Skocz do zawartości
ONE

The Elder Scrolls V: Skyrim

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jaka była w TW2, ale moim zdaniem regenracja mogła by być opcjonalna. Np. po cięzkiej walce ze smokiem, w której zabrakło nam eliksirów zdrowia, i wszelkich pomocy medycznych, i potrzebujemy dotrzeć na piechotę do najbliższej osady, a po drodze napadają nas wilki (szkielety, ogry, czy cokolwiek innego), i wtedy rozpaczliwa walka o zycie albo ucieczka do osady, dawałaby jeszcze więcej radochy, pod warunkiem że by się udało.

No tak, tak by było najlepiej ale w dzisiejszych czasach takie hardkory to chyba tylko już w produktach From Software.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo czy Cenega zlokalizuję TES V:Skryrim. Chciałbym kupić tą grę a bez PL chyba nie zaopatrze się w nią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Morrowind był po polsku, tak samo Oblivion wiec uważam że również Skyrim będzie miał polskie napisy. W sumie i tak nie ma to dla mnie wielkiego znaczenia, kupuje w dniu premiery.

Zabawne jak kiedyś jak wychodziła gra to się mówiło "jak będzie dobra to kupię", teraz co chwile można spotkać posty w stylu "jak będzie w PL to kupię"

no offence :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra gra się szykuje :thumbsup:, choć martwi mnie długość tej gry. Poza tym to ten tytuł nawet mile wygląda na klocku ale kupie chyba na PC :tongue:

22:16 " Tea Bag ! :laugh: "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w jakim sensie ?

Pewnie w takim , że za krótka :woot: 300h na dokładniejsze poznanie świata to jakiś skandal, demo singla nowego MW będzie 3 razy dłuższe :rofl:.

Tak poważniej, przeglądając różne fora stwierdzam że niektórym w dzisiejszych czasach trudno jest dogodzić. Krótka gra to wylewanie pomyj że za krótka, długa to też źle, bo pewnie będę się nudził.Jeszcze jeśli w tym jednym z największych światów możesz robić co Ci się żywnie podoba, to już w ogóle be.Taki teraz jest trend że jak gra za rączkę nie prowadzi to od razu jest " za trudna". Niektórzy chyba zapomnieli co jest ikoną serii, czyli wielki otwarty świat, pełna dowolność tego kim chcesz być być ,oraz co i kiedy chcesz robić.Dodam jeszcze że znam ludzi którzy w Morrowindzie mają po 3tys godzin wygrane i jeszcze wszystkiego nie widzieli, a przecież później był jeszcze Oblivion, w którym i świat i możliwości były jeszcze większe.Strach pomyśleć co będzie w Skyrim...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"3tys godzin wygrane i jeszcze wszystkiego nie widzieli" - bez przesady, 3 k godzin wystarczy żeby przenetrować całe morrowind, i dodatki, + mody z AW, i na dodatek przejść fabułe każdą postacią, i zrobić wszystkie gildie, przeczytwać wszystkie ksiązki, zwoje, i inne duperele, wszystkie świątynie zwiedzić, i jeszcze zostanie połowa tego czasu. A Oblivion nie jest taki wielki. Sam miałem save z przegranymi ponad 400 h, z czego ponad 100 h to mody.

Edytowane przez owNeD.bY.NeVA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"3tys godzin wygrane i jeszcze wszystkiego nie widzieli" - bez przesady, 3 k godzin wystarczy żeby przenetrować całe morrowind, i dodatki, + mody z AW, i na dodatek przejść fabułe każdą postacią, i zrobić wszystkie gildie, przeczytwać wszystkie ksiązki, zwoje, i inne duperele, wszystkie świątynie zwiedzić, i jeszcze zostanie połowa tego czasu. A Oblivion nie jest taki wielki. Sam miałem save z przegranymi ponad 400 h, z czego ponad 100 h to mody.

Nie wiem, nigdy niczego nie "przenetrowałem", więc pewnie masz racje :wink:. Co do reszty, cóż nie tylko Adamantytowa wieża ma w swoich zasobach mody, ja przykładowo znalazłem kiedyś (jakieś 3-4 lata temu) mod który dodawał questy na dodatkowe 150h zabawy.Dodam że takich było więcej. Oczywiście wszystko zależy jak kto gra, dlaczego gra oraz czy tylko gra a może gra i tworzy mody. Tak już zupełnie Btw, obszarowo Oblivion jest sporo większy od Morrowinda.

Zresztą na konsoli i tak tego 3/4 z tego nie zobaczymy więc oczywiście tylko masochista osiągnąłby takie ilości przegranych godzin. Jednak z tego co widzę dotychczas i obym się nie mylił Skyrim powinien mi osobiście dostarczyć minimum 600h zabawy na konsoli, ile na PC to tego nie wie nikt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIech zrobią coś aby na konsoli dało się mody wcisnąć, to wtedy będzie dopiero fajnie.

Obawiam się że technicznie jest to niemożliwe w tej generacji konsol, nie sądzę również żeby było dostępne na następnej generacji.Zresztą stereotyp* gracza konsolowego musi również zniechęcać wydawców i producentów do takich działań.

*Ja osobiście w rzyci mam stereotypy i wiem że jest sporo graczy którzy nie pasują pod opis 14 przed mutacją zagrywającego się w FPS-y, ale faktu to nie zmienia że mam nieodparte wrażenie że tak właśnie postrzegana jest większość graczy konsolowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO jest własnie odwrotnie. Czytam regularnie gamezille, i czytająć niektóre wojenki PC vs KONSOLE, odnoszę wrażenie że na konsolach są bardziej dojrzali ludzie. Mam nadzieje że jeśli nie bedzie modów, to B da mase, naprawde masy dodatkowych zadań, mnóstwo gilid (oby mroczne bractwo było), i mase różnych secretów, posągów deadrycznych bóstw itp.

Edytowane przez owNeD.bY.NeVA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak, dojrzałość nie zależy ani od wieku, ani od posiadanej maszynki do grania.Ja to wiem ty to też zapewne wiesz i wielu innych graczy też to wie.Jednak stereotyp pozostaje, tak samo jak ograniczenia techniczne konsoli. Niektórych rzeczy przeskoczyć nie można, innych się nie chce.Zresztą faktu to nie zmienia że Construction set-a, czy nawet czegoś jemu podobnego w wersji konsolowej Skyrim nie zobaczymy.

Questów pobocznych, w tym z elementami losowymi ma być cała masa, zresztą mówione było o tym w filmiku który podlinkowałem parę postów temu.Właśnie ich losowość i skrypty ograniczone do minimum uważam za bardzo duża innowację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja nie martwię się ile będzie tych gildii, bo wiem że będzie sporo. Chcę żeby spięli się do 11.11.11, i nie było absurdów typu ork o mózgu kartofla na stanowisku arcymaga gildii magów (tak, w oblivionie było to możliwe lol).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja nie martwię się ile będzie tych gildii, bo wiem że będzie sporo. Chcę żeby spięli się do 11.11.11, i nie było absurdów typu ork o mózgu kartofla na stanowisku arcymaga gildii magów (tak, w oblivionie było to możliwe lol).

Nic nie wskazuje na to że gildii będzie więcej niż w Oblivionie, ba wszystko wskazuje na to że będzie tyle samo i takie same, tyle że niektóre będą miały zmienione nazwy.Natomiast martwi mnie plotka o braku tworzenia własnych zaklęć.Uszczuplono już tytuł o psującą się broń, blokować można tylko tarczą , a teraz jeszcze brak jednego z najbardziej kreatywnych zajęć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byle nie dali regeneracji hp i będzie ok.

Przeciez regeneracja hp została potwierdzona, ciekawe tylko jak z jezykiem pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Mana, zdrowie i wytrzymałość ulegają stopniowej regeneracji" i "W walce faktycznie ma byc wylaczony regen, a poza ma byc mocno oganiczony..." takze nie bedzie to taka typowa regeneracja ktora ułatwi i zepsuje rozgrywke takze spokojnie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież na tym 40sto minutowym gameplayu koleś gadał, że można tworzyć własne czary. A ja kupię w dniu premiery tę grę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten regen nie będzie opcjonalny, to jak dla mnie niesamowita lipa. Najpierw pomysł, że bronie nie będą się niszczyć, teraz że będzie regen hp/mana. Robi się podobnie jak z Gothic 3 - > Arcania. Czekam na info, że nię będzie można już spać, a pogadać będzie można tylko z npc których dotyczy q.

Edytowane przez owNeD.bY.NeVA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche wiesci o regeneracji ktore nieco uspokajaja:)

".....Automatyczna regeneracja zdrowia stanowi pewne novum w porównaniu do poprzednich części serii. Informacja o jej implementacji wzbudziła kontrowersje i obawy - jak wynika z relacji osób mogących testować grę, obawy bezpodstawne. Jest ona bowiem na tyle powolna (znacznie wolniejsza od regeneracji many czy wytrzymałości), że bez jedzenia tudzież mikstur i zaklęć leczniczych daleko nie dojdziemy.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×