Skocz do zawartości
SonnyTRK

Gwarancja na PS3...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!!!

Czy ktoś może orientuje się na ile nowy model PS3(wersja z 40GB dyskiem) posiada gwarancję?Tylko na rok, czy może na dłużej i czy są jakieś problemy z tą wersją typu przegrzewa się, wiesza albo coś w tym stylu.Nie znalazłem nigdzie podobnego tematu na forum więc proszę o pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do obsługi klienta Sony to się dowiesz, albo pojedź do ich Centrum (nie wiem czy w Łodzi jest...). Do telewizorów jest chyba około 500zł...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem nie, bo konsola ma bardzo mala awaryjnosc i mysle ze jak przez rok sie nie zepsuje to podziala jeszcze dlugi czas, oczywiscie jest to moja opinia, bo moze sie zdazyc ze pare miesiecy po gwarancji cos sie stanie, ale od czego jest servis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz jak to jest, niby mala awaryjnosc ale przekonac sie o wyjatkach na wlasnej skorze nikt nie chce. Ja wzielem 1 dodatkowy rok na konsole.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez prawda :/ tak troche sie martwie zenp za 4 lata mi cos sie zrabie :/ i co wtedy ? kupic nowa ? nie mam pojecia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A można sobie jakiś czas po zakupie jeszcze przedłużyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tez prawda :/ tak troche sie martwie zenp za 4 lata mi cos sie zrabie :/ i co wtedy ? kupic nowa ? nie mam pojecia

Za cztery lata to moze kupisz juz sobie PlayStation 4 :

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A opłaca się w ogóle dokupywać gwarancję na PS3??

Zaleznie od punktu widzenia. Z mojego - nie ma sensu, bo za Custom Firmware / ModChip cofaja gwarancje, a wierze ze wyjdzie zanim skonczy mi sie gwarancja na konsole.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tam nie zamierzam grać na piratach i przerabiać konsole

good for u!

zaleznie w jakim sklepie kupisz, tam ci powiedza ile za dodatkowa gwarancje, ja kupilem w uk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W Łodzi są i to 3 albo i nawet 4 centra sony......

To tak jak w Warszawie zadzwoń i się dowiesz dokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem w "Centrum Sony" 24 miesiące gwarancji bez możliwości jeszcze jej dokupienia....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lol ? jakim cudem.... no kurde ja właśnie chce kupić ps3

...... czekam na reszte kasy ale byłem w centrum Sony

i powiedzieli mi ze 12 miesięcy gwarancja....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lol ? jakim cudem.... no kurde ja właśnie chce kupić ps3

...... czekam na reszte kasy ale byłem w centrum Sony

i powiedzieli mi ze 12 miesięcy gwarancja....

jak przez 12 miesięcy się nie zepsuje to później powinna dobrze chodzić. Pozatym PS3 to bardzo mało wadliwy sprzęt więc nie ma takiego dużego problemu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polegam ten temat :

www.federacja-konsumentow.org.pl

przy odpowiednim postepowaniu KAZDY ma 2 lata - wystarczy zareklamowac "niezgodnosc towaru z umowa" i koniec ...

Jako konsumenci mamy swoje prawa

Ostatnio bardzo modne byly gwarancje "0 pixeli" w niektorych firmach na monitory lcd ...

a przeciez wystarczy kupic przez net i odebrac osobiscie - jako ze kupilismy przez internet mamy 10 dni na zwrot BEZ podania przyczyny

tyle ze towar nie moze nosic oznak uzywania ...

i tak dalej ...

a slownik pojec to :

Od pewnego czasu wśród konsumentów pojawiło się dużo problemów z odróżnieniem tych trzech uprawenień.

Dodatkowo zmienione przepisy (zamist kodeksu cywilnego - ustawa) powodują, że konsument chcąc złożyć reklamacje nie wie jakie prawa mu przysługują.

W skrócie:

Gwarancja - udziela jej dobrowolnie producent na dowolny czas. Może, ale nie musi,

Rękojmia - pojęcie to już nie obowiązuje w relacjach producent/konsument. Ale obowiązuje w transakcjach dwóch przedsiębiorców,

Niezgodność towaru z umową - najlepsze rozwiązanie dla konsumenta. Nie można ograniczyć tego prawa. Obowiązuje 24 miesiące. To sprzedawca jest odpowiedzialny za produkt, więc konsument nie musi szukać producenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×