Gość Napisano 29 Listopad 2007 Jako ze jestem "nowy" na forum i to moj pierwszy post pragne sie przywitac z all uzytkownikami tego forum:) Moje pytanie dotyczy gwarancji Ps3 W sobote stalem sie szczesliwym posiadczem trojki zakupilem konsole w Media Markt rozpakowalem i szukalem jakiegos druczka do podbicia gwarancji, nie znalazlem. Moim zdaniem takowy druczek powinien sie znalezc, slyszalem cos ze da sie podbic gwarancje przez intenet i tu pytanie: jest taka opcja? Pytam bo moze ktos z was kupywal z ktorys marketow i moze sie orientuje:) A wiadomo gwarancje musze miec... A i jeszcze jedno pytanko: Jak sie rejestrowalem do ps store to tam byla opcja master account i jakas druga wybralem ta pierwsza (slaby angielski) i teraz sie zastanawiam czy bede cos za to placil czy nie? bo wiadomo nie ma nic za darmo a wszystko co najlepsze jest platne. Troche lamerskie pytania ale z czasem sie wyrobie. Z gory dzieki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zia 0 Napisano 29 Listopad 2007 witam, odpowiem na ostatnie pytanie... Posiadanie konta jest w pelni za darmo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xiem 1 Napisano 29 Listopad 2007 udzlieliem Ci odpowiedz na psn ;p myslalem ze jestes onlne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aki1986 57 Napisano 29 Listopad 2007 Pójdziesz do mm z dowodem zakupu do ci dadzą świstek z gwarancją. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hades26 3 Napisano 29 Listopad 2007 Świstkiem gwarancyjnym jest paragon z MM, zatem zrób sobie ksero tego paragonu bo papier termo po kilku miesiącach 'wciąga' "tusz" ewentualnie włóż go do koszulki foliowej aby powietrze nie dochodziło... Master acount to główne konto w PSStore, sub to konto dodatkowe, czyli np w master zakładasz PL Store, w sub dajesz wersję JP. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 29 Listopad 2007 W MM gwarancję podbija się w punkcie obsługi klienta na podstawie tego paragonu po sprawdzeniu czy sprzęt jest OK. Nie pamiętam ile czasu można zwlekać ale to było chyba w miesiącach. Chodzi o to, że jeśli sprzęt jest wadliwy a nie masz jeszcze podbitej gwarancji, to wymieniają Ci go od ręki na nowy z magazynu. Jak podbijesz gwarancje od razu, przyjedziesz do domu a tu jakieś jaja - to Twój sprzęt będzie szedł przez normalną procedurę gwarancyjną czyli wysłanie do producenta itd. a to trwa... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach