Skocz do zawartości
xXkillerjezXx

Co zrobic ? :(

Rekomendowane odpowiedzi

Wlasnie wrocilem ze sklepu. I gwarancja zotala mi uznana bez jakich kolwiek problemow. Nie musialem nawet przedstawiac pisma ktore umiescilem w poscie wyzej. Jednak mimo to polecam kazdemu kto ma juz swoja ps3 po gwarancji wybrac sie z tym pismem i go przedstawic. Jak sama pani za biurkiem powiedziala, nie kazdy sklep stosuje sie do praw kupujacego. Wiec potwierdzam ze gwarancja na nasz sprzet obejmuje 24 miesiace i trzeba o to walczyc w razie problemow.

A ty gdzie kupowałeś swoją PS3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie od nośnie tej lampki - czym jest spowodowany ten błąd żółtej lampki a potem czerwonej . Czy jest to do naprawy w serwisie ? I jakie sa koszty - bo planuje kupić uszkodzona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ty qgar rozmawiasz z konsolą? 0.o

Ja czasami ją tak powyzywam jak gra mnie denerwuje, ona potem się zawiesza, i kurde przepraszać ją muszę, biorę szmatkę, wycieram by czyściutka była i znów się godzimy i gram dalej :D

...

Może teraz zrozumiesz sens ironii o.o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis otrzymalem pismo w sprawie mojej ps3 ktora zareklamowlem z niezgodnoscia produktu z umowa. I po raz kolejny sklep robi mi problemy. Moze ktos wie jak mam dalej postepowac i co robic.

Oto tresc listu ktory otrzymalem.

W odpowiedzi na pana pismo z dnia ......... roku zawierajace zadanie wymiany konsoli ps3 na nowa wolna od wad lub zwrotu gotowki od sklepu. informuje iz z godnie z ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej oraz o zmaianie kodeksu cywilnego z dnia 27lipca 2002 (dz.u. 2002r nr. 141 poz. 1176) wobec faktu iz zgodnie z art. 4 ust 1 w.w ustawy uplynal juz okres szesciomiesiecznego domniemania istnienia niezgodnosci zakupionego towaru z umowa sprzedaz w chwili zakupu, a tym samym ciezar udowodnienia faktu iz niezgodnosc towaru z umowa przedstawiana w zgloszeniu reklamacyjnym ........ dnia........... istniala w chwili wydania towaru zostala przeniesiona na kupujacego, prosimy o przedstawienie ekspertyzy bieglego rzeczoznawcy potwierdzajacej iz wada zakupionego towaru istniala w chwili jego wydania przez sprzedawce i przekazanie jej do punktu obslugi klienta ......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×