Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez IMPERATORE_PL


  1. Na galce nie jest tak trudno. Ja np. nawet takim Howardem jest w stanie uzyskiwać lepsze statystyki niż w rzeczywistości - niewiele, ale jednak. ;)


  2. Dzisiaj... po przeszło dwóch miesiącach od premiery... i wydanym ostatnim update'cie uznałem, że w końcu można zacząć grać tryb Association. Po patchu wróciłem też do slidersów Simulation i po jednym zagranym meczu stwierdzam, że jest ok. Zobaczymy co będzie dalej.

    EDIT:

    No i po trzech rozegranych meczach stwierdzam, że jednak się nie da. Ostatni mecz zakończył się wynikiem 131-128 na poziomie All-Star i slidersach Simulation. Gram w tę serię regularnie od 2k7 i jeszcze żadna z poprzednich części nie była tak rozchwiana, zręcznościowa jak właśnie "trzynastka". Jeśli będę dalej grał, a chyba mimo wszystko tak, to jednak wrócę do swoich slidersów, które pewnie zmodyfikuję trochę po tym ostanim patchu. Gra mimo poprawek wciąż jest niegrywalna na podstawowych ustawieniach. Jest to część w którą mi się najgorzej gra od mojej pierwszej styczności z grą. Brak konkurencji i rosnąca popularność nie pomagają tej grze.


  3. Sacre, Johnson-Odom np. ale ok, to są już płotki. Bardziej boli brak znaczących zmian w ratingu graczy, którzy takowe powinni mieć wprowadzone. Valanciunas boli najbardziej. Perry Jones na razie gra mało i bez błysku, więc to rozumiem, ale... to wciąż nie to. Podbili troszeczkę Hardena, bo jego ciekawy przypadek, był aż nadto elementarny, ale ogólnie jestem rozczarowany. Nie przemęczają się chłopaki.


  4. Własnym życiem. Jedyny aktualny z rzeczywistością stan, to ten gdy zaczynasz grę. Oczywiście jeśli update'y nadążają. Dziś np. pojawił się kolejny, któremu wciąż daleko do ideału.

    • Like 1

  5. Ja za to obstawianie jeszcze nigdy nie dostałem żetonów. Ciekawe kiedy wyjdzie patch no i przede wszystkim kolejny Roster Update...


  6. Będzie chyba trzeba podrzucić do góry skuteczność pod koszem, bo u Kolali również wyszła ta sama niska skuteczność przeciwnika, ale póki co jak gram w NBA to tylko pojedyncze mecze w MyCarrer, bo tylko na to mam czas.


  7. Ja nigdy, podkreślam nigdy nie korzystałem z rzutu na analogu. Drybling wolałem mieć pod L2, zmienili to - trudno. Drybling mam na Right Stick. Ustawienia podstawowe po prostu.


  8. Zagrałem wczoraj 2 mecze. Prędkość miałem z poprzednich - 39 - dziś zmienię na taką o jakiej piszesz.

    Wg mnie chyba za dużo fauli, ale raptem 2 mecze rozegrałem,wiec na weryfikacje jeszcze przyjdzie czas :) Bloków też dość sporo jest.

    Grałem 8 minut kwarta, All-Star. Slidersy wg mnie fajne. Gra się naprawdę przyjemnie.

    A dla mnie za mało fauli. Wymuszanie fauli lepiej wychodzi SI. Ja nie mogę dobić jeszcze do 20 wolnych na mecz. U mnie te slidersy spisują się. Wczoraj zagrałem mecz, który odbył się wczoraj w rzeczywistości, czyli Suns-Pistons i wygrałem 99-89. W rzeczywistości był wynik 92-89, więc bardzo blisko rzeczywistości. Pistons mieli niemal identyczną skuteczność, jednak ja grając Suns trafiałem ponad 50% rzutów. Nie przegrałem niestety jeszcze meczu na tych ustawieniach, ale grałem lepszymi zespołami. Myślę o zagraniu na poziomie Superstar. Szkoda tylko, że dziś raczej nie będzie mi to dane. :P


  9. Nie nie. Łamana, to jest wartość User (Ty) oraz CPU. Pierwsza wartość dla gracza, druga dla wirtualnego przeciwnika.

    Oczywiście ustawiłem to pod siebie i każdy z Was może uznać, że coś trzeba pozmieniać, pod własny styl gry. Jeśli będziecie tak robić, to piszcie tutaj. Jak zacznę regularną grę w Association (czekam na update ratingu graczy oraz uzupełnienie wszystkich składów) będę mógł sprawdzić, czy rzeczywiście wszystko gra. Póki co sprawdzałem to wyłącznie na pojedynczych meczach, gdzie nie mamy problemu z narastającym kliku meczowym zmęczeniem etc.W każdym razie uważam, że ta gra jest mhm... nadpracowana? :biggrin: Chodzi mi o to, że dodali tyle możliwości atakowania, zwodów, że dużo łatwiej jest atakować, niż bronić. Po wprowadzeniu tych zmian w końcu grało mi się mega przyjemnie i nawet przyjemniej niż w lepiej zbalansowane NBA 2k11. Jak wielokrotnie pisałem "dwunastki" nigdy nie posiadałem w wyniku skróconego sezonu. Grałem tylko w demo.


  10. Ok. Temat gotowy. Poszedł do moderacji i jak tylko się pojawi bierzcie i jedzcie. Pejok to nie jest dopracowana gra, sporo namieszali. Trzeba mieć dobre slidersy. Ja wczoraj siedziałem pół dnia, żeby to ustawiać i w końcu jest. Napisałem nowy wątek na ten temat. Tu nie będę tego wstawiał, w ten wpis, by nie robić bałaganu. Trzeba poczekać. :)


  11. Początek procesu: 02.11.2012 - bez wprowadzonych zmian od momentu powstania.

    Ustawienia ogólne/podstawowe

    Poziom All-Star lub wyższy, niższy może też – nie sprawdzałem. :)

    Game speed: 50

    Długość kwarty 10-12 minut. W przypadku krótszych kwart polecam przesunąć Inside Shot oraz Close Shot o trzy, cztery punkty w prawo. Zarówno dla User jak i CPU.

    Shooting oraz FT Type – oba ustawiamy na Real Player %.

    Free Throw Difficulty 100.

    Bazą dla tych ustawień jest propozycja na forum Operation Sports od użytkownika mkharsh33. Przedstawia on dwie możliwości ustawień. Ja skorzystałem z obu i oczywiście ta druga, reklamowana jak trudniejsza jest lepszą bazą. Następnie zagrałem trzy mecze na pełnym dystansie (kwarta 12 minut) i pozmieniałem parę rzeczy. Wyszło mi to. Próbujcie, komentujcie, proponujcie zmiany, bo te na pewno muszą się pojawić. Za mało testowałem. Enjoy! :) Jak będę wprowadzał jakieś zmiany, będę edytował ten post, zmieniając jednocześnie datę.

    Ustawienia kontrolera (macie to w zakładce My Controller)

    Automatic shot contest – INTENSE D

    Defensive assist Strengh - między 75, a 100

    Pierwsza wartość jest dla USER - gracza. Druga dla CPU - czyli naszego wirtualnego przeciwnika.

    Atak

    Inside Shot Success 35/36

    Close Shot Success 35/36

    Mid-Range Success 47/50

    3PT Success 48/51

    Layup Success 50

    Dunk in Traffic Frequency 48/42

    Dunk in Traffic Success 48/42

    Pass Accuracy 45/40

    Alley-Oop Success 45

    Contact Shot Success 46

    Obrona

    Driving Contact Shot Frequency 100

    Inside Contact Shot Frequency 100

    Layup Defense Strength TAKEOFF 63

    Layup Defense Strength RELEASE 60

    Jump Shot Defense Strength GATHER 48

    Jump Shot Defense Strength RELEASE 45

    Help Defense Strength 70/68

    Steal Success 50

    Umiejętności

    Quickness 40/35

    Vertical 50

    Strength 50

    Stamina 53/ 50

    Speed 40/35

    Durability 50

    Hustle 45

    Ball Handling 47

    Hands 50

    Dunking Ability 50

    On-Ball Defense 55

    Stealing 50

    Blocking 95/92

    Offensive Awareness 50/100

    Defensive Awareness 100

    Offensive Rebounding 55 / 45

    Defensive Rebounding 100

    Consistency 50/ 75

    Fatigue Rate 55/57

    Injury Frequency 55

    Injury Severity 50

    Tendencje

    Take Inside Shots 25

    Take Close Shots 25

    Take Mid-Range Shots 45

    Take 3Pt Shots 70

    Post Shots 100

    Attack the Basket 0

    Look for Post Players 100

    Throw Alley-Oops 50

    Attempt Dunks 40

    Attempt Putbacks 100

    Play Passing Lanes 15

    Go for On-Ball Steals 40

    Contest Shots 100

    Backdoor Cuts 0

    Przewinienia

    Over the Back Foul Frequency 60

    Charging Foul Frequency 60

    Blocking Foul Frequency 92/95

    Reaching Foul Frequency 82/85

    Shooting Foul Frequency 94/97

    Loose Ball Foul Frequency 60

    • Like 2

  12. Aha, jeszcze coś. Tresor, wysłałem Ci zaproszenie do znajomych, ale kiedy ostatnio patrzyłem, to wciąż go nie przyjąłeś. Zrób to, bo inaczej nie zagramy. :biggrin:

    Nieaktualne, tak to jest jak się najpierw pisze, a potem sprawdza. ;) Slidersy właśnie się tworzą.


  13. Chętnie z Wami (dopisującymi się po mnie) zagram, ale sami musicie się wykazać i wysyłać zapy. To tak jak z przyjściem gdzieś. Jako osoba wchodzącą to Wy się witacie pierwsi. ;) :D


  14. A na poziomach superstar i hall of fame te slidersy też będą dawały radę?

    Imperatore, z tym przepychaniem to chodziło mi o sytuację kiedy ja bronię, a CPU atakuje i w żaden sposób nie mogę przepchnąć Centra pod koszem.

    Greetz,

    Mike

    W tej części o to trudno, gdyż pracowali nad fizycznością poszczególnych graczy i obrońca musi być znacznie silniejszy od gracza atakującego, żeby go powstrzymać. Zauważcie, że takie sytuacje w rzeczywistości często kończą się faulami, albo próbami podwojenia.

    Kwestia poziomu trudności, wydaje się być absolutnie do przejścia, choć testowałem je tylko na poziomie All-Star. Dlaczego? W dwóch meczach przeciwnik miał skuteczność na poziomie poniżej 40%. Raz grałem mecz Rockets-Cavs, a później Lakers-Thunder. Oba wygrałem i w tym pierwszym moja skuteczność oscylowała w granicach 40%, a w drugim już koło 50%, ale starałem się contestować tylko z czystych pozycji. Niemniej to wciąż za mało i pewnie poprawki będą, do czego również będę Was zachęcał, bo stworzę nowy wątek z tego tytułu. ;) W każdym razie warto sprawdzić je na wyższych poziomach, bo wtedy SI ma dodane po dwa punkty do każdego atrybutu względem niższego poziomu do każdej umiejętności poszczególnych graczy, może się nada.

    to czekamy , czekamy , a w między czasie potyczki online i wszytstko w dupe dostaej okolo 20 pkt , nie wiem jak oni to robia jak robia kontra zazwyczaj maja z dwoch zawodnikow z przodu , ja zawsze w tyle zostaje. musze sie tych zagrywek nauczyc jest gdzie to potrenowac ? Mecz z serii NBA Today jest tylko jeden ten co jest na głownej stronie , bo zagrałem w nocy OKC : SAS , i po zakonczeniu nadal jest na srodku ten mecz dostepny czy poprostu musze sam zmienic teamy ?

    Mecze w ramach NBA Today codziennie ulegają zmianie, względem rzeczywistych wydarzeń. Trzeba pamiętać, że w USA jest inna strefa czasowa i kiedy my już jesteśmy w piątku, to oni jeszcze śpią, albo dopiero zaczynają dzień. Pi razy oko aktualizacje tej kwestii pojawiają się u nas po 16.


  15. Witam,

    Panowie jak się przepychać pod koszem? W 2K12 było coś takiego, że jak kryłem Centra to mogłem go zablokować ciałem czy przepchnąć, a w 2K13 w żaden sposób nie mogę tego zrobić.

    Greetz,

    Mike

    W ogóle z tymi akcjami post-up jest gorzej teraz. Wrzucili je pod trójkąt, co nie jest z pewnością wygodne. Na normalnych ustawieniach SI bardzo rzadko z tego korzysta. Notorycznie penetrując pod kosz. Chore.

    Po kilku godzinach próbowania, błądzenia w końcu udało mi się stworzyć bardzo dobre slidersy na poziom All-Star do kwart około 10-cio minutowych. Dziś lub jutro je tu wstawię. :)


  16. Dzisiaj gram sobie w assocation i w halftime report wyświetliło mi się typowanie dzisiejszych meczów w NBA. Ktoś wie czy za dobre typy będą jakieś punkty VC?

    Owszem.

    EDIT: Zagrałem kolejny mecz w ramach NBA Today i trafiłem prawie wszystkie typy z wczoraj, poza jednym. Dostałem info, że otrzymam 120 punktów i po meczu... nic nie było. Ależ ta gra jest żałośnie niedopracowana.


  17. Ok. Zagrałem jeden pełny mecz na tych ustawieniach.

    Atlanta-Indiana, grałem tymi pierwszymi, wygrałem 120-100. Pewne elementy są ok, pewne nie. Dużo wody upłynie zanim doprowadzi się te suwaki do dobrego stanu.

    Pierwsze co rzuca się w oczy, to przechwyty - jest ich zdecydowanie za dużo. Będzie to trzeba zniwelować.

    Kolejna sprawa to bloki, tu z kolei jest bieda. Nie miałem żadnego, a przeciwnik bodaj dwa. Za łatwo przechodzi się przez pierwszą zaporę obrony, pierwszego obrońcę. Wystarczy go lekko obiec i już zostaje za plecami naszego gracza. Zawsze miałem problem z wymuszaniem fauli i tu przy tych, jak i ustawieniach Simulation jest ich po prostu za mało. Chodzi mi o niewielką ilość rzutów wolnych w meczu, poniżej dwudziestu.

    Jest problem z podaniami. Często piłka wylatuje poza boisko, o dziwo często w najprostszych sytuacjach.

    Zaletą tych ustawień jest na pewno dobry balans w ataku. Nie ma tylko nachalnego wbiegania w pomalowane, gdy np. SI rzuciło mi 120 punktów z czego 90 było w paint, come on. Równie dobrze zbalansowane są zbiórki. Problemem są trójki. SI trafiło w tym meczu tylko dwie na kilkanaście prób. Ostatnią niezwykle irytującą kwestią, było "nadziewanie się" przeciwnika na podstawową pompkę, na slidach Sim tak nie ma.

    Musimy poczekać na kolejny update tych slidów, bo są one niezłe, mają potencjał lecz sporo należy jeszcze poprawić. Popróbuję też sam coś pozmieniać, lecz mam za mało czasu by potestować to tak jakbym chciał.

    PS. Valanciunas (rating 58) ma już podwójne cyferki w swoim pierwszym meczu w NBA, który właśnie rozgrywa się w Toronto. Nie dziwi mnie to wcale, bo to bardzo utalentowany gość, lecz gimbusy z 2k nie raczą obejrzeć meczu Euroligi, tylko siedzą w tych swoich komputerkach tworząc grę, której daleko do ideału. :)

    EDIT: CIEKAWOSTKA: Czytam właśnie na Operation Sports, że podniesienie poziomu trudności nie wpływa na grę wirtualnego przeciwnika, ale na jego umiejętności, czyli każdy gracz ma podniesione współczynniki. To jest główny powód tego, że jest trudniej. Spróbuję więc zagrać później znowu na proponowanych slidersach Simulation na poziomie Pro i zobaczę jakie będą tego efekty.


  18. W moim nicku jest haczyk, więc ja już to zrobiłem za Ciebie. ;) Anyway...

    zagrałem sobie właśnie mecz w ramach NBA Today, czyli starcie Nuggets-Sixers i sromotnie poległem, to był ostatni przypadek, gdy grałem na slidersach proponowanych przez 2k (Simulation; All-Star; kwarta 12 min). 13-ka to takie NBA Live na koksie, jestem mocno wstrząśnięty, gdyż zawsze ta gra była wymagająca, taktyczna i niesamowicie dobra. Teraz jest to smutna klepanina pojedynczymi graczami (drybling na gałce, post-up pod trójkątem) i bez zmian w suwakach się nie obejdzie. Mam nadzieję, że te slidersy będą dobre, bo na takie wyglądają, ale trzeba będzie dopiero to sprawdzić. Dziś nie będę miał okazji, bo wołają mnie na mutli w inną grę, ale jutro sprawdzę i na pewno podzielę się opinią. ;)

    Dodam tylko, że nie jestem żadnym guru. :biggrin: Zagram dwa, trzy mecze i spróbuję coś ewentualnie pozmieniać, ale nigdy nie jest tak, żebym był do końca zadowolony. :) Gość odpowiedzialny za te ustawienia napisał też, że będzie coś przy nich niebawem zmieniał, ciekawe co i jak bardzo.

×