Skocz do zawartości
Sir Siekier

Spanish Grand Prix

Rekomendowane odpowiedzi

"Ulubiony" nie tylko ze wzgledu na jazde AI na tym tore, ale tez dzieki szykanie na zakonczenie okrazenia:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie europa i klasyki, teraz będzie dopiero ściganie, no morze dopiero w następnym wyścigu.

Między reno i repsol nigdy nie wiem kiedy odjąć a kiedy nie :D Campsa i końcówka to są dobre miejsca, ogólnie lubię ten to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojezdziłem dzisiaj chwilę na tym torze i jest naprawdę fajny :)

Zakręt między reno i repsol można spokojnie przejechać na suchej nawierzchni bez odjęcia gazu.

Ma ktoś ochotę wieczorem potrenować razem na torze??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja podbije, ze od elfa do repsola mozna gnac! Obawiam sie o Wurth, bo tam jesli ktos wyleci to obroci go i nie wypadnie poza tor. Moze tam byc kilka bumek. Ja jakby co to caly tydzien ma na popoludnie do pracy, zatem trenowac bede sam, porankami. Zatem do zobaczenia moze w sobote dopiero...

Jakie ustawienia??

Ja jak zwykle pokombinuje z bloczkami 3 ostatnimi plus cisnienie na high plus balans 80/20. Jakies propozycje??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też często gram rano :)

Kurde nie wiem czy jestem ślepy czy co ale gdzie Wy macie te ustawienia do bolidu ??

Wiem że można podczas wyścigu ustawić jakieś bajery i coś tam w boksie ale nic więcej nie widziałem...

Edytowane przez GTPL_X-Mato

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś lubi testować czasówki

Setup by Bram 1.18.xxx McLaren/Hiszpania

Aerodynamics

Front Wing Angle: 3

Rear Wing Angle: 1

Braking

Balance: F 49% - R 51%

Pressure: High

Brake Size: Small

Balance

Ballast Distribution: F 50% - R 50%

Front Anti-roll Bar: 11

Rear Anti-roll Bar: 11

Suspension

Front Ride Height: 1

Rear Ride Height: 1

Front Spring Stiffness: 8

Rear Spring Stiffness: 9

Gearbox

Gear 1: 136 kph / xxx mph

Gear 2: 167 kph / xxx mph

Gear 3: 197 kph / xxx mph

Gear 4: 228 kph / xxx mph

Gear 5: 261 kph / xxx mph

Gear 6: 295 kph / xxx mph

Gear 7: 331 kph / xxx mph

Engine

Throttle map: Fast

Fuel: Fixed

Alignment

Camber front: -1.50

Camber rear: -3.50

Toe front: 0.15

Toe rear: 0.50

Ustawienia Dry

Mato, masz w głównym ekranie zawsze podczas postoju w garażu,

możesz tam przeglądać info i na końcu masz setup bolidu, co ważne można zapisywać kilka profili

edit:

Panowie niżej mają racje więc, uwaga bez szaleństw ;)

Jak ktoś potrafi to i ze środkowego ustawienia pojedzie każdy race :)

Edytowane przez Helion07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko ostrzegam, że setupy z Time Triala na wyścig to z góry przegrany wyścig. Bo wiem, że już kilka osób tak robiło i po pierwszym zakręcie lądowali z tyłu stawki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, jesli juz ktos korzysta z gotowych setupow, warto zwrocic uwage czy jest to setup na TT czy tez setup karierowy( ofc expert- bo takie warunki mamy w naszej lidze )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Helion07 - wielkie dzięki za info.

Będę dziś sprawdzał różne ustawienia żeby wybrać te najlepsze.

Jak coś dobrego ustawię to podam na forum.

EDIT:

W time trialu na normalnych ustawieniach zrobiłem 1.18.127s.

Znam paru gości z francuskiego teamu GT5rs to może dadzą jakiegoś dobrego setupa.

Edytowane przez GTPL_X-Mato

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na jakim poziomie czasy krecicie podczas weekendu - z tego co zrozumialem czasami A.I ciezko sie sugerowac ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko ostrzegam, że setupy z Time Triala na wyścig to z góry przegrany wyścig. Bo wiem, że już kilka osób tak robiło i po pierwszym zakręcie lądowali z tyłu stawki.

W Bahrajnie wygrałem wyścig na ustawieniach z TT :tongue:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Są gdzieś dobre setupy do potestowania z nastawieniem na online lub karierę ? Te z TT rzeczywiście się nie sprawdzają specjalnie. 

Edytowane przez Kiender

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak, setupy z tt sa dobre do podrasowania dla nas. jest to takie ciasto pod pizze... natomiast my dodajemy skladniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Ulubiony" nie tylko ze wzgledu na jazde AI na tym tore, ale tez dzieki szykanie na zakonczenie okrazenia:P

No właśnie byłem deko zdziwiony tą szykaną, bo ostatnio na tym torze jechałem w F1 2006 na PS2, gdzie jest prosta. Zresztą tę prostą tam widać jako tor poboczny. Strasznie lubiłem ten odcinek, bo jechałem tam bez odjęcia gazu od Banc Sabadell aż do Elf !

Może dlatego postanowiono zmodernizować tor dla F1. Niestety musiałem to przegapić przez te 4 lata, a Barcelony w tym, a nawet w poprzednim roku w TV nie oglądałem.

Nawiązując do zmian wspomnę także o Silverstone. Tak bardzo lubiłem ten tor i jechałem tam z zamkniętymi oczami, a teraz ten tor jest nie do poznania. Ten tor jest teraz jak nowy.... i go już nie lubię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj jechałem chyba za Milczarem i on zamiast skręcić na szykanę w prawo, to pojechał prosto (według starego układu ). Teraz już wiem skąd to się wzięło :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka wy macie predkosc na prostej start/meta?? ja dochodze do 307 i koniec...

Ogolnie zastanawiam sie czy nie ustawiac bolid pod 3 ostatnie zakrety... dzis dopiero cos pojezdzilem, a do pracy jeszcze trzeba isc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak...im większa prędkość na prostej tym lepsze wyniki? XD

Na silniku na FAST lekko ponad 300, na CRUISE koło 290. A, że ten tor jest bardzo paliwożerny to trzeba uważać i odpowiednio dobrać strategię, co by nie dokulać się z pustym bakiem do mety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie patrzcie na prędkość na prostej start/meta. Bolid ustawiony na prędkość przy prostych odcinkach jest wolniejszy na zakrętach. Ostatecznie wychodzi tak, że przy ustawieniu z niską lub wysoką prędkością na prostych czas okrążenia będzie w zasadzie taki sam. Tu trzeba poszukać pośredniego ustawienia, które nie pozwoli dać się komuś i na zakrętach i na prostej :)

Mam ustawienie na jechanie nawet 315km/h na prostej, a mam i takie z 297-300km/h i czasy się pokrywają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemka, ja jeszcze nie jestem tak zaawansowany jak Wy, dopiero wylaczylem automatyczne hamowanie ;) i to mam juz za soba opanowalem to dobrze ,wylaczylem paliwo i opony i tu juz mam schody, w barcelonie bardzo szybko mi sie zuzywaja. Mam bardzo slabe czasy 17y -20y :( i nawet jak zaloze miekkie nowki to tez niewiele pomaga, ustawienia bolidu uzywam szybkie ,najczesciej na max szybkosci ale probowalem te tez z max dociskiem i efekt podobny :( zawsze mi gada ,ze mam bardzo dobry czas w sektorze pierwszym zas tragedia w trzecim... no tak bo finalowa szykane musze przejechac na odjeciu gazu, jak tylko najade na tarke i depne to mi zarzuca :( juz ze stresu przecinam te dwa ostatnie zakrety prawie bez gazu... chcialem dopytac czy zaawansowane ustawienia bolidu maja znaczacy wplyw na osiagi od tych szybkich ustawien u inzyniera ?? no i czy lepsze auta (ferrari, mc laren, redbull itd) maja znaczaco lepsze osiagi i bedzie mi ciezko w pierwszym sezonie kariery ganiac sie z nimi virginem... ?? pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, trochę głupie pytanie z twojej strony co do osiągów. Co byś chcaił osiągnąć Virginem tak jak napisałeś w porównaniu do McLarenów? Jakie masz czasy okrążeń?

A co do ustawień to te od inżyniera nie są za dobre na ten tor.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo pierwsze trzy - cztery wyscigi wygralem i schody zaczely sie od barcelony, tak jakby czolowka zaczela lepiej jezdzic... na circuit mam czasy tak ok.1.27, i problem z 3 sektorem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmuj sie, w Hiszpani tak bedzie nawet jak bedziesz w najlepszych teamach nie bedzie tak latwo wygrac. Niestety tu wychodzi glupota tej gry. Nie masz tez co sluchac tego co Ci ten inzynier gada bo to i tak nic nie warte. Czesto jest tak ze pomimo idealnego przejazdu w danym sektorze bedzie ci krzyczal ze straszna lipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pamiętam, że wszystko podciągałem w 2. sektorze i czasy były ok

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×