Skocz do zawartości

Odpowiedzi dodane przez Wojciech1989PL


  1. ale to robisz ze mna czy nie? bo nie rozumiem… platyna jest bardzo latwa ale wole usprawnic jej wbicie gdyz niezbyt mi sie gra podoba, podeslij mi swoj psn id na priv ja od teraz jestem online


  2. ktoś się ustawi ze mną na boost trofeów online? tragedia dla mnie ten hardline a brakuje mi tylko trofeów online więc chętnie poświecę jeden wieczór by zamknąć temat i opierdzielić grę… :)


  3. To teraz pomozcie mi: mam 98,8% ukonczonej gry. Do 100% brakuje mi tylko ukonczenia ostatniego wyscigu -vespuci canals (wyscig na motocyklu, noca), save'owalem juz gre z 50 razy, jezdzilem z 5 (czasu rzeczywistego) i nadal ostatni wyscig nie pokazuje mi sie na mapie... WTF?


  4. Warszawa, dnia .............................. r.

    -----------------------------------------

    -----------------------------------------

    -----------------------------------------

    (imię i nazwisko konsumenta, adres zamieszkania)

    -----------------------------------------

    -----------------------------------------

    -----------------------------------------

    (nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)

    REKLAMACJA

    z tytułu 2-letniej odpowiedzialności

    sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową

     

    W dniu ............................. r. zawarła/em z Państwem umowę sprzedaży ........................ (towar konsumpcyjny) za kwotę ............ PLN. Niestety, przedmiotowy towar posiada obecnie następujące niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową:

    -

    -

    Charakter podanej niezgodności wskazuje, że naprawa i wymiana towaru są niemożliwe (narażają mnie na znaczne niedogodności), a dodatkowo, że niezgodność towaru z umową jest istotna. Z uwagi na powyższe, na podstawie art. 8 ust. 4 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), odstępuję od umowy sprzedaży. Zwracam zakupiony towar i proszę o zwrot ceny towaru na konto:  …………../przekazem pocztowym na adres:…………………………………………, w terminie 14 dni od dnia doręczenia niniejszego pisma.

    Z poważaniem,

    Załącznik:

    - kserokopia dowodu zakupu


  5. jak to co? wysyła do Francji, tam stwierdzają, że jest uszkodzona i że uwaga jest słuszna i zwracają Ci kasę... w przypadku takiej reklamacji nie oczekujesz naprawy tylko oczekujesz:

    nowego egzemplarza lub zwrotu kasy (zależy jak pismo napiszesz)


  6. misiu zaplaciłem dużąąąąą kwotę (kupiłem tego dnia 5 konsol i jedna wyszła mnie za friko z pakietem wszystkich gier i zostało na dobry obiad, ale jednak zapłaciłem za to!!!) dlatego wymagam, obsłgua infolinii to jakaś kpina, może w przyszły weekend opiszę wam jak to wyglądało, ale to nie na trzeźwo....

    ale zacytuję jeden (z bardzo wielu) z hitów na tej infolinii:

    Ja: czyli w takim razie, odesłałem konsolę i nie jesteście zobligowani do przedstawnienia daty do kiedy macie obowiązek załątwić moją sprawę?

    PS: proszę Pana sprawy załątwiamy przeważnie w 2 tyg. o ile we Francji nie ma wówczas jakiś świąt, ale nie podajemy klientom info na temat czasu naprawy.
    Ja: czyli teoretycznie możecie zapierdolić mi tą konsolę tlumacząc to przedłużającym się okresem naprawy bo i tak nie macie obowiązku przedstawić mi czy naprawa będzie trwała 1 dzień czy 2 lata.
    PS: proszę nie przesadzać takie przypadki się nie zdarzają.

    Ja: proszę mi podać swoje imię i nazwisko.

    PS: nie mam obowiązku podawania swoich danych osobowych.

    Ja: chyba cię popier***** #$%^@&!^%#%%#!^@@!@ itd.

     

    to jest banda osłów, lepiej konsolę oddać na niezgodność w sklepie niż odsyłać (ja konsoli nie miałem 2 miechy...

     

    a co do kolegi, który pyta: ,,

    To kupiles konsole by wkoncu na niej pograc czy tez by odsylac gdy kawalek plastiku bedzie mniej czarny niz reszta? :biggrin:,,

    to są dwie opcje:
    1. konsolę kupiła ci mama więc nie będę w ogóle dyskutował,
    2. jesteś bałagarniarzem, nie dbasz o porządek, wyje**** masz na estetykę, nie masz kobiety itd, a twoim jedynym zajęciem są gry...
    Ja wydałem na ten sprzęt zarobione przez siebie pieniądze i mam prawo wymagać!!!
    • Like 1

  7. Potwierdzenie usług serwisowych nr R-hvdv8o77g, R-hx1yi6r1f, R-hypuacuv4 i R-hvdv8o77g

    Niniejszym potwierdzam, że w dn. 27.08.2014 r. przyjęto po raz pierwszy zgłoszenie gwarancyjnej

    usługi serwisowej konsoli PlayStation 4, nr ser. 03274522245807322, model CUH-1004AB01X.

    Zgłoszenie nr 140827-003245, nr ref. zwrotu R-hzch85bm8

    Model: PlayStation 4 CUH-1004AB01X, s/n 03274522245807322

    Opis problemu: głośna praca jednostki, przegrzewanie się, nieresponsywny przycisk Eject;

    Zgłoszenie przyjęte w dn. 27.08.2014 (kontakt telefoniczny), anulowane na życzenie Klienta

    w dn. 30.08.2014 (kontakt telefoniczny).

    Zgłoszenie nr 140911-003319, nr ref. zwrotu R-hzy9lops5

    Model: PlayStation 4 CUH-1004AB01X, s/n 03274522245807322

    Opis problemu: głośna praca jednostki, przegrzewanie się, nieresponsywny przycisk Eject;

    Podjęte działania: przyjęto zgłoszenie, konsola wymieniona na ten sam model o numerze

    seryjnym 08274522240133899.

    Zgłoszenie przyjęte w dn. 11.09.2014 (kontakt telefoniczny). Jednostka dostarczona do Klienta

    w dn. 28.09.2014.

    Zgłoszenie nr 140930-000607, nr ref. zwrotu R-i0o00nb4r

    Model: PlayStation 4 CUH-1004AB01X, s/n 08274522240133899

    Opis problemu: jednostka uszkodzona mechanicznie; uszkodzenie obudowy (górny róg) oraz

    portów znajdujących się z tyłu

    Podjęte działania: przyjęto zgłoszenie, konsola wymieniona na ten sam model o numerze

    seryjnym 08274522240087682; jednostka dostarczona do Klienta 31/10/2014.

    Niniejszym informuję, że jednostka o numerze seryjnym objęta jest 12-miesięczną gwarancją,

    do dn. 31.10.2015 r.

    Mateusz Kowalski

    Specjalista ds. Produktu

    Centrum Obsługi Klienta PlayStation


    Przedłużyli mi gwarancję o 12 miesięcy - na infolini Sony spędzone 543 minuty (właśnie sprawdziłem biling), nie chce mi się już wszystkiego opisywać by się nie denerwować, powiem jedno - żenada...
    A teraz przyglądam się konsoli i ma te odbarwienia białe (do końca gwarancji ze sklepu mam kilka dni - konsola z dnia premiery i właśnie nie wiem czy nie reklamować...)

    • Like 1

  8. Mam dziwną akcję:

    od wczoraj mam Call Of Duty Advanced Warfare, gram, gram sobie na weteranie i po każdej misji wpada jakieś trofeum. W końcu wchodzę w moje trofea a tam nic nie ma, nawet nie ma Call Of Duty AW…
    I teraz moje pytanie: jak myślicie, czy po oficjalnej premierze one same się wbiją? Czy będę musiał od nowa zaczynać? :)
    Kiedy wbija się trofeum i naciskam przycisk ,,PS,, wyskakuje jakiś kod z błędem.
    Często mam gry przed premierą ale takiego przypadku nie miałem jeszcze.


  9. Przeszedłem raz gre na normalu i jak narazie trofea wskakują bez zarzutu, m.in za artefakty, komiksy itd.

    ja chyba pierwszy raz tez zdecydowałem się przechodzić grę na normalu bo zawsze lecę na najtrudniejszym (ale naczytałem się trochę i zalecany jest podobno normal)… 

    Po pierwszym przejsciu gry na normalu mam powiedzmy zebranych 85% wszystkich przedmiotów, i teraz jak mam zdobyć te pozostałe?

    Jak po skończeniu gry wszedłem w ,,ROZDZIAŁY,, i potem wybieram sobie interesujący mnie rozdział, w którym widzę, że mam np. do zebrania jeden nieśmiertelnik - klikam - pojawia sie napis ,,NOWA GRA,, i wybór poziomu - pytanie czy jeżeli znowu wybiorę NORMALNY to skasują mi się zebrane wcześniej przedmioty?


  10. Chcesz mi powiedziec ze swoj sprzet potraktujesz WD 40 przy okazji tracac gwarancje jak ktos wykryje tlusta substancje potem w padzie? Jak obudowa od laptopa ci skrzeczy tez w szczeliny psikasz WD40? ;)


  11. Czy problem skrzypiacego L2 jest zalatwiany przez PRAM bezproblemowo? Mam dwa pady i dwa skrzecza jak szalone... (jeden jest po wymianie przez PRAM - gumki) obecnie oba sa z ,,trwalszymi,, galkami natomiast jest ten irrytujacy problem trzeszczenia, co polecacie?


  12. Bogu dzieki bo juz klalem!!! Tego wszystkiego nie da sie znalezc ;) bardzo Ci dziekuje!

    A moze masz strone gdzie mozna namierzyc gdzie ktory rozdzial sie zaczyna ;p bo troche to klopotliwe xD


  13. Czy ktos orientuje sie czy do odblokowania trofea ,,cokolwiek masz, jest juz moje, to trzeba znalezc wzystkie unikaty? czy wszystkie łupy? czy jedno i drugie? Macie jakis dobry tutrial na YT bo ja tylko znalazlem 100% do kilku rozdzialow :/


  14. NIestety już za późno bo jak zaczynałem to właśnie na Master... i po dwóch rozdziałach SAVE mi się uszkodził i zacząłem od nowa na Easy ze zbieraniem wszystkich przedmiotów (szukałem wraz z YT i mimo to zdaża się pominąć 1-2 przedmioty :/)


  15. Ja wyjatkowo za pierwszym razem przechodze na najnizszym poziomie trudnosci zeby w miare szybko znalezc te ukryte przedmioty, ale juz kilka przeoczylwm i teraz pytanie. Jak np bede gre przechodzil drugi raz na poziomie najtrudniejszym to beda znowu wszystkie przedmioty w misjach czy tylko te ktorych wczesniej nie znalazlem?


  16. Ja właśnie jestem po oddaniu i od razu odebraniu nowego pada :) (czyli od ręki - o ile mają pady na stanie, oraz trzeba podać koniecznie nr seryjny konsoli - tabliczka na spodzie konsoli).

    Także wszystkim z Warszawy polecam udanie się bezpośrednio do PRAM-u na ul. Serockiej 37. Peace!


  17. Dzis jest 31 grudnia, wczoraj kupilem ps3 majac juz ps4... Na ps4 wykupilem 3 miesiace ps plusa, wiec na ps3 rowniez zalogowalem sie na konto ktore otworzylem na ps4 i teraz pytanie - dlaczego nie moge pobrac grida 2 w ramach ps plus? Udalo mi sie inne gry pobrac ale zalezy mi najbardziej na gridzie, infolinia sony oczywiscie dzia nieczynna :/


  18. Ja to wszystko wiem i rozumiem ale wiem też ze naprawa to 5 minut roboty śrubki wiem jak rozkręcić by gwaranvji nie stracić i jedynego pada ciężko mi oddać bo nowego w neonecie mi pewnie nie dadzą.Edit: Już naprawilem obyło się bez rozkrecania cała akcja zajęła mi minutę kwestia wyczyszczenia prowadnic przycisku jak na filmikach YT jeśli miałbym fatygowac się do sklepu i pozbywać go na czas naprawy to sorry Ale nie. Poczekam az gumki popekaja albo coś innego nawali. fu*k

    Wiesz co ale juz nie opowiadaj ze wiesz jak rozkrecic zeby gwarancji nie stracic xD nie ma opcji zeby odkrecic srubki nie pozostawiajac po tym sladu takze nie opowiadaj takich rzeczy ;)
×