Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez KopaczK


  1. Macie swoje zdanie, ja swoje. Dzięki tym "brakom", o których piszecie, U3 jestbardziej interesujące i tajemnicze. Co do bezsensownego jeżdenia to tu, to tam, można to samo napisać o 2 (choś w tym wypadku jest to uzasadnione. ;P). W U2 po macoszemu potraktowanego staruszka, co było niezbyt fajne.


  2. Poziom trudności nie jest jakoś specjalnie wygórowany. A ukończenie na crushingu wymaga jedynie troszkę chęci, bo są trudniejsze miejscówki ale na dobrą sprawę nie jest ich tak dużo.

    Co do trudności samej platyny to podobnie jak w poprzednich częściach, a więc nic trudnego.

    Sama gra jest bardzo fajna jedynie co mnie irytuje to pewien brak spójności w fabule i niedopowiedzenia.

    Gameplay oceniam bardzo dobrze, ale fabularnie gierka nie dorasta do poprzednich części.

    Mnie te niedomówienia bardzo odpowiadają. Uważam, że fabuła jest bardziej spójna niż w U2 , a już na pewno ciekawsza i bardziej rozbudowana, a sama historia mniej chaotyczna.

    Do platynki został mi crushing (plus poziomy pośrednie) i odszukanie reszty skarbów (bez poradnika udało się odnaleźć 85, co uważam za niezły rezultat).


  3. Wielu graczy narzeka na zbyt długie strzelaniny w tej części. Moim zdaniem strzelaniny w U3 są najkrótsze. W jedynce i w dwójce były miejscówki gdzie wrogowie wychodzili falami jeden za drugim. Zabiłeś trzech - pojawiało się znikąd następnych trzech. Tutaj natomiast napiera na nas jedna fala przeciwników, którą widzimy od razu i po ich ubiciu możemy być pewni, że nikt nam nie zawali nagle w plecy z shotguna. Ogólnie wrogów i strzelania jest mniej. Więcej za to jest pościgów z odwróconą kamerą. W jedynce był jeden jeśli dobrze pamiętam ( wtedy gdy goniły nas zombiaki) tutaj natomiast chyba ze cztery.

    Szkoda tez ze dali na okladce taki spoiler ...

    Chodzi o rozbity samolot? Od samego początku gę tym reklamowali, więc to żadne zaskoczenie.


  4. poczekaj na wydanie zbiorcze i kup. Najwyżej będziesz siedział przy grze ze słownikiem. Tempo przesłuchań nie jest jakieś specjalnie szybkie, więc nadążysz.

    • Like 1

  5. Wiem że dużo ryzykuje tym postem, ale..

    WTF ? gdzie jest klimat z pierwszej i drugiej części przygód Nathana ?

    Fakt, gra zrobiona na najwyższym poziomie pod każdym względem, ale bardzo przewidywalna i momentami nudna.

    Nie żałuję że kupiłem, że zagrałem ale jestem trochę zawiedziony. Myślałem że ta cześć również będzie urywać jaja tak jak jedynka, a w szczególności dwójka, ale tak nie jest. Według mnie, gra rozkręca się na pustyni w drugim etapie, gdzie już jesteśmy w mieście, później spektakularny pościg za konwojem, i do końca jest miód - czyli to co było w poprzednich częściach, ale chwile po tym jak gra zaczęła mnie zadziwiać/zadowalać... skończyła się.

    Jak miałbym ustawić poszczególne cześć gry serii to wyglądało by to tak :

    miejsce 1 - Uncharted 2: Among Thieves

    miejsce 2 - Uncharted: Drake's Fortune

    miejsce 3 - Uncharted 3: Drake's Deception

    Wydaje mi się, że ta część bije klimatem, a przede wszystkim spójną i wciągającą fabuła dójkę na głowę. No i te zagadki. Wreszcie jest ich dostatecznie dyżo, by fani gier z Larą w roli głównej byli zadowoleni. Mnóstwo pięknych ujęć i spektakularnych akcj też robi swoje.

    Ma wyjść razem z patchem poprawiającym celowanie w singlu.

    Jest to potwierdzona informacja?


  6. Może twórcy pójdą w temat znany każdemu - Graal?

    Już ta część jest kalką (częściowo) filmu "Indiana Jones i ostatnia krucjata", który traktuje o poszukiwaniach Graala.

    Bardzo podoba mi się poprawiona animacja twarzy i ich wygląd (dużo lepiej prezentuje się Elena).

    Ponawiam pytanie: czy istnieje możliwość przeglądania scenek przerywnikowych, tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach serii, i włączanie ułatwień/zmiana stroju w kampanii?


  7. Przed chwilą ukończyłem kampanię dla jednego gracza. Rewelka. Mnóstwo świetnych miejscówek, wciągająca fabuła i wszystko to, czym urzekał Drake w poprzednich odsłonach serii. Szkoda tylko, że występują błędy techniczne, które imho wynikają z niedopieszczenia gry. ND postanowiło przyłożyć się do multi, co zabrało im czas, który powinni byli poświęcić na dopracowanie trybu dla jednego gracza.Brakuje mi też możliwości przeglądania scenek przerywnikowych i dodatkowych opcji (stroje i ułatwienia). Chyba, ze są obecne, a ja nie wiem, jak je włączyć...


  8. Ten z ICO przedstawia Jordę w klatce zawieszonej u szczytu wieży (powiewają zasłony, przelatują ptaki, świeci słoneczko). Ten z SotC pokazuje ogród na szczycie świątyni. Słowem, ten z HR (jeśli to figurka z origami ustawioną przy śmietniku) jest dużo lepszy. ;)


  9. Zgodnie z tym, co kiedyś pisałem, L.A.Noire wychodzi na PC. Do tego w edycji rozszerzonej. Na szczęście również na PS3 i tę właśnie wersję zakupię. :) Oto LINK do zwiastuna i okładek.


  10. Napiszę tak: poprzednie FFy przechodziłam na 40-50 poziomie, a tu musiałem się nagimnastykować w niektórych przypadkach.

    Oczywiście zwiększenie poziomu trudności jest dobrym posunięciem i na 100% wielu z nas o ucieszy, ale informacja o scenkach fabularnych (90% na silniku gry) mnie zasmuciła. FFy słyną z pięknych filmików, a tu pupa...


  11. Jestem rozczarowany grą w sieci, a dokładnie w trybie WT... Myślałem, ze w tenisa grają ludzie bystrzejsi, niż gawiedź maltretująca Real i Barcę w FIFie/PESie. Niestety pomyliłem się. Wyłapali skubańce, ze nie ma sensu rozwijać gracza inaczej niż ładując maksymalnie dużo punktów w siłę i serwis. Rozegrałem dziś 6 meczów i każdy przegrywałem do zera, choć taką nogą w tę gierkę nie jestem. Powód? Banalny. Za każdym razem przeciwnik miał po 98 punktów wpakowanych w serwis i siłę. Słowem, jeśli jakimś cudem wybroniłem się przed asem serwisowym, to nie miałem jak dobiec do petardy posyłanej w drugi koniec kortu. Nawet Nadal i inni najlepsi gracze nie mają takich wyczesanych statystyk... Porażka. Platyno, bye bye.


  12. Bardzo spodobał mi się pomysł na okładkę TEAM ICO COLLECTION. Obie strony pozwalają nam uzyskać ciekawy efekt. Możemy zostawić wszystko tak, jak jest, albo obrócić okładkę na drugą stronę i wtedy na jednym skrzydełku pudelka będziemy mieli oryginalną okładkę z ICO, a na drugim z SotC.

×