Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez snoopdogg


  1. 16 godzin temu, Kamillo napisał:

    Ja czekałem równy miesiąc, w między czasie kupiłem nowego.

     

    Wysłane z mojego LG-H320 przy użyciu Tapatalka

     

     

    Już zamówiłem nowego, a tego jutro dam na gwarancję. Prawy analog mi szwankuje, obracanie postaci w prawo trwa wieki.


  2. Jest tutaj ktoś kto mógłby zrobić ze mną Hordę Bozaka w wyznaczonym czasie żebym zdobył strzały elektryczne lub eksplodujące (nie pamiętam teraz które). Strasznie przesadzony jest poziom trudności w tym i po prostu nie daję rady.


  3. Hej,mam pytanie. Przed wysłaniem mojej konsoli do naprawy w zeszłym tygodniu wyciągnąłem z niej mój dysk (1TB) Czy gdy wróci ona (lub nowy egzemplarz) z naprawy to wystarczy, że zamontuję i będzie wszystko tip top czy nie obejdzie sie bez formatu i ponownego wgrania systemu?  Przyznam, że wolałbym uniknąć formatu chociażby z powodu posiadania PT na tym dysku. 

    Najprawdopodobniej bedzie potrzebny format


  4. Sony Ci raczej nie wymieni, mozesz iść do sklepu. Wejdź w temat o gwarancji, tam na ostatniej lub przed jest link do szablonów formularza do druku. Napisz co Ci leży na jajkach i idz do sklepu, bądz stanowczy i się nie cackaj. Masz szanse, że się uda. Zwłaszcza jeśli dopiero co ześ kupił sprzęt. 

    Sprzęt ma już ponad rok, ale mam dodatkowe 3 lata gwarancji od sklepu


  5. Pytania dla tych którzy oddali swoje głośne PS4 na gwarancję:

     

    1) Robiliście to w sklepie czy dzwoniliście bezpośrednio do Sony?

    2) Jak z czasem oczekiwania?

    3) Jak z jakością naprawy? Nie dostaliście większego gówna niż te które wysłaliście?


  6. A tak z ciekawości - zamienili komuś na nówke po zgłoszeniu jako niezgodność towaru, gdzie problemem była kultura pracy?

    Sam jestem ciekaw, mam 5 lat gwarancji a chętnie bym wymienił swój model na nowszy, przy niektórych grach po prostu buczy jak stara suszarka

×