Patricko 8082 Napisano 24 Czerwiec 2011 Dead Nation Informacje ogólne: Ilość trofeów: x1 / x5 / x8 / x21 Ilość trofeów online: 1 (ewentualnie 3, jeśli robimy co-opa przez sieć, a nie lokalnie) Najtrudniejsze trofea: Morbid Curiosity / King of Looters Trofea możliwe do pominięcia: brak (trofea można wykonywać w kilku przejściach gry) Minimalna ilość przejść gry: 2 - 3 (w zależności od tego na jakim poziomie będziemy startować + co-op) Czas do zdobycia platyny: 20 - 40 godzin Wstęp: Dead Nation uważam za grę świetną. Przyznam się bez bicia, że gdyby nie pakiet Welcome Back, to w życiu pewnie bym w tą grę nie zagrał i byłby to spory błąd. Gra jest świetna, wciągająca i do tego klimatyczna jak cholera. Narzekało się na to, że ostatnio strasznie dużo gier o tematyce zombi, ale jeśli mają to być takie gry jak DN, to nie mam nic przeciwko! Wg mnie gra dla każdego kto lubi mroczne klimaty i ostrą sieczkę na ekranie. Ważne wskazówki: Kilka rad dla zaczynających swoją przygodę w świecie DN (bardziej wtajemniczeni może też coś znajdą dla siebie) Do poziomu Normal gra nie wymaga jakiś wielkich umiejętności. Misje przechodzimy bez większych problemów, a wymyślanie taktyk na tym poziomie nie ma zbyt wielkiego sensu. Mimo wszystko zalecam granie najpierw na poziomie Normal, żeby poznać grę oraz wiedzieć, gdzie mniej więcej wylatują grupy zombiaków, ponieważ taka wiedza na wyższych poziomach trudności będzie Wam niezbędna.Tym bardziej, że zdobyte pancerze podczas gry, przechodzą na następną grę (bez względu czy zdobyte w singlu czy co-opie). Granie w co-op daje minimalną przewagę. Ponieważ zawsze co dwie bronie to nie jedna. Przy okazji jedna osoba może robić daną broń, a druga inną. Grając samemu musimy decydować co jest dla nas ważniejsze.Mimo wszystko ciężko zdecydować czy grać lepiej solo czy co-op. Osobiście uważam, że jak się ma dobrego partnera do gry to lepiej co-op, ponieważ zawsze to lepsza atmosfera do grania. Do ukończenia gry w co-opie polecam poziom najprostszy, ewentualnie Normal. Chyba, że bardzo lubicie wyzwania to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby odpalić chociażby poziom Grim lub Morbid.Ale ostrzegam, że będzie sporo razy zaczynać od checkpointów. Nie zwracajcie również uwagi na mnożnik, bo na tym poziomie prawie zawsze będzie bardzo niski, jako że zwykłe obrażenie odbiera już bardzo sporo, a w przypadku śmierci jedziemy od nowa. Jeśli macie możliwość to polecam robić co-op'a lokalnie. odpadają Wam problemy sieciowe, które ostatnio nawiedzają tą grę bardzo często, przez co granie przez sieć staje się niemożliwe. Może w późniejszym okresie jak ludzie ograją ten tytuł to serwery odetchną, ale na dzień dzisiejszy robienie co-opa przez sieć wymaga bardzo dużej cierpliwości. Teraz kilka słów o przeciwnikach. Podczas grania na niższych poziomach zwrócicie uwagę, że są różne typy zombiaków, od najprostszych jednostrzałowców poprzez sporych rozmiarów mutanty, na które trzeba poświęcić sporo naboi oraz nauczyć się unikać ich ataków.Poniżej krótka lista występujących w grze przeciwników oraz jak sobie z nimi mniej więcej radzić: Szkielety - najłatwiejsze do pokonania, jeden strzał z karabinu robi swoje.Przeważnie wylatują falami oraz są przywoływane przez "Wrzaszczków", którzy ściągają zombiaków. Zwykłe zombiaki - padają po jednym "Naładowanym strzale" z karabinu. Najlepiej ustawić się tak, żeby mieć kilku w jednej lini, wtedy idealnie pada nawet 5 zombiaków. Grube zombiaki - o ile na niższych poziomach grubasy nie sprawiają problemów, tak na wyższych większa ich ilość będzie wymagała już trochę zachodu, ponieważ nawet "Naładowany strzał" nie zawsze wystarcza. Mimo wszystko nie warto marnować na nich granatów czy min, chyba że lecą w naprawdę sporej grupie. Strażacy - nie są trudni do położenia oraz pojawiają się w grze raptem kilka razy, ale zawsze w sporych grupach. Niewiele trudniejsi niż zwykłe zombiaki, ale należy pamiętać, że są odporne na ogień! Żołnierze - jeden z najtrudniejszych typów zombiaków. Wymagają nawet powyżej 3 "Naładowanych strzałów" z karabinu. Jednak, gdy idzie większa grupa to nie ma sensu bawić się karabinem, tylko jak najszybciej kładziemy minę i odsuwamy się jak najdalej i dobijamy z odległości to co pozostało. Idealnie radzi sobie z nimi Shocker, ale pamiętajcie, żeby zrobić go na maksa przed "zabawą" z nim.Nieco inną taktyką może być użycie miotacza ognia, żeby ich spowolnić oraz nieco osłabić i dobijać Shotgunem lub SMG. Sprinterzy - nie wiedziałem jak ich nazwać inaczej, ponieważ skubańce biegają bardzo szybko i zawsze wyskakują w najmniej spodziewanych momentach. Spodziewajcie się ich przeważnie blisko skrzynek z lootem (szczególnie w pierwszych etapach) oraz w studzienkach kanalizacyjnych (a w etapie na dachu, na szyby wentylacyjne).Na szczęście nie są trudni do pokonania, przeważnie jeden "Naładowany strzał" z karabinu wystarcza. Na wyższych poziomach trzeba dobić kilka normalnymi strzałami. Jak widzicie większą grupę to rzucajcie albo flarę i dobijajcie, lub granat, który również powinien sobie dać z nimi radę.W grze są również typy bossów, z którymi przyjdzie się nam zmierzyć. Możemy do nich zaliczyć: Baryła/Bomba - ja osobiście nazywam go "Baryłą" bo trudno inaczej :) Jego charakterystycznym atakiem jest szybka szarża w naszą stronę i wybuch, który zabiera sporo energii.Ja stosuję taktykę, że jak tylko go słyszę z daleka to ładuję karabin i gdy tylko go zobaczę to strzelam.Potem strzelam normalnie i w momencie, gdy się zbliża robię szarżę w tył na L2 i dalej dobijam.Po takim zabiegu powinien paść bez problemów i uszczerbku na zdrowiu.Na większe ilości koniecznie używajcie miny, ponieważ radzą sobie z nimi idealnie. Skoczek - dość denerwujący przeciwnik. Jego atak to jak można się domyślić, skok na nas. Na wyższych poziomach może zabrać nawet i ponad połowę naszej energii. Również słychać go z daleka, dlatego jak go tylko usłyszycie to od razu ładujcie karabin i czekajcie aż pojawi się na ekranie. Potem szybka salwa w jego stronę i powinien paść.Jeśli jednak zbliży się do Was to wykona skok. W tym momencie kluczowa jest ucieczka na L2, ponieważ inaczej dopadnie Was. Przecinak - chyba najtrudniejszy typ bossa. Potrafi szarżować w naszą stronę, a jego bronią są ostre jak brzytwa ostrza zamiast rąk. Co z nimi robi, gdy jesteśmy obok to chyba nie muszę pisać.Najlepiej radzi sobie z nimi Launcher. Jak tylko go widzę to nie patyczkuje się z nim ponieważ popełnienie błędu przy nim, na wyższych poziomach, skutkuje śmiercią. Buźka/Morda - ja go osobiście nazywam "Mordą". Denerwujący ponieważ przeważnie stoi z tyłu i nawołuje kolejne fale zombiaków i ciężko jest go dopaść, gdy musimy się zmagać z normalnymi zombiakami.Dlatego jak tylko go widzicie to kierujcie wszystkie swoje naboje w jego kierunku. Jego wrzask można przerwać, dlatego nigdy nie odpuszczajcie mu do momentu aż nie padnie. Nie jest on twardy, dlatego kilka serii z karabinu zawsze da mu radę. Pamiętajcie, że nazwy zombiaków wymyślałem sam (nie gram w polską wersję, a i większości z nich przypisałem własne nazwy), a sposobów ich pokonania jest zawsze więcej. Ta gra właśnie ma to do siebie, że każdy styl zabijania jest dobry. Dlatego nie piszcie, że takiego, a takiego zombiaka można pokonać w inny sposób, bo to jest logiczne. Podałem tylko przykładowe i w miarę najprostsze sposoby radzenia sobie z nimi. [*] Zaś jeśli chodzi o bronie to podstawowy karabin zrobić od razu na maksa. Potem robimy kolejny flary, granaty, miny, mołotowy (2 wystarczą) oraz dynamit. Gdy to już mamy zrobione to możemy pokusić się o zrobienie Shotguna lub poczekać na Launchera lub Shockera. Pamiętajcie, że broń sprawuje się najlepiej, gdy jest zrobione na maksa (logiczne). Ale mówiąc szczerze to każda broń się przydaje. Każdym ma swój styl gry i jeden woli kosić miotaczem ognia, a drugi walić z kolby w łeb :) [*] A skoro już o kolbie mowa, to gdy jesteście otoczeni, zawsze jej używajcie (R2). Jest to niezbędny atak, gdy nie mamy pola manewru. Nie wyobrażam sobie życia bez niej w niektórych momentach. Również na pojedyncze sztuki jest to bardzo dobry atak, jednak tutaj trzeba mieć dobry timing jeśli chodzi o uderzenie. Spóźniony, albo zrobiony za wcześniej skutkuje obrażeniami. Ale tak jak mówię, kolba to dopiero w ostateczności. [*] Pamiętajcie, że w bagażnikach samochodów znajduje się loot, który jest liczony do pucharku. Jeśli rozwalicie samochód przed jego opróżnieniem, to nie zostanie Wam zaliczony loot. Zawsze starajcie się opróżnić wszystkie samochody w zasięgu, aby nie wysadzić któregoś przypadkiem. [*] Jeśli macie full energię to możecie zdeptać apteczkę, za którą możecie dostać trochę kasy. Depczemy przy użyciu R2. Poradnik: Trofea wg kolejności w XMB. Romero Would Be Proud Odblokuj wszystkie pozostałe trofea.Platyna w tej grze nie jest trudna, ale są trofea, które przysporzą niektórym trochę kłopotów.Mimo wszystko grę uważam za świetną i robienie platyny w tej grze to sama przyjemność. Easy Does It Ukończ grę na poziomie "Braindead" / "Martwica Mózgu".Musimy ukończyć grę na najprostszym poziomie trudności. Jak można się domyślić nie jest to nic trudnego.Jednak jeśli chcecie mieć bezpośredni dostęp do każdej misji na tym poziomie, to ukończenie gry na tym poziomie jest niezbędne.Oczywiście pucharek wpadnie przy okazji robienia gry na trudniejszym poziomie, także nie trzeba sobie nim specjalnie zawracać głowy. Mediocrity Ukończ grę na poziomie "Normal".Tak jak wyżej i tutaj nie powinno być specjalnych problemów. Jednak są momenty, które mogą spowodować, że będziemy zaczynać od ostatniego checkpointu. Na pewno trzeba uważać na momentu na cmentarzu, gdzie trzeba szybko zlikwidować przy użyciu Launchera "Wrzaszczków", którzy są schowani w kryptach, które najpierw trzeba rozwalić.warto założyć minę aby część zombiaków leciała gdzie indziej niż do nas.Wg mnie jest to jeden z najtrudniejszym momentów w grze. Nawet końcowy etap nie przysporzył mi tylu problemów co ten.Mimo wszystko poziom Normal wciąż nie powinien być kłopotliwy. Tough Enough Ukończ grę na poziomie "Grim" / "Ponury".Aby odblokować ostatnie dwa poziomy trudności wymagane jest ukończenie gry na tym poziomie. Ukończenie na poziomie Normal nie da nam nic poza pancerzami. Te, które zdobyliśmy podczas poprzedniego przechodzenia gry są dostępne od samego początku. Niestety ulepszenia broni nie przechodzą.Jeśli chodzi o sam poziom trudności to jeśli graliście najpierw poziom "Normal" to nie powinno Was tutaj nic zaskoczyć. Wytrzymałość zombiaków jest troszkę wyższa, ale wciąż nie ma tutaj nic nazbyt trudnego do przejścia.Ważnym jest, żeby nie szarżować bez potrzeby do przodu i pakować się w hordy zombiaków. Warto iść wolniej kosztem czasu, ale za to bezpieczniej i dotrzeć do końca misji w jednym kawałku.Jeśli będziecie skupieni oraz uważni, a co najważniejsze, będziecie wiedzieć gdzie wyskakują jakie zombiaki, to przejście tego poziomu powinno być tylko formalnością. Morbid Curiosity Ukończ grę na poziomie "Morbid" / "Mroczny".Najtrudniejszy puchar w grze. Będziecie tutaj umierać bardzo często, a coś takiego jak "mnożnik" na tym poziomie nie powinien mieć dla Was większego znaczenia.Wykorzystywanie przedmiotów takich jak flary, miny, granaty, itd. na tym poziomie to podstawa i obowiązek jeśli chcecie przetrwać. Nie mówiąc już o idealnej znajomości poziomów oraz krytycznych miejsc, gdzie wylatują fale zombiaków.Jedni twierdzą, że przejście gry solo na tym poziomie jest nierealne, zaś inni twierdzą, że trzeba przechodzić ją tylko solo, bo jest dużo łatwiej... Dziwne, prawda? Ile ludzi tyle opinii i nie ma się co opierać na jakiejkolwiek z nich. Wg mnie jeśli macie partnera, któremu ufacie i wiecie, że jego poziom jest odpowiedni, aby uporać się z "Morbidem" to warto zagrać co-opa, bo wiadomo, że porażka w gronie nie jest tak frustrująca jak porażka w samotności, a i co dwie bronie to nie jedna.Najważniejsze bronie (poza flarami, minami, itd.) to rzecz jasna karabin (Rifle) zrobiony na maksa, Shotgun/SMG (wg własnego uznania) również na maksa oraz Launcher i Shocker.Ewentualnie można zrobić jeszcze Blade Cannon, który również sprawdza się bardzo dobrze na większych grupach zombiaków. Jednak zrobienie tych wszystkich broni na maksa może być niemożliwe, ponieważ pieniądze na tym poziomie uciekają bardzo szybko, a to za sprawą ciągłego kupowania flar, min, granatów oraz naboi do broni.Granie z rozwagą oraz czujność to klucz do ukończenia tego poziomu.Ale twierdzenie, że gra jest prostsza w solo niż w co-opie (lub odwrotnie) jest bez sensu.Bo grę można ukończyć w każdej kombinacji. Nie jest to nic nierealnego do zrobienia. Double the Action Ukończ grę w trybie kooperacji.W trybie co-op można grać zarówno lokalnie oraz poprzez sieć. Ja osobiście polecam granie lokalnie, ponieważ nie musicie się martwić czymś takim jak lagi czy zrywanie połączenia. Granie we dwóch na tym samym ekranie sprawia niesamowitą frajdę i przypomina stare lata, kiedy to multiplayer był kojarzony tylko i wyłącznie ze split-screnem.Jeśli jednak macie problem ze znalezieniem partnera do grania to pozostaje Wam tylko i wyłącznie granie przez sieć.Ale radzę uzbroić się w cierpliwość, ponieważ obecnie serwery nie wyrabiają i gra potrafi wywalać nawet po zrobieniu kilku kroków w grze.Poziom ukończenia gry może być dowolny i jeśli komuś się spieszy to najlepiej wziąć ten najprostszy.Ale jeśli macie odpowiedniego partnera, który ogarnia to co się dzieje na ekranie, to warto zainteresować się wyższym poziomem trudności, ponieważ frajda z grania i radzenia sobie z falami zombiaków jest dużo większa. And so it Begins... Ukończ 1 Misję (poziom trudności dowolny).Pierwszy z pucharków, które wpadają same. Wystarczy dojść do końca poziomu pierwszego i pucharek będzie Wasz. A Trip Downtown Ukończ 2 Misję (poziom trudności dowolny).Ukończ 2 Misję.Możecie już kupić Shotguna. Walk in the Park Ukończ 3 Misję (poziom trudności dowolny).Ukończ 3 Misję.Możecie kupić miny oraz miotacz ognia. On Top of the World Ukończ 4 Misję (poziom trudności dowolny).Ukończ 4 Misję.Możecie kupić Blade Cannon oraz Mołotowa. Out of the City Ukończ 5 Misję (poziom trudności dowolny).Ukończ 5 Misję.Możecie kupić Launchera. Hospital Bill through the Roof Ukończ 6 Misję (poziom trudności dowolny).Ukończ 6 Misję.Możecie kupić Shockera. Gravedigger Ukończ 7 Misję (poziom trudności dowolny).Ukończ 7 Misję.Możecie kupić dynamit.Jeśli chodzi o 7 misję, to jest to najprawdopodobniej najtrudniejsza misja w całej grze, za sprawą akcji na cmentarzu oraz ukrytymi w kryptach "Wrzaszczkami". Launcher oraz miny sprawują się tutaj idealnie.Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby spróbować innych taktyk.Mimo wszystko napiszę, jak mi udało się uporać z tym etapem na poziomie Morbid/Mroczny: 1. Nie wychodźcie za szybko z checkpointu (nawet jak są dwie osoby, to siedzieć za bramką).Rozwalcie wszystkie zombiaki w zasięgu. Zawsze to kilka trupów mniej do bicia.2. Grając w co-opie (w solo również), zawsze robiłem tak, że najpierw leciałem do tej krypty co jest całkiem u góry po prawej.Uważajcie, żeby nie strzelać Launcherem w ścianę, ponieważ może Wam zabrać sporo energii.Ja tutaj korzystałem z Shotguna, ponieważ ściana szybka pada, a i na "Wrzaszczka" nie trzeba wiele naboi.Druga osoba w tym czasie czyści Shockerem fale zombiaków przed kryptą (jeśli gracie sami to warto postawić minę lub rzucić dynamit, albo flarę, po prostu żeby podczas bicia większego zombiaka nie atakowały nas małe).3. Teraz najtrudniejszy etap, ponieważ lecimy na przeciwko do dwóch krypt obok siebie. Tutaj będzie panował chaos i taktyka przydaje się tylko w kilku miejscach.Najważniejsze to rozmieścić jak najwięcej min przy wejściach do krypt. Jeśli gracie w co-op to jedna osoba eliminuje jednego "Wrzaszczka", a druga drugiego, ewentualnie jedna zabija obu, a druga czyści teren.4. Po rozwaleniu tych dwóch krypt zostaje nam ostatnia na dole po lewej.Ale uważajcie! Mniej więcej w połowie drogi do tej krypty pojawi się "Przecinak".Jak wiadomo jest to najtrudniejszy zombiak do zabicia, a na poziomie Morbid/Mroczny, wystarczy jego jedno uderzenie.Tutaj koniecznie dwie osoby muszą walić w niego z Launcherów. Po około 6 - 8 strzałach powinien paść.Pamiętajcie również, żeby nie podchodzić do lewej ściany cmentarza, ponieważ gdy zbliżycie się za bardzo to zaczną wylatywać Bomby oraz Sprinterzy. Starajcie się trzymać środka, bo paradoksalnie jest tam najlepiej.5. Gdy zabijecie Przecinaka, to nawet mimo trzymania się z daleka od lewej ściany, pojawi się Wam zapewne Bomba. I albo radzicie sobie z nią dwójkę + kolejne fale nawoływanych zombiaków, albo jedna osoba szybko eliminuje Wrzaszczka i stara się pomóc drugiej.6. Po zabiciu wszystkich bossów w kryptach nie odpuszczajcie jeszcze, ponieważ przez jakiś czas będą atakować Was normalne zombiaki, także nie traccie czujności!Mam nadzieję, że pomogłem tutaj chociaż trochę. Train to Nowhere Ukończ 8 Misję (poziom trudności dowolny).Ukończ 8 Misję. Sleeping with the Fishes Ukończ 9 Misję (poziom trudności dowolny).Ukończ 9 Misję. Took the Highway Ukończ 10 Misję (poziom trudności dowolny).Ukończ 10 Misję.Tutaj trudna jest tylko ostatnia sekcja, gdzie walczymy z masowymi falami żołnierzy.Moja taktyka jak sobie tutaj poradziłem na poziomie Morbid/Mroczny: 1. Idealnie sprawuje się tutaj co-op! Jest to jedyne miejscie, gdzie mogę powiedzieć, że co-op naprawdę daje ogromną przewagę. Dlatego jeśli macie z kim grać, to grajcie tutaj w dwójkę, bo jest naprawdę dużo łatwiej.2. Podstawą jest, żeby jedna osoba nie wychodziła z bramkę. Dzięki temu mamy idealne "wąskie gardło" do zabijania zombiaków, a przy tym eliminujemy fala po fali, a nie całą chmarę na raz.Po prostu jedna osoba stoi za bramkami, a druga ściąga kolejne fale i wraca się do partnera.3. Dopiero troszkę później będziecie musieli wyjść w dwójkę, ponieważ gra nie wypuści kolejnych fal.Należy uważać, ponieważ gdy znajdziecie się mniej więcej na środku pojawią się "Wrzaszczki" oraz "Skoczek".Także polecam tutaj nie cackać się i walić z Launchera w duże i z Shockera w małe.Na samym końcu po prawej stronie tego placu znajdują się wybuchające beczki oraz duża apteczka (odnawia full energię). Możecie zrobić z tego użytek.4. Gdy pierwszy plac macie za sobą, przyjdzie pora na kolejny. Tutaj stosujemy tą samą taktykę co wcześniej, czyli jedna osoba ściąga zombiaki, a druga stoi za bramką. Jedynie bramka całkiem po prawej stronie się nie zamknie, ponieważ jest to osobny sektor, gdzie są niebieski skrzynki z przedmiotami. Warto tam zajrzeć.Na tym etapie proponuję zacząć bicie zombiaków od bramki całkiem po lewej. Tutaj nie powinno być problemów.Warto uważać na wyskakujących Sprinterów z szybów z ziemi, oraz na grupę grubasów, która wyleci z tej karetki po środku, bardzo upierdliwi.5. Teraz pora na ostatni plac. Tutaj bramka się za Wami nie zamknie, także możecie spokojnie wychodzić razem. Jest to najprostszy etap, ponieważ mamy już idealnie wąskie gardło do bicia zombiaków. 6. Na samym końcu przed zielonym polem uważajcie, bo zza pleców wyleci Wam ogrom zombiaków.Idealnie sprawdza się tutaj Piła (Blade Cannon). Dosłownie 2 - 3 strzały i po kłopocie. Teamwork Ukończ dowolną misję w trybie kooperacji (poziom trudności dowolny).Jeśli robicie kampanie to pucharek wpadnie Wam po zrobieniu pierwszej misji.Oczywiście tak samo jak w przypadku kampanii tak i tutaj pucharek można zrobić zarówno w lokalnym co-opie oraz sieciowym. Very Dead Ukończ dowolną misję na poziomie "Undead" / "Nieumarły".Poziom "Undead" / "Nieumarły" jest najtrudniejszym poziomem w grze. Jak można się domyślić jest tutaj naprawdę ostro. Brawura oraz brak odpowiedniej taktyki na dosłownie każdym kroku kończy się zawsze tym samym - śmiercią. Podstawą tutaj jest idealne obeznanie się z poziomami oraz miejscami, gdzie wyskakują zombiaki.Warto uważać też na przylepionych do ścian sprinterów. Przeważnie są blisko skrzynek z lootem i automatów z apteczkami.Na szczęście nie trzeba przechodzić całej gry na tym poziomie, a tylko jedną misję, aby dostać pucharek.Najlepiej zrobić to na pierwszej misji, gdzie nie mamy do czynienia z żadnymi trudniejszymi zombiakami.Trzeba używać flar oraz granatów na każdą falę zombiaków, a te wolno stojące ściągać przy użyciu "Naładowanego strzału" z jak najdalszej odległości. Ukończenie pierwszej misji nie powinno być specjalnie trudne, ale na pewno zdarzy się Wam kilka razy paść. Survivor Ukończ misję bez ponoszenia śmierci.Pucharek wpadnie Wam bez problemu, ponieważ jeśli zaczynacie grę na poziomie Normal lub robicie co-opa na poziomie Braindead, to ponieść śmierć tam jest naprawdę trudno. Wystarczy ukończyć misję i pucharek będzie Wasz. Skilled Ukończ misję bez ponoszenia obrażeń.O ile ukończyć misję bez ponoszenia śmierci jest łatwo, o tyle ukończyć misję bez żadnego uszczerbku na zdrowiu jest już trudniej. Zawsze przy odrobinie nieuwagi wyskoczy na nas jakiś zombiak, który zabierze nam trochę energii.Trzeba uważać na sprinterów przylepionych do ścian oraz cały czas uważać czy ktoś nie atakuje nas od tyłu.Pucharek najlepiej zrobić na poziomie "Braindead" / "Martwica Mózgu", ponieważ zombiaki padają tam stosunkowo łatwo, przez co ryzyko zbytniego zbliżenia się jakiegoś zombiaka do nas jest znikome.Mimo wszystko warto uważać i być czujnym, ponieważ najmniejsze obrażenie wymaga restartu misji.UWAGA: Cofanie się do checkpointu poprzez śmierć czy wyjście i wejście do gry nie działa.Jeśli zostaniecie zaatakowani musicie powtarzać misję od nowa. Zombie Killer Zabij 1.000 zombiaków.Pucharek z serii "wpadam sam". Po prostu grajcie i przechodźcie kolejno misję, a trofeum będzie Wasze.Jeśli tępicie wszystkich zombiaków co do jednego, to pucharek powinien Wam wpaść już po kilku misjach.Ilość zabitych zombiaków możecie sprawdzić w każdym momencie w opcjach, a następnie w statystykach. Zombie Hunter Zabij 10.000 zombiaków.Mimo, że srebro, to również jak wyżej pucharek wpada sam. Już po pierwszym ukończeniu gry powinniście Cie go dostać. Siekajcie wszystko co stanie na Waszej drodze, a nie powinniście mieć żadnych problemów.Ilość zabitych zombiaków możecie sprawdzić w każdym momencie w opcjach, a następnie w statystykach. Genocidiary Zabij 53.596 zombiaków.Zapewne wielu z Was zastanawia się skąd ta liczba? Dlaczego nie równe 50.000, lub coś w tym rodzaju?Jeśli dobrze wyczytałem w sieci, jest to swego rodzaju "bitwa" pomiędzy Capcom, a Valve.Zaczęło się bodajże od liczby 53.594 w grze Dead Rising. Chodziło po prostu o wybicie całego miasta, ponieważ taka była jego populacja. Później Valve w grze Left4Dead wyznaczyło liczbę 53.595, aby zdobyć achievmenta.Więcej o tym możecie poczytać tutaj: http://blog.raptr.com/2010/10/28/the-history-of-the-capcomvalve-zombie-achievement-war/Zaś jeśli chodzi o sam pucharek to również nie powinno być z nim problemów, ale może zdarzyć się, że będziecie musieli specjalnie grać daną misję, aby nabić sobie licznik. Najlepszą misją do zrobienia tego jest misja 10, ponieważ na samym końcu walczymy z nieskończoną ilością zombiaków, które po prostu mnożą się i mnożą. Dlatego licznik najszybciej leci właśnie w tamtym miejscu. Aim for the Head Wykonaj 500 headshotów.Aby wykonać headshota, należy mieć karabin (Rifle) oraz przytrzymać spust (R1). Jest to tzw. "Naładowany strzał", który zawsze kończy się headshotem. Jest to bardzo efektowny atak i warto go stosować tak często jak to tylko możliwe, ponieważ jeśli ustawi się Wam w linii kilka zombiaków, to przy użyciu tego strzału możecie zabić wszystkich jednym nabojem.Nie przywiązujcie specjalnej uwagi do tego pucharku, ponieważ wpadnie on sam z czasem, jako że używanie tego strzału jest późniejszych etapach naprawdę bardzo pomocne, a czasami wręcz wymagane. Up Close and Personal Wykonaj 500 ciosów melee.Bicie z tzw. "kolby" robimy przy użyciu przycisku R2. Jest to bardzo przydatny atak, gdy jesteśmy otoczeni chmarą zombiaków i chcemy się szybko ewakuować, a szkoda nam flar czy min. Jedno uderzenie potrafi rozgonić naprawdę sporą grupkę.Jest to również bardzo mocny atak, ale żeby dobrze go wykonać należy w odpowiednim czasie go wykonać, aby zombiak nas nie zdążył zaatakować. Ja zawsze wykonuje jeden strzał, aby ogłuszyć delikwenta, a potem walę z kolby.Czasami po prostu bawię się w ten sposób, bo tego typu atak sprawia mi sporo frajdy.Na słabszych przeciwników wystarczy jedno uderzenie i po nich.Jeśli jednak nie jesteście zwolennikami tego typu ataku, to jeśli dobrze pamiętam, w Misji 3 jest miejsce, gdzie za płotem jest uwięziona masa zombiaków żołnierzy.Wystarczy podejść do płotu i non-stop uderzać, a oni będą padać.Jest ich tam naprawdę sporo i można sobie w ten sposób nabić naprawdę sporą ilość zabitych przy użyciu melee. Blown to Bits Wysadź 1.000 zombiaków.Wysadzać możemy przy użyciu granatów, min, dynamitu oraz przy użyciu Launchera.Wysadzenia przy użyciu samochodów lub beczek również się liczą.Pucharek wpadnie sam, jako że granaty czy miny to podstawowy oręż do walki ze zdechlakami.A i czasem nawinie się jakiś samochód z alarmem, który zawsze jest przydatny.Nie ma sensu skupiać się zbytnio na tym pucharku, jako że wpadnie on sam już przy pierwszym przejściu gry. Pyromaniac Spal 1.000 zombiaków.Spalić możemy przy użyciu miotacza ognia lub mołotowów.Osobiście nie jestem zwolennikiem tego typu broni, dlatego używałem ich stosunkowo rzadko.Mimo wszystko pucharek i tak mi wpadł już przy pierwszym ukończeniu gry, dlatego tak jak wyżej i tutaj nie trzeba przywiązywać do niego specjalnej uwagi.Jeśli jednak są problemy, to standardowo polecam misję 10 i podpalanie zombiaków jak leci.Jest ich tam masa, dlatego zrobienie tego nie powinno zająć sporo czasu. Car Killer Rozwal 500 samochodów.Z tym pucharkiem mogą być problemy, jako że samochodów przy przechodzeniu gry jest koło 100 (jeśli dobrze liczyłem, ale pewnie i tak się pomyliłem).Pamiętajcie, aby rozwalać każdy samochód, który nie będzie Wam już potrzebny do wysadzenia zombiaków.Również często można zobaczyć samochody za płotem, do których nie podejdziemy, ale możemy je spokojnie wysadzić.Należy dodać, że w prawie każdym samochodzie w bagażniku znajduje się loot.Aby go zdobyć musimy podejść do bagażnika i wcisnąć R2.Wysadzenie samochodu przed jego opróżnieniem powoduje, że loot nie jest zaliczony.Samochody z migającą czerwoną diodą za szybą mają alarm. Po strzeleniu w taki samochód włącza się alarm, który ściąga wszystkie zombiaki znajdujące się w pobliżu. Upgrader Wykonaj pełen upgrade jednego slota danej broni.Chodzi po prostu o to, aby wykonać pełen upgrade dowolnego slota na dowolnej broni.Na początku i tak zalecam robienie Rifle na maksa, więc pucharek wpadnie bez problemu.Ja robiłem najpierw Power oraz Rate of Fire w Rifle. Weapon Specialist Wykonaj pełen upgrade wszystkich slotów danej broni.Mówiąc krótki, zróbcie pełen upgrade dowolnej broni. Ja polecam zrobienie na początku Rifle na maksa, jako że jest to najważniejsza broń w całej grze i zrobienie jej na maksa to wręcz obowiązek. Suit Up Zdobądź część pancerza.Części do pancerza znajdują się w dużych skrzyniach, które przeważnie są dobrze pochowane.Jednak bez obaw, już na samym początku pierwszej misji będziemy musieli otworzyć taką skrzynię, więc zrobienie tego pucharku to drobnostka, jako że po prostu wpada on sam. Top Gear Zdobądź wszystkie części pancerza.Szczegółowy opis, gdzie możecie znaleźć części do pancerza znajduje się przy opisie pucharku: King of Looters Contributor Wspomóż swój kraj w walce z wirusem.Jedyny pucharek, który tak naprawdę wymaga podłączenia do sieci.Po ukończeniu każdej misji, nasze statystyki są wysyłane na serwer.Gdy wysyłanie statów się zakończy pucharek powinien być Wasz. Looter Zdobądź cały loot w dowolnej misji.Czytaj opis pucharku: King of Looters King of Looters Zdobądź cały loot we wszystkich misjach.W grze zbieramy tzw. "loot" czyli wszystkie części do pancerza, kasę, mnożnik oraz naboje.Poukrywane są one w skrzyniach oraz bagażnikach samochodów. Niektóre są bardziej ukryte i wymagają nadkładania drogi, a niektórych niesposób przeoczyć.Pamiętajcie, żeby opróżniać bagażniki samochodów, jako że to też jest liczone do lootu.Wysadzenie samochodu przed jego opróżnieniem spowoduje, że nie zdobędziecie całego lootu.Kasa oraz mnożniki z zombiaków nie mają tutaj znaczenia.Poniżej lista z filmikami z poszczególnych misji jak zdobyć 100% lootu: Misja 1:http://goo.gl/LGH2lMisja 2:Część 1: http://goo.gl/iNVsbCzęść 2: http://goo.gl/Xz7NmMisja 3:Część 1: http://goo.gl/QyLnnCzęść 2: http://goo.gl/q9ZP1Misja 4:Część 1: http://goo.gl/eyC0VCzęść 2: http://goo.gl/5SV0aMisja 5:http://goo.gl/LszcNMisja 6:Część 1: http://goo.gl/qv8EsCzęść 2: http://goo.gl/Q9qoKMisja 7:Część 1: http://goo.gl/yuJz8Część 2: http://goo.gl/xi73wMisja 8:Część 1: http://goo.gl/GFdw2Część 2: http://goo.gl/aOC49Misja 9:Część 1: http://goo.gl/8Gp7gCzęść 2: http://goo.gl/6sqWwMisja 10:Część 1: http://goo.gl/m3cqcCzęść 2: http://goo.gl/E59lB Poradnik w całości wykonany przez Patricko. Wszystko opisane na bazie własnych doświadczeń z gry oraz przy małym wykorzystaniu serwisów zagranicznych. Pisanie poradnika zajęło mi sporo czasu, będę wdzięczny za wszelkie wyrazy wdzięczności :) Kopiowanie bez mojej zgody zabronione! 32 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomo 11882 Napisano 27 Czerwiec 2011 King of Looters (Mapa Skarbów) Zdobądź cały loot we wszystkich misjach. Poniżej spis lokalizacji całego loot'u z wszystkich chapterów dead nation, stworzony i sprawdzony przeze mnie w oparciu o podobne poradniki na zagranicznych stronach. W moim odczuciu forma dużo wygodniejsza niż śledzenie YT z laptopem na kolanach. Całość została ułożona chronologicznie; idąc kolejno powinniśmy przejść wszystkie z rozdziałów na 100% Grając sugeruję jedynie przy każdym z checkpointów liczyć w głowie ilość ograbionych samochodów. Level 1 - The beginning 1 Checkpoint Samochody - 7 Skrzynie - 3 Armor - 1 Armor; zaraz na początku gry na drugim z dachów po prawej stronie znajduje się pierwszy fragment pancerza, Skrzynia; po zejściu na dół w miejscu gdzie gra podpowiada nam wysadzenie samochodu za siatką jest skrzynia obok siatki przy wielkiej ciężarówce, Skrzynia; przed wejściem do drugiego checkpointu we wnęce po prawej i po lewej stronie znajdują się dwie skrzynki, 2 Checkpoint Samochody - 8 Skrzynie - 4 Armor - 1 Skrzynia; uwaga, skrzynia znajduje się wewnątrz checpointu, za przyczepką ze sklepem, Skrzynia; po wyjściu z checkpointu po prawej przy wielkiej kupie śmieci, Skrzynia; idąc wzdłuż ściany budynku znajdziemy kolejną przy płonącej kupie z gruzem, Armor; po dotarciu do bramy kolejnego checpointu idź w stronę do niej przeciwną, znajdziesz ukrytą miejscówkę z ukrytym w niej pancerzem, Skrzynia; to samo miejsce co powyżej, 3 Checkpoint Samochody - 12 Skrzynie - 2 Armor - 1 Skrzynia; po przejściu uliczki dotrzemy do rampy, zanim z niej zeskoczymy na drugą stronę warto zatrzymać się na jej szczycie, po prawej stronie podejścia stoi mała skrzynia Armor; po przejściu lokalizacji z dużą ilością słabych zombie trzymaj się prawej strony, skrzynia z pancerzem jest schowana za kontenerem na śmieci, Skrzynia; w arenie gdzie zamyka się za nami brama w górnym prawym rogu lokalizacji znajduje się skrzynia Level 2 - Downtown 1 Checkpoint Samochody - 14 Skrzynie - 4 Armor - 0 Skrzynia; po wejściu na arenę i minięciu bramy po prawej stronie za szkolnym autobusem znajduje się skrzynia, Skrzynia; to samo miejsce co powyzej, Skrzynia; w prawym górnym rogu lokalizacji, Skrzynia; przed wejściem do kolejnego checkpointu zostaniem zaatakowani przez baryłę, po zabiciu go sprawdź miejsce z którego wylazł, jest tam schowana skrzynia, 2 Checkpoint Samochody - 8 Skrzynie - 2 Armor - 0 Skrzynia; w lokalizacji gdzie uderzamy w przycisk żeby utorować sobie drogę dalej jest po lewej stronie wnęka koło maszyny z przekąskami a w niej ukryta skrzynka, Skrzynia; zaraz po przejściu mostu po prawej stronie znajduje się wnęka w której znajdziesz kolejną skrzynkę, 3 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 3 Armor - 0 Skrzynia; zaraz po wyjściu z checkpointu kieruj się w lewą stronę, w lokalizacji koło barierki znajduje się skrzynka, Skrzynia; zaraz przed wejściem do 4 bramy z checkpointem poszukaj otworu w płocie po lewej stronie, będzie tam ukryta arena w której znajdziesz kolejne skrzynie, 4 Checkpoint Samochody - 11 Skrzynie - 5 Armor - 2 Skrzynia; wyjdź z checkpointu i kieruj się przy prawej ścianie, obok wnęki z samochodami jest rampa prowadząca na dach budynku, znajdziesz na nim skrzynie, Armor; ta sama lokalizacja co powyżej, Skrzynia; po spotkaniu z baryłą kieruj się w lewą stronę, będzie tam obszar ze sporą ilością słabszych zombie a na jego dole kolejna skrzynia, Armor; ta sama lokalizacja co powyżej 5 Checkpoint Samochody - 18 Skrzynie - 4 Armor - 1 Skrzynia; idąc ulicą trzymaj się prawej strony, na końcu przy narożu budynku obok samochodu znajduje się skrzynia, Skrzynia; za rogiem tego samego budynku co opisane miejsce powyżej, Skrzynia; kontynuuj wędrówkę górną częścią lokalizacji kierując się w lewą stronę, napotkasz policyjny samochód wbity w autobus, za nimi znajduje się ukryta lokalizacja a w niej kolejna skrzynia, Armor; ta sama lokalizacja co powyżej, Level 3 - Sorrow Park 1 Checkpoint Samochody - 8 Skrzynie - 5 Armor - 2 Armor; trzymaj się lewej strony, powinieneś tam zobaczyć płot i zombie blisko niego, skrzynia z pancerzem jest właśnie tam, Skrzynia; zaraz po wejściu do parku kieruj się prawo, obok sklepiku znajdziesz niebieską skrzynię, Skrzynia; mniej więcej po prawej stronie parku znajdziesz lokalizację z fontanną, obok niej przy płocie znajdują się dwie skrzynie, Skrzynia; zaraz przy wejściu do kolejnego checkpointu znajduje się niewielki budynek po lewej, za nim jest skrzynia której nie da się zobaczyć, widać jedynie poświatę żółto czerwonego światła obok naroża budynku Skrzynia; nie wchodź do checkpointu tylko idź w prawo obchodząc go od strony wody, znajdziesz tam kolejną ukrytą miejscówkę a w niej skrzynię, Armor; to samo miejsce co powyżej, 2 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 1 Armor - 1 Skrzynia; w górnym prawym narożu lokalizacji przed wejściem do lokalizacji za bramą znajduje się kolejna ze skrzyń, Armor; lokalizacja za bramą, sprawdź w niej prawą stronę, za dużymi barierami schowano kolejny fragment pancerza, 3 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 1 Armor - 0 Skrzynia; po wyjściu z checkpointu po prawej stronie zza mury wybiegnie na nas kilkadziesiąt słabych przeciwników, w miejscu z którego wybiegli znajduje się skrzynka, 4 Checkpoint Samochody - 1 Skrzynie - 2 Armor - 0 Skrzynia; Na ulicy idź w prawo do naroża lokalizacji, Skrzynia; Po wejściu do lokalizacji za bramą idź w prawo, znajdziesz tam niebieską skrzynię, 5 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 1 Armor - 0 Skrzynia; zaraz po wyjściu z checkpointu kieruj się od razu w lewą stronę, 5 Checkpoint Samochody - 3 Skrzynie - 0 Armor - 0 Level 4 - Grieving Towers 1 Checkpoint Samochody - 6 Skrzynie - 7 Armor - 2 Armor; po zabiciu skoczka sprawdź miejscówkę za autobusem na na którym stał w momencie ataku, za nim jest ukryta lokalizacja z kolejnym fragmentem pancerza, Skrzynia; po przejściu przez rampę kieruj się w lewą stronę, znajduje się tam płot po minięciu którego znajdziemy kolejną skrzynię, Skrzynia; kieruj się w dół od miejsca w którym stała powyższa skrzynia, w rogu miejscówki znajduje się kolejna, Skrzynia; wróć na drogę i kieruj się w górę, szukaj przejścia między barierami i ciężarówką, w ukrytej lokalizacji obok czołgu znajduje się skrzynia, Armor; pomiędzy ciężarówką i jej ładunkiem jest wąskie przejście, kieruj się nim uważając na przyczepionych do ściany zombie, na dole znajdziesz kolejny pancerz, Skrzynia; na przeciwko kolejnego checkpointu jest "przełamana" ciężarówka, w miejscu połączenia kabiny z ładunkiem jest kolejna skrzynka Skrzynia: Omiń wyżej opisaną ciężarówkę i kieruj się dalej w dół, jest tam wąskie przejście do kolejnej schowanej lokalizacji, na dole po ubiciu kilka fal słabszych przeciwników znajdziesz kolejną skrzynię, 2 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 7 Armor - 0 Skrzynia; idź w górę aż do momentu gdy po prawej zobaczysz ciężarówkę, obejdź ją dookoła i podążaj dalej, obok lokalizacji z setkami zamkniętych za siatką zombie jest kolejna skrzynia, Skrzynia; teraz po powrocie obok tej omijanej ciężarówki jest kolejna a obok niej dwie skrzynie, Skrzynia; na przeciw kolejne checkpointu jest dziura w ścianie zablokowana ogniem, przebiegnij przez niego i podążaj ulicą, znajdziesz tam dwie skrzynia, a następnie kawałek obok, możliwą do otwarcia bramę i dwie kolejne, 3 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 3 Armor - 0 Skrzynia; po wejściu do lokalizacji z bramą podążaj w górę a następnie w prawo, na dużym trawiastym terenie znajdują się trzy skrzynie, 4 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 3 Armor - 1 Skrzynia; po wejściu na górę schodami i minięciu rampy idź prosto, trafisz na schody pokryte ogniem po przebiegnięciu ich znajdziesz kolejną skrzynię, Skrzynia; przejdź przez most i idź w prawo, trzymaj się dolnej bariery, trafisz na schody na niższy gzyms, podążaj nim w lewo a na końcu opóźnij kolejną skrzynię, Armor; po wejściu na górę idź w lewo, natrafisz na pancerz niedaleko kanałów klimatyzacji, Skrzynia; niedaleko miejsca powyżej, trzeba je jednak obejść i dotrzeć tam od drugiej strony, Level 5 - Edge of City 1 Checkpoint Samochody - 7 Skrzynie - 1 Armor - 1 Skrzynia; po zabiciu przecinaka i kilku większych zombie miniesz bramę i wejdziesz na dworzec, kieruj się w prawo, między pociągami jest ukryta kolejna skrzynia Armor; Kieruj się w górę tej lokalizacji gdzie po prawej stronie znajdziesz kolejny fragment pancerza, 2 Checkpoint Samochody - 15 Skrzynie - 3 Armor - 0 Skrzynia; po wyjściu z checkpointu kieruj się przy prawej stronie, we wnęce kilku zombie pilnuje skrzyni Skrzynia; na lewo od wyjścia z checkpointu jest małe przejście do placyku z kolejną skrzynią i kontenerem z którego zaatakuje nas kilkadziesiąt słabych przeciwników Skrzynia; zaraz przed kolejnym checkpointem w miejscu gdzie stoi dużo samochodów jest kolejna skrzynia po lewej stronie, 3 Checkpoint Samochody - 7 Skrzynie - 1 Armor - 2 Armor; po dużej walce z wrzaszczakiem i zombie kieruj się w prawo, jest tam schowany pancerz, Skrzynia; idąc przez chinatown trzymaj się lewej strony, we wnęce jest niebieska skrzynka, Armor; po wyjściu z chinatown po prawej stronie jest wąskie przejście i obok pociągów jest kolejny pancerz do zebrania, Level 6 - Marrow Hospital 1 Checkpoint Samochody - 6 Skrzynie - 1 Armor - 1 Armor; przed wyjście z checkpointu udaj się w dół, na samym dole lokalizacji jest ukryty pancerz, Skrzynia; po dotarciu na parking udaj się w prawo a następnie do góry, obok niewielkiej wieżyczki jest schowana skrzynka, 2 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 8 Armor - 0 Skrzynia; idź w lewo aż do zielonych kontenerów, obok nich znajdziesz skrzynkę, Skrzynia; po dojściu do obozowiska kieruj się w lewą stronę, obok namiotu medycznego jest kolejna skrzynia, Skrzynia; po opuszczeniu obozu kieruj się w górę, za wąskim przejściem jest kolejny namiot medyczny i skrzynia, Skrzynia; idź w lewo aż dojdziesz do rampy, zanim na nią wjedziesz kieruj się w dół po schowaną tam skrzynię, Skrzynia; po zejściu z rampy wejdziesz w arenę która się zaciemni, na jej terenie są cztery skrzynie; jedna na środku, jednak obok rampy po prawej, kolejna po lewej przy automacie z żywnością i ostatnia na górze po prawej we wnęce niedaleko wyjścia lokalizacji, 2 Checkpoint Samochody - 10 Skrzynie - 3 Armor - 0 Skrzynia; kieruj się w lewo po opuszczeniu checkpointa po schowane tam dwie skrzynie, Skrzynia; w lokalizacji z bramami kieruj się w górne lewe naroże miejscówki, na końcu schowanego wąskiego przejścia jest kolejna skrzynia, 2 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 5 Armor - 2 Skrzynia; opuść checpoint i kieruj się w lewo, obejdź to miejsce a następnie długim przejściem aż do skrzynki, Skrzynia; kontynuuj grę aż dojdziesz do rampy, poszukaj obok niej bramy do otwarcia, za nią znajdziesz trzy skrzynie, Armor; to samo miejsce co powyżej Loot: po minięciu rampy i zabiciu wszystkich zombie kieruj się w dolny prawy róg lokalizacji, Armor: uwaga, po dojściu do końca planszy obok zielonego pola powinien być rozbity helikopter, po przebiegnięciu przez ogień dotrzesz do ostatniego w tym etapie fragmentu pancerza, Level 7 - Graveyard 1 Checkpoint Samochody - 7 Skrzynie - 4 Armor - 1 Armor; przed wyjściem z checkpointu udaj się w dół, po prawej stronie lokalizacji jest ukryty pancerz, Skrzynia; w tym samym miejscu niżej w naczepie ciężarówki jest kolejna mała skrzynka, Skrzynia; przed wejściem na cmentarz po prawej stronie jest zamknięta bramą lokalizacji a w niej trzy ukryte skrzynie, 2 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 4 Armor - 1 Armor; po wejściu na teren udaj się górne lewe naroże, wewnątrz grobowca jest schowany pancerz, Skrzynia; po wyjściu z checkpointu udaj się w prawo, obok pomnika jest mała skrzynia, Skrzynia; po dotarciu do rampy nie wchodź na nią, idąc w górę znajdziesz skrzynie obok kamiennego posągu, Skrzynia; kieruj się następnie w dół od tej lokalizacji, wejdziesz w zamkniętą lokalizację gdzie oprócz zombie jest też schowana ostatnia w tym checkpoincie skrzynka, 3 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 6 Armor - 1 Skrzynia; idąc drogą w prawo od checkpointu przed wejściem na rampę zbierz dwie skrzynie powyżej drogi, znajdują się w jednym miejscu obok kamiennej statuetki, Skrzynia; po rozbiciu ściany idź w prawo a następnie w dół, w zamkniętej lokalizacji jest jedna niebieska skrzynia, Skrzynia; niewiele powyżej tego miejsce po prawej jest mała lokalizacja z kolejnymi dwiema skrzynkami, Armor; to samo miejsce co powyżej Skrzynia; Całkiem z lewej strony lokalizacji jest otwarta furtka i mały ogrodzony obszar, w nim znajdziesz niebieską skrzynkę, 4 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 0 Armor - 0 Level 8 - The Trainyard 1 Checkpoint Samochody - 5 Skrzynie - 1 Armor - 1 Skrzynia; opuść checkpoint, idź prosto, następnie w lewo i znów w lewo, za ciężarówką jest ukryta wnęka a w niej skrzynka Armor; po dotarciu do checkpointu nie wchodź do niego tylko obejdź go z lewej strony, powyżej za ciężarówką jest lokalizacja ze schowanym pancerzem, 2 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 2 Armor - 1 Skrzynia; po wyjściu kieruj się w prawo, a następnie w dół ścieżką, Armor; po przesunięciu wagonu przyciskiem otworzy się przejście w górę, oprócz tego udostępni się też lokalizacja z pancerzem w kierunku przeciwnym, Skrzynia; idąc dalej ścieżka rozejdzie się, kierując się w lewo dotrzesz do niebieskiej skrzynki 3 Checkpoint Samochody - 5 Skrzynie - 5 Armor - 1 Skrzynia; po lewej stronie lokalizacji Skrzynia; idź prosto trzymając się prawej strony, znajdziesz skrzynie obok ciężarówki Skrzynia; niedaleko w górę powinna być wielka dziura w ziemi, można ją obejść z jednej strony torując sobie drogę do kolejnych dwóch skrzynek, Armor; po otwarciu bramy nie kieruj się do checkpointu, idź w lewo na otwartą przestrzeń i przeszukaj ją w dolnej części, Skrzynia; od miejsca w którym otworzyłeś bramę udaj się prawo, 4 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 2 Armor - 0 Skrzynia; zaraz po opuszczeniu checkpointu idź w lewo, skrzynia jest w narożu tego obszaru, Skrzynia; po dotarciu do końca torów i zamkniętego przejścia (po otwarciu wyjdzie z niego wielka grupa żołnierzy) udaj się w górę i w lewo cofnij, za pociągiem wzdłuż którego szedłeś przed chwilą jest ostatnia w tym etapie skrzynia, Level 9 - Harbor Docks 1 Checkpoint Samochody - 9 Skrzynie - 4 Armor - 1 Skrzynia; zaraz po wyjściu z checkpointu, zaraz obok wyjścia (po prawej), Skrzynia; przeszukaj prawą stronę lokalizacji, znajduje się tam płot i mała przystań a na jej końcu skrzynia Uwaga; po oczyszczeniu terenu dotrzesz do zamkniętej bramy, możesz ją otworzyć i na końcu tego obszaru jest rampa, nie idź tą drogą tylko wróć się przed bramę i idź wzdłuż ulicy dotrzesz do małej kolejnej rampy za siatką po lewej stronie, prowadzi do małego zamkniętego placyku na którym są potrzebne do 100% samochody, następnie idąc dalej trafiamy do lokalizacji gdzie doprowadziłaby nas wspomniana wcześniej pierwsza z ramp, Skrzynie, po minięciu bramy i rozprawieniu się ze sporą ilością przeciwników idziemy w górny lewy róg obszaru, obok automatu z żywnością jest przejście do dwóch skrzyń Armor; po przejściu przez rampę kieruj się w dół, następnie wzdłuż ogrodzenia z siatki aż do ślepej wnęki zagrodzonej ciężarówką, obok niej znajdziesz pancerz, 2 Checkpoint Samochody - 9 Skrzynie - 4 Armor - 4 Armor; zanim wejdziesz na taśmę trzymaj się lewej strony lokalizacji, po kontenerze na wodzie można przejść na statek na pokładzie którego znajduje się pancerz, Armor; dalej na taśmie obok pułapki z ognia po ataku zombie z kontenera z lewej szukaj dziury w ogrodzeniu, doprowadzi cię ona do miejscówki z kolejnym pancerzem, Srzynia; po zejściu z taśmy idź na otwartą lokalizację z samochodami, po wejściu na nią kieruj się w lewo, w narożu we wnęce w dół jest skrzynka, Armor; to samo miejsce co powyżej, Armor; idź dalej, po minięciu pierwszego mostku wysadź beczki znajdujące się po lewej stronie budynku, za nimi jest lokalizacja z pancerzem, Skrzynia; to samo miejsce co powyzej, Skrzynia; ten sam obszar co powyżej tylko na lewo na podwyższeniu poszukaj niebieskiej skrzyni Skrzynia; po otwarciu mostu przyciskiem wysadź beczki po prawej stronie budynku, zaraz za nimi stoi niebieska skrzynia, 3 Checkpoint Samochody - 4 Skrzynie - 2 Armor - 0 Skrzynia; po zejściu z rampy kieruj się na dół, skrzynka będzie czekała na stojącej tam ławce, Skrzynia; kieruj się w prawo od tego miejsca, kolejna skrzynia będzie nieopodal stojącej tam ciężarówki, 4 Checkpoint Samochody - 4 Skrzynie - 2 Armor - 1 Armor; kieruj się w prawo, powinieneś odszukać pancerz pomiędzy dwoma dostawczymi ciężarówkami, Skrzynia; od checkpointu idź w górę, następnie w lewo i w dół, dwie skrzynie znajdziesz niedaleko rur, Level 10 - Highway to hell 1 Checkpoint Samochody - 3 Skrzynie - 0 Armor - 2 Armor; po minięciu rampy kieruj się w dół do naroża lokalizacji, Armor: Omiń znak platformę po której musisz iść dalej na kolejną nitkę autostrady tylko idź prosto, za stojącym pojazdem znajdziesz skrzynię z pancerzem, 2 Checkpoint Samochody - 3 Skrzynie - 0 Armor - 1 Armor; po opuszczeniu checkpointu idź w prawo a następnie w dół, znajdziesz kolejny pacnerz, 3 Checkpoint Samochody - 1 Skrzynie - 1 Armor - 2 Skrzynia; po opuszczeniu checkpointu idź w lewo a następnie w dół, Armor; kieruj się prosto drogą, przebiegnij przez ogień i zbierz kolejny pancerz, Armor; po zjechaniu windą w dół idź w prawy dolny róg lokalizacji, 4 Checkpoint Samochody - 8 Skrzynie - 6 Armor - 1 Skrzynia; idź w prawo po wyjściu z checkpointu i kieruj się w dół wzdłuż ściany budynku, dotrzesz do wnęki z trzema skrzyniami, Skrzynia; po dotarciu do lokalizacji blisko kolejnego checkpointu przeszukaj prawą stronę obszaru, za zamknięta bramą są dwie skrzynie, Armor; trochę poniżej od w/w miejsca masz ukrytą również skrzynię z pancerzem, Skrzynia; w tym samym obszarze dokładnie na przeciwko bramy do kolejnego checkpointu we wnęce za kontenerem jest schowana niebieska skrzynia, 5 Checkpoint Samochody - 0 Skrzynie - 13 Armor - 0 Skrzynia; po wyjściu z checkpointu udaj się w prawo do zamkniętej bramy, za nią jest schowana skrzynia, Skrzynia; w pierwszej dużej arenie, obok pasa transmisyjnego u góry z prawej znajduje się niebieska skrzynia, Skrzynia; druga arena za bramą, kieruj się lewo do skrzyni schowanej za gruzem, Skrzynia; z miejsca powyżej kieruj się w górę i po lewej są kolejne dwie skrzynki, Skrzynia; znowu kieruj się w górę, przed bramą do następnej areny jest kolejna ze skrzyń, Skrzynia; po prawej stronie areny jest niebieska skrzynia na wozie strażackim, Skrzynia; górna prawa część areny, znajduje się tam brama za którą są schowane skrzynie, Skrzynia; trzecia ostatnia brama, po minięciu jej kieruj się w lewo, jest tam siatka możliwa do otwarcia a za nią karetki i ostatnia w grze skrzynka 8 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 2 Lipiec 2011 Zmieniłem kilka porad w poradniku, oraz dodałem własne taktyki na poradzenie sobie z Misją 7 (Cmentarz) oraz z Misją 10 (ostatnie fale zombiaków) na poziomie Morbid/Mroczny. Taktykę głównie oparłem o grę w co-op, ale w razie czego dodałem kilka porad dla graczy solo. Mimo wszystko poziom Morbid/Mroczny zalecam grać w co-opie. Mam nadzieję, że się przydadzą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grandi 3 Napisano 3 Lipiec 2011 Poradnik na najwyższym poziomie :P no no obyś więcej robił takich poradników na bank bede czytał gdy bede dana gre posiadal :)) az nie mogę sie napatrzeć na kawal dobrej roboty! A co do gry no to hehe ja ją zakupiłem dawno temu gdy na pewnej stronie o grach ją reklamowali i pokazywali ze statystyki są i Polacy sa na 1 miejscu chcialem pomóc buhehehe. Nie mam platyny ;p nie daje rady sam na Mrocznym poziomie trudności :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
assasin 2 Napisano 3 Lipiec 2011 (edytowane) Hejka Pierwsze słowa do autora respect kolego pełen szacun za to co zrobiłeś jestem pełen podziwu i zachwytu dobra koniec tych czułości do rzeczy poszukuję kogoś kto sobie radzi lepiej niż dobrze bo ja przyznam szczerze poległem na ponurym już w 2 części kampani jeśli jest ktoś chętny aby pomóc to chętnie skorzystam jakby co to dodawać do znajomych z info o DN albo pisać tu <------------- PSN ID Edytowane 3 Lipiec 2011 przez assasin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 5 Lipiec 2011 Czy broń wykupiona po pierwszym przejściu gry pozostaje w ekwipunku podczas nowej gry na wyższym poziomie trudności? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 5 Lipiec 2011 Niestety broń zawsze się resetuje, jedynie armor pozostaje z poprzednich przejść gry. Broń jedynie podczas robienia osobnych misji jest standardowo nieco ulepszona na starcie. Im dalsza misja, tym te początkowe ulepszenia są lepsze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alien666 121 Napisano 5 Lipiec 2011 (edytowane) Fajny poradnik. Dzięki szczególnie za wszystkie "dobre rady"! Mam jedno pytanie. Muszę zbierać od nowa wszystkie "loot" z danej planszy jeżeli czegoś zapomnę, czy te zebrane podczas pierwszego przechodzenia są już odhaczone? Edytowane 5 Lipiec 2011 przez alien666 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 5 Lipiec 2011 Za każdym razem musisz wszystko zbierać. Jak ominiesz jedną skrzyneczkę to musisz iść od nowa i zbierać wszystko raz jeszcze. PS. Automaty z energią nie są liczone do Perfect Lootu, tylko samochody i skrzynki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alien666 121 Napisano 5 Lipiec 2011 Za każdym razem musisz wszystko zbierać. Jak ominiesz jedną skrzyneczkę to musisz iść od nowa i zbierać wszystko raz jeszcze. PS. Automaty z energią nie są liczone do Perfect Lootu, tylko samochody i skrzynki. Dzięki. To jeszcze jedno pytanie dla jasności. Jak zginę i "wracam" do checkpoint`u to widzę, że skrzynki z "loot" z poprzedniego etapu danej planszy są pozamykane choć wcześniej je zebrałem. Nie ma możliwości do nich wrócić więc chciałbym wiedzieć czy one są już "zaliczone" na moje konto czy cała misja od nowa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 5 Lipiec 2011 Niestety broń zawsze się resetuje, jedynie armor pozostaje z poprzednich przejść gry. Broń jedynie podczas robienia osobnych misji jest standardowo nieco ulepszona na starcie. Im dalsza misja, tym te początkowe ulepszenia są lepsze. Dzięki za odpowiedź. Kilkadziesiąt minut temu skończyłem gierkę i jestem pozytywnie zaskoczony. Nie przepadam za zombie, ale ta gra jest ok. Może dlatego, że przypomina mi stare gry z Amisi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 5 Lipiec 2011 Dzięki. To jeszcze jedno pytanie dla jasności. Jak zginę i "wracam" do checkpoint`u to widzę, że skrzynki z "loot" z poprzedniego etapu danej planszy są pozamykane choć wcześniej je zebrałem. Nie ma możliwości do nich wrócić więc chciałbym wiedzieć czy one są już "zaliczone" na moje konto czy cała misja od nowa? Jeśli coś zbierzesz i potem Cie zabije to musisz to zbierać od nowa. @KopaczK Zgadza się. Jak nie przepadałem za klimatami zombie, tak przez tą grę strasznie mnie wzięło. Szukam podobnych gier oraz anime. To drugie już znalazłem, Highschool of the Dead, dosłownie jakbym grę widział (wycinając wszystkie zboczone sceny). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 6 Lipiec 2011 Jeśli coś zbierzesz i potem Cie zabije to musisz to zbierać od nowa. To lipka... NIc to, może mimo to wezmę się za platynkę. :D @KopaczK Zgadza się. Jak nie przepadałem za klimatami zombie, tak przez tą grę strasznie mnie wzięło. Szukam podobnych gier oraz anime. To drugie już znalazłem, Highschool of the Dead, dosłownie jakbym grę widział (wycinając wszystkie zboczone sceny). Tam są "zboczone sceny"? No to trzeba się zainteresować. :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 6 Lipiec 2011 Prawdę mówiąc podczas robienia kariery nie ma sensu robienia Perfect Loot'a bo jeśli nie znamy perfekcyjnie rozłożenia samochodów i skrzynek to zawsze coś pominiemy. A na takich poziomach jak Morbid to trzeba wykorzystywać prawie, że każdy samochód, szczególnie te z alarmami. Do robienia Perfect Loot'a to polecam poziom Braindead oraz wybór osobno każdej misji. Ulec śmierci na tym poziomie to naprawdę wyczyn :) Tam są "zboczone sceny"? No to trzeba się zainteresować. :D No cycki i majtki to prawie cały czas są, ale nie przeszkadza. Szczyt zboczeństwa Japończyków jest gdzieś przy 6-7 epizodzie. Nie wiem jaki cel był tego, bo cała produkcja jest wg mnie świetna i gdyby nie te latające cycki to byłoby jeszcze lepiej :) Nie mówię, że bohaterki nie mają czego pokazywać, ale trochę to tam nie pasuje po prostu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 6 Lipiec 2011 Prawdę mówiąc podczas robienia kariery nie ma sensu robienia Perfect Loot'a bo jeśli nie znamy perfekcyjnie rozłożenia samochodów i skrzynek to zawsze coś pominiemy. A na takich poziomach jak Morbid to trzeba wykorzystywać prawie, że każdy samochód, szczególnie te z alarmami. Końcowe poziomy były masakryczne nawet na BRAINDEAD. Aż strach się bać tych wyższych... Jak to wygląda? Jak bardzo różnią się od siebie poszczególne poziomy trudności? Należy spodziewać się sporych przeskoków? BTW da się przebiec przez grę (pomijam etapy, gdzie trzeba wyczyścić cały obszar, zanim otworzą się drzwi do następnej sekcji), czy trzeba tłuc wszystko jak leci? Do robienia Perfect Loot'a to polecam poziom Braindead oraz wybór osobno każdej misji. Ulec śmierci na tym poziomie to naprawdę wyczyn :) Nie pisz, proszę, takich rzeczy. :P Trzy razy mnie utłukli w tym samym miejscu. Fakt, że to były moje jedyne zejścia, ale jednak. :P No cycki i majtki to prawie cały czas są, ale nie przeszkadza. Szczyt zboczeństwa Japończyków jest gdzieś przy 6-7 epizodzie. Nie wiem jaki cel był tego, bo cała produkcja jest wg mnie świetna i gdyby nie te latające cycki to byłoby jeszcze lepiej :) Nie mówię, że bohaterki nie mają czego pokazywać, ale trochę to tam nie pasuje po prostu. Co było tym szczytem? :-} Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 6 Lipiec 2011 Końcowe poziomy były masakryczne nawet na BRAINDEAD. Aż strach się bać tych wyższych... Jak to wygląda? Jak bardzo różnią się od siebie poszczególne poziomy trudności? Należy spodziewać się sporych przeskoków? BTW da się przebiec przez grę (pomijam etapy, gdzie trzeba wyczyścić cały obszar, zanim otworzą się drzwi do następnej sekcji), czy trzeba tłuc wszystko jak leci? Niestety, ale w większości przypadków musisz walczyć. Jedynie nie musisz lać zombiaków, którzy Ciebie nie atakują. Po prostu sobie stoją. Ale takich jest bardzo mało. Musisz lać wszystko co się rusza, nie ma opcji. Czy trudniej jest na wyższych poziomach? Tak, jest trudniej i to nawet bardzo. Jak zwykły zombiak na Braindead ginie po dwóch strzałach, to tak na Morbidzie ginie dopiero po 4 - 5 strzałach. A grube zombiaki giną po dwóch Perfect Shootach dopiero, czyli gdzieś tak z 8 strzałów minimum trzeba na jednego wypakować. Ale na wyższych poziomach trzeba non-stop używać flar, granatów, min, itd. Bez tego ani rusz. Co było tym szczytem? :-} Scena z 4 laskami w łazience... Tylko niech Cie nie poniesie wyobraźnia. Na szczęście wszystko jest w granicach dobrego smaku :) Chociaż i tak wciąż nie wiem co takie sceny robią w takim tytule :P Ale podobno reżyser to jakiś hentaiowiec. Po tym tytule jestem w stanie w to uwierzyć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 6 Lipiec 2011 (edytowane) Niestety, ale w większości przypadków musisz walczyć. Jedynie nie musisz lać zombiaków, którzy Ciebie nie atakują. Po prostu sobie stoją. Ale takich jest bardzo mało. Musisz lać wszystko co się rusza, nie ma opcji. Czy trudniej jest na wyższych poziomach? Tak, jest trudniej i to nawet bardzo. Jak zwykły zombiak na Braindead ginie po dwóch strzałach, to tak na Morbidzie ginie dopiero po 4 - 5 strzałach. A grube zombiaki giną po dwóch Perfect Shootach dopiero, czyli gdzieś tak z 8 strzałów minimum trzeba na jednego wypakować. Ale na wyższych poziomach trzeba non-stop używać flar, granatów, min, itd. Bez tego ani rusz. Scena z 4 laskami w łazience... Tylko niech Cie nie poniesie wyobraźnia. Na szczęście wszystko jest w granicach dobrego smaku :) Chociaż i tak wciąż nie wiem co takie sceny robią w takim tytule :P Ale podobno reżyser to jakiś hentaiowiec. Po tym tytule jestem w stanie w to uwierzyć. No to niezła masakra. Przestraszyłeś mnie. :P Co do animki, to faktycznie niezbyt sensowna akcja.Ale masakra. EDIT: Szkoda, że takich akcji nie ma w DN. :D Edytowane 6 Lipiec 2011 przez KopaczK Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thriller1906 7 Napisano 7 Lipiec 2011 (edytowane) Nie wiem jak to jest, ale na morbidzie grając z kumplem, mieliśmy problemy z przejściem 4 etapu. Natomiast grając sam, przeleciałem całą resztę bez większych problemów. Zastanawiam się, czy grając w 2 osoby, zombiaki nie są mocniejsze?. Edytowane 7 Lipiec 2011 przez Thriller1906 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 7 Lipiec 2011 Wiesz, sam już nie wiem jak to jest. Bardzo możliwe, że na co-opie mogą być odrobinę wytrzymalsze. Nigdy tego tak dokładnie nie sprawdzałem szczerze powiedziawszy. Ale grając solo czy w co-opie też aż tak wielkiej różnicy nie czułem. Może to polega na tym, że grając z kimś patrzysz nie tylko na otoczenie, ale też na partnera, żeby nic mu się nie stało, trzeba się skupiać na kilku rzeczach więcej niż w singlu. Ale to tylko moja opinia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ashiro 8 Napisano 7 Lipiec 2011 Poradnik bdb. Dawno nie grałem, ale, że uwielbiam klimat zombie to spróbuję zrobić platynę. btw. jeśli szukasz innego tytułu z zombie to ciężko będzie znaleźć coś survivalowego i wartego oglądnięcia. Wydaję mi się, że nic na wzór HotD'a nie będzie, ale znalazłem takie coś http://myanimelist.net/anime/1860/Tokyo_Majin_Gakuen_Kenpucho:_Tou Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sushi 611 Napisano 10 Lipiec 2011 (edytowane) Nie wiem jak to jest, ale na morbidzie grając z kumplem, mieliśmy problemy z przejściem 4 etapu. Natomiast grając sam, przeleciałem całą resztę bez większych problemów. Zastanawiam się, czy grając w 2 osoby, zombiaki nie są mocniejsze?. W co-opie każdy (za wyjątkiem zwykłych) zombie jest mocniejszy, może nie jakoś znacznie, ale da się to zauważyć. Co do trofeum "talented", poleca zrobić je na pierwszej misji na najłatwiejszym poziomie w co-opie. Jedna osoba strzela, a druga bezpiecznie patrzy z boku;) edit: jednak dzisiaj sprawdziłem, żeby trofeum wpadło obie osoby muszą być nietknięte. ale mimo wszystko i tak w dwójkę jest łatwiej. A poradnik miodzio! Kawał dobrej roboty! Edytowane 11 Lipiec 2011 przez Sushi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dragio 95 Napisano 16 Lipiec 2011 mam problem. w misji 3 .... grając wedle filmiku z YT .... zdobyłem zaledwie 96% ..... no chyba że mi coś umknęło.... ale wątpie, bo latałem od skrzynki do skrzynki tak jak na filmiku.... możliwe, że filmik ze starszej wersji gry i dodali jakąś skrzyneczkę ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 16 Lipiec 2011 Zmieniłem linki do nieco innych filmików. Są szybsze i wygodniejsze wg mnie. Zerknij sobie teraz na misję 7. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczor77 2 Napisano 23 Lipiec 2011 (edytowane) Witam mam pytanko. Czy żeby zdobyć trofeum King of Looters totrzeba to zrobic w kampani czy mozna kazdą misje pojedynczo. bo jak niechcacy rozwali sie auto to lipa. Edytowane 23 Lipiec 2011 przez kaczor77 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beny 2 Napisano 23 Lipiec 2011 Witam mam pytanko. Czy żeby zdobyć trofeum King of Looters totrzeba to zrobic w kampani czy mozna kazdą misje pojedynczo. bo jak niechcacy rozwali sie auto to lipa. pojedynczo mozna i tak najlepiej, niektore misje powtarzalem kilkakrotnie bo auto sie rozwalilo albo cos przeoczylem ale ogolnie zrobilem to trophy :pardon: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach