Skocz do zawartości
Gość

Gwarancja

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Jako ze jestem "nowy" na forum i to moj pierwszy post pragne sie przywitac z all uzytkownikami tego forum:)

Moje pytanie dotyczy gwarancji Ps3

W sobote stalem sie szczesliwym posiadczem trojki zakupilem konsole w Media Markt rozpakowalem i szukalem jakiegos druczka do podbicia gwarancji,

nie znalazlem.

Moim zdaniem takowy druczek powinien sie znalezc, slyszalem cos ze da sie podbic gwarancje przez intenet i tu pytanie: jest taka opcja?

Pytam bo moze ktos z was kupywal z ktorys marketow i moze sie orientuje:) A wiadomo gwarancje musze miec...

A i jeszcze jedno pytanko: Jak sie rejestrowalem do ps store to tam byla opcja master account i jakas druga wybralem ta pierwsza (slaby angielski) i teraz sie zastanawiam czy bede cos za to placil czy nie? bo wiadomo nie ma nic za darmo a wszystko co najlepsze jest platne.

Troche lamerskie pytania ale z czasem sie wyrobie.

Z gory dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, odpowiem na ostatnie pytanie... Posiadanie konta jest w pelni za darmo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

udzlieliem Ci odpowiedz na psn ;p myslalem ze jestes onlne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pójdziesz do mm z dowodem zakupu do ci dadzą świstek z gwarancją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świstkiem gwarancyjnym jest paragon z MM, zatem zrób sobie ksero tego paragonu bo papier termo po kilku miesiącach 'wciąga' "tusz" ewentualnie włóż go do koszulki foliowej aby powietrze nie dochodziło...

Master acount to główne konto w PSStore, sub to konto dodatkowe, czyli np w master zakładasz PL Store, w sub dajesz wersję JP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

W MM gwarancję podbija się w punkcie obsługi klienta na podstawie tego paragonu po sprawdzeniu czy sprzęt jest OK. Nie pamiętam ile czasu można zwlekać ale to było chyba w miesiącach. Chodzi o to, że jeśli sprzęt jest wadliwy a nie masz jeszcze podbitej gwarancji, to wymieniają Ci go od ręki na nowy z magazynu. Jak podbijesz gwarancje od razu, przyjedziesz do domu a tu jakieś jaja - to Twój sprzęt będzie szedł przez normalną procedurę gwarancyjną czyli wysłanie do producenta itd. a to trwa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×