Skocz do zawartości
thandor

Zawody Sezonowe

Rekomendowane odpowiedzi

Nareszcie! To jest, to co lubię :thumbsup: Wróciły sezonowe jakie pamiętam z początku ich istnienia. Mają być trudne, wymagające i bogate w XP/CR. Dobra robota PD :ok:

Wczoraj chwilkę pobawiłem się Fiacikiem i P2 ze stratą 7 sek do lidera. Jeszcze lekkie dłubanie w ustawieniach, czysty przejazd i powinno być P1. Reszty nie miałem nawet czasu zobaczyć...

Zapomniałem napisać, że jeszcze poza duperelami, jak kaski i kombinezony rozdają całkiem fajne fury za wygraną :thumbsup:

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajne, fajne sa te sezonowki, wymagajace. Co do fiata to stosowalem peiwen trick :) mianowicie skrzynie ustawialem na 160 i jadac na manualu przed tymi ostrzejszymi zakretami lekki hamulec i zrzut biegu na 3 i pelny gaz (odcinka na 3 jest ~100kmh) i w ten sposob ladnie sie wchodzi w zakrety.

Co do subaru to z racji tego ze ten samochod jest strasznie podsterowny i dlatego radze zmienic uklad kół na rozbieżny (tak ok -0,20 +/-) co zniweluje ten efekt.

Co do elise to w miare prosty jest i chwila treningu i bedzie pierwsze miejsce

ogolnie ++++ dla PD za ten patch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie jakies wyzwanie, poki co zrobilem 2 srebra, subaru jeszce nie jechalem.

Fiacik, niestety ze strata 15 sec, natomiast lotusem zrobilem 2 miesjce ze strata 2 sec, wiec kwestia paru przejazdow i bedzie zlotko

Edytowane przez Buchenko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi sie udało na 5oo wbić złoto. Teraz idę męczyc lotusa. Możę ma ktoś jakieś sprawdzone ustawinia do niego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj raz zagrałem fiacikiem to miałem 10s straty bez żadnych zmian w ustawieniach i na automacie, później lookne na powyższe ustawienia to powinno być lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie gdzie zdobyć to Subaru do ostatnich sezonówek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w salonie ;D - to jest te subaru z 2010 rocznika

Edytowane przez Buchenko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Byłem" w salonie i nie widziałem. Zobaczę jeszcze raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też zrobiłem już Fiata na złoto , nie wiem jak wy jeździcie , ale wydaje mi się , że bez jazdy na manualu i dociągania końcówki obrotów , to nie da rady . Jeszcze zrobiłem prawie cały tuning i obniżałem moc do 50 paru % , bo moc spada , ale zostaje moment obrotowy i z seryjnych 103 miałem 225 niutonów , chociaż nie wiem czy to rzeczywiście robi różnicę , bo nie czułem jakoś tego , no ale w danych było .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam fiata na złoto, lotusa na brąz. Ale tego Subaru nie mogę "opanować". Jakieś rady do ustawień?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie , ja tam chwilę pojeździłem i zrobiłem na brąz , dzisiaj będę się brał za to , Lotusa w ogóle nie jechałem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie te subaru chyba bedzie najlatwiejsze, dojechalem 2 ze strata 2 sekund. Moze to dlatego ze nigdys spedzielm na lagunie sporo czasu ferrari enzo, ktore bylo rownie ku..sko podsterowne :pinch:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tniesz korkociąg i ten zakręt wcześniej ?

@ Down Jeżeli mnie pytasz , to kierownica .

Edytowane przez Lukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam problem w trzecim wyścigu gdzie wymagane jest auto Subaru Impreza :(

Gram na padzie.

Auto zmodyfikowane całe ale bez dokładania większego turbo. Wiadomo musiałem troszkę wage dodać i zmniejszyć moc by idealnie zmieścić się w regulaminie zawodów.

Na tą chwilę w tym setupie najlepsze miejsce które zająłem to 4 :( Skróciłem skrzynie do maks. prędkości 220km/h, zawieszenie wysokość na -20, pochylenie kół po - 6 na przód i tył, wszystkie asysty wyłączone prócz ABS na 1, skrzynia manual.

Macie jakiś setup sprawdzony by zająć 1 miejsce?

Pozdro

Edytowane przez Patryk-1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze jest mieć auto rozjeżdżone już , bo osiąga moc maksymalną przy nieco niższych obrotach czyli szybciej i ma kilkanaście niutonometrów więcej , co widzę po swoich , bo mam jednego jeżdżonego i jedną nówkę . Niby niewielka różnica , ale przy brakujących ułamkach sekund może być ważne . Próbuj jechać inaczej , a nie kombinować z autem . Skrzynię możesz skrócić o 10 km/h , a wydłużyć ostatni bieg , wtedy będziesz mieć lepsze przyspieszenie na niższych , proponuję jeszcze skrócić 3 i 4 . I ja bym go nie opuszczał na takim torze . Ale ja się nie znam .

Edytowane przez Lukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uff, fiat i impreza na złoto - łatwo raczej nie było. Jeszcze Lotus został ale nie próbowałem nim jechać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam problem w trzecim wyścigu gdzie wymagane jest auto Subaru Impreza :(

Na tą chwilę w tym setupie najlepsze miejsce które zająłem to 4 :( Skróciłem skrzynie do maks. prędkości 220km/h, zawieszenie wysokość na -20, pochylenie kół po - 6 na przód i tył,

Pozdro

pochylenie przód 1,2 tył 0,8 - nie jeździlem jeszcze tych sezonówek ale taka podpowiedź mogę Ci dać ;) jak można, to jeszzce kup spoiler i zostaw go w defaultowych ustawieniach ( docisk 15). zawiecha może zostać obniżona tak jak jest, ale korkociąg musisz pokonywać szeroko (czyli tam, gdzie łagodnie jest). powodzenia :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na co wpływa to pochylenie ? Ja jadę bez spoilerów i z tych lotek z przodu , bo brzydko wygląda , ta seryjna półka Subaru jest rewelacyjna .

Ok , przeczytałem i już wiem , a robi to rzeczywiście różnicę w czasie ?

Edytowane przez Lukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na co wpływa to pochylenie ? Ja jadę bez spoilerów i z tych lotek z przodu , bo brzydko wygląda , ta seryjna półka Subaru jest rewelacyjna .

Ok , przeczytałem i już wiem , a robi to rzeczywiście różnicę w czasie ?

Sporo daje grzebanie w ustawieniach auta. Wcześniej jeździłem zazwyczaj autami bez grzebania w zawieszeniu itp.

Wczoraj wpisałem na google "setup for impreza sti gt5" i wyskoczyło mi kilka przykładowych ustawień do Imprezy.

Warto też zainstalować spoilery, znacząco wpływa to na czasy uzyskiwane w różnego rodzaju eventach.

Edytowane przez rydz87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na co wpływa to pochylenie ? Ja jadę bez spoilerów i z tych lotek z przodu , bo brzydko wygląda , ta seryjna półka Subaru jest rewelacyjna .

Ok , przeczytałem i już wiem , a robi to rzeczywiście różnicę w czasie ?

Przecież i tak jedyna sensowna kamera do jazdy to ta ze zderzaka, a wtedy auta nie widać. Więc co Ci przeszkadzają spojlery, które znacząco robią różnicę w czasach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie denerwuje sama świadomość , że mam taki spoiler za sobą . Założę , później odinstaluję .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×