Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez lukaszasada


  1. W dniu 10.12.2017 o 20:41, lukaszasada napisał:

    Hej, kupiłem niedawno PS4 Pro, podłączyłem do tv - Samsung KS7000 i występuje taki o to problem. Z reguły występuje to zaraz po włączeniu konsoli. Kilkukrotne rozłączenie i podłączenie okablowania do OneConnecta (moduł do którego podłączamy urządzenia, 4 gniazda HDMI, gniazdo cyfrowe dla zestawu audio) rozwiązuje problem. Obawiam się jednak, że takie "migotanie" może uszkodzić matrycę. Dzięki za pomoc w rozwiązaniu problemu.
    https://www.youtube.com/watch?v=pTM-MEPNLzw

     

    nikt nic?


  2. Hej, kupiłem niedawno PS4 Pro, podłączyłem do tv - Samsung KS7000 i występuje taki o to problem. Z reguły występuje to zaraz po włączeniu konsoli. Kilkukrotne rozłączenie i podłączenie okablowania do OneConnecta (moduł do którego podłączamy urządzenia, 4 gniazda HDMI, gniazdo cyfrowe dla zestawu audio) rozwiązuje problem. Obawiam się jednak, że takie "migotanie" może uszkodzić matrycę. Dzięki za pomoc w rozwiązaniu problemu.
    https://www.youtube.com/watch?v=pTM-MEPNLzw


  3. @starvin, pamiętaj też aby z mieszankę paliwową dostosowywać do sytuacji na torze, np. atak lub obrona w strefie DRS. Ogólnie, zarządzaj tak, żebyś dojechał do końca.

     

    @Tacho, nie zastanawiaj się za długo, jak tylko wpadnie w łapki to wrzucaj do koszyka i do kasy. Najlepsze F1 od Codemasters.


  4. Zmiana mieszanki paliwowej wpływa na osiągi bolidu. Na ubogiej osiągniesz mniejszą prędkość maksymalną, a bolid nie będzie przyspieszał tak jak działoby się to w przypadku mieszanki bogatej. W F1 2016 masz możliwość ustawienia ilości paliwa w zbiorniku na starcie wyścigu. Możesz podejść do tego taktycznie, zalać mniej, ale liczyć się z oszczędną jazdą (uboga mieszanka, zmiana biegów na niższych obrotach). Warto zmniejszać mieszankę na ubogą w przypadku zjazdu do boksu (mały zysk). Więcej zyskasz w przypadku pojawienia się na torze samochodu bezpieczeństwa. Zmiana mieszanki na ubogą jest pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić. Później, po restarcie wyścigu możesz pojeździć na bogatszej.

     

    Ja osobiście zalewam ok. 2 okrążeń więcej paliwa niż przewiduje ilość okrążeń w wyścigu, a zaczynam na bogatszej mieszance. Jeśli widzę, że utrzymuję tempo to wracam do standardowej i założeniu świeżego kompletu opon znowu przełączam na bogatszą, aby w pełni wykorzystać przyczepność, którą daje nowe ogumienie oraz moc silnika.

     

    A jeszcze co do opon - inżynier wyścigowy często stara się wprowadzać zmiany w strategii wyścigowej (ja jeżdżę na dystansie 50% i średnio 3-4 razy w wyścigu proponuje zmiany - jak dla mnie jest to w nieczytelny sposób rozpisane i odrywając wzrok od toru ryzykuję głupim wypadnięciem z toru). Ogólnie nie sugeruję się tym. Ba, nawet jak przez przypadek zatwierdzę (staram się korzystać z komend głosowych, ale różnie to działa w przypadku przyjęcia i odrzucenia strategii), to i tak za pomocą wielofunkcyjnego wyświetlacza masz możliwość ustawienia jakie opon chcesz, aby zmienili Ci na najbliższym zjeździe do boksu. A sam wybór opon zależy od Ciebie. Z przepisów panujących w F1 musisz w wyścigu określonym jako "suchy" (bez opadów deszczu) użyć dwóch różnych mieszanek. Im opona miększa tym ma lepszą przyczepność (wpływ ma na to również waga bolidu z paliwem, ustawienia). Z kolei te twardsze nie dają Ci takiego komfortu, ale przejedziesz na nich więcej okrążeń. W sesjach treningowych możesz sobie popróbować różnych konfiguracji. Opony musisz dobrać pod siebie. Są tory, na których opony zużywają się delikatnie. Mi w Barcelonie na 50% dystansie prawie udało się przejechać wyścig na SS startowych oraz M po zjeździe do boksu. Prawie, bo Hulkenberga bardzo bolało moje tempo i postanowił zakończyć mój wyścig..

    Swoją drogą Force India ma ze mną jakiś problem. W Australii Perez mnie wyeliminował na pierwszym zakręcie, a w Bahrajnie planował zamach na drugim okrążeniu, ale się wybroniłem.

    • Like 2

  5. Cisza w temacie, a moim zdaniem jest to najlepsza F1 od Codemasters. W karierze jestem po 3 wyścigach i bawię się wspaniale. Wprowadzone programy treningowe powodują, że sesje treningowe upływają bardzo szybko. Na 50% dystanie (45/45/30 minut) czasami zabraknie mi nawet czasu. Po raz pierwszy jeżdżę na swoich ustawieniach, tworząc je od zera. Do tego dzisiaj wypuścili patch 1.03., który usprawnia kilka mankamentów w grze. Nie ma się co zastanawiać, gra jest znakomita.

    • Like 2

  6. Hej, pytanie do grających na kierownicach. Czy u Was też nie działa funkcja przyspieszania czasu trwającej sesji, domyślnie przypisana pod R2? W pozostałych przypadkach przycisk jest funkcyjny. Gram na T300RS.


  7. Zastanawiałem się między Renault w miejsce Palmera lub Haas F1 Team zamiast Gutierreza. Jednak z pomocą przyszła decyzja Manora o wymianie Haryanto na Ocona. Jako, że w grze Ocona nie będzie, to wskakuję w jego miejsce.


  8. Moje podsumowanie wczorajszego ścigania:

     

    Zacznę od Q, przepraszam tego co jechał za mną, menu włączyło się samo w zakręcie.

    https://youtu.be/W7VKTINW8LQ?t=23m25s

     

    Start R1

    https://youtu.be/W7VKTINW8LQ?t=34m10s

     

    O karę nie składam, ale dla wyjaśnienia co się stało w R1. Właściwie to nie wiem co się stało..

    https://youtu.be/W7VKTINW8LQ?t=37m44s

     

    Było blisko Yelon ;)

    https://youtu.be/W7VKTINW8LQ?t=38m12s

     

    Start R2

    https://youtu.be/W7VKTINW8LQ?t=1h14m23s

     

    Tacho, przyjmuję argument o agresywnej jeździe, ale w tej sytuacji mogłeś chociaż na wewnętrzną uciec.. Zakręt długi i szeroki

    https://youtu.be/W7VKTINW8LQ?t=1h17m

     

    Tacho dalej swoje ;)

    https://youtu.be/W7VKTINW8LQ?t=1h18m25s

     

    Dzieje się, przepraszam Shadow, że Cię tam zamknąłem w zakręcie - myślałem, że zostaliście w tyle po incydencie w poprzednim - mam nadzieję, że wiele szkód Ci to zdarzenie nie wyrządziło

    https://youtu.be/W7VKTINW8LQ?t=1h19m42s

     

    I to właściwie byłoby na tyle. Miałem fragmenty lepszej jazdy (kilka minut jazdy z Rufim, a później z Errorem). Po obejrzeniu materiału zauważyłem, że nie korzystałem z drugiego biegu, co w kilku zakrętach na pewno wiązało się z pewną stratą. Trzeba więcej trenować w tygodniu i może coś z tego będzie.

    • Like 1

  9. Jako, że niedzielno-wieczorne seanse z Gwiezdnymi Wojnami się zakończyły rozpoczynam intensywne przygotowania do powrotu na tor. Muszę najpierw zapoznać się z ProjectCars (dołączanie do sesji - przepraszam za wczoraj, opcje ustawienia kamery, grafiki i same ustawienia pojazdu). Pierwsza seria pytań. Jak to jest z ustawieniami samochodu? Jeśli ustawię coś na kwalifikacje (np. zbiornik paliwa 50 litrów a zaleję 25) to w kwalifikacjach jadę z 25 litrami a wyścig zacznę z 50? To samo tyczy się wyboru opon. Czytałem na poprzednich stronach, że ktoś ma podobny problem. Wczoraj na treningu ustawiałem opony przód-twarde, tył-miękkie, a w trakcie wyścigu i tak jechałem na innym zestawie. Można zapisywać wiele setup'ów do jednego pojazdu? Można wyczyścić zapisane już setupy, bo przez przypadek pozapisywałem ustawienia dla wszystkich torów?

×