Skocz do zawartości
Gość Buson

Counter-Strike Source - ProMod

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Buson

Taa każdy wie, że source to syf, a dziś odbył się beta-relase cspromod =] modek do source, uzurpujący cs 1.6 kto ma steam, ma CS source, może sobie, już ściągnąć ProModka ;) - proszę ->http://dl.cspromod.com/b1/csp_b1.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Masz gdzieś info na ten temat? To jest oficjalny dodatek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Buson
Masz gdzieś info na ten temat? To jest oficjalny dodatek?

Tak Valve, wyraziło na wszystko zgodę(nawet chyba coś im tam płacą)

Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to cs Promod, może zastąpić CS source w turniejach.

Tutaj ich stronka - http://www.cspromod.com/ :)

Ostrzegam, to beta jest mocno zbugowana :)

Lista bugów które do tej pory odkryli w Becie i naprawiają:

1) Head hitboxes are significantly vertically offset while players crouched

2) Client spawn-in-wall/floor crashes

3) Players accelerate laterally ("crouch-slide") when changing from standing to crouched

4) Regular movement speeds are not restored instantaneously when going from crouching to standing

5) Buy equipment menu bind

6) Default the correct rates/predict value

7) Death notification for HE Grenade

8) Picking up a gun with a new ammo type only gives you the current clip

9) Radar dots sometimes do not disappear after players die

10) Fix spectator mode: model clips still occur, true recoil is not shown, HUD aspects not shown, sometimes gets stuck crouched, roundtime/score not reflected in upper right

11) Crouching while moving on ladders sometimes make noise (basically, makes noise unless you're looking DIRECTLY AT the ladder)

12) Switching to the knife after firing any weapon causes an immediate "stopsound" effect

13) Team switching can occur an unlimited number of times per round

14) Glock sometimes shoots rapid-fire

15) Scoped movement speeds tweaked

16) Colt silencer bugs

17) Muzzle flashes offset

18) Standing on the bomb while alive prevents defusal

19) Spectator mode does not work when joining directly from connect (must join a team, then go spec)

20) Blood patches on player models are not reset by respawning in warmup mode

21) Death notifications occur on player disconnects

22) Death notifications are offset to the right on player team switches and suicides

23) Scoreboard clean-up (columns offset in lower resolutions)

24) Radar re-done to be 1.6 style

25) Joining a team when live instantly spawns you

26) Joining a team after the very beginning of a round gives you 0$

27) Fix buy menus to be 1.6 style

28) Feet clip through head when stacking

29) Looking away from the bomb slightly while defusing stops the progress bar, but not the actual progress (same as if someone's standing on it)

30) You can shoot while defusing

31) Windows disappearing at lower resolutions

32) Radar is still visible while flashed

33) Jump-crouch fix

35) Buy zones randomly don't register

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem czemu mowisz ze Source to syf. Gralem w css przez kilka lat, rowniez w ligach i turniejach. Dla mnie source jest jedynym slusznym cs'em. 1.5 i 1.6 to straszne arcadowe i malo realistyczne crappy na dzien dzisiejszy. 1.5 pokazywal klase, ale 1.6 zawsze dla pr0 graczy byl i bedzie syfkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Buson
Nie rozumiem czemu mowisz ze Source to syf. Gralem w css przez kilka lat, rowniez w ligach i turniejach. Dla mnie source jest jedynym slusznym cs'em. 1.5 i 1.6 to straszne arcadowe i malo realistyczne crappy na dzien dzisiejszy. 1.5 pokazywal klase, ale 1.6 zawsze dla pr0 graczy byl i bedzie syfkiem.

Co ty w ogóle człowieku mówisz, gram w csa od bety ponad 8 lat, teraz dla Pro graczy CS 1.6 jest najlepszą wersją 80% turniejów, używa tej gry, i tylko w taki sposób (przerobić source) można się przerzucić na lepszą grafikę, source jest, żałosny, randomowo wpadające głowy.... żałosne hitboxy... w tej grze jakieś zero które pół roku pograło, może już walczyć z pro... taka jest prawda, CS:S = full auto dla noobków którzy w CS 1.6 nie potrafią trafić przeciwnika, a twój tekst o "pr0 graczach" jest wyssany z paluszka, klany z niechęcią przerzucają się na CSS gdy chcą zagrać w niektórych turniejach... żałosna namiastka counter-strike'a.

warnban.gif ProroK nie zaczynaj znowu... bez wycieczek (tydzien bez warna tygodniem straconym?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koleś.. kiedy ty ostatnio grałeś w Source?? Hitboxy poprawili do niemal perfekcji jakieś pół roku temu. Na tickrate100 i ustawieniach serwera 25000, 100, 100 nie spotkasz żadnych latających hitboxów! Heady wpadają jak Ty to mówisz "randomowo", gdyż został zachowany rzeczywisty model rozrzutu pocisków, wszystko dla zwiększenia realizmu gry. 1.6 w którym pociski zanikają w czasie lotu (a cholera wie czemu?) jest żałosny i jest po prostu gównianą arcadową gierką, w której pocisk zawsze leci tam gdzie sobie tego zażyczysz.... Gram ogólnie w CS od premiery 1.5 i pomiędzy 1.5 i 1.6 była starsza przepaść na korzyść 1.5 . Valve musiało coś wymyśleć, by wrócić do realizmu rozgrywki i stworzyli Source. Od ponad roku nie spotkałem się w większym turniejem rozgrywanym w 1.6. Wszystkie te ważne jadą na Source, tyle że z ustawieniami rate 25000, cl_cmdrate 100, cl_updaterate 100 i tickrate 100 . Wymaga to oczywiście szybkich łącz, ew. gry przez LAN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Buson
Koleś.. kiedy ty ostatnio grałeś w Source?? Hitboxy poprawili do niemal perfekcji jakieś pół roku temu. Na tickrate100 i ustawieniach serwera 25000, 100, 100 nie spotkasz żadnych latających hitboxów! Heady wpadają jak Ty to mówisz "randomowo", gdyż został zachowany rzeczywisty model rozrzutu pocisków, wszystko dla zwiększenia realizmu gry. 1.6 w którym pociski zanikają w czasie lotu (a cholera wie czemu?) jest żałosny i jest po prostu gównianą arcadową gierką, w której pocisk zawsze leci tam gdzie sobie tego zażyczysz.... Gram ogólnie w CS od premiery 1.5 i pomiędzy 1.5 i 1.6 była starsza przepaść na korzyść 1.5 . Valve musiało coś wymyśleć, by wrócić do realizmu rozgrywki i stworzyli Source. Od ponad roku nie spotkałem się w większym turniejem rozgrywanym w 1.6. Wszystkie te ważne jadą na Source, tyle że z ustawieniami rate 25000, cl_cmdrate 100, cl_updaterate 100 i tickrate 100 . Wymaga to oczywiście szybkich łącz, ew. gry przez LAN.

Nawet nie przeczytałem tego co napisałeś, bo każdy dobrze o tym wie, że CSS nie ma co się w ogóle równać z cs 1.6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pomylony człowieku.... Ale nie chcę się kłócić.. Ogólnie gry na PC sux... no może Witcher jeszcze daje radę.

warnban.gif Ehh te wycieczki osobiste, żenada panowie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też gram w countera od czasów 1.5 i wg. mnie  CS:Source jest naturalnym następcą starego csa, nie twierdzę że 1,6 to crap, ale naturalnie przeszedłem na Source - byłem jedną z pierwszych osób w Polsce które grały w Source ( miałem na steamie preorder hl2 i o jednej porze cs:s został udostępniony dla ludu) wtedy cs:s był kamienny i lipny - wszyscy tak mówili , turnieje , klany  - wszystko zostało na 1.6 ale to sie zmieniło i to dawno temu.

Wydaje mi się że ludzie nie grają w cs:s w większości przypadków bo mają za słabe kompy i maja za mało fps'ów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Buson
Też gram w countera od czasów 1.5 i wg. mnie  CS:Source jest naturalnym następcą starego csa, nie twierdzę że 1,6 to crap, ale naturalnie przeszedłem na Source - byłem jedną z pierwszych osób w Polsce które grały w Source ( miałem na steamie preorder hl2 i o jednej porze cs:s został udostępniony dla ludu) wtedy cs:s był kamienny i lipny - wszyscy tak mówili , turnieje , klany  - wszystko zostało na 1.6 ale to sie zmieniło i to dawno temu.

Wydaje mi się że ludzie nie grają w cs:s w większości przypadków bo mają za słabe kompy i maja za mało fps'ów.

Ja miałem klucz do beta testów cs:source wiec też, całkiem wcześnie grałem >,< naturalnym następcą może być tylko PROMOD jeśli go doszlifują, cssorce jak juz mówiłem jest za bardzo randomowy.

Nowe info na temat PROMOD: wczoraj  wydany został nowy patch naprawiający wiele  bugów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jannky

Skoro CSS jest taki realistyczny  i w ogóle najlepszy, to czemu klany takie jak PGS SK itp grają 1.6. Pisał ktoś, że nie widział już dawno dużego turnieju 1.6. Radze wejść od czasu do czasu na hstv, albo po prostu zajrzeć na hltv. CSS jest dla tych , którym nie idzie w 1.6. Każdy kto grał w csa wie o tym i nie ma co ukrywać, że w cssa grają noobki. Twoje myślenie nowszy = lepszy jest złe. Nie tylko grafika się liczy w grze, szczególnie w csie, który ma być realistyczną grą, a nie jak inne głupią nawalanką. CSSa zrobili tylko, żeby kasy zarobić. I tak mało kto się na niego przerzucił. Sam go mam, grałem nawet z 2 tygodnie w niego, ale jeżeli jesteś średnio dobry w 1.6, to w css nie masz co grać, bo będziesz all jechał. Smutna ale prawda, nie wyszedł im css :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Buson
Skoro CSS jest taki realistyczny  i w ogóle najlepszy, to czemu klany takie jak PGS SK itp grają 1.6. Pisał ktoś, że nie widział już dawno dużego turnieju 1.6. Radze wejść od czasu do czasu na hstv, albo po prostu zajrzeć na hltv. CSS jest dla tych , którym nie idzie w 1.6. Każdy kto grał w csa wie o tym i nie ma co ukrywać, że w cssa grają noobki. Twoje myślenie nowszy = lepszy jest złe. Nie tylko grafika się liczy w grze, szczególnie w csie, który ma być realistyczną grą, a nie jak inne głupią nawalanką. CSSa zrobili tylko, żeby kasy zarobić. I tak mało kto się na niego przerzucił. Sam go mam, grałem nawet z 2 tygodnie w niego, ale jeżeli jesteś średnio dobry w 1.6, to w css nie masz co grać, bo będziesz all jechał. Smutna ale prawda, nie wyszedł im css :(

No znalazł się jakiś myślący człek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krakowiak

CS:S = random i jest średnio grywalny (niestety)

1.6 = good

1.5 = :> very good

ProMod może być świetną odskocznią (w sensie map) w stronę grywalności na poszczególnych mapkach.

CS:S mam i nie gram z uwagi na niestrawność tej wersji oraz all znajomków na 1.6

W sumie to mało kto ze sceny przykłada uwagę do Source'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Buson
CS:S = random i jest średnio grywalny (niestety)

1.6 = good

1.5 = :> very good

ProMod może być świetną odskocznią (w sensie map) w stronę grywalności na poszczególnych mapkach.

CS:S mam i nie gram z uwagi na niestrawność tej wersji oraz all znajomków na 1.6

W sumie to mało kto ze sceny przykłada uwagę do Source'a.

Prawie prawda, niestety duże turnieje sponsorowane przez telewizje.. nie chcą pokazywać 1.6 bo grywalność przypłaca grafiką...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×