Skocz do zawartości
volvo

SONY Continuous Play

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawa wygląda tak: miesiąc temu zepsuła mi się PS3 60 GB kupiona 1,5 roku temu w UK gdzie obecnie mieszkam. Konsoli nie da się włączyc i mam do czynienia z objawami znanymi jako YLOD (Yellow Light of Death), które po prostu oznacza jakieś uszkodzenie hardware'u. Podejrzewam że jest to awaria zasilacza, ale nie chce wymieniac w ciemno. Gwarancja skończyła mi się jakieś pół roku temu.

Nie dzwoniłem jeszcze do Customer Support SONY, ale wczoraj na ich stronce znalazłem ciekawe info o usłudze nazwanej Continuous Play.

Z tego co wyczytałem na ich stronce za 5 funtów miesięcznie moge wykupic sobie taką opcję, że w wypadku awarii konsoli nie z mojej winy w ciągu 2 dni (albo troche więcej) dostane odnawianą konsolę w miejsce uszkodzonej. Brzmi ciekawie i gdybym wiedział o tej usłudze wcześniej już dawno bym ją wykupił ....

Moje pytania: czy myślicie że uda się zrobic coś takiego, ze zapisze się do tego programu z moją zepsutą konsolą i powiedzmy dopiero za jakieś 2 tygodnie zgłosze awarię? Wiadomo, że będzie to wyglądało bardzo podejrzanie. Czy mogą odmówic mi wymiany sprzętu ponieważ konsola zepsuła się zaraz po wykupieniu usługi? No i wreszcie - czy jak zapisuje się do takiej usługi to czy zjawia się ktoś kto sprawdza stan mojej konsoli (czy działa czy nie) i dopiero wtedy ta usługa działa??? Było by to w miare logiczne ale nie sądze że coś takiego istnieje ....

http://continuousplay.co.uk/

Dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pytaj nas czy uda ci sie oszukac sony :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to wątpię aby ktoś sprawdzał czy masz dobrego plejaka , przychodząc do domu. Mogą to zrobić przez PSN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@qgar

Tak wiem wiem ... Wszyscy są teraz bardzo porządni i grają na samych oryginałach i na pewno żaden z Was nie miał przerobionej PS2 i nie grał na piratach ...

@Adrianeqq

Przecież konto w PSN nie jest wcale obowiązkowe, więc jak mieliby zweryfikowac działanie konsoli przez internet? Raczej odpada ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

każda konsola ma swój numer seryjny itp. myslę, że musiałbyś sie zarejestrowac przez swoja konsole w tym programie Continuous Play.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gwarancja Sony nie jest na 2lata? Pozatym możesz oddać konsole do serwisu Sony lecz za naprawę zapłacisz....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie otrzymałem pocztą papierki że moja konsola jest od tej chwili chroniona programem Continuous Play i w razie awarii mam się z nimi skontaktowac w celu wymiany konsoli. Byc moze juz niedlugo moje PS3 będzie znów sprawne ... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×