poziomu super easy na normal albo hard jak za łatwo jestTak na poważnie to dropy i długie wczytywanie jest na każdej konsoli-mam podobnie na XOXPozdro 600
  22. 1 point
    @sLkNo to pare wyzwan zaliczonych, glownie na 1 token, co ciekawe walka szla lepiej nizli latanie, i pewnie majac wiecej narzedzi nie bedzie to jakies trudne zeby szybko rozprawic sie ze zlolami (za czesc walk zrobylem 3tokeny i jedna chyba nawet z marszu wymaksowalem). Ale wyzwania po cichu, i latanie no srednio.... Z drugiej strony nie mam cisnienia na platyne wiec zrobie wszystko co bede chcial i bedzie dawac fun co wpadnie to wpadnie. 71% ukonczenia wiec szybko idzie zblizam sie do konca.
  23. 1 point
    Osobiście się nie zgodzę. Jeśli chodzi o jakość seriali to HBO jest gwarancją, że poniżej pewnego poziomu nie zejdą, natomiast gdyby był Netflix to mogłoby być różnie.
  24. 1 point
    Znamy datę premiery: 26 czerwca Wjechały zwiastuny w EN i PL. Zwiastun w wersji oryginalnej (ang): Zwiastun z Polskim dubbingiem: Sony ładnie dziś rozpieściło. Najpierw informacja o serialu TLOU w HBO, a teraz to. Co miesiąc jakaś duża premiera. Marzec - Nioh 2 Kwiecień - FF VII Remake Maj - TLOU 2 Czerwiec - GoT
  25. 1 point
    Life is Strange 2 z cebulopassa. Dorosłość = granie kosztem snu
×