Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez medmaxx


  1. Witam, szukam gry do singla. Aktualnie nie mam ochoty na coś ambitnego typu Wiesiek, bardziej coś jak diablo 3 (prosta sieczka, lvlowanie postaci, skille, masa stuffu randomowo wypadającego). Ktoś coś poleci? Dołączam się też do zapytania na temat dying light.


  2. Ma ktoś ochotę dziś na wyścig nurb zone? Mercedes a45 AMG, opony SM, 4 okrążenia nurba 24 h, start dziś o 21.40. wcześniej było sporo zainteresowanych, później obciecie stawki do 6 osób/wyścig. Chciałbym przywrócić dawne 12+ osób. Na prawdę fajnie się jeździ, no i nie ma problemu z tymi wszystkimi karami, Hiszpanami itp :) psn medmaxx89, zapraszam 


  3. 17 godzin temu, kristoffer1979 napisał:

     

    @medmaxx Ładny wyścig, sama przyjemność w oglądaniu. Szkoda że wtorek, a nie weekend świąteczny., albo w inne weekendy.  Niestety w dni pracujące nie mam czasu, a chętnie dołączyłbym do wyścigów autami seryjnymi. Może kiedyś uda mi się załapać. 

    Od kwietnia zaczynam nową pracę, która domyślnie ma być dwu zmianowa. Także przeniesienie wyścigów na weekendy (prawdopodobnie niedzielę) jest wysoce prawdopodobne w najbliższym czasie :-)

    2 godziny temu, tm-tz napisał:

    Wczoraj wieczorem trochę pojeździłem daily na Maggiore, głównie autami 4x4 takimi jak.:
    - Atenza
    - Skyline
    - Impreza
    - Huracan
    Z tych wszystkich aut tylko Huracan ma tendencje do... wpadania w poślizg w zakrętach/driftowania czy jak to tam nazwać.
    Potrafi mi ktos wytłumaczyć jakim cudem auto 4x4 lata bokiem? 
     

     Auta drogowe czy gr.4? 

    W przypadku aut drogowych to proste - Lambo ma dużo mocy, rozdzial napędu coś kolo 30-70 (odpowiednio przód tył) z możliwością dania do 100% na tył. Do tego jeszcze silnik umieszczony centralnie, dzięki któremu dynamiczne rozłożenie mas jest mocno na tyle. Co za tym idzie, przód jest w górze więc napędzają go (skutecznie) niemal tylko koła tylne. 

    Skyline  czy impreza maja raczej napedy, w których przód cały czas bierze udział w oddawaniu momentu na asfalt, do tego dochodzi równiej rozłożona masa w tych autach, mniej mocy i uslizgi nie występują.

     

    Ogólnie rzecz biorąc, najwiecej w tej kwestii do powiedzenia ma przeniesienie napędu.


  4. 5 godzin temu, MrArt-PL napisał:

    Nie wiem dlaczego Tsukuba wam nie pasuje...........tor bardzo fajny idealny na weekendowe sciganie sie autami drogowymi z ekipą i %%%%%%%%%%.Nie jest bardzo wymagajacy ale jezdzi sie bardzo przyjemnie autami o miejszej mocy.

     

    Mogli by dać coś dłuższego, ale pewnie i na takie tory przyjdzie czas. Tsukuba też jest fajna.

     

    Jeszcze tak odnośnie "nikomu nie potrzebnych aut drogowych":

     

     

    Powyżej mamy fragment ( pierwsze z 4 okrążeń) R1 Nurb Zone. Jak widać 13 osób jedzie w dość  ciasnych odstępach, nikt nikogo nie spycha oraz nie stosuje brudnych zagrywek. Autka na oponach SM prowadzą się bardzo fajnie, nie ma tu mowy o 'pływaniu'. Jako że lig z udziałem aut gr.3 i gr.4 jest sporo, wszystkich zainteresowanych jazdą drogowymi seryjnymi autami po Nurbie zapraszam do wzięcia udziału (info na PW). W najbliższy wtorek - Toyota Supra 3.0GT '88

    Prowadzimy też tablicę najszybszych okrążeń, coś na wzór TG, czy TGT ;)

     

     

    Przechwytywanie.JPG


  5. 34 minuty temu, tm-tz napisał:

     To tak w kwestii rzeczywistości i bycia fanem motoryzacji chyba wyczerpałem temat.

    Fan motoryzacji to nie fan Science-Fiction, nie mylmy pojęć.
     

     

    Jasne, że Megane z gr4 (które to rzekomo jest wybebeszone, obspawane, wrzucona klatka i jakies tam pierdoły w zawieszeniu zrobione)który kładzie Ferrari to czyste SF. Ale samo Twoje podejście do gier SIM/SIMCADE i tej prawdziwej motoryzacji jest słabe. Rzekł bym mega amatorskie. Nie rozumiem też po co męczyć się z GTS, skoro masz możliwość grania na PC w AC. Ja, żeby sobie w to pograć, musiał bym zaopatrzyć się w porządnego PCta. Niestety nie stać mnie na to.


  6. 12 minut temu, tm-tz napisał:

    Gorzej, jeśli jest najlepszym wśród najgorszych a takie jest właśnie GTS na PS4. 
    Czyli nadal rzęch ale lepszy od konkurencji.
    Przykrym faktem jest to, że obecnie najlepszą grą samochodową na obecnej generacji po stronie Sony okazał się Dirt Rally.
    AC ma sens tylko na PC a prócz niego nie ma nic więcej co by podpadało pod sim/simcade oprócz właśnie GTS`a.

     

    Powyższe znaczy tyle, że nie jesteś fanem motoryzacji. Zarówno tej wirtualnej, jak i prawdziwej. Bo nie wmówisz mi że można nim być i psioczyć na wszystko jak leci.

    Proponuję zmianę dziedziny gier.

     

    AC, jako alternatywa dla PC2 i GTS na konsolach ma jak najbardziej sens.


  7. 17 minut temu, tm-tz napisał:

    Pytanie retoryczne - jeśli twoje auto jest słabe, zj*bane i drażni cię w wielu aspektach to odstawiasz je na parkingu i chodzisz z buta?

     

    Zmieniam je na takie, które mimo wszystko potrafi wywołać uśmiech na mojej twarzy i jednocześnie nie zrujnować portfela.

     

    18 minut temu, tm-tz napisał:

    Ostatnio jeździłem Alfą 4C LAUNCH EDITION na Monzie,  jeśli to auto tak się zachowuje realnie to przyznam, że wcale mnie nie dziwi jej brak na drogach ani to, że kierowcom dokonującym zakupu wciskano kursy szkoleniowe xD

    Z resztą to samo się dotyczy początków gry, gdy trzeba było MX7 jeździć - nijak się to ma do realizmu gdyż te auta pływają jakby jeździły po lodzie a nie asfalcie, na twardych oponach to już w ogóle dramat

     

    Braki na drogach spowodowane są tym, że Alfa 4C to dość limitowany Sport Car. Według wiki, produkcja zakłada wyrobienie 1000szt/rok. Dla porównania, Porsche 911 sprzedaje się rocznie w +/- 100tyś sztuk.

     

    Z tą mazdą MX5 to fakt, problemy z trakcją w tej grze niestety nadal są. Ale drogowymi autami na oponach SM jeździ się na prawdę przyzwoicie.

    • Like 1

  8. 11 godzin temu, tm-tz napisał:

    Polyphony jednak woli dorzucac kolejnych 13 aut których nikt nie będzie używać bo w GR3 i Gr4 jest około 4 samochodów nadających się do gry, aniżeli zmienić to co kuleje w rozgrywce.
    Witajmy kolejne ogórki i inne auta klasy N, którymi nikt nie będzie jeździł ;)

     

    Ja będę jeździł, z dużo większym bananem na twarzy niż każdym autem gr3 i gr4. Według mnie drogowe auta mają lepszy realizm w tej grze, więcej smaczków które dostrzegamy jeżdżąc naszymi dupowozami na codzień. Nie jest to co prawda poziom AC, ale jest na prawdę dobrze.

    Osobiście mam już niemal każde drogowe auto zmierzone na Kyoto Yamagiwa, na oponach SM. Dla mnie sprawia to radość.

     

    Gdzieś kiedyś już było pisane - aut z gr3 i gr4 już raczej nie będzie, były one priorytetem przed wydaniem gry. Teraz po premierze, Polyphony dorzuca nam aut drogowych i pozostałych (takich jak Visiony czy bolidy pokroju P330/XJ13), aby GTS  miało w sobie jak najwięcej ze starych dobrych części GT.


  9. Dokładnie, zalety manuala widać szczególnie przy wyłączonych asystach i włączonym zużyciu.

    U siebie w lidze, dzięki metodzie short shifting, oszczędzam nie tylko tylne opony ale i mnóstwo paliwa.

    Każde auto ma inną charakterystykę, więc nie ma jednej recepty na to. Jednym autem nie warto dociągać do czerwonej linii bo turbo puchnie (boost gauge zaczyna pokazywać mniejsze wartości doładowania), inne warto przeciągnąć niemal do odcięcia. Kilka stron wcześniej opisywałem przykład na Toyocie GT86.

     

    14 godzin temu, CePeeN napisał:

    Dlatego pisze ze jakieś porównanie. Oświetlenie było i jest zdecydowanie lepsze w GT:S, auta maja więcej detali ale nie sa zdecydowanie lepiej wykonane, otoczenie torów w becie wyglądało jak z ps3. Może PD dokonało cudu i upiekszylo zdecydowanie ta grę ale w Beata buildzie była tragedia. Nawet do DC ta gra nie miała startu. Poza tym jak pisałem, w singlu to nadal wydmuszka w porównaniu z FM7.

     

    Jak jeszcze nie masz GTS to obecnie warto kupić. Kosztuje już nie dużo, co miesiąc darmowe updaty, Sporo prywatnych lig.

    Graficznie to cóż, pisać że jest ubogo to gruba przesada. Przesiadając się z GTS do AC czuje się jakbym odpalał grę na PS3. Singiel faktycznie jest cienki, ale wszystkie wyzwania plus kariera to min. 10h grania. Jazda wyłącznie z ABS, na rozsądnych oponach sprawia przyjemność, pomimo że nie ma tu modelu jazdy czysto symulacyjnego.


  10. 22 minuty temu, tm-tz napisał:

    Ja tylko jedną osobę.
    Teraz pytanie - czy Polska czołówka jest tak słaba, czy GTS jednak nie oferuje zbyt dobrej zabawy więc większość odpuszcza clou tej gry jakim miał być tryb FIA?

     

    Polska czołówka była zajęta treningami do finałów ESL, do ligi GTSL oraz do sparingów między-klanowych.

     

    22 minuty temu, tm-tz napisał:

    Swoją drogą patrząc po czasie w samym filmiku, widać, że koleś coś konkretniej kombinował bo nagle zacząłem się zbliżać dużo szybciej, mimo, że nie hamował a hamowanie silnikiem nie powodowałoby aż tak szybkiego odrabiania czasu.

     

    Nie wiem czy ktoś tam już testował, kiedy dokładnie wpada kara narastająca (podbija Ci do góry 1s kary na 2-3s jazdy). Dla mnie wpadała ona np. jak 2-3 razy w ciągu okrążenia/w krótkich odstępach czasowych ściąłem zakręt. Jedyną metodą na zniwelowanie tej kary jest jej całkowite wyzerowanie.

    Być może więc powyższy hiszpan próbował ją zatrzymać odpuszczając gaz (wtedy zacząłeś go doganiać) po czym zauważył że kara znowu rośnie więc dał po heblach do oporu (w sensie mocno zwolnił) i wtedy go dojechałeś i w niego uderzyłeś.

    • Like 1

  11. Godzinę temu, tm-tz napisał:

    Co do siedzenia na zderzaku - to widzisz wszystko na filmiku, nie wiem czy koleś nie miał jakiejś kary i próbował ją wytracić czy o co mu chodziło (dojechał z 3s kary) odrabiałem do niego w miarę szybko 2 sekundy straty, nie widać by miał jakikolwiek problem z opanowaniem wozu.

     

    Prawdopodobnie o to właśnie mu chodziło. Być może dostał ta zwiększającą się karę i próbował ją szybko zniwelować, zanim osiągnie jakąś kosmiczną wartość. Nie myślał zbyt intensywnie nad tym, w jakim miejscu to robi i wyszło co wyszło. Nie widzę sensu w jego zachowaniu (czyt. wyhamowywać z tak dużej odległości specjalnie po to, abyś w niego uderzył i dostał karę). Chcąc to zrobić umyślnie, powinien zaczekać aż dojedziesz do niego na bliską odległość.

    42 minuty temu, mataman napisał:

    Nie kojarzę nikogo z tej polskiej czołówki emoji16.png

     

    SRC Fenix to GTPL_magixster, finalista GT Academy z któregoś tam roku. Dwóch pozostałych z SRC to raczej taki low-mid-end tego teamu.

    Reszty również nie kojarzę.


  12. 10 godzin temu, tm-tz napisał:

    No i jednak Polyphony nie byłoby sobą gdyby nie spie%^&*lili czegoś, co przed tym patchem działało idealnie i eliminowało kut&*%sów takich jak ten poniżej.
    Ranga B/S 
    Gość widział że szybko do niego odrabiam straty więc odpie*lił taki numer jak widać.
    Oczywyście wspaniały system po lamencie ciot uległ zmianom i teraz to my dostajemy kary za to, że ktoś jeździ jak ku*as.

     

     

    Dziwne, gość miał dość dużą przewagę nad Tobą i od tak próbuje Ci dowalić?

    Poza tym to normalne, że jadący z tyłu dostaje karę za to, że uderza tego z przodu. Ciężko stworzyć algorytm wyłapujący to, czy ten jadący z przodu zrobił to umyślnie czy np. chciał opanować auto więc dał po heblach. Trzeba wyrobić nawyk i nie siedzieć komuś na zderzaku - chyba tylko tak można uniknąć takich zagrywek.

     

    9 godzin temu, MagEllan napisał:

    czytajac komentarze widze ze filozofia GT nie zmienila sie od 5ki i 6ki.

    Wydac gre, rozwijac w duzej mierze darmowymi updatemi, wydawac nascie paczy z ktorych czesc cos dodaje i naprawia, a czesc niekoniecznie.

     

     

    To prawie tak samo, jak robią giganci od BFa, CODa i innych gier multi.... no może z tą różnicą, że GTS daje nam cały dodatkowy content za FREE (póki co) ;)

    Czy system kar w AC jest lepszy? A może w PC2?

    Z dwóch powyższych grałem tylko w AC, tam system kar za zderzenia nie istnieje. Za to kary za wypadanie z trasy są głupsze niż w GTS.

    Nie ma gry idealnej, więc z tej trójcy dostępnej na konsole każdy wybiera to co mu najbardziej leży.

    • Like 1

  13. Godzinę temu, Shatan napisał:

    Jest jakas strona z objasnieniami jak przejechac dany zakret idealnie na torze (najlepiej jakis kanal na toutube)? Nie wierze że do top 10 brakuje mi zawsze z 2-4 sekundy, wydaje mi sie że dobrze jeżdze

     

    https://www.youtube.com/user/ManFan89/featured?view_as=subscriber

     

    Spróbuj pooglądać jego przejazdy. Często ląduje w Top10 więc ogarnia temat ;) Poza tym tworzy dobre setupy, szczególnie pod gr.3.

     

    21 godzin temu, Yog-Sothoth napisał:

    Ale przecież singiel w poprzednich odsłonach wyglądał identycznie, seria pojedynczych wyścigów zgrupowanych w jakichś kategoriach + opis.

     

    No niby tak, ale w poprzednich GT były za to nagrody w postaci autek (często takich, których nie dało się kupić w salonie). Poza tym dalej w grze były różne mistrzostwa (ciąg kilku wyścigów, punktacja itp) czego tutaj brakuje.

    • Like 1

  14. Godzinę temu, emil51 napisał:

    Warto obecnie kupić gt sport do samego singla? bo czytałem, że po dodaniu aktualizacji mocno gra zmieniła sie na plus.

     

    Według mnie nie koniecznie, ten singiel taki naciągany jest (GT league). Jeżeli jednak masz zamiar brać udział w czasówkach  oraz potrafisz czerpać przyjemność z robienia kółek w time trial, to jak najbardziej.

    W dniu 8.03.2018 o 11:52, medmaxx napisał:

    Nadal podtrzymuję, że Mustang na Monzie jest nie dość że łatwiejszy w prowadzeniu, to po prostu szybszy. W zasadzie jest to chyba najlepsze auto na ten tor, zarówno z włączonym zużyciem jak i bez.

     

    W sobotę odbyły się finały ESL, na których spotkała się czołówka PL.

     

    Wyścig wygrał gość jadący Corvette gr.3, zaraz za nim BMW M6 ;) Dopiero trzeci był Mustang, ale skill panów z P1 i P2 był nieco większy.

    Suma Summarum, na Monze te 3 auta są chyba najlepsze.


  15. 41 minut temu, tm-tz napisał:

    Na Monzie w zakrętach Rettifilo i Curva del Vialone umiejętnie trzeba operować gazem bo nawet z TCS potrafi rzucić mustangiem. Inne auta w tym miejscu wybaczają więcej,

     

    Pierwszy z omawianych zakrętów nie jest jakoś specjalnie trudny, wystarczy docisnąć do końca w momencie wyprostowania auta i koniecznie na 2-gim biegu. Drugi zakręt można spokojnie pokonać bez czuwania nad gazem. Ważniejsza jest linia jazdy, a raczej unikanie kerbów/koleiny z prawej strony przez które auto podskakuje i traci przyczepność.

     

    Dużo ważniejszy jest ostatni zakręt, który w Mustangu można w pewnym momencie jechać z gazem wgniecionym w podłogę. W tym samym momencie, jak dasz gaz w podłogę w BMW to wykręcisz piruet. Ostatecznie w Mustangu masz większa prędkość przejechania drugiej połowy zakrętu, większą prędkość wjazdu na długa prostą i robi się z tego jakaś 1s różnicy pod koniec prostej SM.

    Nadal podtrzymuję, że Mustang na Monzie jest nie dość że łatwiejszy w prowadzeniu, to po prostu szybszy. W zasadzie jest to chyba najlepsze auto na ten tor, zarówno z włączonym zużyciem jak i bez.

    • Like 1

  16. 20 godzin temu, tm-tz napisał:

    Corvetty nie polecam, to jest muł jakich mało i obecnie po podpisaniu kontratku w zeszłym sezonie na Vette po 3 wyścigach przestałem jeździć wyścig marek bo się tylko wkurzałem. 
    Mustan GR3 na Monzie  daje rade ale tutaj  trzeba uważać na rzucanie dupy no i przede wszystkim odpowiedniu wyczuć w nim biegi, na automacie da sie wykręcić w wyścigach 3 pozycje, sam wczoraj zgarnąłem ponad1k punktów właśnie Mustangiem lądując w Top3 - ciekawostka - miejsca 1-3 to właśnie mustangi w tym wyścigu, może wrzucę później filmik (odpowiednio skrócony bo wiało nudą);)

     

    Vette to muł jakich mało? Panowie z teamu SRC (najszybszy team w PL, bezkonkurencyjny) bez problemu tym autem dojeżdżają BMW M6 na dowolnym torze. Sam osobiście również mam dobre zdanie o tym aucie. Jest sporo aut gorszych w gr.3.

     

    Mustang na Monzie jest bardzo dobrym autem, na nic nie trzeba uważać ( w porównaniu do np. BMW, który max. moment ma od niskich obrotów przez co ostatni zakręt trzeba bardzo ostrożnie jechać. Wyjścia z szykan podobnie. Zużycie jeszcze bardziej pogłębia problemy BMW)


  17. Jak ktoś ma ochotę na polatanie w zgranej ekipie, bez wściekania się na hiszpanów, to zapraszam już jutro na start nowego eventu. Zabawa zaczyna się od znalezienia najlepszego dostępnego auta, spełniającego kryteria serii.

    Obecnie zapisanych 8 osób a przydało by się tak min. 12 ;)

    20180305174612.jpg


  18. Czyli prawdopodobnie jest to glitch powodowany przez graczy. Kto nie trzyma gazu w momencie startu aż do oddania kontroli przez 'bota' dla gracza, ten spowalnia siebie i całą resztę za sobą. Następnie taka osoba ma mniejsza prędkość wyjściową, a każdy kolejny trochę większą. Stąd ten 'boost' u graczy kilka aut za naszym.

    Na pewno zdarzało się wam widzieć przed startem na przykład taką sytuację: jadą goście z P1 i P2 dość blisko siebie, następnie jest spora luka i gość z P3 a za nim 'korek'. To właśnie gość z P3 nie trzymał gazu od początku, przez co oddalił się od poprzedzających go a jednocześnie spowolnił swój start i start graczy za nimi.

     

    Powyższe to obserwację sprzed 2-3msc., obecnie być może coś się zmieniło i co innego powoduje opisywanego buga.

×