SonnyTRK 2 Napisano 3 Styczeń 2008 Witam wszystkich!!! Czy ktoś może orientuje się na ile nowy model PS3(wersja z 40GB dyskiem) posiada gwarancję?Tylko na rok, czy może na dłużej i czy są jakieś problemy z tą wersją typu przegrzewa się, wiesza albo coś w tym stylu.Nie znalazłem nigdzie podobnego tematu na forum więc proszę o pomoc! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlos26 2 Napisano 3 Styczeń 2008 na 12 miesiecy ale mozna dokupic na 2 lata lub trzy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SonnyTRK 2 Napisano 3 Styczeń 2008 A ile może kosztować dokupienie 2 lat gwarancji?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMichal 20 Napisano 3 Styczeń 2008 Zadzwoń do obsługi klienta Sony to się dowiesz, albo pojedź do ich Centrum (nie wiem czy w Łodzi jest...). Do telewizorów jest chyba około 500zł... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SonnyTRK 2 Napisano 3 Styczeń 2008 W Łodzi są i to 3 albo i nawet 4 centra sony...... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlos26 2 Napisano 3 Styczeń 2008 okolo 400 - 500 zl podejrzewam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SonnyTRK 2 Napisano 3 Styczeń 2008 A opłaca się w ogóle dokupywać gwarancję na PS3?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlos26 2 Napisano 3 Styczeń 2008 moim zdaniem nie, bo konsola ma bardzo mala awaryjnosc i mysle ze jak przez rok sie nie zepsuje to podziala jeszcze dlugi czas, oczywiscie jest to moja opinia, bo moze sie zdazyc ze pare miesiecy po gwarancji cos sie stanie, ale od czego jest servis Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
parlan 0 Napisano 3 Styczeń 2008 Wiesz jak to jest, niby mala awaryjnosc ale przekonac sie o wyjatkach na wlasnej skorze nikt nie chce. Ja wzielem 1 dodatkowy rok na konsole. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlos26 2 Napisano 3 Styczeń 2008 tez prawda :/ tak troche sie martwie zenp za 4 lata mi cos sie zrabie :/ i co wtedy ? kupic nowa ? nie mam pojecia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Spawn 0 Napisano 3 Styczeń 2008 A można sobie jakiś czas po zakupie jeszcze przedłużyć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
parlan 0 Napisano 3 Styczeń 2008 tez prawda :/ tak troche sie martwie zenp za 4 lata mi cos sie zrabie :/ i co wtedy ? kupic nowa ? nie mam pojecia Za cztery lata to moze kupisz juz sobie PlayStation 4 : Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlos26 2 Napisano 3 Styczeń 2008 podejrzewam ze nie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SonnyTRK 2 Napisano 3 Styczeń 2008 A ile kosztuje dokupienie roku gwarancji? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maxavelli 0 Napisano 3 Styczeń 2008 A opłaca się w ogóle dokupywać gwarancję na PS3?? Zaleznie od punktu widzenia. Z mojego - nie ma sensu, bo za Custom Firmware / ModChip cofaja gwarancje, a wierze ze wyjdzie zanim skonczy mi sie gwarancja na konsole. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SonnyTRK 2 Napisano 3 Styczeń 2008 Ja tam nie zamierzam grać na piratach i przerabiać konsole Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
parlan 0 Napisano 3 Styczeń 2008 Ja tam nie zamierzam grać na piratach i przerabiać konsole good for u! zaleznie w jakim sklepie kupisz, tam ci powiedza ile za dodatkowa gwarancje, ja kupilem w uk. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMichal 20 Napisano 3 Styczeń 2008 W Łodzi są i to 3 albo i nawet 4 centra sony...... To tak jak w Warszawie zadzwoń i się dowiesz dokładnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SonnyTRK 2 Napisano 3 Styczeń 2008 Jutro przejdę się do centrum sony i zobaczymy co mi tam powiedzą... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SonnyTRK 2 Napisano 5 Styczeń 2008 Dostałem w "Centrum Sony" 24 miesiące gwarancji bez możliwości jeszcze jej dokupienia.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowex1986 0 Napisano 5 Styczeń 2008 lol ? jakim cudem.... no kurde ja właśnie chce kupić ps3 ...... czekam na reszte kasy ale byłem w centrum Sony i powiedzieli mi ze 12 miesięcy gwarancja.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMichal 20 Napisano 5 Styczeń 2008 lol ? jakim cudem.... no kurde ja właśnie chce kupić ps3 ...... czekam na reszte kasy ale byłem w centrum Sony i powiedzieli mi ze 12 miesięcy gwarancja.... jak przez 12 miesięcy się nie zepsuje to później powinna dobrze chodzić. Pozatym PS3 to bardzo mało wadliwy sprzęt więc nie ma takiego dużego problemu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robotm 0 Napisano 5 Styczeń 2008 polegam ten temat : www.federacja-konsumentow.org.pl przy odpowiednim postepowaniu KAZDY ma 2 lata - wystarczy zareklamowac "niezgodnosc towaru z umowa" i koniec ... Jako konsumenci mamy swoje prawa Ostatnio bardzo modne byly gwarancje "0 pixeli" w niektorych firmach na monitory lcd ... a przeciez wystarczy kupic przez net i odebrac osobiscie - jako ze kupilismy przez internet mamy 10 dni na zwrot BEZ podania przyczyny tyle ze towar nie moze nosic oznak uzywania ... i tak dalej ... a slownik pojec to : Od pewnego czasu wśród konsumentów pojawiło się dużo problemów z odróżnieniem tych trzech uprawenień.Dodatkowo zmienione przepisy (zamist kodeksu cywilnego - ustawa) powodują, że konsument chcąc złożyć reklamacje nie wie jakie prawa mu przysługują. W skrócie: Gwarancja - udziela jej dobrowolnie producent na dowolny czas. Może, ale nie musi, Rękojmia - pojęcie to już nie obowiązuje w relacjach producent/konsument. Ale obowiązuje w transakcjach dwóch przedsiębiorców, Niezgodność towaru z umową - najlepsze rozwiązanie dla konsumenta. Nie można ograniczyć tego prawa. Obowiązuje 24 miesiące. To sprzedawca jest odpowiedzialny za produkt, więc konsument nie musi szukać producenta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach