Patricko 8082 Napisano 5 Grudzień 2010 Kanada, Montreal...jeden z najszybszych torów, ściana mistrzów. Będzie ciekawie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil908 43 Napisano 5 Grudzień 2010 Moj domowy tor, aczkolwiek duzo treningu trzeba poswiecic nad ustawieniami, ktore musza byc idealne pod szybkie wchodzenie w szykany, ale rowniez nie tracenie na tych dlugich prostych. Od jutra ostry trening. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 5 Grudzień 2010 Tor jest o dziwo bardzo ciasny, i jedyne miejsca dogodne do wyprzedzania to nawrót przed długą prostą, oraz ewentualnie pierwsza sekwencja zakrętów zaraz po starcie. Ostatnia szykana sprawia mi sporo problemów, bo można ją śmignąć bardzo szybko, ale jest spore ryzyko wydzwonienia w ścianę, zaś zbyt wolne wejście objawia się stratą pozycji lub cennego czasu. Ogólnie nie mam nic do tego toru, ale jakoś specjalnie go też nie lubię. Jest bardzo podobny do Australli, której wręcz nienawidzę :P Ja standardowo jak zwykle chętny na treningi, ale najpierw muszę się uporać ze swoim internetem też. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasek888 0 Napisano 5 Grudzień 2010 Od jutra ostry trening. Dokładnie, ja od jutra zabieram się za trenowanie, żeby mój debiut był udany :) wytrenuję każdy łuk, żeby nie zrobić jakiegoś błędu i móc powalczyć :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 6 Grudzień 2010 No i przyszla pora na moje NIE !! Toru tego nie cierpie... te szykany ktore staralem sie scinac, 30% z tego wychodzilo ale 70% to banda i cos stracilem... Nie mniej kiedy mam odrabiac straty jesli nie od teraz... Ogolnie to nie widze tego wyscigu dobrze... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 6 Grudzień 2010 Kwestia ustawien i mozna ciac szykany az milo ja chyba zapisywalem sobie jakies setupy wiec bedzie gites, odpale w niedziele i moze znowu uda sie powalczyc o pierwsze miejsce. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buchenko 6 Napisano 6 Grudzień 2010 Ja juz mam ten wyscig za soba w innej lidze, wiec podziele sie tym co dalo sie zauwazyc podczas scigania. Jak ktos wyzej wspomnial nie jest to tor gdzie mozna bez problemu wyprzedzac. Po wyscigowych komentarzach dalo sie zauwazyc ze 90% incydentow i wyprzedzen mialo miejsce na nawrocie przed dluga prosta. Pewnie dlatego, ze to jedyne w miare dogodne miejsce na wyminiecie kogos ludzie ryzykowali i popelniali tam bledy.Szczegolnie apeluje o nie wyprzedzanie w szykanach a szczegolnie w ostatniej, ktora mzona przejechac naprawde szybko, ale tym samym mozna sie wkomponowac w inny bolid lub w sciane :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Helion07 10 Napisano 6 Grudzień 2010 Kanadyjskie ustawienia na ostry TT, testowane i da się naprawdę szybko pojechać. G27- "ELITE Razarar No Aids Dry Time Trial Time: 1:10:244 Car: Mclaren " Aerodynamics Front Wing Angle: 1 Rear Wing Angle: 1 Braking Balance: F 52% - R 48% Pressure: High Brake Size: Large Balance Ballast Distribution: F 60% - R 40% Front Anti-roll Bar: 1 Rear Anti-roll Bar: 11 Suspension Front Ride Height: 1 Rear Ride Height: 1 Front Spring Stiffness: 11 Rear Spring Stiffness: 11 Gearbox Gear 1: 136 kph / 84 mph Gear 2: 176 kph / 109 mph Gear 3: 206 kph / 128 mph Gear 4: 236 kph / 146 mph Gear 5: 267 kph / 166 mph Gear 6: 305 kph / 189 mph Gear 7: 335 kph / 208 mph Engine Throttle map: fast Fuel: n/a Alignment Camber front: -0.50 Camber rear: -2.50 Toe front: 0.05 Toe rear: 0.35 (polecam trochę popuścić z ciśnieniem bo ten typ jedzie chyba bez trzymanki) Co do toru, o niebo lepiej niż w Turcji, aż chce się tu jeździć :) Jeszcze tylko nie wiem co zrobić z ostatnią szykaną :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MilczaR- 72 Napisano 6 Grudzień 2010 Ja za to ten tor uwielbiam. Zresztą tak jak i Melbourne. Szykany i nawroty nie sprawiają mi żadnego problemu, choć dzisiaj na treningu raz się przejechałem. Tam w środku dystansu toru straciłem kontrolę, zrobiłem dwie kontry i wpadłem na bandę tracąc skrzydło. Ale nic się nie marnuje. Przy okazji sprawdziłem jak się sprawuje tutaj bolid bez przedniego skrzydła i ma zadowalające wyniki :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dor2205 1 Napisano 6 Grudzień 2010 jaki miełeś czas na TT przy tych ustawieniach Asshuri? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Helion07 10 Napisano 6 Grudzień 2010 jaki miełeś czas na TT przy tych ustawieniach Asshuri? 1.13.2xx i to taki luźny czas, można sporo szybciej pojechać ale ja preferuje automat i trakcje, w tygodniu rozegram jakoś ten tor pod GP bo te timetriale są mało wiarygodne Nie testowałem w deszczu ale pewnie coś koło 1.18 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MilczaR- 72 Napisano 6 Grudzień 2010 (edytowane) TT na mokro da się na pewno zrobić z 1.16.xxx. W każdym razie nawołuję już nie pierwszy raz - nie trenujcie na TT, bo to jest w ogóle inny wymiar :) TT może się jedynie przydać, jeśli ktoś nie zna toru i chciałby się nauczyć go na pamięć. Myślę jednak, że nie ma tutaj takich ludzi. Po graniu przez tyle lat w F1 każdy tor powinien być w paluszku. Wiadomo, że wyjątkiem jest Yeongam :) Edytowane 6 Grudzień 2010 przez MilczaR- Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasek888 0 Napisano 6 Grudzień 2010 (edytowane) Kurczę, Wy tu piszecie o takich czasach, a ja się zadowalam 1:20 Ale na automatycznych ustawieniach. Nie pozostaje mi nic innego jak spróbować powyższych :) Jako nowicjusz zauważyłem, że trzeba baaardzo uważać na szykanach. Po pierwsze chodzi o kary za ścinanie zakrętów. Po drugie kolizje, o które w tych miejscach będzie bardzo łatwo. Po starcie pierwsze dwa zakręty na pewno będą areną fruwających skrzydeł i kręcenia bączków od wjazdu w bok czy tyłek. No nic, trenuję dalej i zobaczymy jakie czasy uda mi się wykręcić podczas treningów i gdzie uplasuję się w niedzielnym wyścigu :) Edytowane 6 Grudzień 2010 przez pasek888 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiender 22 Napisano 7 Grudzień 2010 (edytowane) Jak trenuję solo to ustawiam sobie trybu GP na 50% z kwalifikacjami i wybieram Mercedesa. Jest chyba najbardziej miarodajny w stosunku do wyścigów ligowych Tutaj jest ładny przejazd w trybie online ( błednie nazwany time trial ) Edytowane 7 Grudzień 2010 przez Kiender Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasek888 0 Napisano 7 Grudzień 2010 Tutaj jest ładny przejazd w trybie online ( błednie nazwany time trial ) Kurczę, pięknie jedzie. Nie tyle zakręty, co szybko ! Wydaje mi się, że to odpowiednie ustawienia, bo niestety na automatycznych ciężko będzie wykręcić takie czasy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiender 22 Napisano 7 Grudzień 2010 Po dzisiejszych testach wiem jedno - na "scianie mistrzów" w niedzilę będzie się działo. Najpierw Klacza zaparkował tam swój bolid, tak że praktycznie zatrzymało go w miejscu. Byłem kawałek za nim i nie było szans na wyjściu z szykany go ominąć. No i srzydło do wymiany. Co ciekawe za chwile rozbił się tam kolejny delikwent a jego bolid zrobił się przeźroczysty. Jak widać gra ustala sobie zasady jak chce. Generalnie uważam że jak ktoś tam rozwali furę to powinien o tym powiedzieć, bo waląc 300 stówy prostą raczej skupiamy się na wejściu w szykanę niż obserwowaniu mapki czy jakaś kropka nie stoi w miejscu... Osobna sprawa to szykany które w Kanadzie można szybko przejechać. Dzisiaj renówka chciała mnie tam wyprzedzić i obaj wylądowaliśmy na bandzie. Naprawdę jak ktoś jest na styk z innym bolidem to niech da sobie spokój i poczeka na kawałek prostej do wyprzedzania bo inaczej popsuje koledze wyścig wywalając go z toru. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MilczaR- 72 Napisano 7 Grudzień 2010 A Ty Kiender nie wjeżdżaj na tor, gdy wypadniesz poza niego kraksie czy spinie ;) Dziś wjechałeś mi i jeszcze jednej osobie obok za mną prosto na tor jazdy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiender 22 Napisano 8 Grudzień 2010 (edytowane) A Ty Kiender nie wjeżdżaj na tor, gdy wypadniesz poza niego kraksie czy spinie ;) Dziś wjechałeś mi i jeszcze jednej osobie obok za mną prosto na tor jazdy. Było coś takiego i nawet pamiętam że miałem wtedy urwane skrzydło i nie za bardzo kontrolowałem bolid po wypadnięciu z trasy. Źle oceniłem sytuację że wyjadę poboczem i was przepuszczę, ale nie wyszło. Apropo długiej ostatniej prostej to jaką prędkość maksymalną osiągacie ? Mnie na ustawieniach na szybkość wychodzi ledwo ponad 300, gdzie na innych torach spokojnie pojadę 320 w tej samej konfiguracji... Edytowane 8 Grudzień 2010 przez Kiender Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasek888 0 Napisano 8 Grudzień 2010 Apropo długiej ostatniej prostej to jaką prędkość maksymalną osiągacie ? Mnie na ustawieniach na szybkość wychodzi ledwo ponad 300, gdzie na innych torach spokojnie pojadę 320 w tej samej konfiguracji... Bez żadnej zmiany ustawień mam 297... Muszę popracować nad tym, żeby nieco tę prędkość zmienić, bo wszyscy mnie będą brać w tym miejscu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buchenko 6 Napisano 8 Grudzień 2010 Bez żadnej zmiany ustawień mam 297... Muszę popracować nad tym, żeby nieco tę prędkość zmienić, bo wszyscy mnie będą brać w tym miejscu... Ja ostatni bieg ustawiam na 325, wiec bolid na tej prostej jedzie ok 315 :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matijad 173 Napisano 8 Grudzień 2010 Osobna sprawa to szykany które w Kanadzie można szybko przejechać. Dzisiaj renówka chciała mnie tam wyprzedzić i obaj wylądowaliśmy na bandzie. Naprawdę jak ktoś jest na styk z innym bolidem to niech da sobie spokój i poczeka na kawałek prostej do wyprzedzania bo inaczej popsuje koledze wyścig wywalając go z toru. Co do tej sytuacji to bardzo cie przepraszam ze zepsulem ci ten wyscig ale nie naleze do tych graczy kturzy wyprzedzaja gdzie sie da i jak sie da (brak fantazji) tylko poprostu w ferworze walki poszybkim wyjsciu z zakretu zagapilem sie i tak to sie skonczylo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldekxx68 2 Napisano 8 Grudzień 2010 ja mam inne pytanie Bardzo lubie gry na torach warto kupić F1? chce powiedziec ,że mam g25 i na GT5 jazda jest super ale czasami warto pograć w coś innego.I jeszcze jedno głupie pytanie czy gra dużo szalenców:0 w online ? pozdrawiam wszystkich:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MilczaR- 72 Napisano 8 Grudzień 2010 (edytowane) @Co do prędkości na prostej: Ja mało kombinowałem na razie z konfiguracją ustawień, ale na tych szybkich przedostatnich ustawieniach jadę tam właśnie około 315km/h. Dodam, że skrzyni także nie ruszałem. Na pewno da się jechać tu szybciej i ja to osiągnę ;) Wystarczy deko zmodernizować ustawienia, o których piszę i pobawić się konfiguracją skrzyni. Edytowane 8 Grudzień 2010 przez MilczaR- Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasek888 0 Napisano 9 Grudzień 2010 Mam pytanie następujące: jakie czasy uzyskujecie na torze w Montrealu ? Ja na padzie, po zmianie ustawień osiągam czasy na TT ok. 1:15:500, natomiast w GP około 1:21:000. Pytam tylko dlatego, że chcę porównać jeszcze osiągi przed niedzielnym wyścigiem i może jeszcze coś podkręcić :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkos123 0 Napisano 9 Grudzień 2010 Również będę debiutował w niedzielę :) Udaje mi się robić czasy na poziomie 1.15.2xx - wszystkie asysty off. Jak przeczytałem, że robicie tu czasu ma poziomie 1.10.xxx to osłabłem :) Mam natomiast pytanie co oznacza skrót TT ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach