Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez mleczak


  1. Hehehe, wydaje mi się, że trochę zbyt ogólnie pojechałeś :) - on to raczej na pewno wie, ale pyta konkretnie.

    Co do lepszych materiałów, to nie tylko w sklepie, farmienie na mobach się lepiej opłaca - ale to już zależy czego akurat szuka. W linku co wcześniej podałem ma wszystko rozpisane.


  2. Jest grupa zawodników z gwiazdką jednak ze słabymi umiejętnościami pvp, codziennie takich spotykam, po prostu dużo grają w coop'a, a jak wiadomo boty kiwać na boki się raczej nie będą, są też tacy co mają ponad 100 gier na miażdzącym ukończonych i mniej niż 2000 killi w DM, do wyboru do koloru, gwiazdka w żaden sposób nie definiuje dobrego gracza, tak samo jak ratio - od kiedy za wychodzenie z gry nic nie ma.


  3. Smutne jest to, że zupełnie nie wykorzystali potencjału tak ciekawej postaci jaką jest Marlowe, po prostu zje*ali po całości, dużo niezgodności, niedopowiedzen, ucięte wątki Chloe i Cuttera... słabo... i nie dziwię się takim opinią mimo, że grę bardzo lubię.

    Poza tym walące się miasta, spektakularne ucieczki - to już wszystko było, jedna piękna pustynia nie zrobi z tej gry arcydzieła.

    • Like 1

  4. Na YT kolesie w 2 przechodzą na miażdzącym klasztor, można podpatrzeć jak to robią, info jak to zrobić na pewno się przyda, no ale trzeba też wykonawców :)


  5. Mam pytanie, poniewaz grałem w UNS2 i z tego co widzę to graficznie to samo i pewnie znów bardzo łatwo wykonuje się bardzo mocne ataki? Dużo postaci - fajnie, ale czy nimi się na prawdę gra aż tak różnie, zawsze jak w bijatyce jest mnóstwo wojaków, to tworzy się kilka grupek postaci w których każdą gra się bardzo podobnie/identycznie.

    I na ile starcza gierka, jesli nie planuję pykać online? UNS2 zabrało mi jakieś 30h, bo pod koniec jeszcze były fajne questy :)


  6. Ogólnie jedna taktyka działa na 90% przeciwników jak nie więcej są drobne wyjątki, np latający Yomi - ale mimo, że nazwa się stworka zmieniła to pewnie każdy kojarzy go z FFXIII i wie jak go zabić, identyczna walka...

    A co do tych bossów z DLC, duża zamieszania, a i tak są słabi, niestety.

    Wymagający był Caius w alternatywnych zakończeniach, szczególnie kiedy walczyło sie samą Serą, trzeba było troche pokombinować, jednak to trochę za mało, jak na ilość ciekawych pojedynków.


  7. To chyba jest, że szybciej napełnia straggera/ lepszy chain - tak mi się wydaje, też się zastanawiałem ;)

    Obojętnie w co, bo i tak na końcu wylądujesz z tym samym :D a przeciwnicy nie ważne jakie masz ustawienia nie są wymagający :) ja dawałem boost bonus najpierw.


  8. Szkoda, że nic nie zrobią z tymi co uciekają z gry - są bezkarni, dla mnie to jakaś paranoja, przydałoby się też wywalić wspomaganie przy celowaniu z tbolta. Dziwi mnie, że zostawiją ciagle początki z londynu i airstrip - wylegarnia lagów i błędów, mogliby to usunąć ;) no ale najgorzej nie jest, przynajmniej coś zrobili, ale jak to będzie działać w praniu dopiero się zobaczy...

    A jakby zmnieszyli dmg z Gmala o połowę to tzreba by było 4 czyste serie trafić żeby zabić, to już wtedy lepiej by było grać tau czy rafficą :D


  9. Dużo by pisać, dla mnie 3 najważniejsze zmiany w stosunku do 2011 to:

    * Poprawili szybkość gry, w 11 było przegięcie w stronę defensywną, praktycznie każdy obrońca mógł bez problemu dogonić najszybszych zawodników na kilku metrach (natomiast w 09 i 10 było przegięcie w stronę ofensywną, nie dało się dogonić Messiego czy Ronaldo). W 2012 nareszcie odwzorowanie szybkości zawodników wydaje się być wyważone.

    * Zachowania piłkarzy są znacznie lepsze, jest na to wiele przykładów, które widać od pierwszego meczu w demie. Przykładowo zawodnik dostając piłkę "na plecy" znajdujący się dość blisko bramki przeciwnika, umiejętnie i szybko obróci się z nią w odpowiednią stronę stwarzając dogodną okazję (w 2011 było to dość skopane, toporne i przypadkowe). W większości wyeliminowali drastyczne "drewniactwo" graczy z PES11, piłka znacznie rzadziej odbija się od stojącego gracza, są nowe, płynne animacje, dobra mechanika dryblingu, nareszcie dobrze oddająca ruchy analogiem. No i ta innowacja z prawym analogiem i R3 :)

    * Poprawiona fizyka piłki, szczególnie dośrodkowania i gra głową. Dobrze, że wywalili ten zrzut ekranu pod kątem do którego trzeba było się stosować w strzałach i podaniach w 2011, było to strasznie drętwe i tylko przeszkadzało. Nareszcie zawodnik oddający strzał podczas gdy kogoś ma na plecach nie walnie w 99% w kosmos, ile to bramek w rzeczywistej grze pada w dużym zamieszaniu kiedy zawodnik strzelający ma kogoś na plecach lub z boku i jakoś nie przeszkadza mu to oddać precyzyjnego strzału. W 2011 jest to niemal niemożliwe, parodia futbolu w tym aspekcie. Na szczęście zmienili to w 2012.

    Generalnie wszystko na plus w stosunku do 2011, 2012 przypomina mi nieco dobrego PESa 6. Jednak ma lepsze rozwiązania, kupuję na premierę obowiązkowo. :)


  10. Wszystko wygląda obiecująco - przecież zawsze musi tak chociaż wyglądać przed wypuszczeniem gry. Ale jak znów zobaczymy Braszczykowskiego to już mnie nerwy wezmą. Wystarczy, że jakiś cienias gra powiedzmy w realu na ławce, lub w 3cim składzie, lub podaje realowi bidony - to już ma ładnie odwzorowaną twarz i lepsze statsy. Dobry polski piłkarz ma przeważnie słabsze statsy "bo nie gra w realu" a jego twarz nic nie przypomina.

    Dobrze, że chociaż dają ściągać OF, trochę zaczyna mieć to ręce i nogi. Mogli by też trochę zwiększyć różnicę w szybkości między graczami naprawdę szybkimi a tymi ze speedem ok 70. Bo w 11 aż za bardzo chcieli zniwelować to co nagminnie wykorzystywali ludzie w PESie 09 i 10 czyli niezbalansowaną szybkość.

    Niestety w 11 jest to niezbalansowane w drugą stronę. Może w 12 wreszcie umiejętnie do rozwiążą.


  11. Dokładnie. 3/4 postów tutaj jest na zasadzie - cześć gram na multi - dodajcie mnie. I czeka na gwiazdkę z nieba.

    Jesteś nowy w u2 - jedziesz z wysyłaniem zaproszeń do tylu do ilu chce Ci się je wysłać.

    Albo grasz sam ;).

    • Like 1
×