Major_Kupricz 0 Napisano 12 Luty 2009 (edytowane) Piszę w tu dlatego, że mam pliki FLAC na kompie i chciałbym je przerobić na WAV i grać na ps3 ale mam pare pytań do znawców: 1. FLAC to format bezstratny, czy WAV też jest bestratny? Może lepiej konwertować na co innego? (zależy mi na jak najlepszej jakości), 2. Przy konwertowaniu Foobarem albo innym darmowym programem mam do wyboru pare opcji i tak: Sampling Rate: np. 44100Hz - gdy plik FLAC ma 44100Hz to ustawienie przy konwertowaniu na 48000Hz polepszy jakość czy nic to nieda? (rozumiem, że FLAC to taki spakowany WAV więc czy po rozpakowaniu powinien mieć więcej Hz?) Tak więc, dać na 48000Hz czy dać Same as Input? Bo kbps przy piosence FLAC 1000kbps po przerobieniu na WAV robi się np. 1400kbps Co? Bits Per Sample: Dać więcej czy Same as Input? Zawsze piosenki mają po 16Bit Channels: Same as Input? W sumie chodzi tylko o Sampling Rate. Nie mam pojęcia o co chodzi z tymi Herzami w tym przypadku dlatego powiedzcie czy dawać więcej czy Same as Input bo i tak nie polepszy to jakości. PROSZĘ O NIE USUWANIE TEMATU - JEST ON ZWIĄZANY Z PLAYSTATION 3, PONIEWAŻ WŁAŚNIE NA TEJ KONSOLI BĘDĘ SŁUCHAŁ MUZYKĘ TYLKO, ŻE MUSZĘ JĄ PRZEROBIĆ BO PS3 FLACA NIE CZYTA. I czy program którym konwertuje ma jakieś znaczenie czy może byc Foobar lub każdy inny? Edytowane 12 Luty 2009 przez Major_Kupricz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgar 49 Napisano 12 Luty 2009 Zazwyczaj WAVy kodowane sa PCM czyli bez zadnej kompresji. Przy transkodowaniu chyba najlepiej bedzie dac same as input, bo jak dasz wieksze to efekt bedzie podobny jak w przypadku gier 720p wyswietlanych na TV 1080p, ot takie analogiczne porownanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach