Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez cMonry


  1. Moja też świszczy, Data code 5C. Nie ma jednak mowy, żeby to zagłuszało cokolwiek, świst niknie przy najmniejszych dźwiękach, albo innymi słowy słychać go tylko nocą przy zamkniętym oknie i wyłączonych dźwiękach. Obstawiam, że to po prostu sposób pracy nowego modelu. Nie każdy to słyszy i zwraca uwagę, tak jak nie każdy słyszy piszczące cewki. Oczywiście jeśli u was to zagłusza inne dźwięki, to raczej coś nie tak ;)


  2. Z rok nie grałem i nie śledziłem tematu, jak to wygląda z połączonymi serwerami? Ludzie na padach i na myszkach grają w jednej grze? Czy są rozdzielani w zależności od kontrolerów? Jeśli razem to na padzie do samolotów raczej nie ma co podchodzić?


  3. Co się stało że tak szybko się uwinęli, Koenigsegg One, wygląda jak statek kosmiczny z tym spojlerem i mam zdecydowany problem żeby ujechać tym prosto, będzie ciekawie.

    Przecież on jedzie jak przyklejony :-P

    Jeśli ktoś miał nadzieję na podniesienie poziomu trudności to niestety, ale chyba nawet znowu obniżyli. Czasówka Koenigseggiem na 3 gwiazdki na pierwszym okrążeniu i to z dwoma obtarciami. Słabo. Drifty też jakieś prostsze..


  4. Może dzisiaj w końcu zasiądę do Inkwizycji. I z tego względu pytanie. Zaczynam od razu na Koszmarze i interesują mnie dwie klasy: Knight Enchanter i jakiś build wokół Archera. Wiem, że obie dadzą sobie radę, ale która daje więcej funu?


  5. Miałem dodać opinię po skończeniu, ale chyba wszystko już zostało powiedziane..

    Gra bardzo solidna, graficznie i dźwiękowo praktycznie idealna. Do tego naprawdę ciekawa fabuła.

    Zakończenie z pozostawieniem kilku furtek, odczucie lekkiego niedosytu, czyli dla mnie jak najbardziej na plus.

    Świat przemyślany i wciągający.

    Najbardziej irytującą wadą jest chyba AI.

     

    Czekam na kontynuację. Bazę mają bardzo dobrą, dalsza historia zapowiada się jeszcze ciekawiej.

    Ode mnie solidne 7.5.


  6. Generalnie mam wrażenie, że gra najbardziej ucierpiała na byciu ocenianą nie taką jak jest, a taką jak odbiorcy chcieli, żeby była. A tu większość się może rozminąć.

     

    Do tego dochodzi małe doświadczenie studia w tworzeniu nowych IP, no i trochę słabostek technicznych. Tak czy owak gry nie oceniam jako złej. Pograłem dzisiaj w nocy godzinkę i dopiero w poniedziałek będę mógł przysiąść na dłużej, także wtedy pełniejsza opinia. Na chwilę obecną, po tym krótkim czasie obcowania udało mi się odczuć, że gra nie jest dla wszystkich i może bardzo się nie podobać (a szkoda) - szczególnie ludziom przyzwyczajonym do typowych shooterów, w których biegają i strzelają jakby mieli ADHD ;). Początek pierwszego rozdziału dla przykładu ma zablokowane jakiekolwiek szybkie poruszanie. Jest za to bardzo dopracowane otoczenie, klimat, świetna muzyka - ideą twórców było więc zapewne, żeby gracze zatopili się w świecie. A to może odpowiadać tylko niektórym.

     

    Ciekawe w którym kierunku pójdzie kontynuacja. Mam nadzieję, że ją dostaniemy, a twórcy wyciągną wnioski i dadzą bardziej doszlifowaną produkcję - w końcu silnik i większość technikaliów już ogarnęli i to na wysokim poziomie, czas na skupienie się na historii i popracowanie nad sposobem jej prezentacji, dopracowaniem, tempem i długością rozgrywki. Setting jest przecież świetny, czasy wiktoriańskie w połączeniu z legendami o królu Arturze i dodaniu wilkołaków, mimo że oklepanych, to jest ogromne źródło pomysłów.

     

    Edit: Zapomniałbym. AI bardzo słabe, niestety.

    • Like 1

  7. A ja jestem lekko zaskoczony, spodziewałem się, że to ta rozdmuchana długość gry będzie największym problemem, a można odnieść wrażenie że jest najmniejszym :-D


  8. @vincent Jak U4 zawiedzie to będzie w ogóle fun. Ale nic to, konsole w równej cenie mniej więcej są więc nie widzę specjalnego problemu. Chętnie pogram w Sunset i Horizon ;-)

    Tak czy owak mam przycebulone TO za 17zł więc ze względu na samo osadzenie i klimat chętnie sprawdzę.


  9. @arkadiuszj akurat IGN to chyba jedno z najmniej wiarygodnych źródeł ;-)

    Sony odbija się teraz dawanie exów niedoświadczonym studiom, LBP3, TO, hype robią jak przystało na system sellera, a wychodzi..


  10. Czyżby fabuła też nie zachwycała niczym ?

    To jest najciekawsze, nikt z grających przed premierą takich rzeczy nie pisał, wręcz przeciwnie, że jest fantastyczna. Dziwne..

  11. Przeczytałem IGN i Gamespot i zgodnie z ich ostatnią tradycją piszą zupełnie przeciwne rzeczy do ludzi na forach :-D tak czy owak, Sony naprawdę musi się ogarnąć z exami..

    Ciekawe jaka wyjdzie średnia ocena końcowa.


  12. Dawno się tak nie uśmiałem :-D

    Tak czy owak, jestem bardzo ciekawy ocen. I teraz powstaje pytanie, na ile będą one wiarygodne? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że największe redakcje zostały 'przekonane' do wyższych ocen czy to tylko niepotrzebne obawy? Ciekawe ilu recenzentów obniży ocenę z powodu długości gry.


  13. Trofki z wyzwań faktycznie już wpadają nawet gdy jest się offline.

    Czy ktoś już trafił te drużynowe próby czasowe? Czy to od jutra ma być dopiero?


  14. Argument o braku czasu na granie jest totalnie z czapy wg. mnie. Gry mają być mniej wymagające niż obecnie i krótsze ponieważ ludzie nie mają czasu ?. To bzdura która prowadzi do spłycenia zawartości w naszej ukochanej branży. Jak ktoś nie ma czasu żeby grać 20h tygodniowo, tylko np: 2h tygodniowo. To zamiast ogrywać tytuł 5 tygodni ogrywa go 50 tygodni. Problem solved. Proszę o rozwagę i nie psucie branży bardziej niż już jest zniszczona, tekstami po kroju "za długo, za trudna, bo nie ma czasu na granie". 

    Teraz to już najzwyczajniej pieprzysz jakieś głupoty i próbujesz mi podkładać jakieś nie moje opinie. To, że nie mam tyle czasu co kiedyś (a nadal jest go więcej niż u większości) nie znaczy, że wybieram mniej wymagające produkcje. Nie zmienia to faktu, że zbyt przeciągnięta gra po prostu nudzi (i tylko i wyłącznie to jest tutaj zarzutem), czy ktoś ma 50h czy 5h (zobacz choćby wyżej opinie o Obcym). Co do tematu trudności to też wypowiedziałem się przed chwilą.


  15. @vincent

    Napisałem, że lepsza ZA krótka, niż ZA długa. Jeśli nie rozumiesz subtelnej różnicy to.. trudno.

    Wg. Ciebie branża schodzi na psy z powodu długości gier. No fajnie. Gram może nie długo, od około 17, może 18 lat i nie zauważam jakiegoś wybitnego trendu. Zawsze pojawiały się gry krótsze i dłuższe. Zawsze też FPSy statystycznie były w tej pierwszej grupie, RPGi w tej drugiej. W Inkwizycję ludzie grają po 120h, w Mass Effecty, sandboxy typu AC, GTA też po kilkadziesiąt, gdzie ten trend?

    To czym branża w ostatnim czasie zawodzi to poziom trudności. Otrzymujemy w większości samograje, EA wydaje komunikaty, że ich gry są wciąż zbyt trudne (?). Przestawienie na najtrudniejszy poziom rzadko pomaga. Oczywiście jest to spowodowane otwarciem rynku na coraz szerszą publikę, szczególnie na Kowalskich, którzy siadają sobie wieczorem przed telewizorem na godzinę i chcą "coś przejść". Czy możemy coś z tym zrobić? Nie bardzo. I tak oto najtrudniejszymi grami często teraz są indyki. No i serie od From Software, które mają wiernych odbiorców.

     

    Tak wiec wybieraj co Tobie pasuje - ale prosze wez pod uwage ze sporo osob

    Przecież wyraziłem tylko swoją opinię, też wolałbym, żeby The Order był dłuższy, bo zapowiada się fabularnie bardzo ciekawie i z tego powodu napisałem, że kupię raczej później niż wcześniej i to używkę. W ten sposób zagłosuję portfelem. Gra i tak sprzeda się wybitnie, czy nam się to podoba czy nie :)


  16. @cMonry lepiej KROTKO niz ZADLUGO ? Jeszcze nigdy nie narzekalem ze jakas gra jest za dluga ;>

    A mi się zdarzyło. Generalnie nie mam już tyle czasu co kiedyś, to też pewnie będzie tutaj czynnikiem. Przede wszystkim jednak tyczy się to gier sandboxowych lub po części sandboxowych, w których często pakowane są jakieś bezsensowne questy. A zasadę wyznaję nie tylko do gier, ale i do filmów, albumów muzycznych itd. Mistrzostwem jest tutaj Hobbit, krótką książkę rozbito na 3 filmy. Jak to się skończyło wszyscy wiedzą, ale kasa się zgadza :D


  17. Grał na normalu. Sam gameplay ocenia na 1,5 do 2 godzin, reszta to QTE i cutscenki, albo QTE w cutscenkach. Produkcję ocenił bardziej na interaktywny film.

     

    Generalnie trochę krótko, ale fabuła ma być naprawdę świetna, więc i tak zagram za jakiś czas z przyjemnością. Lepiej za krótko niż za długo :) Za to z ceny zejdzie w tempie Infamousa, albo jeszcze szybciej. 


  18. Tak, około 4h, ale według mnie fabuła dosyć kiepska, zupełnie mnie nie wciągnęła, tak samo jak podstawka zresztą. Lepiej się już bawiłem na arenach ale są dosyć łatwe jak już je ogarniesz wiec też na długo nie starczają. Ogólnie cieszę się, że nie kupiłem po pochlebnych ocenach i ograłem dopiero teraz w plusie.

×