volvo 0 Napisano 3 Styczeń 2009 Sprawa wygląda tak: miesiąc temu zepsuła mi się PS3 60 GB kupiona 1,5 roku temu w UK gdzie obecnie mieszkam. Konsoli nie da się włączyc i mam do czynienia z objawami znanymi jako YLOD (Yellow Light of Death), które po prostu oznacza jakieś uszkodzenie hardware'u. Podejrzewam że jest to awaria zasilacza, ale nie chce wymieniac w ciemno. Gwarancja skończyła mi się jakieś pół roku temu. Nie dzwoniłem jeszcze do Customer Support SONY, ale wczoraj na ich stronce znalazłem ciekawe info o usłudze nazwanej Continuous Play. Z tego co wyczytałem na ich stronce za 5 funtów miesięcznie moge wykupic sobie taką opcję, że w wypadku awarii konsoli nie z mojej winy w ciągu 2 dni (albo troche więcej) dostane odnawianą konsolę w miejsce uszkodzonej. Brzmi ciekawie i gdybym wiedział o tej usłudze wcześniej już dawno bym ją wykupił .... Moje pytania: czy myślicie że uda się zrobic coś takiego, ze zapisze się do tego programu z moją zepsutą konsolą i powiedzmy dopiero za jakieś 2 tygodnie zgłosze awarię? Wiadomo, że będzie to wyglądało bardzo podejrzanie. Czy mogą odmówic mi wymiany sprzętu ponieważ konsola zepsuła się zaraz po wykupieniu usługi? No i wreszcie - czy jak zapisuje się do takiej usługi to czy zjawia się ktoś kto sprawdza stan mojej konsoli (czy działa czy nie) i dopiero wtedy ta usługa działa??? Było by to w miare logiczne ale nie sądze że coś takiego istnieje .... http://continuousplay.co.uk/ Dzięki za odpowiedzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgar 49 Napisano 3 Styczeń 2009 Nie pytaj nas czy uda ci sie oszukac sony :| Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adrianeqq 0 Napisano 3 Styczeń 2009 Moim zdaniem to wątpię aby ktoś sprawdzał czy masz dobrego plejaka , przychodząc do domu. Mogą to zrobić przez PSN Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
volvo 0 Napisano 5 Styczeń 2009 @qgar Tak wiem wiem ... Wszyscy są teraz bardzo porządni i grają na samych oryginałach i na pewno żaden z Was nie miał przerobionej PS2 i nie grał na piratach ... @Adrianeqq Przecież konto w PSN nie jest wcale obowiązkowe, więc jak mieliby zweryfikowac działanie konsoli przez internet? Raczej odpada ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pkania6 0 Napisano 5 Styczeń 2009 każda konsola ma swój numer seryjny itp. myslę, że musiałbyś sie zarejestrowac przez swoja konsole w tym programie Continuous Play. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymuR93 55 Napisano 5 Styczeń 2009 A gwarancja Sony nie jest na 2lata? Pozatym możesz oddać konsole do serwisu Sony lecz za naprawę zapłacisz.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adrianeqq 0 Napisano 5 Styczeń 2009 ja też tak myślę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
volvo 0 Napisano 9 Styczeń 2009 Jak na razie otrzymałem pocztą papierki że moja konsola jest od tej chwili chroniona programem Continuous Play i w razie awarii mam się z nimi skontaktowac w celu wymiany konsoli. Byc moze juz niedlugo moje PS3 będzie znów sprawne ... :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach