Wolf-Man7 2 Napisano 24 Wrzesień 2010 Hej, piszę ten temat gdyż od paru godzin ubolewam nad smutnym problem dotyczącym Ps Move. Kiedy grałem w godzinach południowych, wraz z rodzinką w start the party, po paru rundach przy konurencji rozwalania much, rakietka nagle zaczęła znikać. Zaniepokoiło mnie to dlatego wyłączyłem konsolę. Niestety, kiedy następnym razem włączam start the party, nie mogę skalibrować kontrolera (pokazać magiczny niebieski palec). Przy innych demach także nie mogę tego uczynić. Próbowałem kalibrować kontroler wielokrotnie, o różnych porach, przy różnych odległościach i przy różnym oświetleniu. Menu XBM jednak mogę obsługiwać bez żadnych problemów, podobnie kulka na kontrolerze przy uruchamianiu gry świeci na różne kolory. Mam nadzieję ze nie jest to coś w rodzaju RROD na Ps Move, i bardzo prosiłbym (jeśli to tylko możliwę) o jakieś porady dotyczące jak uporać mogę się z tym problemem. Osobiście myślę że to może być wina kamerki, jednak specjalistą nie jestem. Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Screen-PL 35 Napisano 25 Wrzesień 2010 Wykasuj tę urządzenie z systemu PS3 i na nowo zarejestruj. Nie wydaje mi się aby urządzenie padło. Z tego co widać to urządzenie ma problem z synchronizowaniem, ale mogę się mylić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkalman94 3 Napisano 25 Wrzesień 2010 Witam. Zastanawiam się nad zakupem nowej PS3 mam do wyboru: PLAYSTATION 3 80GB za 700zł PS3 Slim 120 GB za 900zł I teraz mam pytanie znalazłem też PS3 slim model CECH 2004A. Czy jest z nimi jakiś problem? Nie mam potrzebu kupowania wszystkiego najnowszego, więc tylko jeśli jest z tym modelem jakiś problem to bym zrezygnował. Teraz mam jeszcze pytanie o move: Czy jak move skalibruje się z jedną PS3 to z następnym już nie będzie mogła? Czy nie ma takiego ograniczenia? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolf-Man7 2 Napisano 25 Wrzesień 2010 Niestety urządzenie chyba padło. Bardzo prosiłbym o jakiś adres gdzie mogę znaleźć oddział serwisowy Sony ;( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 25 Wrzesień 2010 nie lepiej bedzie zaniesc move'a tam gdzie go kupiles? moze od razu wymienia ci na nowego... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Screen-PL 35 Napisano 25 Wrzesień 2010 Jeżeli to prawda że padło to nie wiem co to za przeproszeniem "shit", a może sztuka felerna. Możesz zwrócić do sklepu jeżeli masz jeszcze paragon lub zadzwoń pod 0801-230-000 (Oficjalna Infolinia Playstation. Nie wiem jak działa połączenie i synchronizacja, ale gdy miałem problem z Headsetem na Bluetooth to wchodziłem opcję akcesoriów i kasowałem stamtąd i od nowa rejestrowałem. W przypadku Move jest inaczej lecz przeczytaj instrukcję obsługi i dowiedz się czy wszystko dobrze zarejestrowałeś bo sam na swojej słuchawce komunikowałem się, a ona nie była do końca zarejestrowana i najlepiej to nie działało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oki1983 3 Napisano 25 Wrzesień 2010 to moze mi tez ktos podpowie co i jak...wlasnie doszedl do mnie zestaw startowy oraz drugi PS Move...gdy podlaczam przez kabel USB i naciskam przycisk PS czerwona dioda miga kilkakrotnie po czym gasnie. natomiast wogole nie nastepuje parowanie z PS..wie ktos dlaczego??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SethAngel 7 Napisano 25 Wrzesień 2010 W dniu 25.09.2010 o 12:51, oki1983 napisał: to moze mi tez ktos podpowie co i jak...wlasnie doszedl do mnie zestaw startowy oraz drugi PS Move...gdy podlaczam przez kabel USB i naciskam przycisk PS czerwona dioda miga kilkakrotnie po czym gasnie. natomiast wogole nie nastepuje parowanie z PS..wie ktos dlaczego??? A Move jest w pełni naładowany? U mnie nie chciał się sparować dopóki nie ładował się przez ok 20 minut. Z tyły jest przycisk reset (chyba bo wygląda tak samo jak w padzie) Zresetuj i zobacz co z tego wyniknie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oki1983 3 Napisano 25 Wrzesień 2010 W dniu 25.09.2010 o 13:18, SethAngel napisał: A Move jest w pełni naładowany? U mnie nie chciał się sparować dopóki nie ładował się przez ok 20 minut. Z tyły jest przycisk reset (chyba bo wygląda tak samo jak w padzie) Zresetuj i zobacz co z tego wyniknie. w instrukcji jest napisane, ze dioda powinna pomalu migac podczas ladowania, a po zakonczeniu zgasnie. U mnie natomiast od pierwszego podlaczenia move do konsoli ta dioda wogole nie migala. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolf-Man7 2 Napisano 25 Wrzesień 2010 Dobra, mam nadzieję ze jakoś sobię poradzę. Czytalem właśnie dokladniej stronę sklepu w którym zamówiłem, mam czas 10 dni po zakupie na złożenie reklamacji, a wymiana towaru następuję przez kuriera na ich koszt, niestety dział obsługi Kliena w weekend jest nie czynny dlatego w poniedziałek od razu do nich zadzwonię. Swoją drogą przez 4 dni wszystko świetnie działało, a tu nagle zupełnie nie spodziewanie klops. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 25 Wrzesień 2010 Szkoda, że wywaliłem swoje instrukcje obsługi a w necie jeszcze nie ma, bo dam sobie głowę uciąć, że MOVE da się zresetować szpilką tak samo jak pada. Zajrzeliście w ogóle do Instrukcji??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SethAngel 7 Napisano 25 Wrzesień 2010 W instrukcji pisze tak: Cytat 1. Zresetuj kontroler ruchu, naciskając narzędziem z cienką końcówką przycisk resetowania umieszczony z tyłu kontrolera.2. Sprawdzić czy kontroler ruchy nie znajduje się w pobliżu źródła pola magnetycznego. Tylko te porady można podpiąć pod synchronizację - reszta dotyczy samego działania Mova. Więc jeśli reset nie pomoże to zapewne zostanie tylko reklamacja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caballero 31 Napisano 25 Wrzesień 2010 Tak jak pisze Kill- próbowałeś resetować kontroler wciskając magiczny przycisk reset z tyłu kontrolera (taki mały przycisk w dziurce, który trzeba wcisnąć wykałaczką lub igłą)? Do tego wejdź w kalibrację Move w menu XMB i zobacz czy wszystko przebiega poprawnie (gałka powinna się podczas procesu świecić na zielono). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolf-Man7 2 Napisano 25 Wrzesień 2010 Resetowałem kontroler dwu krotnie ingłą. Podczas kalibracji w menu XBM kontrler świeci na zielono, ale kiedy próbuję skalibrować kontroler w jakiej kolwiek grze, to niestety staje się to nie moeżliwe (tzn. kontroler swieci, ale zawsze przy kalibracji na pół sekundy zgasza). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shivvi 2 Napisano 4 Październik 2010 Witam. Mam problem z Playstation MOVE. Otóż wczoraj kupiłem PS3 320 Gb ze starter packiem MOVE oraz Sports Champions. Kiedy dochodzi do ekranu kalibracji muszę podejść NAPRAWDĘ blisko żeby kamerka wykryła kontroler (około 10-15 cm ) co uniemożliwia mi dalszą kalibrację w grze i tym samym zabawę. Obraz w kamerce jest bardzo ziarnisty i prawie nic nie widać. Nie ma znaczenia przy jakim oświetleniu gram. Kamera po prostu nie wykrywa kontrolera (kiedy odejdę na odległość większą niż 20 cm, zapala się czerwone światełko oznaczające bycie w złej odległości. Kamerkę przestawiałem w rózne miejsca i pod różnymi kątami ale nic nie działa. Jestem naprawdę zdenerwowany bo próbowałem już wszystkiego i myślę, że to wina sprzętu, chyba będę musiał zwrócić kamerkę. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł jak to naprawić proszę o jak najszybszą odpowiedź. Z góry dziękuję. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slepyy13 4 Napisano 4 Październik 2010 a przestawiłeś pokrętło na komerce z czerwonego na niebieski kolor ?:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shivvi 2 Napisano 4 Październik 2010 W dniu 4.10.2010 o 18:04, slepyy13 napisał: a przestawiłeś pokrętło na komerce z czerwonego na niebieski kolor ?:) Tak próbowałem już tego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz 76 Napisano 4 Październik 2010 Yyy , a włączyłeś Move'a ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shivvi 2 Napisano 4 Październik 2010 W dniu 4.10.2010 o 18:22, Lukasz napisał: Yyy , a włączyłeś Move'a ? ... No nie miejcie mnie za jakiegoś idiotę... oczywiście, że włączyłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sipap 34 Napisano 5 Październik 2010 W dniu 4.10.2010 o 18:04, slepyy13 napisał: a przestawiłeś pokrętło na komerce z czerwonego na niebieski kolor ?:) Po pierwsz nie próbuj tylko to pokrętło musi być przekręcone na niebieski znacznik. Po drugie(nie obraź się jesli to jest dla Ciebie oczywiste)czy przy kalibracji kierujesz move'a w kierunku kamery(chodzi o ten pierwszy etap gdzie naciskasz razem triger i przycisk z przodu kontrolera). Spotkałem sie już z sytuacją gdzie ludzie kierowali w kierunku ekranu telewizora. U mnie obraz tez jest ziarnisty i kalibruje sie bez problemu. Może jeszcze przyczyną są słabe baterie w move? Nie mryga ci na nim dioda? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djjunior 0 Napisano 5 Listopad 2010 Witam Serdecznie. od kilkunastu dni jestem szczęśliwym posiadaczem konsoli PS3. Mam jednak małą wątpliwość i pytanie. Chodzi mi o kamerkę oraz kontroler Move. Co jakiś czas pojawia się problem z kalibracją urządzenia. tz mam informację że kamerka nie widzi urządzenia. Czy jest to uszkodzenia sprzętu czy po prostu tak jest ?. Po wyłączeniu konsoli zresetowaniu wszystkiego wraca wszystko do normy. Kontroler naładowany kamerka podpięta lecz pojawiają się problemy. czy ktoś miał podobny problem i jak go rozwiązał ? Proszę o pomoc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwi7aaf 19 Napisano 5 Listopad 2010 A czy przez przypadek kontroler nie jest poza polem widzenia kamery? Zobacz sobie jaki obszar działania ma kontroler podczas kalibracji, poza tym możesz zawsze ustawić szerszy kąt widzenia kamerki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djjunior 0 Napisano 5 Listopad 2010 Kontroler jest w polu widzenia kamerki. Wszystki jest ok. Godzine gram. Wychodzę z gry potem wchodzę znowu pograć a tu niestety awaria. Nie można skalibrować. W dniu 5.11.2010 o 07:25, pwi7aaf napisał: A czy przez przypadek kontroler nie jest poza polem widzenia kamery? Zobacz sobie jaki obszar działania ma kontroler podczas kalibracji, poza tym możesz zawsze ustawić szerszy kąt widzenia kamerki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwi7aaf 19 Napisano 5 Listopad 2010 To jeszcze dwie sprawy 1. W jakiej odległości masz kamerkę od ciała ? Spróbuj idelanie ustawić kamerkę pod telewizorem i skieruj ją dokładnie na 2 metry od siebie (optymalne ułożenie) 2. Czy oby na pewno masz naładowany kontroler? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djjunior 0 Napisano 5 Listopad 2010 Kontroler naładowany , kamerka od 1,5 do 2,0 M od kontrolera. na wysokości brzucha i klatki. W dniu 5.11.2010 o 07:32, pwi7aaf napisał: To jeszcze dwie sprawy 1. W jakiej odległości masz kamerkę od ciała ? Spróbuj idelanie ustawić kamerkę pod telewizorem i skieruj ją dokładnie na 2 metry od siebie (optymalne ułożenie) 2. Czy oby na pewno masz naładowany kontroler? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach