frater25 7 Napisano 16 Luty 2009 Wlasnie wrocilem ze sklepu. I gwarancja zotala mi uznana bez jakich kolwiek problemow. Nie musialem nawet przedstawiac pisma ktore umiescilem w poscie wyzej. Jednak mimo to polecam kazdemu kto ma juz swoja ps3 po gwarancji wybrac sie z tym pismem i go przedstawic. Jak sama pani za biurkiem powiedziala, nie kazdy sklep stosuje sie do praw kupujacego. Wiec potwierdzam ze gwarancja na nasz sprzet obejmuje 24 miesiace i trzeba o to walczyc w razie problemow. A ty gdzie kupowałeś swoją PS3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xXkillerjezXx 0 Napisano 16 Luty 2009 W CARREFOUR, Bielsko Biala, Sarni Stok . Naprawde duzy + dla tego sklepu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KnodrPL 1 Napisano 9 Marzec 2009 pytanie od nośnie tej lampki - czym jest spowodowany ten błąd żółtej lampki a potem czerwonej . Czy jest to do naprawy w serwisie ? I jakie sa koszty - bo planuje kupić uszkodzona Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.Lechu 0 Napisano 9 Marzec 2009 A ty qgar rozmawiasz z konsolą? 0.o Ja czasami ją tak powyzywam jak gra mnie denerwuje, ona potem się zawiesza, i kurde przepraszać ją muszę, biorę szmatkę, wycieram by czyściutka była i znów się godzimy i gram dalej :D ... Może teraz zrozumiesz sens ironii o.o Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ps3Player 0 Napisano 9 Marzec 2009 Dzis otrzymalem pismo w sprawie mojej ps3 ktora zareklamowlem z niezgodnoscia produktu z umowa. I po raz kolejny sklep robi mi problemy. Moze ktos wie jak mam dalej postepowac i co robic. Oto tresc listu ktory otrzymalem. W odpowiedzi na pana pismo z dnia ......... roku zawierajace zadanie wymiany konsoli ps3 na nowa wolna od wad lub zwrotu gotowki od sklepu. informuje iz z godnie z ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej oraz o zmaianie kodeksu cywilnego z dnia 27lipca 2002 (dz.u. 2002r nr. 141 poz. 1176) wobec faktu iz zgodnie z art. 4 ust 1 w.w ustawy uplynal juz okres szesciomiesiecznego domniemania istnienia niezgodnosci zakupionego towaru z umowa sprzedaz w chwili zakupu, a tym samym ciezar udowodnienia faktu iz niezgodnosc towaru z umowa przedstawiana w zgloszeniu reklamacyjnym ........ dnia........... istniala w chwili wydania towaru zostala przeniesiona na kupujacego, prosimy o przedstawienie ekspertyzy bieglego rzeczoznawcy potwierdzajacej iz wada zakupionego towaru istniala w chwili jego wydania przez sprzedawce i przekazanie jej do punktu obslugi klienta ...... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 9 Marzec 2009 Dzwoń do Rzecznika Praw Konsumenta. Numer tel. dla swojego miasta powinieneś znaleźć w google. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach