Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez Marcossik


  1. To po kiego grzyba promowali to w swoich socjalkach, gdzie znajdują się ich klienci? Ta konferencja miała charakter typowo pod jakichś developerów czy ludzi którzy się takimi słupkami czy cyferkami interesują. Czyli prawie nikogo, biorąc pod uwagę masowego klienta. Oni tam wszyscy pozasypiali. Moim zdaniem źle podeszli do tematu. Mogli sobie odpuścić ten event, a zwyczajnie opublikować informację poprzez Eurogamera. 

    • Like 2

  2. W dniu 25.12.2019 o 21:21, pablos_83 napisał:

    Kamerka miała działać jak kinect, nawet wszyscy się napalali na bundle jakie to wszystko będzie wspaniałe w tej generacji.

     

    jednak sprawa umarła jak wszystkie kontrolery ruchowe. Chyba obecnie nawet gry taneczne przeszły na machanie smartfonem 

     

    Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że kamerka już na etapie projektowania, powstała z myślą o PS VR. 

    Wrzucili ją do sklepów na premierę konsoli, by nie musieć pakować ją do każdego zestawu z goglami,

    bo to by podbiło cenę. A im najbardziej zależało, by ta była jak najniższa, bo w zestawie nie było też pałeczek

    Move czy jakiejkolwiek gry. Ma to sens. Zanim weszło VR, kamerka służyła tylko do streamowania

    czy Just Dance właśnie. Dopiero potem okazało się, dlaczego ona tak naprawdę powstała. Podobnie

    było z light barem w DS4.


  3. Zdjęcia devkitów okazały się prawdziwe. Ale serio, kogo to obchodzi? Wersja konsumencka będzie wyglądać zupełnie inaczej, a nawet to jest sprawą drugo-trzeciorzędną. 

    Trzeba czekać na PlayStation Meeting, na którym poznamy pierwsze konkrety na temat konsoli, a także pierwsze gry. Myślę, że to kwestia max. paru miesięcy. 

    • Like 1

  4. Tak, ale wydaje mi się, że w tych grach od EA w trialu mogłeś grać przez 10 godzin, ale w tryby sieciowe.

    Natomiast w tryby fabularne można było grać tylko do jakiegoś momentu, reszta była odblokowywana

    po zakupie pełniaka. 


  5. 10 godzin temu, WahaczPL napisał:

    Gra pewnie będzie hiper dopracowana i super, ale trochę smuci mnie, że na PS3 Naughty Dog wypuściło 3 części Uncharted i TLOU przygotowując z tego co czytałem nowy silnik, wymyślając od nowa IP (po raz pierwszy dla nich nie opierające się o fikcyjne stworki), mając konsolę określaną jako trudną w programowaniu. Obecnie przez 7 lat mamy dwie kontynuacje. Oczywiście lepsze są dwie dopracowane gry, zamiast wydawanych taśmowo gier np. od Ubi - ale wciąż takiemu Uncharted 2 tworzonemu przez 2 lata nic nie brakowało i po ograniu remastera na PS4 uważam, że wciąż nie brakuje.

     

    Coś w tym jest. Wystarczy spojrzeć na poszczególne studia developerskie i porównać ilość wyprodukowanych gier na PS3, a na PS4. 

    Naughty Dog jest chyba najlepszym tego przykładem. Na poprzedniej generacji wydali aż 4 gry w obrębie dwóch marek, z czego obie

    narodziły się właśnie na tej samej generacji. Na PS4 mamy niby 3 gry, są to tylko kontynuacje marek z PS3, z czego takie The Lost Legacy

    jest trochę mniejszym projektem. Był też remaster TLOU, ale umówmy się, wypuszczenie tego nie wymagało wielkiego nakładu pracy. 

    Coś takiego można zrobić w międzyczasie, choć trzeba uczciwie przyznać, że jakaś tam mała część mocy przerobowej na to poszła. 

    Santa Monica z kolei wypuścili tylko jedną grę, gdzie na poprzedniej genie zrobili dwie. Wniosek z tego taki, że produkcja gier na tę

    generację trwa po prostu dłużej. Co do TLOU 2, to gra wygląda fantastycznie. Nowe mechaniki, większe lokacje, największa i najambitniejsza

    gra Naughty Dog, wspaniale, naprawdę. Gra na pewno będzie wspaniała, ale wydaje mi się, że poszedł lekki downgrade względem gameplayu 

    z E3 2018 :)  Oczywiście nie czepiam się, tylko zauważam. 5 miesięcy jeszcze wytrzymamy. Póki co grą generacji jest dla mnie God of War.

    The Last of Us: Part II to chyba jedyna gra, która może dla mnie rzucić rękawicę Kratosowi w walce o ten tytuł. 

     

     


  6. Czy ktoś gra w FIFĘ 20 dzięki EA Access? Bo interesuje mnie ogranie trybu Volta. Czy można ogrywać fabułę bez limitu czy może tylko jakiś fragment, a te 10 godzin jest na pozostałe tryby? 


  7. Ja tu czegoś nie czaję. Gra będzie wydawana w częściach, OK. Ale jest teraz mowa, że wyjdzie na dwóch płytach. To co, ten pierwszy epizod jest taki potężny czy reszta gry jest na płycie, ale schowana za pay wallem? I właściwie co dostajemy w cenie, którą sobie wołają (60 dolarów)? Bo jakos Square Enix nie sili się na wyjaśnienia. 


  8. Ponoć Redzi znowu ukryli gdzieś wiadomość. Ktoś znalazł na DropBoxie poprzez ich video z prezentacji edycji kolekcjonerskiej. Wygląda legitnie.

    https://www.dropbox.com/sh/td6g8wd9vmh24ca/AAApf0PTQRs32E6p57oNfvn2a/Cyberpunk_2077?dl=0&subfolder_nav_tracking=1

     

    Pokażą nowy gameplay ludziom na targach, natomiast w sierpniu (na PAX czy GamesCom) wypuszczą gameplay do internetu. Analogicznie do sytuacji, która miała miejsce rok temu. 


  9. 11 godzin temu, Przemek_07 napisał:

    Czekam na recenzję od nrgeeka - jedyny nieprzepłacony/opłacony youtuber na polskiej scenie. Przy okazji ostatniego streamu w Wielkanoc ktoś go zapytał czy gra już w days gone. Potwierdził, że już ostro tyra ale nie może na razie nic zdradzać. Minę miał jednak nietęgą.

     

    Ja to bym jednak bardziej ufał arhn.eu niż nrgeekowi xD


  10. Myślę, że PS5 powinno oferować już natywne 4K w każdej grze. A przynajmniej w przytłaczającej większości, tak jak jest z 1080p na podstawowym modelu PS4 (i Slim). 

    Może się mylę, ale czy gracze nie byliby usatysfakcjonowani, gdyby w grach działających w 4K/30fps, konsola oferowała np. płynność 60 klatek, ale rozdzielczość 1440p? Jedynie upscalowane do 4K z tej rozdzielczości. Chyba byłoby to wykonalne. 


  11. Nie jest sprecyzowane te wsparcie 8K. Obstawiam, że sprzęt będzie gotowy na streaming video w 8K, może jakiś upscaling gier z poprzednich konsol do 8K, kiedy Tv 8K się trochę spopularyzują. Fajnie by było, gdyby ta wsteczna kompatybilność była trochę "Enhanced", tak jak to jest z XOne i X360. W sensie, żeby te gry we wstecznej kompatybilce oferowały  upscaling do natywnego 4K/8K, stabilność klatek (jeśli gra chrupala), czy szybsze loadingi (na co liczyć chyba można patrząc po tym Spider-Manie). Wygląda to dobrze, aż za dobrze. Gdzie jest haczyk? :D 


  12. Ktoś wie jak wystartować misję? Bo klikam na mapie ikonę misji i nic się nie dzieje. Jedynie gra swobodna mi działa. 


  13. Smutne, że ktoś sobie odmawia grania w grę tylko dlatego, że nie działa w takiej płynności jakiej by oczekiwał. Pomimo, że ma się na to ochotę. 

    Ale nie chcę oceniać takich osób, ich sprawa. Ze mną jest tak, że na konsoli, gdzie siadam przed TV z padem w ręku, 30fps jest w porządku. Gra się dobrze. Natomiast gdybym odpalił tą samą grę na moim PC w 30fps, to bym za cholerę nie mógł w to grać, przynajmniej za pomocą klawy + myszki. Nie znam się na tym, ale może to wynikać z tego, że nasze ruchy myszką są płynne i gładkie, więc oczekujemy odzwierciedlenia tej płynności w obrazie. Pewnie pier***ę, ale dla mnie to ma sens :D 

     

    Co do gry, żeby nie siać spamu, to zapowiada się dobrze. Może nie jakiś gigantyczny hit pokroju God of War, Uncharted 4 czy choćby Spider-Mana, ale powinno być solidnie. Wydaje mi się, że siłą takiej gry powinien być wachlarz możliwości i sposobów, na jaki będziemy mogli sobie radzić z nieumarłymi, a raczej ich hordami. Chciałbym, żeby było takie trochę strategiczne podejście do walki, gdzie wiele obiektów w świecie będzie interaktywne. Że zanim włożymy kij w mrowisko, możemy przyjrzeć się temu otoczeniu, i sami decydować jak to rozegramy. Jeśli dojdzie do tego nie najgorsza sztuczna inteligencja tego roju zombiaków, oraz duży nacisk na survival, to zabawa może być naprawdę świetna. Bend stworzyło naprawdę udane Uncharted: Złota Otchłań na Vitę, lecz gra wyraźnie odstawała od dużych części od Naughty Dog. Liczę, że tutaj udało im się rozwinąć skrzydła, bo tym razem nie oddelegowano ich do robienia blockubstera z dużych konsol na mały sprzęt. Exy od Sony przyzwyczaiły nas do pewnego poziomu i w zasadzie po The Order: 1886 każda gra na wyłączność zbiera bardzo wysokie oceny (albo prawie każda). Nie liczę na hit, niech to będzie gra na 8/10 i będzie super. 


  14. Zacząłem grać w Wieśka na PS4 Pro i generalnie nie jestem zadowolony z jakości grafiki. Draw distance i pop up tekstur to jakieś nieporozumienie. Obiekty z oddali wyglądają jak w Ark Survival Evolved na Switcha. W dodatku przy różnych efektach potrafi przyklatkować. Gra oczywiście jest cudowna, tutaj złego słowa nie powiem, ale w kwestii grafiki i optymalizacji to trochę skopana sprawa przez Redów. Mówili coś o o jakichś poprawkach?


  15. Patrząc na to jakie rzekomo Microsoft ma podejście do swoich podopiecznych, dając im dużą swobodę kreatywną, ogromne budżety itd., być może byłby to dobry ruch.  Ja bym chciał, żeby z Destiny 3 zrobili zupełnie coś nowego. To gra aż się prosi, aby ją bardziej otworzyć, znacznie powiększyć światy, zrobić z tego należytego MMOFPS'a, który mógłby odnieść gigantyczny sukces na rynku. "Wystarczy" pomysł, dużo czasu i pieniędzy, oraz mądre decyzje biznesowe i dalekosiężne plany na przyszłość. No i dorobina prokonsumenckiego podejścia. To jest coś, co Microsoft może i byłby w stanie dać, skoro mają takie parcie na odniesienie sukcesu w następnej generacji. To by oczywiście oznaczało brak tej francyzy na PS5, ale gdyby to był kawał fantastycznie zrobionej roboty, to sam bym poleciał po Xboxa Scarlett. Pomimo, że nigdy Xboxa w życiu nie miałem, i nigdy mieć nie chciałem. 


  16. A jak to właśnie jest z tym honorem? W sensie, bo w takim inFamous działa to tak, że powinno się robić tylko dobre rzeczy, jeśli chcemy być dobrzy, albo złe, gdy chcemy być źli. Bo inaczej nie miało to sensu. A jak jest w RDR 2?


  17. Faktycznie odwalili lekką fuszerkę na Pro. Przecież różnica jest gigantyczna, mam nadzieję, że będą to jakoś łatać. 

    Klatkaż też daleki, by nazwać go stałymi 30 fps. Mimo to, mam nadzieję, że nie przeszkodzi mi to za bardzo w cieszeniu się grą, już od jutra :)


  18. Te 65 godzin to już potwierdzone, że tyczy się wyłącznie głównej fabuły? Bo jeśli tak będzie, to ta gra będzie miała dużo więcej contentu niż Wiedźmin 3.

×