Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez Rokkyu


  1. to fakt, masz rację że za mało było strzelania, a za dużo uciekania i skakania.

     

    Kontekst mojego zdania nie mówił o zbyt małej ilości strzelania, ale o strzelaniu jako przerywniku w mashowaniu  :x: .

    Strzelania w U3 jest za dużo i jest ch**owe.

    • Like 2

  2. Od 2 lat czaiłem się na jej zakup, aż w końcu dali za darmo w PS+, więc (przed momentem) przeszedłem.

    W Uncharted 2 grałem podjarany wszystkim, więc takiego samego poziomu spodziewałem się w U3... i zawiodłem się. Gra jest zwyczajnie nudna. Gałka do przodu,  X X X X X, chwila topornego strzelania (bardzo niewygodnego, a idzie mi to dość sprawnie np w BF3) i znowu X X X X przez widoczne do bólu skałki, rurki, liny i inne przeszkody. W oprawie graficznej zdarzają się potknięcia, co po 2 latach od premiery powinno być połatane, szczególnie że ta gra jest liniowa jak sk*****syn. Mimo to tekstury znikają, obiekty źle kolidują ze sobą. Kolory są przejaskrawione, lokacje nierówno wykonane. Na plus oceniam miejscówki od Syrii w przód. Pustynia zrobiła ogromne wrażenie, tak samo kaniony. Muzyka epicka, przyznać to muszę. Multiplayer w tej grze mnie nie obchodzi.

     

    Grało się czasem fajnie, ale w głowie kołatało "niech coś się zmieni w rozgrywce, bo umrę z nudów". Spodziewałem się pierdolnięcia w końcówce... i go nie było.

     

    Bardzo naciągane 7/10 ode mnie.

    • Like 2

  3. Licznik stanął Ci na 99% ponieważ nie masz jednego z 13 zadań wykonanego...sprawdź czy to nie zadanie "poprzedni osadnicy" jest do wykonania w bunkrze a z racji że nie ma tam szybkiej podróży to nie jest pokazywane na mapie.

    Ależ ja napisałem czemu mam 99% - nie mogę znaleźć jednej z 10 min na plaży. To zadanie jest zbugowane u wielu osób, wpisz w google "tomb raider mine sweeper bug". Czasem mina w ogóle się nie pojawia, czasem komponuje się ze ścianą. Jedyne co wtedy pomaga to nowy gameplay, a tego na pewno nie chcę robić.

    Skoro już się wypowiadam w tym temacie to krótka opinia: Bardzo spodobał mi się nowy TR. Jest tym czym zawsze powinien był być Uncharted. Świetna grafika, klimat, dynamiczny gameplay (który pozwala odetchnąć i np. cofnąć się by polować na zwierzynę). Jedyne co trochę mnie zawiodło to poziom trudności (nie liczę starć z wrogami na wyższych poziomach), Zagadki w grobowcach pisane były chyba dla 3-latków.


  4. Niby w patchu naprawiono pojawianie się min w wiadomej lokacji, ale dupa - przez kilka godzin szukałem jednej miny, "skanując" celownikiem wodę, bo na pojawienie się ponad falami min (o instynkcie nawet nie wspominam) nie liczę. Nie ma. Utknąłem na 99%. Poddaje się, bo sobie popsuję zdanie o tej grze. :P


  5. Wczoraj dość długo broniliśmy ostatniej pary MCOMów na tej pustynnej mapie ze snopkami siana i powiem Wam, że dzięki świetnemu oświetleniu aż czułem gorąco tamtego miejsca. :D Pięknie zrobione! Co do CTF to nie podoba mi się fakt, że można siedzieć na respach przeciwnika. Dopóki tego nie zmienią to będę omijać ten tryb. :( Air Superiority nie traktuję jako "poważnego" trybu gry, raczej chwilową odmianę, bo momentami przypomina to destruction derby (z 30 zgonów przynajmniej 10 było spowodowanych tym że ktoś we mnie niechcący wleciał).

    Anyway - DICE postarało się jeśli chodzi o wygląd map. Jestem bardzo ciekaw jak będzie wyglądać Battlefield 4, skoro z 7-letniej konsoli wyciskają coś takiego w multi (pamiętacie obleśnego graficznie Homefronta? :P ).


  6. Tajfun przydał mi się tylko przy niewidzialnej lasce. Poza bossami użyłem go jedynie broniąc Malik. Też nie używałem poradnika, acz w pewnym momencie cofnąłem się do sejwa sprzed 4-5 godzin, bo żałowałem rozdania punktów w ciche chodzenie. Gra ogólnie jest prosta, tylko wymaga roztropnego zarządzania praxisami i ekwipunkiem.


  7. Killzone jest to tytuł na wyłączność, Crysis zaś jest multiplatformowy. Mimo wszystko porównania graficzne obydwu proponuję odłożyć do czasu, gdy gra wyląduje na sklepowych półkach, a nie na podstawie sieciowej bety. Podobne jęki były przy becie Crysis'a 2 swego czasu, jak się okazało, zupełnie niepotrzebnie.

    Dla mnie to wciąż nie jest wytłumaczenie. Wiem jak wygląda sprawa z multiplatformowymi grami, ale tym bardziej powinni - widząc np. KZ3 - podrasować swoją produkcję, bo można - tylko trzeba chcieć. W sumie na tym zakończę mój flame w tym temacie, bo po fulla na 100% nie sięgnę. Życzę Wam mimo wszystko dobrej zabawy z Crysis 3. ;)


  8. W ostatni weekend w końcu się wziąłem i skończyłem Deusa. Oczy wypływały mi ze zmęczenia, ale grałem, grałem i grałem. Nie pamiętam kiedy mnie coś singlowego tak bardzo wciągnęło. W ten weekend kupuje Missing Link, bo czuję wciąż ogromny głód. Lizałem wszystkie ściany w grze, czytałem każdego e-booka i wciąż mam mało! To idealny tytuł dla każdego miłośnika S-F i skradanek. :)


  9. Oceniać poziom graficzny tego tytułu na konsolach, to jakby kupić Ferrari na nasze drogi i testować osiągi.

    Tutaj jest bardzo fajne porównanie, co prawda części pierwszej, no ale nie szkodzi (oglądać w HD):

    Zrobili co mogli jeśli chodzi o konsole, no ale z pustego i Salomon nie naleje.

    Ja nie porównuję tego na różnych platformach, ale na tej na której my wszyscy na tym forum gramy. Mam głęboko w poważaniu to, że developer jest leniwy i nie chce napisać kodu pod nasz sprzęt. Killzone 3 to też jest FPS z "małymi mapami" i można było zrobić CUDO graficzne. Da się, tylko trzeba szanować graczy, a nie szybkość nabijania kabzy przed końcem roku fiskalnego.


  10. Ta beta wygląda graficznie jak gorszy Killzone 3, nawet też w wersji beta. Tam gdzie się dało to walą blurem żeby załatać niedoskonałości. Pop-up obiektów jest tak bezczelny, że aż chce się śmiać przez łzy. Wolałbym znowu kupić KZ3 niż tą kaszanę.

    edit: grałem już w różne bety i zazwyczaj chciałem po nich kupić fulla. Po tym co zobaczyłem w Crysis 3 wiem, że ominę ten szajs z daleka.


  11. WItam

    Mam mały problem, mianowicie nie wiem, którą bronią grać m416 czy aek-971? Gram tylko szturmowcem. Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam

    M416 strzela wolniej i nadaje się do prowadzenia dokładnego ognia na średnim dystansie. W bliskim starciu twój ROF może zaważyć o przegranej. AEK jest wyśmienity na bliskie dystanse, właśnie ze względu na wysoki ROF. Ja mimo to wybrałbym F2000, też pruje szybko i dobrze się prowadzi z biodra. :)


  12. takie pytanie czy sks i mp7 to są bronie dla noobow ? :biggrin: bo dzisaij koles mnie wyzywał od noobkow jak tego uzywalem :biggrin:

    MP7 to niesamowita broń na krótki dystans. Po dłuższym jej używaniu zapominam o istnieniu optyki, po prostu biegniesz i strzelasz z biodra raygunem bez odrzutu. ;) Podoba mi się też dźwięk jaki wydaje. <3


  13. a niby "pro gracze" graja bez wibracji, bo wtedy lepiej sie ogarnia celowanie (jak pad drzy to i kciuk tez podczas celowania, i o te mikro mm skacze), ale to chyba tylko mit :)

    Też to kiedyś słyszałem i teoretycznie tak może być. Ja poświęcę te cenne milimetry na koszt immersji w świat wojny. :biggrin:

    INKOGNITO: Nagrałeś tego streama? Włączyłem teraz i leci jakiś badziewny Need For Speed... ;/


  14. Wiecie czego brakowałoby mi po przesiadce z PS3 na PC? Wibracji w padzie. Jestem tak przyzwyczajony do nich, że ułatwiają mi wręcz grę. Wyczuwam zbliżające się zagrożenie (czołg, walący się budynek, etc.), czuję broń w czasie strzelania, co pozwala mi panować nad odrzutem. Jedną z nowych broni jest ACW-R i w niej nie działają wibracje. Gdy wskakuje mi ona w Mistrzu Broni to zwyczajnie nad nią nie panuję.

    • Like 3

  15. Zgadzam się jeśli ktoś gra w FPS'a i dla niego ważniejsza jest grafika niż płynność rozgrywki to taki osobom ma chęć zaśmiać się w twarz. Co mi z tego że gra mi wypala gałki oczne swoją zajebistą grafiką jak płynność ssie pałke przy nawale akcji. Mówię tu ogólnie o FPS'ach, ale BF3 na PC łączy te dwie rzeczy jak się ma mocnego kompa oczywiście :biggrin:

    Pokaż fragment w którym ktoś napisał "wolę lepszą grafikę kosztem płynności".

    • Like 1

  16. Muszę stanąć po stronie Deadmau5a, ponieważ shootery FPS zakładają maksymalna immersję w to co widzimy. Gry FPP od początku ich istnienia jarały graczy oprawą (oczywiście wg możliwości na dany okres) i cały czas się tego po nich oczekuje. Jeśli pojawia mi się w killcamie wpierw karton na buty, który skokowo pokrywa się teksturami i na końcu okazuje się być czołgiem to sorry, ale nigga pls.


  17. Tak, jeżeli musisz kupić całego kompa, jeżeli nie to napewno nie będzie droższy, bo nie musisz grać na ultra. Najniższe detale + najniższa siatka na pc wygląda lepiej niż na ps3.

    Ale ja mówię o Battlefield 4 na nowej konsoli. Jeśli wyjdzie na PS4, to na 100% będzie wyglądać lepiej niż low na PC. ;) Ośmieliłbym się nawet założyć, że nie będzie gorsze niż Ultra. :D


  18. No co Wy, BF4 nie wyjdzie IMHO na tą generację konsol. Już teraz wersje PC i konsolowe dzieli zbyt wielka przepaść jakościowa. Jako że EA ma umowę z Sony przy wydawaniu dodatków dla BF3, to sądzę, że mogą mierzyć teraz w launch nowej konsoli. PC zdolny uciągnąć BF4 na pewno będzie droższy niż PS4, a dla mnie to wystarczający argument za zakupem nowej czarnuli.

×