Skocz do zawartości
Patricko

Mała Liga F1

Rekomendowane odpowiedzi

Ja swoje pomysly regulaminowe itp, lepszy podzial lig(mam juz pomysly), zaproponuje wieczorem, mysle ze te drobne podzialy o ktoryc mysle beda najbardziej sprawiedliwe. Do wieczora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Error

Zgadzam się z tym co mówisz, ale poniżej w poście napisałem propozycję, która powinna być stosunkowo uczciwa wobec wszystkich.

@Kowi

No ja myślę, że jak obecny sezon skończy się początkiem Marca, to sezon drugi ruszy początkiem kwietnia. Bez przesady, żeby wskakiwać od razu w drugi... Ja, jak i zapewne spora liczba osób, chce sobie zrobić chwilę przerwy od F1, bo ileż można. Wg moich obliczeń, to wtedy sezon 2 skończy się zaraz przed wydaniem F1 2011 (jeśli termin będzie taki jak wszyscy założyli). Podczas wakacji, itd. świąt żadnych nie ma, więc nie będzie takich przerw jak podczas Sezonu 1.

@Dor

Dobrze mówisz, składy zostawić tak jak są, a ewentualne luki uzupełnić rezerwą, lub członkami ligi, która się najbardziej rozsypie.

Ale jeszcze sprawa treningów. Jak najbardziej się z Tobą zgadzam, ale weź pod uwagę, że większość chłopaków siedzi w lidze od samego początku.

Nie ma się co dziwić, że najzwyczajniej w świecie nie chce się już ludziom trenować, ale nie chcą też rezygnować z wyścigów, bo jednak fajna to zabawa w takim gronie jest.

Ja sam osobiście trenuje dużo mniej niż kiedyś, jedyny mój plus jest taki, że tory znam na wylot, a ewentualne ustawienia mogę sobie dostosować na godzinę przed wyścigiem, albo nawet w czasie kwalifikacji.

Pomijam tutaj kwestię ewentualnego syfu, ale taki syf robią nawet osoby, które biorą czynny udział w treningach więc na to reguły nie ma.

@Klacza

Widzę, że koniecznie chcesz robić zmiany, chociaż szczerze mówiąc nie wiem czemu, masz przecież fajną ligę, chłopaki jeżdżą w większości raczej na równym poziomie.

Na Twoim miejscu byłbym bardzo za opcją pozostawienia tego tak jak jest, ale przeczytaj moją propozycję poniżej, myślę że jest ona bardzo fair w stosunku do wszystkich.

Moja propozycja na temat układu lig.

W temacie każdej ligi założyć ankietę, czy uczestnicy chcą robić rygorystyczne zmiany, czy zostawić składy takie jakie są.

Ankieta wyglądałaby w ten sposób:

1. Chce pozostać w składach takie jakie są obecnie (żadnych zmian, ewentualnie zapełnić luki).

2. Chce reorganizacji ligi (czyli zupełna zmiana).

W sumie nic odkrywczego, ale chodzi mi głównie o to, żeby to zrobić dla każdej ligi z osobna.

Bo przeprowadzając jedno głosowanie wygra większość, a wtedy członkowie jakiejś ligi mogą być w mniejszości, mimo że głosowali na pozostawienie składów, a będą musieli dokonać zmian, bo tak chciała reszta i w drugą stronę.... Dla mnie jest to bez sensu wtedy. Każda liga sama sobie zdecyduje czy chce wprowadzać zmiany czy nie.

Sam jestem zwolennikiem opcji pozostawienia wszystkiego tak jak jest i będę przy tym obstawał.

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nietrudno się zgodzić z ludźmi, którzy nie chcą zmian obecnej struktury całej Małej Ligi.

- Po pierwsze: gdybyśmy mieli przejść na strukturę, gdzie najlepsi jeżdżą w 1 lidze i kolejno słabsi w niższych ligach, to byłaby potrzeba wprowadzenia spadków i awansów, co nie wypali biorąc pod uwagę, że zabraknie czasu na 3 sezon.

- Po drugie: .... :blink: zapomniałem ... :laugh:

W każdym razie ligi były do tej pory równoległe. Gdyby większość uparła się nad zmianami, to jedyną sensowną zmianą byłoby przetasowanie graczy w ligach.

No i oczywiście popieram tę myśl załatania 3 dziurawych lig kosztem likwidacji jednej z nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na pewno nie będę głosować za żadnymi zmianami. Za bardzo zżyłem się z chłopakami z ligi i nie wyobrażam sobie startów z kimś innym ;) Zresztą co to za wyścigi bez wywodów naszego 'error'a' przez headset, wiecznego wdychania spalin podczas bycia dublowanym przez Patricko, świetnych filmików od Asshuri i Ozi'ego, milczącego Milczar'a i reszty chłopaków....jakoś sobie tego nie wyobrażam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też sobie nie wyobrażam jeżdzenia w innej lidze. U nas jest robert któremy zawsze kibicuje i ciesze sie jak jest w pierwszej 3, jest mateo, który jak jedziemy bolid w bolid przez kilka kółek to atmosfera w domu jest jakby to polska grała o mistrzostwo świata i jest kupa innych fajnych gości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

milczącego Milczar'a ...

No już nie gadaj. W ostatnim wyścigu troszkę pomarudziłem przez hs ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym Milczar zostawił 4 liga. I zrobił bym ja rezerwową czy przejściową nie ważne jak sie ją nazwie. Będziemy mogli w przypadku rezygnacji brać najlepszych z tej ligi. Oczywiście ta liga musiała by tak samo jak reszta jeździć co tydzień. z tą różnicą że najlepszy walczył by nie o mistrzostwo tej ligi ale o miejsce w ligach "elitarnych":) I mimo wszystko zastanowił bym sie nad spadkiem do ligi rezerwowych tych którzy jeżdzą słabo i mają najgorsze wyniki. Myśle że taka perspektywa spadku też podniosłaby poziom. taką "weryfikację umiejętności" można byłoby robić z np 3-4 wyścigi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dor

Ja pamiętam ciekawy pomysł Errora z Ligą Mistrzów, gdzie 3 najlepszych z każdej ligi po każdym wyścigu miało jechać razem. To rozwiązywałoby kwestię kto z tych 4 lig jest najlepszy. Niestety projekt padł, ale to pewnie ze względu na brak czasu wszystkich graczy.

Co do 4 ligi, to ja nie mam nic przeciwko. Dla mnie to mogłoby wszystko zostać jak jest.

Jeszcze chciałbym zaznaczyć, że nie mówiłem konkretnie o 4 lidze. No chyba, że ta akurat liga sypie się najbardziej :)

A 4 liga jako rezerwowa (o ile komplet będzie zawierał tylko 3 ligi) to także dobry pomysł. Wiadomo, że tam będzie ważna wytrwałość, frekwencja itd, itp, po których to będzie można werbować ludzi. Wiadomo, że w takiej jeździe, że tak ujmę o nic, nie wszyscy będą się przykładać i nie wszyscy wytrwają.

Edytowane przez MilczaR-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też mówie o czwartej lidze tak w ogóle, o czwartej grupie, a nie o chłopakach z obecnej 4 ligi:) przy założeniu że z naszych 4 lig stworzy sie 3 przy ewentualnej niskiej frekwencji na następny sezon. Chodzi mi o stworzenie kolejnej ligi rezerwowej na taki draft:) a czy to będzie 4 czy może 5 liga to już zależy od tego ilu ludzi by zostało z naszych 4 lig.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JA teraz myslalem o kosmetycznych zmianach, ale juz widze i mysle ze nie ma sensu robic ankiety o skaldy na nastepny sezon, bo jak widac wiekszosc jest za brakiem zmian w nowym sezonie i trzeba to uszanowac. Dyskusje na ten temat sa wogole za wczesnie bo nie wiadomo ile naprawde osob na drugi sezon bedzie chetnych i ile lig bedzie bo wtedy tak sie troche wymiesza. JA sie dostosuje do wiekszosci, zaraz napisze propozycje reform w innych sprawach bo mysle ze to najwazniejsze. Proponuje juz od dzis zrobic ankiete do polowy lutego ile naprawde chetnych jest, a jak bedzie mniej to juz szukac rezerwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może i ja dodam swoje trzy grosze :)

-Panowie po pierwsze małe pytanie bo chyba mi umknęło coś, w czasie urlopów czy tam wakacji chcecie grać 2 sezon ?? Wiem, że zaczęlibyśmy wcześniej tj. 6marca koniec sezonu, potem jakiś wyścig pokazowy (pamiętajcie o nim :D )

i powiedzmy start przypada na kwiecień to kończymy na początku sierpnia jak dobrze liczę.

Nie mówię, że to zły pomysł ale wpierw ustaliłbym kto jest tak naprawdę chętny na drugi sezon(w całości).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chyba zostawił tak jak jest ( ewentualnie z 4 lig zrobić 3 ), a jeśli będzie źle to na F1 2011 zrobić to przetasowanie.

Ogólnie temat jeszcze trzeba dokładnie obgadać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto moje propozycje

Kary wyscigowe:

Mam pomysl odnosnie kar dla mnie jest od dosc dobry i nie karajacy w sposob bezwgledny a unikajacy karania punktowego ktory dla mnie jest bezsensu, bo gdzie karaja w f1 punktowo?

Oto pomysl dac po kazdym przedstawicielu z ligi i organizatorow ale ze 2 organizatorow jest w 1 lidze to tylko oni z 1 ligi i 3 pozostali z pozostalych lig co daje w sumie 5

Kary: co do wyscigu 20 sekund za drobne wykroczenie , 40 za wieksze , 60 za ewidentne i nie fairplay.

Przedstawiciele wybrani z ligi musza byc tacy ktorzy biara czynny udzial w zyciu ligi i kary mozna tylko wtedy dac gdy jest material wideo i teraz zakladajac ze jest material wideo kazdy przedstawiciel ligi glosuje 1 glosowanie: czy dajemy kare, czy nie dajemy bo uwazamy to za incydent wyscigowy 2 głosowanie: jaka dajemy kare 20,40,60 sekund wygrywa wiekszosc i wtedy gdy ktos dostanie kare 40 sekund i ma czas wyscigu 26m50s to doliczamy 40 sekund i czas wyscigu liczymy jako 27m30s i jesli ktos za nami bedzie mial lepszy czas od naszego po dodaniu kary to przesowamy tych co maja lepszy czas od nas na przod

Do tego zdarza sie ze ktos za nami ma 1 kolko straty i nie ma czasu jego wyscigu wtedy uznajemy optymalny czas okrazenia i jesli ktos po dodaniu kary go przeskoczy dajemu mu lap1 i jak ktos za nami ma tez lap 1 to osobe ukarana przesowamy na koniec osob ktore maja lap 1 straty ale przed osobami ktore maja lap 2 straty

Osoby ktore specjalnie kogos zepchnely na bande czy juz specjalnie kogos rozbily to dopiero wtedy kara punktowa np -25punktow mysle ze wtedy nie bedzie pretensji a proby wyprzedzania nieudane i powodujace wypadek kogos beda karane w sposob normalny a nie punktowy

i wtedy tez rezygnujemy z zasady odania pozycji bo kolizji z kims

2 Propozycja:

System punktacji, ktory bym zmienil i dalby on wieksza rywalizacje o mistrzostwo. Nie było by 8 miejsc punktowych, bo to za duzo jak na 12 bolidow. Przypomnijmy ze w F1 na 24 bolidy jest 10 miejsc punktowanych.

A więc dałbym 6 miejsc punktowych:

1.Miejsce 16pkt

2.Miejsce 12pki

3.miejsce 8pkt

4.miejsce 6pkt

5.miejsce 4pkt

6.miejsce 2pkt

3 Propozycja

Terminarz:

Musimy sezon jeszcze w marcu zaczac by skonczyc do polowy-konca Lipca, ze wzgledu na wyjazdy wakacyjne innych osob, ktore najczesciej sa w sierpniu.

4 Propozycja

Ona moze wydawac sie smieszna, teraz mi przyszla do glowy

A więc:

Zrobic klasyfikacje konstroktorow w kazdej lidze.

Polegało by to na tym że:

Mamy 12 zespolow, ale np do Ferrari przypisalibysmy bolid HRC i uznalibysmy go za bolid Ferrari

I tak kazdy zespoł:najlatwiej Red bull przypisalibysmy Torro rosso i by były 2 bolidy Red Bulla

W ten sposob zrobilibysmy 6 zespołow(np najlepszych z prawdziwego kalendarza)

Swojego partnera w zespole bysmy wybierali losowo.

Teraz najważniejsze:

Najlepsza para by na koniec sezonu do klasyfikacji indywidualnej dostała by punty

Przykład:Patrico jest w parze z assurim, wygrali klasyfikacje konstroktorow i dla kazdego z nich po 150pkt bonusu na koniec sezonu.

Dzieki temu by byla fajna wspolpraca w parach i taktyka zespolowa, ktora mogla by przesadzic o mistrzostwie.

Teraz punktacja dodawania pkt do klasyfikacji indywidualnej najlepszych par:

1.miejsce po 150pkt

2. miejsce po 100pkt

3. miejsce po 80pkt

4.miejsce po 60pkt

5.miejsce po 40pkt

6.miejsce po 20pkt

To by sprawilo fajna zabawe, ale najlepiej by bylo gdyby byly wyrownane ligi, ale dobor par by musial byc losowy.

Spodobal mi sie ten pomysl

Teraz wy pdzielcie sie opiniami

Chociaz, wielu moze powiedziec a co jesli wylosuje sie 2 najlepszych ze soba?

Tu 2 rozwiazanie, ja nie losowo to wedlug systemu kiendera wszystko obliczyc w danej lidze i wtedy najlepszy w lidze jezdzilby z ostatni, 2-11 itp.

To by bylo do rozwazenia, ale wedlug mnie moglo by wyrownac szanse w lidze bo ci co by ze soba wspolpracowali, mogli by duzo zyskac.

TYlko tu tez jest pytanie, jesli by sie ten pomysl spodobal, to sam nie wiem jak ustalic ilosc punktowych miejsc i ilosc punktow za zdobyte miejsce indywidualneie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie pomysl z klasyfikacja konstruktorow super, rzeczywiscie bylaby wieksza rywalizacja, wieksze zaangazowanie od strony kazdego kierowcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem otwarty na wszystko. Jeśli większość się na coś zgodzi, to i ja się rzecz jasna zgodzę. Chcę po prostu się ścigać i tyle :)

Ale podoba mi się bardzo pomysł dotyczący punktacji:

2 Propozycja:

System punktacji, ktory bym zmienil i dalby on wieksza rywalizacje o mistrzostwo. Nie było by 8 miejsc punktowych, bo to za duzo jak na 12 bolidow. Przypomnijmy ze w F1 na 24 bolidy jest 10 miejsc punktowanych.

A więc dałbym 6 miejsc punktowych:

1.Miejsce 16pkt

2.Miejsce 12pki

3.miejsce 8pkt

4.miejsce 6pkt

5.miejsce 4pkt

6.miejsce 2pkt

Zazwyczaj 7 czy 8 miejsce zajmują gracze, którzy z boku w tabeli na koniec wyścigu mają napisane NU (DNF) i łapią się na punkty. Czasem nawet DSK (DSQ?).

To także wzmogłoby starania graczy o punkty. Więcej zaciętości :)

Edytowane przez MilczaR-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko oczywiscie trzeba sie zastanowic teraz nad inna sprawa, gdyby wszedł pomysl konstruktorow, to 6 miejsc punktowanych moglo by byc za mało. Bo wtedy własciwie by to nic nie zmienilo jesli nie bylby losowy dobor par. Dlatego pomyślałem nad czyms takim: pomnozyc nasz stara punktacje razy 2.

1 miejsce: 20pkt

2 miejsce:16pkt

3 miejsce:12pkt

4 miejsce:10pkt

5 miejsce :8pkt

6 miejsce:6pkt

7 miejsce:4pkt

8 miejsce:2pkt

System niby nic nie zmienia, ale jest wieksza roznica punktowa, co tez powoduje wieksza walke, bo lepej byc 7 i miec 4pkt niz tylko 8 i 2 punkty mniej.

Tylko teraz z drugiej strony i mniejsza roznica punktowa tym wieksz walka konstruktorow(wiec i stary system zly by nie mogl byc)

Albo zrobic tak

miejsca:

1.10pkt

2.9pkt

3.8pkt

4.7pkt

5.6pkt

6.5pkt

7.4pkt

8.3pkt

9.2pkt

10.1pkt

To spewnoscia najbardziej by wyrownalo szanse kazdego(biarac pod uwage moj wczesniejszy pomysl z konstroktorami)

To sa tylko propozycje najlepiej niech sie wypowie kazdy przeczyta te pomysly na poprzedniej stronie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomysl z punktacja pierwszych 6 miejsc jest spoko i wyzsza punktacja tez jak narazie to dla mnie jest troche zagmatwane za duzo tych pomysłów na jeden raz ale jak bedzie trzeba to sie przystosuje

polaczenie dwóch bolidów w jednej lidze jak najbardziej i albo gdzies nie doczytalem albo tego nie ma a chodzi mi o punktacje kanstruktorów pomiedzy ligami jak to wtedy by bylo czy jako team (2 bolidy z jednej ligi) i nastepne dwa z kolejnej ligi czy wogóle by juz nie bylo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polaczenie dwóch bolidów w jednej lidze jak najbardziej i albo gdzies nie doczytalem albo tego nie ma a chodzi mi o punktacje kanstruktorów pomiedzy ligami jak to wtedy by bylo czy jako team (2 bolidy z jednej ligi) i nastepne dwa z kolejnej ligi czy wogóle by juz nie bylo

Także zauważyłem ten szkopuł. Ale wyszłoby chyba tak, że byłyby 6 lub 8-osobowe zespoły (w zależności od ilości lig).

Faktycznie sporo tych zmian i chyba za intensywnie o tym rozmawiamy, ale gdyby się okazało, że taka zasada zespołów by weszła, to jest rozwiązanie. Propozycja Klaczy była, by np. Ferrari jechało z HRT pod jedną nazwą "Ferrari". Ale można zrobić zespoły o dwuczłonowych nazwach, np. Ferrari-HRT, HRT-Renault, Renault-Ferrari. Wtedy nie byłoby równorzędnych teamów w każdej lidze, a przy tym powstałoby ich przykładowo 18, bądź 24

Myślę jednak, że powstałby wtedy zbyt duży rozrzut w punktach pomiędzy teamami. Teamy 6 lub 8-osobowe dałyby równą walkę o punkty.

Edytowane przez MilczaR-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak milczar pisze, wtedy klasyfikacja miedzy ligami by mogla zostac, jako 6 lub 8 osobowe zespoly(zaleznie od lig), chociaz pomysl z 24 temami tez nie jest zly, tylko wtedy liczenie tego i tak dalej to zabardzo zagmatfane by było.

Ale połączenie nazw Ferrari-HRT np bardzo mi sie podoba.

Edytowane przez Kamil908

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie kar to moim zdaniem nie da rady w tej formie jaka ta gra przyjmuje przyznawac kary obligatoryjnie, czy tworzyc cos na styl FIA itp. Jest tego jeden powod, nie kazdy nagrywa wyscig, nie ma powtorek ktore w jakis sposob mozna by zgrac, nie kazdy ma sprzet ktorym mozna by nagrac taki wyscig. Nie ma poprostu materialu nad ktorym moznaby popracowac i ocenic co i jak bylo.

Kombinacje z punktacja sa moim zdaniem proba stucznego zwiekszenia rywalizacji. Jak jest dwuch kierowcow wyrownanych to i tak beda walczyc, nie ma potrzeby zmianiania czegokolwiek bo to i tak nie da za wiele podczas wyscigu. Z reszta jadac race nie zastanawiam sie, kurde dostane pare punktow wiecej za jakies tam miejsce musze cisnac, tylko chce wyprzedzic tego kto jedzie przedemna niezaleznie na ktorym miejscu jade (przynajmniej ja tak mam :) ).

Pomysl z klasyfikacja konsturkorow moim zdaniem troszczke chybiony. Jazda pierwszego z ostatnim to nieporozumienie. Osoby przyjezdzajace na pierwszych miejsac raczej dosc ostro trenuja przed wyscigiem, natomiast czesto bywa tak ze ci z ostatnich miejsc przychodza na wyscig nieprzygotowani w zupelnosci. Nie ma wtedy szans zawalczyc o wygranie mistrzostw, wiem to z doswiadczenia takze skazywanie na walke jedynie o indywidualne mistrzostwo moim zdaniem nie ma racji bytu.

Sorki ze tak tylko krytykuje te pomysly a nic sam od siebie nie daje, ale moj mozg nie jest w stanie wykrzesac z siebie zadnej checi do rozpoczecia pracy. Jutro pomysle jakby rozwiazac pewne problemy i napisze wam co mi przyszlo do lba :P

Edytowane przez KOWI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko wiesz takie myslenie nic nie zmieni i nie wyrowna ligi nic, mozna zrobic losowe pary tak jak pisalem. Najlepiej jakby zrobic przetasowania i wtedy by byla fajna rywalizacja w zespolach, ale wiekszosc nie chce zmieniac lig. Ja od siebie chcialbym zeby byla ankieta czy wogole ktos chce takie rozwiazanie. Jeśli to przejdzie to drugie glosowanie jak dobieramy pary czy losowo czy tym innym systemem.

No ja chcialbym cos urozmaicic, bo tak zwieksza to zabawe, a bez zmian to troche nudne sie robi ciagla jazda tak jak byla.

Oczywiscie zdecyduje wiekszosc czy cos zmieniamy czy zostawiamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odnosnie kar to kowi ma racje nie wszyscy nagrywaja a jak juz to widac tylko tor jazdy jednej osoby drugiej juz nie wiec to chyba nie przejdzie a co do tych wszystkich nowych pomysłów moze nalezalo by zaczac od tego ile ludzi jest chetnych na 2 sezon dlaczego czekac do 2 ostatnich wyscigów przeciez jak ktos nie bedzie chcial jechac 2 sezonu to juz to wie teraz a nie za 6 tygodni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez uwazam ze teraz by pasowalo wiedziec kto bedzie jezdzil, zrobic spis przez 2 tygodnie kto sie decyduje kto rezygnuje wogole, a kto zawiesz swoj udzial do wyjscia f1 2011.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie, ja sobie mysle tak. Poczekajmy do GP Japonii i wowczas zrobimy rozeznanie. Pomyslow widze jest pelno wiec, bedzie w czym wybierac. Ogolnie bowiem uwazam ze mozna potestowac jakies nowe rozwiazania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×