Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 05/18/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. 13 punktów
    Nie, nie chciałbym pstrykać. Próbuję Ci w miarę zabawny sposób zasugerować, że nudzisz i pierdolisz. Szwedzi już nic nie zmienią. Gra jest w końcowej fazie produkcji i będzie jaka będzie. Nie podszedł Ci klimat po trailerze? Tak, domyśliłem się , dajesz codziennie temu tu wyraz. Więc z łaski swojej wklej tu jakieś ważne informacje dotyczące gry, albo daj sobie spokój. Wchodzisz na ten temat i sapiesz, pomaga Ci to w czymś? Jest tysiące gier w które możesz zagrać, a nie tracić czas na jakieś bzdurne złośliwości które i tak wszyscy mają w dupie. Chcesz pograć w realne strzelanie, kup sobie Armę, fajna gierka dla wyczynowców. Co do Bad Company, była rzesza ludzi która modliła się o powtórkę klimatu z bc2, może ich modlitwy zostały wysłuchane. ALE KURWA NIKT O TYM NIE MA ZIELONEGO POJĘCIA, BO GAMEPLAY'U BYŁO 10 SEKUND.
  2. 8 punktów
    Dobra, kurz już opadł, można na spokojnie coś napisać. Trailer wypadł mega słabo, w porównaniu do poprzedniego, tj. z BF1, nie ma startu. Przekombinowali z tymi efektami, ale ok, w Stanach Zjednoczonych to chyba jedyny sposób na sprzedanie IIwś młodemu pokoleniu, które nie wytyka nosa ponad ekran smartfona. Klimatu nie ma tu za grosz, co oczywiście nie zmienia faktu, że TO TYLKO TRAILER. Gdybyśmy mieli wystawiać ostateczne oceny na bazie samych trailerów, to takie mocno średnie Dead Island byłoby grą wszechczasów, no tak, czy nie? Śmieszą mnie te oceny wyciągane na podstawie 2minutowego wideo, które jest niczym innym, jak efekciarskim montażem sceny, której z pewnością nie ujrzymy w grze. Wygląda to na wyreżyserowany zlepek singla z multi, z nałożonymi elementami interfejsu, aby jak najbardziej upodobnić to do rzeczywistej gry. Efekt oczywiście osiągnięto, ale już teraz jestem w stanie założyć się, że babkę z hakiem ujrzymy tylko i wyłącznie w kampanii. Z drugiej strony, serio, proteza ręki to dla Was aż tak futurystyczna sprawa? Zwykły kikut, wsadzone dwa druty, a tutaj jakieś porównania do Terminatora Takie protezy istnieją oraz istniały w przeszłości, w bardziej prymitywnym wydaniu właśnie. Najlepsze są argumenty, że taka IIwś to nie jest prawdziwa IIwś. A przepraszam, Iwś z BF1 to miała cokolwiek wspólnego z prawdziwym konfliktem? Nie zapominajmy, że to tylko zwykła gierka na konsole/PC, która ma bawić, a nie uczyć jedynej prawdy historycznej. 90% graczy nie będzie zastanawiało się, czy taka broń aby na pewno była wówczas w użyciu, czy działo Tygrysa było właśnie takiej długości, a może jednak o 10 cm krótsze. I niech nikt mi nie mówi, że jedynym prawdziwym BFem była 3 czy 4ka (która była przecież nieudaną kalką 3ki), gdzie szczytem realizmu jest strzelanie z nowoczesnych czołgów na odległość 40 metrów Gdybyśmy mieli grać w jakiś ultra symulacyjny program dokumentalny ukazujący prawdziwe oblicze IIwś, to dopiero byście zobaczyli, jak szybko stopniałaby liczba grających. Gralibyśmy sobie podbój 8 vs 8, składający się tylko z oddanych fanów tamtych realiów. Nie przeszkadza mi masa opcji personalizacji postaci, obstawiam, że większość graczy i tak będzie ubierała swoich wojaków jak najbardziej w zgodzie z klimatem. Poza tym muszą jakoś zarobić, czy to nam się podoba, czy nie. Skoro nie ma premium pass, to pewnie pójdą totalnie w kosmetykę. Lepsze chyba to, niż czekanie na jakieś wersje ze wszystkimi dodatkami, kiedy na serwerach i tak już pusto. Nie rozumiem tych obaw o budowanie fortyfikacji. Obstawiam, że wniesie to spory powiew świeżości, będzie można stawiać worki z piaskiem, aby piechota nie musiała się respić bez sensu co 5 sekund na otwartym terenie. Zęby smoka przeciwko czołgom również brzmią ciekawie. Poza tym, jeśli okaże się to tylko zwykłym bajerem, to gracze oleją to równie mocno, co innowacyjną szarżę z bagnetem z BF1, tyle. Porównania z Fortnite są na tym polu nietrafione, moim zdaniem. I na koniec, jeszcze raz pozdrawiam wszystkich tych, co ograli trailer Ja ze spokojem poczekam na EA Play i pierwsze konkretne gameplay'e, bez żadnych reżyserowanych udziwnień. W październiku z kolei przetestuję w napędzie i wtedy będzie można coś więcej dyskutować o SAMEJ GRZE, nie wcześniej. Jeśli gunplay oraz mechanika gry będą stały na wysokim poziomie, to nie będzie mi przeszkadzało, że ubiję murzyna, czy SSmana bigającego bez kasku z bujną czupryną. A jak gameplay'owo będzie kupa, to pogoni się po tygodniu ze stratą 30zł. To tylko gra. PS. BFV reskinem BF1, gardzę i nie kupię! Będę grał w BF4, czyli reskin BF3, takie opinie są najlepsze.
  3. 7 punktów
    Lista na poprzedniej stronie mnie uspokoila i nie bedzie kopiuj/wklej z bf1 tylko szykuje sie zupelnie nowa gra. W ciul nowosci jak chociazby wolanie o pomoc, przeciaganie rannych, czolganie sie na plecach (akurat w tym 10 sekundowych gameplayu jest to pokazane), podlaczanie dzial przeciwpancernych do pojazdow oraz fala uderzeniowa zwalajaca wojaka z nog gdy obok pierdyknie duzy kaliber. W koncu wjezdza animacja podnoszenia czyli latwiej bedzie sciagnac delikwenta a nie strzykawka w dupe i leci dalej . Ponad to wszechobecny niedobor amunicji co skutkuje jeszcze wieksza wspolpraca z teamem. Co do customizacji postaci to zawsze mi jej w bfie brakowalo a dodanie pierdoly jak krzaczek na bron lub owinieta zakrwawiona szmatka jest fajnym smaczkiem... pedalskim rozowym giwerom mowie NIE. Rozne biegajace facjaty na serwerze to dobry pomysl, a nie same zdradzieckie sklonowane mordy Za 18 dni eaplay i jak pokaza to wszystko z papieru na ekranie to nam suty odpadna. No poza uzytkownikiem BulletPOL bo on juz gral i wie.. normalnie bany v2.0 jak te wypociny sie czyta. A tak poza tym kolego to nie baba skacze z 1 pietra tylko ten pan Tez sie zastanawiam co oni odjebali z ta babka w trailerze i faktycznie suwak z blurem zostal przesuniety za mocno.... przeciez dobrze wiedzieli jak to sie skonczy i jaki bedzie odzew. Nie wiem, nie wnikam, mam to w dupie nawet jakby ta baba na okladce byla. Czekam na gameplay. Do zobaczenia na polu bitwy w becie.
  4. 7 punktów
    Podsumujmy: • No Season Pass • Launch locations are France, Africa and Rottedam and North Africa desert • Coop Mode called Combined Arms • Single player War Stories return • Fortifications are things like sand bags, trenches, tank stoppers. Only supports can build offensively defense fortifications such as machine guns, field cannons and are much faster at building everything. • Predetermined areas to build such as at flags, can rebuild destroyed buildings • Attrition system - health bar is in stages, only regen up to closet stage not to 100 anymore • Physical interactions - every action in the game requires a player interact for things like medkits, spotting, ammo, ledge grabbing (example: healing requires walking over to a health pack, character animation to pick it up, then start healing) • No more HUD/map spotting, spotting is based on movement/changes around you • Attrition system - much less ammo on spawn, out of ammo after a few fights, but more ways to resupply ammo in the battlefield from packs, crates, or grabbing small amounts of ammo off of bodies (all requires physical interactions) • Revive system has a full on animation, takes a few seconds to complete, no more revive trains, takes time to complete • Ragdolls are server side, can now drag a downed player's body elsewhere • Any class can do a squad revive, takes longer than a medic revive, does not give full health points • Can call for help when down such as in the trailer • Ragdolls (player bodies) effect the environment, push down grass etc. • Gunplay completely changed • No more visual recoil • Each gun has a unique recoil pattern that can be learned and mastered • Bipods easier to use and setup • Bullet penetration through thin wood, sheet metal, walls • Movement change, can now dive froward, backward, left and right similar to R6 Siege prone system • Diving has a delay to prevent dolphin diving • Crouch sprinting is in the game • Can burst out of widows and commando roll, no destroying windows first • Can catch, throwback or shoot grenades • Less grenades because less ammo • Can tow items in the game with vehicles such as previously stationary anti-air guns, teammate can use an anti-air gun while you tow it with a vehicle • For example, can drive a tiger tank towing a field cannon behind it or a truck towing ammo crate to resupply teammates on the front line • Destruction explodes inwards or outwards based on where the destruction happens. Throw a grenade inside of the building? The explosion sends things outside of it. Outside of it? Breaks inwards. • Tank driving into a building slowly destroys a building, walls slowly crack/fall, not instant • Heavily focused on squad play, instant placed in squad when joining a game • New squad spawning system, squad deploy system that shows what squad mates are doing in third person in real time before the tactical map screen, so spawning on squad is kicker than spawning on tactical map screen • Since squad spawning/deploying is faster than tactical map, squad wipes are serious • Squads accumulate points that can be spent on "squad call-ins", only squad leader can spend them in • Squad Call-ins are V1 or JB2 rockets as seen in the trailer, supply drops with ammo/health, a smoke barrage, heavy weapon pickups (not hero kits), squad only vehicles such as Churchill crocodile flamethrower tank or the Sturm tiger • Elite classes are gone • Behemoths are gone • Large, non-fatal explosions can knock a player over • Four classes are back: assault, medic, scout, support • Create a solider, add them to a company of soldiers, then can customize things like gender, face look, face paint, outfit, accessories, etc. and assign them a class archtype • Class archetypes highly customizable • Can be an assault that specializes in anti-tank or anti-infantry only, or a mix of both, etc. • Highly specialized archetypes called exotics such as a recon paratrooper, stealthy short-range behind enemy lines person who uses a suppressed SMG and silent gadgets like pistols and garrotes comes with silent footsteps and throwing knives • Can change and add specialization trees such as agility, flak armor, suppressive resistance • The more you play a class more you get more specializations/archtypes within said class
  5. 6 punktów
    Jak ktoś wyżej napisał, zmienia się target, a stare zgredy jak my to coraz mniejszy odsetek, który korpo takie jak EA już dawno przestał interesować.
  6. 6 punktów
    Ja kupię i będę napierdalał aż mi sił starczy. Stękanie teraz na grę po 30sekundowym trailerze, uważam za niezłe skrzywienie psychiczne. Seria Battlefield ma od dawna pierwiastek wojny totalnej, która musi być rozwijana, bo ludzie zaczną stękać, że nudno. Widać że twórcy chcą dodać smaczek taktyczny (budowanie okopów czy zapór. Mi to pasuje, jeszcze żaden bf mnie nie zawiódł tak, abym po kilku sekundach gameplay, powiedział, że w niego nie zagram. Gra ewoluuje, pewnie będą nowe możliwości customizacji, może indywidualne rozwijanie własnej postaci. Do tego brak premium. JESTEM ZA!
  7. 6 punktów
    Pisałem że to przecież Battlefield Heroes Coś czuje że to będzie fail roku w wykonaniu DICE, nawet mi ich nie żal Kiedy dwa lata temu mogli uderzyć całą siła i zrobić normalnego WW2, zresztą tak jak ludzie oczekiwali, to oni zaczęli bawić się w IWŚ. Teraz ludzie mają dość tego materiału, po średnim Battlefield 1 i Call of Duty:WW2 kolejna gra w tych czasach to strzał w kolano (albo od razu w łeb). Jakby teraz dali pełnoprawną kontynuacje BF4 z świetnymi efektami, mnóstwem broni do modyfikacji i dużymi mapami to byłby hicior a tymczasem szykuję się niezły gniot. Ubolewam najmocniej. Serio. Uwielbiam serie Battlefield ale trzeba umieć odróżnić gówno od czekolady.
  8. 6 punktów
  9. 5 punktów
    Polecam wszystkim Snickersy. Skończy się gwiazdorzenie a i stolec zgęstnieje Co do samej gry, trailer marny w uj, ale już wszystko co się mówi na około mocno mnie zaciekawiło w temacie. Może mimo tego "lajtowego" klimatu gra sama w sobie będzie warta uwagi? Ręka na pulsie i czekam na dłuższy gameplay.
  10. 5 punktów
  11. 5 punktów
    Warto dodać, że Kromka jako oficjalny partner EA widział trochę więcej gry niż 10sek. Znamy też już twoją wersję, gra jest beznadziejna, trailer powiedział Ci wszystko i jej nie kupisz, spoko. Rozumiem, że teraz w każdej wolnej chwili będziesz tu wchodził i przekonywał nas, że zdania nie zmieniłeś? Myślę, że jednak mało to kogokolwiek obchodzi
  12. 5 punktów
    Sytuacja się powtarza jak przy wcześniejszych częściach, Dice wypuszcza trailer w którym wszystko jest tak szybkie i oczojebne, jak w produkcji prosto z Hollywood. Samego gameplay'u jest tyle co kot napłakał (10sek?) i zaczyna się ożywiona dyskusja. A to, że nie te klimaty, a to że filtr nie ładny, a to poprzednik był lepszy, a to zabrakło w grze pedałów, itp, itd. Po czym przychodzi premiera gry i sprzedaż przez następny rok bije kolejne rekordy, kładąc na łopatki konkurencję i wszystko do okoła. Ludzie mają naturalną tendencję do narzekania i nie lubią zmian, to normalne, ale daję lewe jajo ogolić, że ci co teraz twardo zapierają się, że w grę nie będą grali, i tak w nią zagrają i będą bawić się przednie. To nie jest jakieś moje wróżenie z fusów, tylko czysta, kilkuletnia obserwacja zachowań, nawet tu z tego forum.
  13. 5 punktów
    Rpga porownujesz do legendy action advanture? To znów trochę jakby porównywać Ridge Racer do gran turismo albo Street fightera do smasha
  14. 5 punktów
    To chyba nie grałeś w Mortala 2 na amidze.
  15. 4 punkty
    Nie jestem w stanie zrozumieć co komu przeszkadza możliwość zakupu przedmiotów kosmetycznych... Możliwość kupowania przewagi w dowolnej formie to jest skurczysyństwo, ale możliwość kupienia różowych majtek zamiast zdobycia purpurowych to chyba nie jest jakiś problem. Czy to jest dojenie? To zależy tylko od Ciebie, czy masz potrzebę kupować różowe majtki. A fani autentycznych mundurów i realistycznego podejścia do wojny to chyba raczej oglądają filmy dokumentalne i kupują książki, a nie battlefielda czy jakąkolwiek inną grę (chociaż podobno arma jest dość konkretna, ale sam nie grałem więc nie wiem). Mój brat ma pierdolca dosłownie na punkcie WWII, w domu ma całą szafę zawaloną książkami i albumami, ale nigdy nie widziałem, żeby grał w battlefielda z Wołoszańskim w tle Rozumiem, że gra może Ci się nie podobać i że jesteś w taki czy inny sposób rozczarowany jako fan. Ale też bez przesady :/ Nie zrobili z tego karcianki, nie zrobili z tego gry tanecznej do wutki z koleżankami. To zawsze była gra o strzelaniu do siebie w realiach okołowojennych i raczej nie powinno się oczekiwać, że będzie arcyrealistyczna, bo nikt by w to nie grał. Mnie np taki model biznesowy jaki przyjęli raczej zachęca do zakupu gry, choć nigdy w serię nie grałem. A nie jestem starym zgredem, ale też nie jestem gimbazowym targetem (chociaż kończyłem gimnazjum, ale jako pierwszy rocznik, więc jeszcze nie tak zryty ).
  16. 4 punkty
    Gdyby EA naprawdę chciało pójść mocno historycznie w WWII, to Amerykanie powinni zagrać 2 lata później
  17. 4 punkty
    Przed kupnem nie ponarzekać to tak nie po naszemu moim obowiązkiem jest śmieszkowanie a w dniu premiery udanie się po swoja kopie
  18. 4 punkty
  19. 4 punkty
    A na autobusie powinna być morda Peszki, walącego 0,7 z gwinta
  20. 4 punkty
    Wbił platynę i sprzedał
  21. 4 punkty
    Siemku, powiem Ci teraz jak jest, niczym Max Golonko, w wolnej chwili wejdź na jakieś globalne statystyki i poszukaj mojej liczby spędzonych godzin przy całej serii bf (jeśli to możliwe), nie słuchaj gości którzy po 100godzinach grania w grę robią z siebie znawców i proroków. Posłuchaj mnie szeregowego czysciciela wrogich okopów, ta gra będzie dobra, bardzo dobra. Brak dodatkowego wyciągania kasy w postaci premium czy mikrotranzakcji uważam za kolejny duży plus (choć jak czytam, niektórym to przeszkadza). A co do ogólnego trendu gier. Szybkie statystyki aktywnie grających, tak super realnego Pubga, opierdolił na śniadanie Fornite z muchomorkami na mapie a'la Mario Bros. To że gra będzie miała miejsce w llWŚ i komuś to nie odpowiada, nie oznacza że wszystkim to nie odpowiada. To że ktoś lubi surowy i realistyczny klimat konfliktu, nie oznacza, że wszyscy chcą tak grać. Serio myślicie, że oni na złość wyszli graczom? Takie rzeczy są wnikliwie analizowane i badane. Pamiętam jak nawet tutaj, jeszcze dobry rok temu, padały hasła, fajnie by było zagrać w 2WS, a teraz okazuje się, że wszyscy chcą kalki bf3/4. Gatunkowi ludzkiemu nie dogodzisz, taki jego urok.
  22. 4 punkty
    A ta Kapitan Hak ginie na początku by w w końcówce powrócić w chwale? E nie, takiego błędu by nie zrobili. Wygląda więc na to, że zhakowane kobitki z niebieskimi barwami wojennymi na twarzy to doborowe oddziały klonów walczące o równouprawnienie płci w zawierusze wojennej.
  23. 4 punkty
    Ludzie, spokojnie, jeszcze żaden z was gry nie widział, killa nie zrobił, a już się zarzeka, że w grę nie zagra. Ja jak dowiedziałem się, że bf1 będzie w klimatach lWŚ to też kręciłem nosem, potem zobaczyłem gameplay i kupiłem, a po kupnie grałem jak narkoman. Spokojnie z tymi ocenami czegoś czego jeszcze nie ma.
  24. 3 punkty
    Nie wierzę, żeby można było nosić klownowe peruki i kulki na pasku w ustach. Tego na pewno nie zrobią. Ale w ogóle skąd pomysł że mogliby? Z trailera, gdzie koleś ma wymalowaną twarz, czy pojawiły się jakieś screeny, których nie widziałem? Temat śledzę umiarkowanie, przyznaje, i jeżeli pojawiły się przesłanki, że mogą być takie absurdalne rzeczy to przepraszam. Ale jeżeli to są wnioski z trailera, to chyba trochę przesada. Po czym wnosisz brak powagi? To że trailer był bardziej barwny i były dziwne rzeczy typu babka z protezą (co jak już pisałem, uznaję za możliwe) to nie znaczy że gra nie będzie poważna i w miarę możliwości realistyczna. Nie sądzę, żeby czołgi strzelały balonami z wodą i miały silniki odrzutowe I serio wolisz wydać, strzelam, 250 zł za gre i pewnie jakieś 60-80 zł za każde z dajmy na to 5 mniejszych i większych dlc niż kupić raz pełnoprawny produkt z możliwością kupienia sobie innego wzoru tatuażu na twarzy? Serio?
  25. 3 punkty
    Jeszcze nie grałeś nawet trailera nie widziałeś a już oceniasz ja pjerdole Nie będzie premiom passa
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityka prywatności.