DYMDYMUDYM 4 Napisano 21 Lipiec 2010 Więc zagrałem i powiem to samo co przedmówcy :) najlepsza gra na PSN :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simograj 0 Napisano 22 Lipiec 2010 Super gra! Szkoda tylko ze 5h i koniec gry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam Gołąbiewski 0 Napisano 22 Lipiec 2010 5 godzin? To chyba polowy misji nie zrobiles Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SouL 4 Napisano 22 Lipiec 2010 Super gra! Szkoda tylko ze 5h i koniec gry. 5h!? HA! Tania prowokacja, pewnie nawet tej gry na oczy nie widziałeś, a że nie wiedziałeś jak zacząć swoją przygodę z forum to na dzień dobry pierdyknąłeś gafę. Ja mam na liczniku już dobre 10h i raptem 16 lvl oraz jakieś 20 side-questów przede mną (z tym, że ja czytam wszystkie opcje dialogowe, bo to jest esencją tej gry ;) ). Nawet lecąc na 'pałę' przez główną oś fabularną, nie sposób byłoby rozwalić co większe mobki bez odpowiedniego ekwipunku i poziomu. Zastanów się na drugi raz zanim coś napiszesz simograj, albo graj w simy. :P :down: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slababateria 20 Napisano 22 Lipiec 2010 100% gry, 33 główne questy i 79 pobocznych, 153471 kroków zrobionych, 486 minut gry, 3418 zabitych wrogów. Bezapelacyjnie najlepszy RPG w PSN, który kopie w koopie i nie pozwala odejść od konsoli. Te pięć godzin to chyba z d... wziąłeś. (na 20 lvlu robiłem questa dla Eubricka z ubiciem jakiegoś władcy ogrów. myślę - będzie masakra. on się spawnuje, ja podbiegam, dwa ciosy i padł. potem robiłem questa dla Wizarda, wyskakuje Bicyklop i myślę że będzie jak ten ogr, a ten zabija mnie jednym ciosem. ta sama walka z kolegą - prościutka. jak macie możliwość grajcie z drugą osobą) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 22 Lipiec 2010 Pomimo tego, że zgadzam się z wami, że gra jest boska to widzę jednak pewne niedociągnięcia, które warto by poprawić w kolejnej grze. Przede wszystkim kuleje system handlu. Skończyłem grę z 3 milionami nie wydając nawet złotówki w sklepie na armor czy broń i w ogóle na nic oprócz przedmiotów questowych. Najlepszy gear w grze wypadał mi po prostu z wrogów wraz z rozwojem fabuły, więc odwiedzanie sklepikarzy mijało się z celem. Udawany drop. Gra sprytnie podsuwa nam coraz to lepsze uzbrojenie w miarę jak gramy. Przy zaznaczeniu opcji noszenia zawsze najlepszego armoru nie trzeba się o nic martwić, a więc system kombinowania w menusach co założyć na siebie po prostu nie istnieje, bo odbywa się automatycznie. Dobrze że chociaż broń samemu dobieramy. Przekombinowana ilość wszelakich dopalaczy. Kilkanaście rodzajów jakiś dziwnych sigili, flaszek, "obiadków", strzał i dodatkowo kamieni do łączonych ataków z dwóch określonych broni. Przyznajcie się kto tego używał? Bez sensu. Tylko zapychało plecak i trzeba było co chwila używać maszynki do mielenia. Do poprawy ten element imo. Kiepskie nazewnictwo miejscówek i jeszcze gorsza mapa. Moim zdaniem tragedia. Każą gdzieś iść, człowiek patrzy na mapę teleportacji a tu lipa, nie ma. Nie można się przełączyć w "budkach" na szczegółowe mapy obszarów. Jest tylko widok ogólny. Strasznie mi to utrudniało grę w kilku miejscach. No i pod ten punkt podciągnę jeszcze brak mini mapy gdzieś w rogu huda. Przydałaby się. Nie mniej jednak od czasów Stardusta HD nie było równie ciekawej i grywalnej pozycji na PSN :) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slababateria 20 Napisano 22 Lipiec 2010 Kwestia pierwsza - kupiłem strój Pogromcy Smoków - on przebijał wszystkie inne i nigdzie się nie lootował. Co do napojów - chyba pięć rodzajów napojów w trzech typach różniących się mocą. Bardzo przydatne. Do kompletu jedzenie regenerujące życie w kilka sekund. Eliksir niewidzialności - przydatny, szybkości też - do szybkiego kończenia questów. Wzmocnienie obrony i krytów - na bossów. Kamienie do ataków łączonych - świetne rzeczy, fajne bonusy. Chociaż w cholerę rzeczy się robiło i często czyściłem cały ekwipunek. Mapa - spierdzielona. Dodałbym jeszcze własne waypointy i znaczniki questów już na mapie - wtedy byłoby idealnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris94 12 Napisano 22 Lipiec 2010 To do czego służy ta "maszynka" ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SouL 4 Napisano 22 Lipiec 2010 To do czego służy ta "maszynka" ? Do 'mielenia' niepotrzebnych przedmiotów, przerabiając je bezpośrednio na kasę. Ilość forsy zmienia się relatywnie do jakości mielonego przedmiotu. Innymi słowy, jest to sprytny sposób na 'sprzedawanie' gratów bez konieczności biegania do sklepu za każdym razem, jak plecak pęka nam w szwach. IMO - takie rozwiązanie powinno być zaimplementowane we wszystkich grach action-rpg. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FlyJack 1 Napisano 23 Lipiec 2010 Ja mam głupie pytanie. Jak połączyć runy z bronią, skoro one są w inventory a bronie w equipment Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SouL 4 Napisano 23 Lipiec 2010 @UP Nie łączysz ich. One służą jako podpowiedź. Jak zdobędziesz określony run, to wtedy wiesz jakie bronie należy jednocześnie uruchomić, gdy pasek Justice Ready jest pełny. Przykładowo Spinning Blade (O) + Ice Hammer (X) = Unikalny atak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris94 12 Napisano 24 Lipiec 2010 Do 'mielenia' niepotrzebnych przedmiotów, przerabiając je bezpośrednio na kasę. Ilość forsy zmienia się relatywnie do jakości mielonego przedmiotu. Innymi słowy, jest to sprytny sposób na 'sprzedawanie' gratów bez konieczności biegania do sklepu za każdym razem, jak plecak pęka nam w szwach. IMO - takie rozwiązanie powinno być zaimplementowane we wszystkich grach action-rpg. Heh, to ja cały czas wyrzucałem niepotrzebne przedmioty :) Gierka baaardzo fajna, a jeszcze lepsza przy chociaż podstawowej znajomości angielskiego. Wkurza tylko brak możliwości zmieniania ekwipunku maga. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pack 698 Napisano 23 Sierpień 2010 DeathSpank: Thongs of Virtue już we wrześniu 50% większa, broń palna. Premiera 21 września Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomXsz 24 Napisano 26 Wrzesień 2010 DeathSpank: Thongs of Virtue już we wrześniu 50% większa, broń palna. Premiera 21 września Ma już pobraną i zainstalowaną wraz z dodatkami:-) Lecz jeszcze nie było czasu nawet pograć:-( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schranz 488 Napisano 3 Październik 2010 (edytowane) I'm Deathspank the Dispenser of Justice(!), Vanquisher of Evil(!), Hero of Downtrodden(!), :) :) Zajebista gierka ! jedyna w swoim rodzaju ! Już demko zrobiło na mnie świetne wrazenie - Dubbing Humor i dialogi 1 klasa ! Grafika również prezentuje sie według mnie bardzo dobrze, żywe kolory i kartonowe artystyczne zacięcie . Gra sie świetnie klimacik miodzio - wciąga jak bagno ! Został mi do zabicia ostatni boss ale najpierw muszę dobic brakujący lev . AHA jest to gra w której pomimo braku pucharków za np. zrobienie wszystkich questów(wystarczy 50 na trophy) ja chciałem zrobic je wszystkie bo dawały mi mase satysfakcji . Jest sporo podobnych Questów polegajacych na standardowym znajdz/zabij/przynieś ale i zdarzają sie tez perełki których nie zdradzę . Do tego przy niektórych questach można się nieźle zaciąć - wtedy z pomocą przychodzi ciasteczko odkrywające podpowiedz, świetny pomysł ! Co do długości gry to jak ktoś leci "na pałę" przyspiesza teksty i trzaska tylko questy z głownego nurtu fabularnego to pewnie mozna przejść i w 5h . Ja jednak gram na spokojnie czytam wszystko uważnie, delektuję się grą :) Obok Trine dla mnie najlepsza gra na psn jak tylko skończę łykam od razu Thongs of Virtue . Chce więcej ! :) Edytowane 3 Październik 2010 przez schranz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach