Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez Nasedo


  1. Owe odpowiedzi zadowalają mnie coraz bardziej... jednak, nie skończyłem z pytaniami i wątpliwościami. Po kolei jednak...

    GTA 4 - w porządku, czuje się przekonany, ze jest w niej chodzenie i jeżdżenie i walka i mnóstwo innych rzeczy, na których kierownica musiałaby leżeć odłogiem - chociaż nie wiem dlaczego, skoro pada ma każdy posiadacz konsoli, mógłby przełączać się pomiędzy padem i kierownica - ale to taka luźna dygresja.

    Burnout Paradise - nie bardzo wiem, dlaczego owa gra jest "zbyt dzika do grania na kole" - czy mógłbym prosić o nieco bardziej precyzyjne określenie? Owa gra jest przecież samochodówka, nie mowie, ze symulatorem - ale jest samochód, nie wychodzimy z niego na zewnątrz - wiec dlaczego nie korzystać z kierownicy?<br>Nie proszę o pomoc w konfiguracji kierownicy - ale głośno zastanawiam się, dlaczego owa gra ma nie wspierać kierownicy - czyżby była zbyt starym produktem?

    TDU2 - pierwsza, tak naprawdę dobra wiadomość. Gra również jest stosunkowo nowa, są w niej opcje, które można uznać za elementy symulacji, wiec aż się prosi użyć kierownicy. <br><br>Driver - chciałbym dowiedzieć się, dlaczego masz zastrzeżenia co do jazdy na tej grze korzystając z kierownicy.

    Gran Turismo 5 - przez chwile spróbowałem zagrać w nią (w sklepie) na padzie. Nie wiem, czy pad był uszkodzony, czy skonfigurowany beznadziejnie - ale skręcanie było katastrofalne. Czy oznacza to, ze z kolei na GT5 nie da się praktycznie grac za pomocą pada? Czy może trafiłem na taki sprzęt / ustawienia, w których nie dało się normalnie skręcać?

    DIRT 2 / 3 - jeden z Was poleca mi druga część, drugi trzecia - czy oznacza to, ze za któraś z tych części nie powinienem w ogóle się brać?

    NFS Shift - czy tylko i wyłącznie ta część serii NFS wchodzi w grę? Seria NFS przestałem się interesować pod koniec PS2 - stad brak wiedzy. Sa przecież jeszcze:

    - Need for Speed: The Run

    - Need For Speed: Hot Pursuit

    - Need for Speed Undercover

    - Need for Speed ProStreet

    - Need for Speed Carbon

    - Need for Speed: Shift 2

    Nie wchodzą one w grę przy korzystaniu z kierownicy?

    Temat z mojej strony zmierza do końca.

    Wybrałem i kupiłem LOGITECH DFGT - jestem już po pierwszych próbach z tym urządzeniem. Nie wniosę zapewne już zbyt wiele nowego - jednak, parę uwag.

    1. Bourneout Paradise działa bez żadnych kombinacji na tej kierownicy. Lista kompatybilnych gier znajduje się pod tym adresem:

    http://www.logitech.com/en-gb/265/5221?debug=0

    2. Nie działa na kierownicy Driver SF - co prawda nie zaliczyłbym go do symulatorów, jednak uważam, że nie zaszkodziłoby dać obsługę kierownicy dla tejże gry.

    3. TDU2 - mimo iż nie wstępuje na stronie Logitecha - bez problemu działa z tą kierownicą.

    Wiem jakimi samochodówkami bądź symulatorami powinienem się zainteresować. GT5 zostało zamówione, czekam na przesyłkę. Pozostałe gry - w nadchodzącej, najbliższej przyszłości.<br><br>Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy zechcieli mi pomóc w podjęciu decyzji.


  2. Dziękuję za tak szybkie odpowiedzi... ale,

    @Patricko - link, ktory mi podales wyjasnia wiele, pod warunkiem posiadania GT5, ktorego nie posiadam na chwile obecna - moze kupie, moze nie kupie - tego nie wiem. Zaczynam powoli zdawac sobie sprawe z tego, ze tylko i wylacznie Logitech DFGT i nic innego. Lecz prosze, zwroc uwage na to, ze chciałbym aby działały mi z kierownica gry, które posiadam - bo nie uśmiecha mi się do końca, aby kupić kierownice tylko po to, by kupić nowe gry i nie moc absolutnie zagrać w żadną z gier wymienionych przeze mnie, czyli:

    - GTA 4,

    - Burnout Paradise,

    - TDU2,

    - Driver: San Francisco,

    (GTA 4 mógłbym sobie jeszcze odpuścić - innych nie bardzo).

    @CePeeN - Mogę założyć dokupienie GT5 a nawet wersje Prologue do tego - w porządku. Mogę zastanowić się nad F1, może jakiś NFS czy Dirt - ale czy mam przez Wasze wypowiedzi rozumieć, ze żadna z moich gier nie będzie działać prawidłowo z ta kierownica - nawet nowe produkcje jak TDU2 oraz Driver SF?


  3. Witam,

    Zastanawiam się nad zakupem kierownicy do PS3. Mam dziwne wrażenie, że owe urządzenia nie cieszą się zbyt wielką popularnością - jednak, zastanawia mnie, czy warto byłoby wejść w posiadanie tego, jeżeli zamierzam skupić się głównie na rozrywce, nie oczekując prawdziwej symulacji - ale mieć urządzenie, które nie padnie po kilku dniach, lub urządzenie, którym zupełnie nie da się sterować.

    Chciałbym zaznaczyć, że optymalizowałbym ową kierownicę pod gry, które do tej pory posiadam, czyli:- GTA 4,- Burnout Paradise,- TDU2,- Driver: San Francisco,

    Nie wykluczam nabycia innej samochodówki, o ile okaże się, że jest warto.

    Jakimi kryteriami się będę kierować?

    Nie chcę aby cena była przesadna, nie zamierzam mieć statku kosmicznego, nie oczekuję zestawu z fotelem i nie mam przede wszystkim zbyt dużo miejsca. Dobrze by było, by owa kierownica była przykręcana do blatu stołu, rozważam również pasek, którym przytwierdzana jest ona do kolan.

    Kierownica naturalnie ma być kupiona na terenie UK, gdzie mieszkam - rozumiem, że w Polsce można znaleźć dane modele, taniej / drożej, łatwiej / trudniej, lecz nie wybieram się do Polski ani nie mam nikogo, kto mógłby mi to przysłać lub przywieźć.

    Rozważam następujące modele:- DATEL SUPER SPORTS 3X STEERING WHEELLink do aukcji na EbayCena, prawie 40 funtów.

    - Officially Licensed Hori PS3 Racing Wheel 3Link do AmazonCena prawie 60 funtów.

    - Logitech Driving Force GT Official Race WheelSkep ArgosCena prawie 90 funtów.

    Dla tych, którym się nie chce liczyć, podam ceny w przeliczeniu na złotówki wg aktualnego kursu NBP:1. Około 190 złotych2. Około 290 złotych (z przesyłką)3. Około 430 złotych.

    Pierwsza kierownica przekonuje mnie w zasadzie najmniej. Fajnie, że ma dźwignię zmiany biegów - jednak, jest na przyssawki, a nie mam zbyt wiele miejsca - więc przyssawki mało mnie przekonują. Nie mogłem znaleźć testów na ten temat, poza jednym filmem na youtube - nie mam zdania na temat tej kierownicy.

    Druga z nich - przekonuje mnie mocowanie do kolan. Urządzenie wydaje się solidne, jednak pedały wydają się takie ubogie, maleńkie.

    Zgaduję, że żadna z tych dwóch kierownic nie obsługuje skrętu o 900 stopni - dostępnego w droższych modelach.

    Na koniec - Logitech, najdroższa z moich propozycji. Mam wrażenie, że owa kierownica ma 900 stopni skrętu - ale nie jestem tego pewien. Plusem jest mocowanie tego do brzegu stołu.Znalazłem też stronę, na której było napisane, że żadna z funkcji kierownic Logitech'a nie jest wspierana przez grę Driver. Czy to prawda?

    Podsumowanie:- Czy biorąc pod uwagę gry związane z samochodami (nie sądzę by można je zakwalifikować do wyścigówek) warto kupować kierownicę?- Czy jeżeli zdecyduję się na kierownicę - którą z nich powinienem wybrać - a może żaden z proponowanych przeze mnie modeli? Może macie inne propozycje?- Czy decydując się na kierownicę, powinienem pomyśleć o bardziej ambitnych grach, jak np. GT5 lub inne, nieznane przeze mnie tytuły?

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Na koniec jedno pytanie:Modele Logitech Driving Force Pro Wheel oraz Logitech GT5 Driving Force różnią się czymś od proponowanego przeze mnie modelu Logitech Driving Force GT?


  4. To jeszcze nie przesądzone, jednak klimat jedynki był bezcenny :) odpowiadała mi pod każdym względem również od strony spolonizowania.

    Klimat "spolonizowania" był bezcenny również. Szczególnie podobało mnie się, kiedy informacja na drzwiach głosiła "OTWARTE" pytając, czy otworzyć. Jeszcze lepszym była możliwość "ZADZWONIĆ" po windę. Rozumiem, że ta gra miała przerażać... ale przerażanie polskim językiem było... też bezcenne. :confused:


  5. Jedyna rzecz która mnie zawiodła to sektory miasta :verymad: a oczywiście między sektorami są loadingi...

    Owe loadingi między sektorami miasta... to za przeproszeniem jakaś POMYŁKA. W wersji na PC dostępne jest całe miasto - dosłownie i w przenośni. Na PS3 , kiedy grami kilkoma Simami i kiedy każdy znajduje się w różnych częściach miasta to jest nie do zniesienia... i wręcz chce się "zostawać w domu". Czas ładowania się pomiędzy lokacjami wynosi (według moich testów) od 15 do 22 sekund.

    Ciekawostka odnośnie języka polskiego, wspomnę o niej - bo może nie każdy wie - ale wersja językowa uzależniona jest od języka jaki ustawiony jest w samej konsoli, z poziomu gry nie ma wyboru / zmiany języka na inny.

    Sterowanie uważam za przemyślane i dopracowane. Z rozmysłem wykorzystano każdy element pada, jednocześnie obrazowo pokazując większość klawiszy możliwych do użycia podczas gry. Za ten fakt twórcom gry należy się duży plus.

    Sama gra... Nie zgodzę się z twierdzeniami, że jest to dokładna konwersja wersji z PC. Pomijam już moce karmy, które wiadomo, że są czymś nowym - ale nawet samo miasto i jego konstrukcja różni się od wersji PC. Ze swoich osobistych odczuć to powiem, że nie znalazłem możliwości zaczęcia gry od nabycia pustej parceli, gdzie można tworzyć dom od podstaw. Przeprowadzka... to tylko i wyłącznie osiem nieruchomości spośród których możemy wybierać. (Być może zmieni się to w czasie gry, być może jest możliwość eksmisji innych rodzin Simów - lecz ja tego nie widziałem). Być może nie było sensu kopiowania dokładnie wersji z PC - jednak, oczekiwałbym po wersji konsolowej czegoś więcej.

    Nie powiem, abym żałował zakupu - jestem posiadaczem The Sims 3 w wersji na PC jak też na PS3 - oba zakupy były przemyślane i świadome. Zdaję sobie też sprawę z tego, że do wersji PC wychodziło milion poprawek, wersja na PS3 nie ma ani jednej poprawki - być może doczekamy się czegoś, co poprawi wydajność, skróci czas ładowania... a może też wprowadzi nowe opcje?


  6. Na szybko policzyłem, że problem z padami ma jakieś 0,000007% użytkowników. Sorry, ale dopóki nie zobaczę takich czarów na własne oczy, uznam że problem nie istnieje. Robiłem kilkanaście albo i więcej aktualizacji na swojej konsoli i nigdy nie miałem żadnych problemów. Po czasie okazuje się, że zawsze winny jest człowiek. Zawsze. I po każdym updatcie tak jak i teraz wyskakuje kilku gości, że FW popsuł im konsole. Podajesz jakieś śmieszne tematy, gdzie wpisują się poszkodowani. Wiesz, że na forum neogaf, jeden z użytkowników okazał się pracownikiem Turn 10. Wpadł bo używał maila korporacyjnego Microsoftu. Wiesz jakie posty pisał w tematach Forzy i Gran Turismo? Nikt dokładnie nie wie jak dużo ludzi robi sztuczną ścieme w necie. Wracając do tematu. Jak to kiedyś qgar trafnie ujął; może założymy temat gdzie będą się wpisywać ludzie, którym wszystko działa? Wiesz ile miałby stron? Pewnie baza by padła ;)

    Moja ostatnia rada. Naładować pada, zrestartować i sparować go z konsolą według Instrukcji Obsługi. Można przed tym przywrócić konsoli ustawienia domyślne.

    Problem z padami jest faktem, nawet jeżeli Twoje genialne obliczenia wskazują, że jest to 0,000007% - problem dotyczy TYLKO wersji SLIM i TYLKO softu 3.1. Problemem nie są użytkownicy przeprowadzający aktualizację w sposób niewłaściwy, ani rak umiejętności w posługiwaniu się konsolą - to są fakty, z którymi trzeba się pogodzić.

    Problem występuję w przypadku naładowanego i prawie rozładowanego pada, restart pada pomocny jest na tyle, że można konsolę włączyć padem za którymś razem (np. za drugim) - jednak, problemu tego uważam, że nie należy bagatelizować.

×