Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez Sir Daro


  1. Możecie mi powiedzieć, gdzie mam coś przestawić, żeby grać szybkie mecze własnymi zmienionymi składami (dokonałem parę transferów)? Bo gra za każdym razem pobiera mi plik z ostatnią aktualizacją składów i mam te stare składy do dyspozycji, a nie swoje pozmieniane :/

    Muszę się przyznać, że trochę mi wstyd zadawać to pytanie, ale jakoś wcześniej, gdy były uaktualniane składy to do niczego nie było mi to potrzebne :P


  2. Od niedawna gram w WRC 4 i przedwczoraj próbowałem pograć online, ale niestety miałem właśnie ten sam problem co ty. Do gry udawało się dołączyć po kilkunastu próbach, ale nie mogę stwierdzić czy jest to wina gry czy mojego internetu, bo często mam problem z graniem online.


  3. Czy jeśli w trybie kariery w fifie 14 przyjmę ofertę przejęcia reprezentacji to stracę możliwość gry klubem, którym aktualnie kieruję, czy będę grał i reprezentacją i klubem?

    Z góry przepraszam jeśli ktoś już zadawał takie pytanie, ale jestem w trakcie rozgrywki i zależy mi na szybkiej odpowiedzi ;)


  4. Grał ktoś może w London 2012 - The Official Video Game of the Olympic Games za pomocą kontrolera PS Move i mógłby doradzić czy warto brać w aktualnej promocji na PS Store (63,20zł) ? Interesuje mnie gra tylko za pomocą różdżki, dlatego ciekaw jestem czy jej obsługa została należycie potraktowana.


  5. Gdy masz gry trial&unlock to te gry zostają ci nawet jak PS+ się skończy

    A jesteś tego pewien? Bo mi właśnie skończył się abonament i włączyłem losową gierkę (Chime), którą najpierw pobierało się jako triala, a potem instalowało upgrade'a do pełnej wersji i gra owszem działa, ale nie jako pełna wersja tylko jako demo, które może sobie każdy zwykły użytkownik ściągnąć.


  6. Spróbuj tego:

    Aerodynamics

    Front Wing Angle: 8

    Rear Wing Angle: 6

    Braking

    Balance: F 50% - R 50%

    Pressure: High

    Brake Size: N/A

    Balance

    Ballast Distribution: F 50% - R 50%

    Front Anti-roll Bar: 4

    Rear Anti-roll Bar: 10

    Suspension

    Front Ride Height: 2

    Rear Ride Height: 2

    Front Spring Stiffness: 5

    Rear Spring Stiffness: 5

    Gearbox

    Gear 1: 137 kph / xxx mph

    Gear 2: 167 kph / xxx mph

    Gear 3: 197 kph / xxx mph

    Gear 4: 226 kph / xxx mph

    Gear 5: 257 kph / xxx mph

    Gear 6: 287 kph / xxx mph

    Gear 7: 322 kph / xxx mph

    Engine

    Throttle map: Fast

    Fuel: Fixed

    Alignment

    Camber front: -1.50

    Camber rear: -3.20

    Toe front: 0.15

    Toe rear: 0.50

    Mi się na tym setupie jeździ przyjemnie, spróbuj, może to ci pomoże :)


  7. Ahh byłem tak zagoniony w tym tygodniu, że nawet nie miałem czasu, aby wejść na forum i podziękować za wspólną grę. 

    Dziękuję wszystkim za te wszystkie wyścigi, treningi, a szczególnie chłopakom z 3. ligi za świetną zabawę oraz organizatorom za zorganizowanie całego przedsięwzięcia!  

    Sezon w moim wykonaniu był niezwykle udany - 3. miejsce w lidze grając na padzie to dla mnie wielki sukces. Również, jako team Renault wykonaliśmy kawał dobrej roboty i skończyliśmy sezon na 2. miejscu, mimo iż na początku sezonu nie mieliśmy żadnego reprezentanta w czwartej lidze (później zostało nam to wynagrodzone w postaci świetnego zawodnika, dzięki Slam :) ). Dumny jestem również z tego, iż udało mi się wystartować we wszystkich wyścigach w sezonie. Nie ukończyłem tylko dwóch - Barcelona (wjazd do pit stopu bez skrzydła i dzwon) i Singapur (disconnected na chyba dwunastym okrążeniu).

    Najmilej wspominam wyścigi w Malezji (gdzie zdobyłem pierwsze duże punkty), Turcji (pierwsze podium - drugie miejsce), Kanadzie (znowu 2. miejsce, bezbłędna jazda), Wielkiej Brytanii (świetne ostatnie kółko na świeżych miękkich i awans o trzy pozycje), oraz w Korei (PP, pierwsze miejsce).  

    Mam nadzieję, że F1 2011 spełni nasze wymagania i znowu będziemy razem rywalizować. Do zobaczenia!


  8. Zdecydowałem się odpuścić drugi sezon, ale chciałbym, aby nasza liga dążyła do perfekcji :)

    Wpadłem na pomysł, aby zwycięzca kwalifikacji był nagradzany dodatkowymi punktami (np. przy obecnej punktacji +2pkt.). W wielu wyścigach miejsca na starcie miały bardzo małe znaczenie, gdyż i tak dochodziło do kontaktów na pierwszym zakręcie, a po wprowadzeniu takiej premii byłaby większa motywacja do walki w czasówce (a tym samym większa mobilizacja do treningów przed wyścigiem). Co o tym sądzicie???

    • Like 1

  9. Dzięki Kiender i Nervus za gratulacje :)

    A jeśli chodzi o te opony to mogą one zostać zmienione przed wyścigiem na świeże, jeśli uszkodziło by się (kapeć) te opony na których zrobiło się najlepszy czas. Jeśli ktoś w trakcie kwalifikacji zmienił opony, a nie poprawił na nich swojego czasu i się rozbił to i tak będzie stratował na zużytych.


  10. Udało się! W końcu PP i 1. miejsce w wyścigu :) Dzięki chłopacy za wspaniały wyścig!

    Dzięki Kamil za świetną walkę, pierwszy raz udało mi się wytrzymać tak dużą presję przez ok. 15 okrążeń spowodowaną przez szybką jazdę Klaczy.

    Opłaciło się zaryzykować i wybrać ustawienia na suchy tor, bez żadnych kompromisów. Kwalifikacje były dla mnie typowe, mój czas był taki jak zawsze, jedyne co mnie zdziwiło to to, że Kamil mnie nie wyprzedził bo na treningach to jednak on był trochę lepszy. Start z pierwszego pola, dość wczesne hamowanie, żeby nie wylecieć z mokrego toru, ale niestety ktoś z tyłu spowodował, że większość ludzi zwiedziło trawkę i to nawet dość daleko od toru :/ Potem zacząłem gonić, nawet niezłe tempo jak na ustawienia na suchy tor. Na chyb 3 kółku, po najdłuższej prostej trochę wypchałem Klacze na zewnątrz, więc zdecydowałem się poczekać i go przepuścić, co również spowodowało, że wyprzedził mnie Nervus. Następnie odrobiłem parę pozycji i znalazłem się na 2. miejscu. Zaczęło się rozjaśniać, a słowa Kiendera "nie pada" spowodowały zmianę na twarde opony. I tu zdziwienie, bo pozwoliły mi one odrobić aż 10 sec. do Kamila i awansowałem na pierwsze miejsce :) Potem nastąpił okres prób ucieczki przed Klacza, udało mi się zyskać parę sekund przewagi, co spowodowało u mnie obniżenie koncentracji. Kamil zaczął jechać niesamowitym tempem i na przedostatnim kółku zbliżył się chyba na jedną sekundę. Następnie popełniłeś chyba jakiś mały błąd, bo zyskałem trochę i udało się dowieść prowadzenie.

    Bardzo się cieszę, że udało mi się dostać do wspaniałego grona zwycięzców i do zobaczenia w Brazylii !:thumbsup:

    edit: dzięki Kamil za gratulacje


  11. Według mnie nie grozi nam w tym sezonie mistrzostwo nicka czy witalija. Nawet jeśli R31 będzie wspaniałym bolidem to potrzeba mieć niezwykły talent i umiejętność wygrywania, a tego brakuje wcześniej wymienionym kierowcom. Nawet taki kierowca jak Vettel ledwo co wygrał tytuł, mimo że jego bolid był poza zasięgiem reszty.

    Ogólnie liczę, że ten sezon pozwoli Renault nabrać pewności i może akurat zdecydują się wcześnie rozpocząć pracę nad R32, aby w 2012 walczyć o tytuł. Oczywiście życzę naszym kolegom z Rosji i Niemiec kilku miejsc na podium w tym sezonie :)


  12. No cóż, od miesiąca mój internet nie chodzi jak powinien, więc będę próbował jak najszybciej coś z tym zrobić, żeby dało się koło mnie jechać :)


  13. Chciałbym zacząć od gratulacji dla pierwszej trójki, mieliście na prawdę świetne tempo (w szczególności Kamil) !

    Dawno nie opisywałem swojego wyścigu, ale dzisiaj coś się działo, więc warto coś dodać od siebie.

    Kwalifikacje były fatalne w moim wykonaniu. Na pierwszym pomiarowym kółku po sekcji szybkich zakrętów przyblokował mnie united jadący swoje okrążenie instalacyjne (tak się domyślam po intensywnym rozgrzewaniu opon), i tu prośba, jeśli wyjeżdżacie trochę później na tor to pamiętajcie, że część osób mogła wyjechać już na samym początku i w czasie waszego kółka rozgrzewkowego mogą robić już czasówki! Później nie udało mi się zrobić żądnego dobrego okrążenia, na każdym popełniałem jakiś mały błąd, ale i tak nic nie pobije ostatniego kółka - jadę prostą startową, wchodzę w pierwszy zakręt i ... mój bolid podskakuje na niewidzialnej górce i unosi się w powietrzu uniemożliwiając skręt xD Momentami ta gra jest tak irytująca, że nie wiem czy śmiać się czy płakać.

    Zdecydowałem się wystartować na twardych gumach (licząc na deszcz w drugiej fazie zawodów). W wyścigu było znacznie ciekawiej, parę osób zakopało się w piachu i przebiłem się nawet na 3. miejsce. Niespodziewanie na trzecim kółku mój bolid stracił całkowicie przyczepność, pół okrążenia przejechałem ledwo skręcając. Wypadając na jedno pobocze oddałem nawet pozycje Nervusowi, gdyż nie było sensu się ścigać i stwarzać niebezpieczeństwo z tak prowadzącym się bolidem. Później było trochę walki na błędy z United, a następnie zaczęła się zmiana opon, wskoczyłem na 2. miejsce z 6 sec. przewagi na Damianem (ciągle byłem na twardych) i ściąłem feralną ostatnią szykanę (nie pierwszy i nie ostatni raz), dostając karę przejazdu przez pit lane. W końcówce zaczęło padać, a ja cały czas czekałem na silny deszcz. W końcu na 25. okrążeniu zjechałem do boksu, ale nie po deszczówki tylko po miękkie. Zdecydowałem się na taki ruch z dwóch powodów: 1) tak samo zrobiłem na Silverstone i tam zyskałem 2 pozycje, 2) pojawił mi się komunikat, że muszę zmienić opony na miękkie, i tutaj mam pytanie: czy gdybym zmienił na pośrednie to uznało by mi spełnienie regulaminu, próbował ktoś??? Pod koniec ostatniego kółka straciłem przyczepność i jakoś wolnym tempem dojechałem na 5. miejscu, z którego jestem bardzo zadowolony :)

    PS Kiender, czy mówiąc, że mój bolid skacze chodziło Ci o mój styl jazdy, czy lagi i przeskakiwanie animacji mojego bolidu???

    Pozdrawiam


  14. Pod koniec 5 okrążenia wywala Gunnera, a na szóstym mnie ... Miałem już ponad 10s przewagę i jechałem mega ostrożnie, ale niestety rozłączyło mnie ...

    Nie jestem całkiem pewien, ale wydaje mi się, że wywaliło mnie w tym samym miejscu toru co Ciebie :(


  15. Niestety pomimo, iż udało mi się stawić na wyścig to już po paru okr wywalilo mnie ... Szkoda bo bolid fajnie się prowadził i zapowiadała się ciekawa walka z Solidarkiem i Nervusem


  16. Oby kości Roberta znowu dały radę i tak jak po Kanadzie, mimo wielu plotek nic się nie stało :confused:

    Ale za cholerę nie mogę zrozumieć co robi czołowy kierowca F1 w samochodzie rajdowym miesiąc przed rozpoczęciem sezonu ... Po co mu te rajdy, rozumiem w czasie przerwy pomiędzy sezonami, ale dlaczego w takim momencie :(


  17. Chciałem poinformować, że może nastąpić sytuacja, iż nie stawię się jutro na wyścig.

    Kumpel ma 18stkę i nie chciałbym go zawieść, ale z drugiej strony jestem trochę chory i mogę nie dać rady wyjść z domu, a wtedy oczywiście stawię się na starcie.

    Pozdrawiam i życzę ciekawego wyścigu (może coś Wam pokropi :rolleyes:)


  18. http://www.ps3site.p...162-ps3-a-siec/

    Poczytajcie tutaj nieco o problemie. Może wam coś pomoże.

    --

    Ja w zasadzie zawsze staram się grać na PS3 mając NAT 1. Podłączam po prostu konsolę bezpośrednio do modemu.

    Niekiedy jednak muszę grać przez router i mam NAT 2, który nie sprawia mi żadnych problemów, choć w F1 2010 ciężko znaleźć "zaludnione" pokoje przykładowo w szybkim trybie online.

    Czytałem, że na PS3 nie da się mieć NAT 1, gdy łączymy się przez router. Jednak na YouTube niby są pokazane jakieś sztuczki, że to możliwe.

    Do tej pory jakoś nie znalazłem czasu, ale może niebawem sam się pobawię i sprawdzę czy udostępnienie portów itd. pomoże.

    Chciałbym pomóc wam i sam sobie, ale niestety jestem laikiem w tym temacie :D

    Dzięki Milczar za zainteresowanie się tematem :thumbsup: Plusik dla Ciebie :ok:

×