Skocz do zawartości
RamiresNc

Prosze O Pomoc Ps3,pytania O Konsole.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam pytania związane z PS3.Proszę się nie śmiać z moich pytań ponieważ jestem zielony w tych sprawach.Mam zamiar kupić konsole PS3 i chciałbym się nieco o niej dowiedzieć.Jeżeli można proszę o odpowiedz na te pytania.

1.Jakie są wersje PS3(Mam na myśli wersje Slim'a,pojemność dysków)?

2.Jak działa internet w PS3?Trzeba za niego płacić?Jeżeli tak to ile?

3.Czy internet w konsoli jest wbudowany?Czy trzeba kupić osobne?Jeżeli tak proszę o podanie ceny.

4.Czy można ściągać(pliki) i oglądać je(Mam na myśli filmy,dokumenty oraz MP3)?

5.Jak działa przeglądarka WWW i czy jest tylko jedna?

6.Czy PS3 ma wbudowane głośniki?Jeżeli tak to proszę o podanie ich mocy i jakości.

7.Jaka jest najlepsza gra na początek nauki grania na padzie(Proszę podać tytuł)?

8.Czy można podłączyć Pada z PS2(Posiadam też złączkę z Pada PS2 na USB)?

9.Czy trzeba dużo się bawić z podłączaniem kabli(Monitor,Konsola)?

10.Jakie wchodzą baterie do PS3 i co ile trzeba je wymieniać?

11.Ile waży gra po zainstalowaniu jej na dysku konsoli proszę o średnią normę?

Są to wszystkie pytania.Wiem ,że google nie gryzą ale wole się upewnić a na niektóre pytania nie mogę znaleźć odpowiedzi.Proszę także o wytłumaczenie mi danego podpunktu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam pytania związane z PS3.Proszę się nie śmiać z moich pytań ponieważ jestem zielony w tych sprawach.Mam zamiar kupić konsole PS3 i chciałbym się nieco o niej dowiedzieć.Jeżeli można proszę o odpowiedz na te pytania.

1.Jakie są wersje PS3(Mam na myśli wersje Slim'a,pojemność dysków)?

2.Jak działa internet w PS3?Trzeba za niego płacić?Jeżeli tak to ile?

3.Czy internet w konsoli jest wbudowany?Czy trzeba kupić osobne?Jeżeli tak proszę o podanie ceny.

4.Czy można ściągać(pliki) i oglądać je(Mam na myśli filmy,dokumenty oraz MP3)?

5.Jak działa przeglądarka WWW i czy jest tylko jedna?