Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez Anginsan


  1. Hehe ok, ciekawie się z tobą dyskutuję i rozumiem dlaczego w takiej formie ta dyskusja się odbywa.

     

    A więc rozumiem, że sprzedaż slota łamię regulamin, więc ok to mi wystarcza nie lubię ładować 250 zł w piach.

     

     

    Czy dobrze rozumuje ? ver.2 poprawiona ?

     

    Kupuje jakaś grę na psn za przykładowo 250 zł ustawiam u siebie konto jak podstawowe.

    Dogaduję się z kumplem z pracy, który też ma ps4 na zakup pół na pół

    Wszystko legalne bez możliwości bana i blokady ?

     

    I czy koleś jakiś cudem będzie mógł aktywować swoje konto jak podstawowe gdy moje będzie już aktywne ? czy też wywali mu błąd? i będzie mógł dać tylko konto normalne

     

    Za pomoc dziękuje :thanks:


  2. Czy dobrze rozumuje ?

     

    Kupuje jakaś grę na psn za przykładowo 250 zł ustawiam u siebie konto jak podstawowe.

    Wystawiam na allegro slot za 125 zł i koleś ustawia u siebie jak normalne.

    Wszystko legalne bez możliwości bana i blokady ?

     

    I czy koleś jakiś cudem będzie mógł aktywować swoje konto jak podstawowe gdy moje będzie już aktywne ? czy też wywali mu błąd? i będzie mógł dać tylko konto normalne


  3. A jak ja nie lubię tak głupiego gadania jak powyżej.

    Kupiłeś ok, ale nie wciskaj innym, że jest to w pełni bezpieczne.

    Przytoczę kilka faktów ...

     

    1. Koleś sprzedaje w UK, więc jeśli odmówi wam rękojmi i udacie się do Rzecznika Praw konsumentów ten wystosuje pismo do sprzedawcy jednakże, sprzedawca znajduję się poza granicami naszego kraju. Jeśli na pismo rzecznika, nie przyjdzie odpowiedź macie prawo pójść do sądu, jednak z racji tego, że koleś jest niby w U.K całość w praktyce będzie nie do wygrania.

    2. Nie, nie każdy ma swój rozum i tym bardziej zna swoje prawa, połowa która kupiła zasugerowała się zapewne tym, że koleś napisał 24 msc GW Sony co jest jawnym oszustem de facto zaraz to zgłoszę do allegro. A prawo rękojmi zna mniej niż 25% populacji tego kraju więc ....

    3. Skoro koleś jest taki uczciwy i zaczyna rozkręcać interes dlaczego nie jest zarejestrowaną firmą na allegro ? To robota na 5 minut skoro tak rozkręca interes.

    4. Gwarancja z tytułu rękojmi nie jest trudna do wyegzekwowania po prostu trzeba znać prawo i wiedzieć jak zgłaszać. Pójdziesz kupisz taką konsolę w np. MediaExpert składasz z tytułu rękojmi, konsoli leci do serwisu Sony, nie do jakiegoś pana Henia do serwisu Sony tak samo jak na gwarancji. Naprawa lub jej wymiana nawet można dostać nową jak się dobrze kombinuję. Analogicznie serwis odrzuca naprawę, piszesz pismo do Rzecznika, idzie info do sklepu i do centrali, postraszymy sądem w przypadku 90% spraw jak nie jest uszkodzenie mechaniczne na korzyść konsumenta, nawet jeśli sklep idzie z zaparte idziemy do sądu parę rozpraw, zwrot kosztów sądowych i wymiana sprzętu. Sady w Polsce są do przesady prokonsumenckie. Z info od kolegów sprawa analogicznie wygląda W Euro AGD. Czasem nawet wystarczy być chamskim poszukać pani z napisem uczę się, zareklamować u niej poczekać 14 dni, brak odpowiedzi uznanie w pełni roszczenia, też częsta praktyka.

    5. Jak dobrze poszukasz to za 1450 zł kupisz w normalnym sklepie więc 1350 wow :shok:

    6. Zresztą te 12 msc gwarancji Sony to też gówno bo ich serwis we Francji to największe szambo tej generacji. Więc mamy szczęście jak konsola poleci do jakiegoś polskiego serwisu

    7. Radzę sprawdzić czy nie dostanie Fakturę Marża bo jeśli takową wam koleś wystawił to nawet nie macie 12 msc gwarancji Sony hehe :laugh:, bo mi to śmierdzi na kilometr, że on kupuje i odsprzedaje. 

    8. Do nikogo nie piję nikogo nie chce obrazić, ale szkoda mi np ojca, który oszczędza na konsole dla syna kupuję bo czyta wasze posty, że to full serwis security i potem gówno wielkie ma. A takich historii znam niestety wiele :mellow:

    9. Dla 100 zł i niby cichszej konsoli pozbawiać się tylu praw :shok: :laugh:

    • Like 2

  4. Nom za sam napis gwarancja Sony 24 msc podziękowałbym już. Najbardziej to nienawidzę takich przekrętów.

    Jestem pełen podziwu dla was, że kupujecie od takiego typka.

     

    Sony daje wam zawrotną gwarancję 12 msc gj

    Potem macie prawo rękojmi przez okres 24 msc od zakupu, ale już to widzę, jak jakiś random z allegro z UK uznaję wam te rękojmię.

    Po prostu skazujecie się sami na 12 msc zamiast pójść kupić w MM, ME, Eur. I mieć pewną rękojmię.

     

    A 12 msc przy tak gównianym sprzęcie jakim jest PS4 to niczym skakanie na bangi bez przywiązania :shok:

    • Like 1

  5. Ja wysłałem bo chodzi jak odkurzacz raz niby naprawili efekt żaden. Teraz trzymają powyżej 30 dni ;) chyba chcą mi pokazać bym więcej nie wysłał.

     

    I ostatnio odbyłem 30 minut rozmowy - (bezsensownej). Do nich nie przemawia, żaden argument a proszenie o rozmowę z osobą wyżej kończy się, że tej osoby nie ma i będzie za 2 tygodnie (autentyk nagrany). Nadepnięcie na odscisk nic nie daję. Straszenie zjechaniem marki tym bardziej na Facebooku mi odpisali bym się bujał na infolinie. A infolinia nie potrafi odpowiedzieć na skargę złożoną 6 listopada ;) mamy 12 choć piszę, że 24 godziny odp.

     

    Kolejny autentyk nagrany w e-mailu jest napisane, że naprawa 21 dni bzdura to jest błąd e-maila mogą naprawiać ile im się chce.

    Dla pana na infolinii, to że konsola jest w naprawie powyżej 30 dni to nic strasznego. Przecież wiemy gdzie jest konsola - cytat. 


  6. Warto drążyć temat. Dzisiaj pierwszy raz trafiłem na kogoś, kto albo chciał albo naprawdę bardzo dobrze udawał, że chce mi pomóc. Dowiedziałem się ciekawych rzeczy, że mamy zwykłych konsultantów oraz tak zwanych Starszych, i to oni mogą cokolwiek, żądać, decydować zwykły konsultant może sobie pogadać, i napisać wiadomość do serwisu. Rozmawiałem prawie codziennie z konsultantem, którzy mi obiecywali, że do końca tygodnia konsola będzie wysłana. Miła, konkretna pani powiedziała, że nie jest w stanie mi niczego obiecać, bo rozmowy są nagrywane i nie chce potem za to odpowiadać. Ale wczoraj dzwoniać pytając dlaczego, mam dwa razy wpływ do serwisu nie dowiedziałem się niczego oprócz tego, że wysłano e-mail zlewka i do widzenia. Dzisiaj miłej pani (nie będę podawać imienia) chciało się zaglądnąć głębiej i jak pierwsza odkryła, że są dwa listy przewozowe. Z czego w pierwszym 3kg w drugim 30 kg. Dowiedziałem, się, że jakiś czas temu mieli awarie systemu i całkiem możliwe, ze moja konsola fizycznie naprawdę wpłynęła na serwis 6 listopada wraz z kilkami innymi sadząc po wadzę paczki. A pierwszy e-mail był związany z całkowitym chaosem panującym na serwisie. Na moje szczęście mam e-mail a serwis ma 21 dni po tym czasie sprawa idzie wyżej i mają pociągnąć się konkretne działania. Dzisiaj mija 21 dzień ;) Zobaczymy co się wydarzy. Zostałem zapewniony, że spraw leci z automatu do Starszego Konsultanta, oraz serwis dostaje zrypę i pytanie coś odpierdziela. Trzeba było przyznać, że miła pani pisała dość pokaźnych rozmiarów list słyszałem stukanie klawiatury.

     

    Obawiam się jednego scenariusza, serwis zobaczy, że jest w plecy, paczka, kurier karteczka coś tam naprawiliśmy spadówa odhaczone ;)

    Jednak i tutaj zostałem zapewniony, że jak coś takiego się stanie to z automatu, jak konsola taka wróci, leci wymiana na nową.

     

    Podsumowując, jestem nastawiony dość pozytywnie po ostatniej rozmowie, zobaczymy ile z tego to była gadka na odhaczenie a na ile realna chęć pomocy przez konsultanta. Co by nie było 35 minut rozmawialiśmy,

    A jak się okaże, że naprawdę działanie miłej pani poskutkują to, publicznie deklaruję, że napiszę wszędzie gdzie się da i do kogo się da z podziękowaniami dla tej pani. Ale okażę się.

     

    Dzwońcie walczcie, nagrywajcie informujcie i bądźcie natrętni, ale też normalni ludzcy nie wydzierajcie się, nie wyzywajcie bo z doświadczenia wiem, że jak przychodzi złamany klient, który prosi mnie o pomoc, to jemu 3 razy szybciej pomogę niż wydzierającemu się prostakowi.


  7. Powtarzam sie dlatego ze niendostalem wczesniej konkretnej odpowiedzi. Mialem reklamowac z powodu glosnej pracy np prz cod:aw. Ale z tego co napisal przedmowca to chyba nie ma sensu skoro tak postepuja. Przynajmniej wszystko inne dziala ok - jeszcze

     

    Nigdy!! albo ci naprawię, że nie naprawią, albo wyślą porysowaną i guzik zrobią !!

     

    Napisałem na ich Facebooku będę wdzięczny za podbijanie posta  i udostępnianie może tą drogą coś wywalczę...

     

    I Hit Sezonu żałuje, że nie nagrywałem Konsultanta Polski Serwis nie ma możliwości kontaktu z Serwisem we Francji !!! ;)


  8. 26 konsola trafiła do serwisu e-mail dostałem 27, ale konsultant się wygadał, że 26 już była. Mamy 5 listopada i nic ;) (10 DNI W SERWISIE)

    Konsola, która drugi raz poszła na naprawę z powodu jej głośnej pracy za pierwszym razem ją tak naprawili, że guzik to dało. Podejrzewam takie rozwiązanie w piątek ją wyślą wraz z informacją, że nie znaleźli usterki wtedy mnie coś trafi i konsola ląduje na allegro może ktoś chętny ;).

    Cwaniaczki pewnie zobaczyli, że drugi raz wysłałem to wyszli z założenie ze sobie poleży żebym się nauczył więcej nie wysyłać ;O


  9. Tak z ciekawości dzisiaj po powrocie z serwisu mojej konsoli odkryłem coś co mnie naprawdę szokowało.

    Działający player online na stronach łącznie z tym, że konsola obsługę 720p plus full screen bez zająknięcia. Dzisiaj właśnie zasiadłem i wciągnąłem sobie 5 epów Naruto na vk. Czyżby nie dopatrzenie sony w zablokowaniu wtyczki hmmm. Co ciekawsze 90% reklam się nie wyświetla z magiczny napisem plugin broken a filmy działają miłe zaskoczenie ;P


  10. Make Believe Sony ;)

     

    Infolinia tam zamawiasz kuriera ;)

     

     

    To w końcu " dalej te same konsole " czy jednak " nowy model " ?

     

    Nowy z tym, że tam jest tylko nowy moduł wifi i podobno trochę poprawili sprawę z głośnością. Parę osób twierdziło, że działają ciszej ;)


  11. Wysłanie odkurzacza zwanego PS4 na serwis de facto 3 dniowego ;P

    Zakończyło się magiczną kartką o wymianie pewnych podzespołów xD

     

    W praktyce z odkurzacza o mocy 1700w zrobił się 1200w więc trochu cichszy za jakieś pół roku pewnie padnie blu ray to wyśle im razem bundla głośno pracuję + padł blu ray.

     

    Mój fail bo mogłem z dupki napisać, że głośno pracuję i dupowato działa Wifi to pewnie bym dostał nową :P

    A wiem, że tego nie sprawdzają bo 4 razy już u nich reklamowałem.

     

    Co do TV jak ktoś poleca wam LG to gz 670v może i fajny model ale jakość obrazu przeciętna, za 2 tyś można zacząć myśleć ani grosza więcej. Philips światełka no to miałeś rację , że uciekłeś bo debil ci się trafił sprzedawca, skoro strasznie gówniane te światełka, to czemu Sony wrzuciło to do swojego białego kina i prawię nie sikają na jego widok szkoleniowcy na szkoleniach :O. I tylko czekają na zakończenie patentu by wyprzedzić szajsunga.

     

    Co do gwarancji jest 12 msc i basta end. Warto się wstrzymać do stycznia kiedy to wejdą w życie nowe przepisy dotyczące reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową. Zmiany są bardzo pozytywne dla konsumenta, ale niestety będą dotyczyły tylko produktów zakupionych po wejściu w życie przepisów.

    Warto też kupować w jakiś dobrych sklepach nie typu MM tylko bardziej Euro czy też ME, które się trzęsą na widok skargi a centrala jest pro klientowska. Bo w Takim MM to jak przyjdziesz z niezgodnością umowy zrobią wszystko by nie przyjąć w sprawdzonych to za ciebie wypełnią druczki. Info szukajcie na forach ludzie pełno podają porządnych sklepów gdzie klient to dla nich naprawdę ktoś ważny.

    Peace


  12. Różnica pomiędzy Full HD w TV za 1,2k, a tym za 4k też jest dość duża. Szukając w tamtym roku TV nauczyłem się jednego: 

    - w jakimkolwiek Avansie, MM, Saturnie, nikt Ci nie doradzi nic sensownego w sprawie TV. Będą Ci wciskać to, co mają wypchnąć z magazynu, z danego przedziału cenowego. 

     

    Dlatego zdecydowałem się na specjalistyczny sklep z TV, gdzie człowiekowi wyjaśnią co i jak, i dobierają sprzęt pod wymagania (pokój, miejsce, przeznaczenie). No i zapłaciłem kilka stówek mniej niż w sklepie sieciowym. 

    To jeszcze wiele się musisz nauczyć może poszedłeś do pana Bronka na osiedlu i ci doradził ?

    Czy też W Sony Center?

    Jeśli dla ciebie w sieciówkach pracują ludzie nie znających się na produktach to gz.Ogarnięty człek wyrabia tam 4k na rękę.

    A ja trafisz na takiego to od razu wiadomo, że koleś wie o czym gada bo ci powie czym jest X reality pro w sony triluminos display czy też, że 400hz to 100hz itd.

    Ale jak ci pan Bronek ze specjalistycznego sklepu doradził to ok wolny kraj.

    I de facto najlepiej kupować produkty które chcą wywalić z magazynu, kolega wygarnął 47W809 za 2500zł nówka :O gdzie telewizor ten chodził za 3400 ;O


  13. Jeśli chodzi o głośność nie dajcie sobie tłumaczyć, że sprzęt za 1700 zł ma chodzić jak odkurzacz.

    Jeśli słyszysz swoją konsolę wyraźnie z 3m to TAK NIE POWINNO BYĆ, a każdy kto piszę, że (konsola chodzi głośno, ale wszystko działa więc jest ok) jest w błędzie bo nie jest ok.

    Logika ludzie logika, jeśli wentylator wchodzi na tak wysokie obroty, to są dwie możliwości zła, lub jej brak pasty przewodzącej lub padnięty czujnik temperatury (oraz trzeci bardzo mało możliwy ze względu na wiek sprzętu łożysko wentylatora).

    Jeśli to drugie mniej szkodliwe, jeśli to pierwsze to Yold czeka was w ciągu kilka miesięcy, zależy od częstotliwości używania, więc nie słuchajcie pierdoł, że tak ma być ...

     

    Ja po trzech reklamacjach PS3 SS dostałem wreszcie nówkę Data Code 4B i teraz konsola jest niesłyszalna z 1,5m pomimo włączonego Tola przez 3 godziny. (I tak powinno być a nie buczenie z 3m.)

    I dzięki mojej wytrwałości wpadł od Sony DualShock 3 wart 150 zł za darmo ;)

     

    Zresztą zadzwońcie na infolinie Sony i zapytajcie konsultanta, czy konsola powinna być słyszalna z 3m. Odpowiedź brzmi: Nie. I lepiej wysłać na serwis niż tłumaczyć sobie, że sprzęt za 1700zł ma tak chodzić.

    I lepiej zrobić to teraz póki nie ma fajnych gier niż po styczniu.

    Peace


  14. Hip hurra sony :)
    No więc konsola kupiona 29-08-2014 roku ląduje na serwisie :)
    Niemożliwe a jednak - Make belive Sony and This is for the Players
     Wkurzony wspaniałą pracą konsoli, zacząłem studiować problem. I czy chce ktoś w to wierzyć czy nie, konsola z 3 metrów ba nawet 4 metrów nawet po 4 godzinach gry powinna być lekko słyszalna prawie w ogóle - (zresztą potwierdził to sam konsultant Sony).
    Tym czasem moja konsola, włącza lokalizacje gps dźwiękową, że spokojnie z 5 m  z zamkniętymi oczami wskażecie gdzie znajduję się ten czarny potwór.
     
    Z racji, źe połowa pracowników zna już mnie na infolinii (3 krotna reklamacja PS3) = 20 telefonów dopiero przyniosły skutek.
    Gdy usłyszeli, o mojej PS4 autentycznie usłyszałem, że im aż głupio, ale to nie ich wina.
    PS. Przy okazji dowiedziałem się, że moja dwukrotna reklamacja na usługi serwisu zaowocowała - odgórną decyzją o wymianie na nową PS3, tylko pan konsultant znów rozłożył ręce bo nie potrafił powiedzieć dlaczego od tygodnia serwis posiadając tą dyspozycję nie potrafił wysłać PS3 hehe
     
    Naprawdę jeśli nie musicie nie wysyłajcie swojej konsoli (ten serwis jest jakiś żenujący, zaczynam tęsknić za PRAM), za 2 tygodnie zdam relację PS4 vs Serwis - (czemu wysyłam? bo człowiek zapłacił grube pieniądze za sprzęt do grania nie odkurzania)

    Co do piszczenia cewek drogi przyjacielu dam ci radę, gdy mi w kracie za 1 tyś cewki piszczały, to nie tłumaczyłem sobie to tak ma być not trudno. Tylko wysłałem i zażądałem wymiany.

    Dla mnie niedoścignionym wzorem jest serwis firmy Corsair - wysłałem tam niski model zasilacza, który wydawał mi się uszkodzony (a jak się potem okazało nie był), wskazałem na spadki napięć (które powodowała płyta), po tygodniu dostałem e-mail, że spadków napięć nie zauważyli, ale jedno wejście jest uszkodzona i już jedzie do mnie nowy zasilacz (co lepsze ja uszkodziłem te wejście w sposób mechaniczny) i, żeby było ciekawiej, zasilacz otrzymał gwarancję od nowa stary już miał z rok.

    Więc nie tłumaczmy sobie, że tak ma być bo przez takie tłumaczenie powstało takie bagno z tym seriwsem :)


  15. Oficjalne stanowisko MS Polska dotyczące sprzedawania kont z grami brzmi: Jest to ŁAMANIE REGULAMINU USŁUGI.

    Wprawdziwe sam przedtawiciel przyznał, że wykrycie tego procederu jest prawie niemożliwe, to jeśli cię złapią ban murowany bez tłumaczenia. A jak widać po forach takie jednak niemożliwe to do końca nie jest patrząc ile osób płacze


  16. według eurogamer podczas gry 53 dB

    U mnie plus minus 57-58 biorąc pod uwagę moje urządzenie do mierzenia i gównianą klaibrację można przyjąć, że niestety wynik normalny.

    A więc jeśli podczas gry słyszycie sum powietrza - (to niestety ale tak być musi) no chyba, że macie takie odgłosy

     

    To wtedy serwis

     

    I mała rada już z doświadczenia związanego z PS3, jeśli konsola wydaje się wam bardzo głośna podczas gry , wyłączcie grę i zostawcie czarnulkę tak na 20 minut jeśli obroty się nie zmniejszyły to na 99% macie coś zrąbanego.

    Jeśli jednak zeszła niżej z obrotami to raczej jest wszystko ok.

    W praktyce moja PS4 po 10 minutach w XBM schodzi na najniższy bieg wentylka

     

    Aha i rada numer dwa jeśli nie musicie nie wysyłajcie konsoli na Serwis Sony, póki ich nie ograną to szkoda wszego sprzętu, bo jak niektórzy narzekali na PRAM tak francuski serwis to już w ogóle wolna amerykanka :(


  17. Jak praktycznie każdy, również zanotowałem głośną pracę konsoli podczas grania w Remastered. Ale z tym odkurzaczem to nie przesadzajmy, no chyba że masz jakiś najnowszy model, bo mój słyszą sąsiedzi dwa piętra niżej.

    Generalnie mi to nie przeszkadza i dziwię się niektórym, którzy robią z tego wielki problem. Gorzej jakby to był dźwięk ala sąsiad z wiertarą za ścianą i to w każdej grze. Ale tutaj naprawdę nie widzę problemu.

     

    A ja widzę problem i to dość znaczny. 

    Bo jeśli u innych podczas gry konsola jest cicha a u mnie słyszalna to oznacza, że czarnulka nie radzi sobie z temperaturą.

    Dlatego wchodzi na wyższe obroty, a prosta logika wskazuję na byle jakie położenie pasty lub jej jakość z pod bazaru. Dlatego u jednych jest cicha mieli szczęście, pastę położono porządnie ja tego szczęścia nie mam zbytnio :)

    I idąc dalej Yold u mnie nastąpi zapewne o wiele szybciej niż u osoby u której konsola chodzi cicho. 

    Więc podsumowując jest to dość istotny problem. 

×