Skocz do zawartości
ps3guy

killzone 2 zacina sie przy..

Rekomendowane odpowiedzi

witam zarejstrowalem sie na forum bo zaczelo mnie zastanawiac to czy na waszych playach tez zacina sie killzone 2 podczas gdy na ekranie w gornym lewym rogu wyswietla sie napis loading czasami jest to 2 sekudowe zaciecie a czasami dlozsza zwiecha z gory dzieki za odpowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w gornym lewym rogu wyswietla sie napis loading

No i masz odpowiedź :ninja:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobra ale u mnie to wyglada tak gram sobie nagle ekran sie zatrzymuje 10 sekund stoi pojawia sie loading gram dalej i tak okolo po 1 minucie pojawia sie loading tak z 4 lub 5 sekund i wtedy dopiero da sie grac do nastepnego loadingu czy wy tez tak macie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oO u mnie wyglada to tak. Ide, pojawia sie napis loading, obraz zatrzymuje sie na sekunde, pozniej przez sekunde znowu ide az obraz mi sie znowu nie zatnie znowu na około sekunde. Pozniej ide az nie pojawi sie kolejny loading gdzie sytuacja sie powtarza tak jak to mialo miejsce przy pierwszym loadingu lol A jak jest u innych? Niech kazdy napisze jak ma u siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie po prostu konsola musi zapisać progress i doładować resztę levela więc nie dziwcie się że trochę przytnie podczas tej operacji. U każdego występuj taki przycięcie : czasami krótkie czasami dłuższe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh <_< a mowia ze killzone 2 zuzywa 60 % mocy ps3 :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
heh <_< a mowia ze killzone 2 zuzywa 60 % mocy ps3 :rolleyes:

To nie ma znaczenia. Ty mówisz o prosesorze; przycinki z powodu loadingu mogą mieć różne powody: płyta blu-ray się doczytuje ale trochę za wolno; ram jet za mały by wczytać informacje na zapas; dysk twardy zapisuje checkpointy, ale trochę za wolno; w tym samym czasie kiedy chceck point się zapisuje, odczytywane są dane z dysku (niektóre gry oferują instalki by gra się szybciej wczytywała).

Co do mocy PS3 to chodzi np: o jakieś wybuchy, symulację wody, pogody, ogólnie fizyki przedmiotów czyli o procesor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
heh <_< a mowia ze killzone 2 zuzywa 60 % mocy ps3 :rolleyes:

a ta sekunda zatrzymania się taki sprawia Ci problem ? Wiesz, kiedy zaczyna się nowy checkpoint przynajmniej. Lepiej popatrz na grafikę i animację, a później zauważ, że to wszystko wczytuje się w 1s...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×