Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez xXkillerjezXx


  1. W gry ronze :P Te ktore sa godne kupna. Tak pokoj mam nasloneczniony, napisalem ze max 40 cali gdyz juz wszystko mam obliczone i dostosowane do wymiarow pokoju tak aby oczy sie nie meczyly. "jak najlepszy efekt" czyli obraz byl dobrej jakosci z zywymi kolorami. Co do ceny chodzilo o to zeby telewizor byl dobry i nie jakos kosmicznie drogi. Np. jesli wy macie jakis telewizor i jestescie z niego zadowoleni i jest godny polecenia.

    PS. Telewizor potrzebuje wylacznie do grania...


  2. Tak myslalem ze 40GB. A skad wiesz ze sie nie krecila plyta przed rozebraniem ? Jesli wkladasz plyte zostaje ona przeniesiona nad soczewke po czy rozkreca sie i laser odczytuje sciezki. Jesli laser jest walniety to mimo to plyta sie kreci dopiero po jakims czasie sie zatrzymuje poniewaz nie ma zadnego dzialania lasera (nie moze odczytac). Tego jak plyta sie kreci nie slychac, wszystkie dzwieki podczas np. gry sa spowodowane ruchem lasera.........


  3. Szajs to jest Xbox to raz. Nie ma zadnego ruchu plyty dlatego ze laser padl to dwa. Wodka na stole tak sadze :) byla w celu przeczyszczenia soczewki to trzy. To nie wina softu cztery :D

    W obu przypadkach niestety padl laser (wspolczuje :( ). Co do kupna laseru coz slyszalem ze te atrakcyjne ceny maja odzwierciedlenie na jakosci. Ale prade powiedziawszy nie wiadomo co instaluja w serwisach. A tak z ciekawosci miales konsole po gwarancji ze ja rozebrales, jakie modele mieliscie.


  4. Co do tych sterownikow to nie bylem pewny. Ale tak slyszalem ze cos sie wpisuje w ustawienia. Nie mam kontaktu z tym znajomym wiec nie mam jak sie upewnic.


  5. Co do zmiany nata to musisz zadzwonic do swojego operatora i spytac. Osobiscie mam nat 1, ale kolega chcial zmienic na 1 to skontaktowal sie ze swoim operatorem. A ten powiedzial ze jest to mozliwe ale trzeba doplacic. Niestety nie wiem czy ta doplata jest doliczana co miesiac do rachunku czy jednorazowo przy zmianie. Podobno cala zmiana nata opiera sie na tym ze dostejemy jakies sterowniki do modemu, routera.


  6. Na 100% padl ci laser. Jesli gwarancja ci uplynela a nadal masz dowod zakupu nie masz sie czym martwic (no chyba ze uplynely juz 2 lata od zakupu). Napiszesz stosowne pismo, przedstawisz swoj problem w sklepie i gwarancje musza ci uznac.


  7. Hmm prawde powiedziawszy mam wszystkie i w kazda gralo mi sie dobze ale.....

    Uncharted: Drake's Fortune - najlepsza gra z tych 4. Swietna grafa i przygoda, no i nie jest az tak krotka.

    Heavenly Sword - bardzo fajna gierka, ladna grafa ale niestety jest krotka.

    Mercenaries 2: World in Flames - coz gra nie jest za rewelacyjna ba nawet nie jest dobra ale najdluzsza z tej 4. Jest i online.

    Condemned 2: Bloodshot - gra jest fajna i ciekawa ale nie starcza na dlugo.

    Ja wybral bym bez watpienia Uncharted a nastepnie pomyslal o Heavenly.


  8. Nie mogli tak zrobic. Prawo mowi co innego... To jest odp. z federacji konsumentow. W mailu przedstawilem im problem po czym go wyslalem okolo 22 i nastepnego dnia z samego rana otrzymalem odpowiedz.

    Szanowny Panie,

    Może Pan złożyć reklamację sprzedawcy z tytułu jego odpowiedzialności

    za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową. Z tego tytułu sprzedawca

    odpowiada wobec kupującego konsumenta w przypadku stwierdzenia

    niezgodności przed upływem 2 lat, na podstawie przepisów ustawy z dnia

    27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o

    zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.).

    Od sprzedawcy może Pan żądać naprawy lub wymiany rzeczy na nową,

    wyznaczając w tym celu termin 14 dni, z zastrzeżeniem, iż bezskuteczny

    upływ tego terminu będzie równoznaczny z odstąpieniem przez Pana od

    umowy sprzedaży i żądaniem zwrotu równowartości uiszczonej ceny.

    Reklamację proszę złożyć na piśmie, za potwierdzeniem na kopii. W

    załączeniu przesyłam wzór pisma reklamacyjnego.

    Dodam, że reklamacja z ww. tytułu powinna być złożona sprzedawcy w

    terminie 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności (pod rygorem utraty

    uprawnień przewidzianych w art. 8; m.in. możliwość żądania naprawy,

    wymiany, zwrotu ceny). Do zachowania terminu wystarczy zawiadomić

    sprzedawcę o wykryciu niezgodności listem poleconym w ostatnim dniu.

    Z poważaniem

    Michał Herde

    Federacja Konsumentów Oddział w Warszawie

    www.federacja-konsumentow.org.pl


  9. Ja mam swoja konsole prawie dwa lata (mina w maju) i w zeszly piatek popsula sie. Bylem z nia wczoraj i przyjeli mi ja bez problemow, powtarzajac niech sie pan nie martwi gwarancja na PLAYSTATION obowiazuje na dwa lata. A mialem juz nawet odpowiednie pisma przygotowane wraz z przemowa ;)


  10. Jak masz mozliwosc to zamknij ja pod kluczem :) Teraz juz nie pamietam ale chyba widzialem gdzies w opcjach blokade rodzicielska, tylko teraz juz nie wiem czy opierala sie na zasadzie hasla czy blokowaniu gier majacych lv 8. Albo chowaj kabel HDMI lub zasilajacy, no albo pada ;) .


  11. Wlasnie wrocilem ze sklepu. I gwarancja zotala mi uznana bez jakich kolwiek problemow. Nie musialem nawet przedstawiac pisma ktore umiescilem w poscie wyzej. Jednak mimo to polecam kazdemu kto ma juz swoja ps3 po gwarancji wybrac sie z tym pismem i go przedstawic. Jak sama pani za biurkiem powiedziala, nie kazdy sklep stosuje sie do praw kupujacego. Wiec potwierdzam ze gwarancja na nasz sprzet obejmuje 24 miesiace i trzeba o to walczyc w razie problemow.


  12. aha to swistek potrzebny w momencie gdy nie macie juz gwarancji od sony a stalo sie cos z wasza ps3.

    Żywiec, dnia ........................ 2009 r.

    -----------------------------------------

    -----------------------------------------

    -----------------------------------------

    (imię i nazwisko konsumenta, adres zamieszkania)

    -----------------------------------------

    -----------------------------------------

    -----------------------------------------

    (nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)

    R E K L A M A C J A

    z tytułu 2-letniej odpowiedzialności

    sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową

    W dniu ................. 2008 r. zawarłam z Państwem umowę sprzedaży .............................................. W chwili obecnej stwierdzam, że przedmiotowy towar posiada następujące niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową:

    -

    -

    -

    Z uwagi na ww. niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, zgodnie z treścią przepisu art. 8 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), żądam usunięcia niezgodności poprzez skuteczną naprawę lub wymianę towaru, w terminie 14 dni od daty otrzymania tego pisma. Bezskuteczny upływ ww. terminu będzie równoznaczny z odstąpieniem przeze mnie od przedmiotowej umowy i żądaniem zwrotu równowartości uiszczonej ceny.

    Niniejsze pismo stanowi pokwitowanie przekazania przedmiotu reklamacji do dyspozycji sprzedawcy, celem realizacji zobowiązań wynikających z ww. przepisów.

    Z poważaniem

    Załącznik:

    - kserokopia dowodu zakupu

    Do wiadomości:

    Federacja Konsumentów Oddział w Warszawie

    al. Stanów Zjednoczonych 53, 04-028 Warszawa

    Jedyne co trzeba zrobic to pozmieniac daty i miasta


  13. Zgadzam sie z frater25. Sony wymienia na ten sam model jaki zostal do nich dostarczony. Co do gier z ps2 owszem posiadam spora biblioteke ale po to mam ps2 zeby na niej grac.

×