DarkShadowPL 306 Napisano 9 Czerwiec 2011 (edytowane) Tutaj masz informacje co do ustawień KLIKNIJ MNIE , lub tutaj KLIKNIJ MNIE ludzie piszą, że skutkują. Powodzenia. Edytowane 9 Czerwiec 2011 przez DarkShadowPL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 9 Czerwiec 2011 (edytowane) Nareszcie! To jest, to co lubię :thumbsup: Wróciły sezonowe jakie pamiętam z początku ich istnienia. Mają być trudne, wymagające i bogate w XP/CR. Dobra robota PD :ok: Wczoraj chwilkę pobawiłem się Fiacikiem i P2 ze stratą 7 sek do lidera. Jeszcze lekkie dłubanie w ustawieniach, czysty przejazd i powinno być P1. Reszty nie miałem nawet czasu zobaczyć... Zapomniałem napisać, że jeszcze poza duperelami, jak kaski i kombinezony rozdają całkiem fajne fury za wygraną :thumbsup: Edytowane 9 Czerwiec 2011 przez NERVUS_PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GTxen 0 Napisano 9 Czerwiec 2011 fajne, fajne sa te sezonowki, wymagajace. Co do fiata to stosowalem peiwen trick :) mianowicie skrzynie ustawialem na 160 i jadac na manualu przed tymi ostrzejszymi zakretami lekki hamulec i zrzut biegu na 3 i pelny gaz (odcinka na 3 jest ~100kmh) i w ten sposob ladnie sie wchodzi w zakrety. Co do subaru to z racji tego ze ten samochod jest strasznie podsterowny i dlatego radze zmienic uklad kół na rozbieżny (tak ok -0,20 +/-) co zniweluje ten efekt. Co do elise to w miare prosty jest i chwila treningu i bedzie pierwsze miejsce ogolnie ++++ dla PD za ten patch Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buchenko 6 Napisano 9 Czerwiec 2011 (edytowane) No nareszcie jakies wyzwanie, poki co zrobilem 2 srebra, subaru jeszce nie jechalem. Fiacik, niestety ze strata 15 sec, natomiast lotusem zrobilem 2 miesjce ze strata 2 sec, wiec kwestia paru przejazdow i bedzie zlotko Edytowane 9 Czerwiec 2011 przez Buchenko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gibki8 26 Napisano 9 Czerwiec 2011 mi sie udało na 5oo wbić złoto. Teraz idę męczyc lotusa. Możę ma ktoś jakieś sprawdzone ustawinia do niego ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PABLO GT5 1 Napisano 9 Czerwiec 2011 Ja wczoraj raz zagrałem fiacikiem to miałem 10s straty bez żadnych zmian w ustawieniach i na automacie, później lookne na powyższe ustawienia to powinno być lepiej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tofik40 1 Napisano 9 Czerwiec 2011 Ktoś wie gdzie zdobyć to Subaru do ostatnich sezonówek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buchenko 6 Napisano 9 Czerwiec 2011 (edytowane) w salonie ;D - to jest te subaru z 2010 rocznika Edytowane 9 Czerwiec 2011 przez Buchenko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tofik40 1 Napisano 9 Czerwiec 2011 "Byłem" w salonie i nie widziałem. Zobaczę jeszcze raz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz 76 Napisano 9 Czerwiec 2011 Ja też zrobiłem już Fiata na złoto , nie wiem jak wy jeździcie , ale wydaje mi się , że bez jazdy na manualu i dociągania końcówki obrotów , to nie da rady . Jeszcze zrobiłem prawie cały tuning i obniżałem moc do 50 paru % , bo moc spada , ale zostaje moment obrotowy i z seryjnych 103 miałem 225 niutonów , chociaż nie wiem czy to rzeczywiście robi różnicę , bo nie czułem jakoś tego , no ale w danych było . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tofik40 1 Napisano 9 Czerwiec 2011 Ja mam fiata na złoto, lotusa na brąz. Ale tego Subaru nie mogę "opanować". Jakieś rady do ustawień? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz 76 Napisano 9 Czerwiec 2011 Jeszcze nie , ja tam chwilę pojeździłem i zrobiłem na brąz , dzisiaj będę się brał za to , Lotusa w ogóle nie jechałem . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buchenko 6 Napisano 9 Czerwiec 2011 dla mnie te subaru chyba bedzie najlatwiejsze, dojechalem 2 ze strata 2 sekund. Moze to dlatego ze nigdys spedzielm na lagunie sporo czasu ferrari enzo, ktore bylo rownie ku..sko podsterowne :pinch: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz 76 Napisano 9 Czerwiec 2011 (edytowane) Tniesz korkociąg i ten zakręt wcześniej ? @ Down Jeżeli mnie pytasz , to kierownica . Edytowane 9 Czerwiec 2011 przez Lukasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tofik40 1 Napisano 9 Czerwiec 2011 Na kierownicy czy na padzie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk-1980 24 Napisano 9 Czerwiec 2011 (edytowane) A ja mam problem w trzecim wyścigu gdzie wymagane jest auto Subaru Impreza :( Gram na padzie. Auto zmodyfikowane całe ale bez dokładania większego turbo. Wiadomo musiałem troszkę wage dodać i zmniejszyć moc by idealnie zmieścić się w regulaminie zawodów. Na tą chwilę w tym setupie najlepsze miejsce które zająłem to 4 :( Skróciłem skrzynie do maks. prędkości 220km/h, zawieszenie wysokość na -20, pochylenie kół po - 6 na przód i tył, wszystkie asysty wyłączone prócz ABS na 1, skrzynia manual. Macie jakiś setup sprawdzony by zająć 1 miejsce? Pozdro Edytowane 9 Czerwiec 2011 przez Patryk-1980 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz 76 Napisano 9 Czerwiec 2011 (edytowane) Dobrze jest mieć auto rozjeżdżone już , bo osiąga moc maksymalną przy nieco niższych obrotach czyli szybciej i ma kilkanaście niutonometrów więcej , co widzę po swoich , bo mam jednego jeżdżonego i jedną nówkę . Niby niewielka różnica , ale przy brakujących ułamkach sekund może być ważne . Próbuj jechać inaczej , a nie kombinować z autem . Skrzynię możesz skrócić o 10 km/h , a wydłużyć ostatni bieg , wtedy będziesz mieć lepsze przyspieszenie na niższych , proponuję jeszcze skrócić 3 i 4 . I ja bym go nie opuszczał na takim torze . Ale ja się nie znam . Edytowane 9 Czerwiec 2011 przez Lukasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk-1980 24 Napisano 9 Czerwiec 2011 LUKASZ Co się nie znasz hehe :) dobrze że rady dajesz/podpowiedzi, dziekuje! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rydz87 13 Napisano 9 Czerwiec 2011 uff, fiat i impreza na złoto - łatwo raczej nie było. Jeszcze Lotus został ale nie próbowałem nim jechać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tata_arek 79 Napisano 9 Czerwiec 2011 Pierwsze 2 na złoto, Impreza srebro ze stratą poniżej 1 sek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 9 Czerwiec 2011 A ja mam problem w trzecim wyścigu gdzie wymagane jest auto Subaru Impreza :( Na tą chwilę w tym setupie najlepsze miejsce które zająłem to 4 :( Skróciłem skrzynie do maks. prędkości 220km/h, zawieszenie wysokość na -20, pochylenie kół po - 6 na przód i tył, Pozdro pochylenie przód 1,2 tył 0,8 - nie jeździlem jeszcze tych sezonówek ale taka podpowiedź mogę Ci dać ;) jak można, to jeszzce kup spoiler i zostaw go w defaultowych ustawieniach ( docisk 15). zawiecha może zostać obniżona tak jak jest, ale korkociąg musisz pokonywać szeroko (czyli tam, gdzie łagodnie jest). powodzenia :thumbsup: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz 76 Napisano 9 Czerwiec 2011 (edytowane) A na co wpływa to pochylenie ? Ja jadę bez spoilerów i z tych lotek z przodu , bo brzydko wygląda , ta seryjna półka Subaru jest rewelacyjna . Ok , przeczytałem i już wiem , a robi to rzeczywiście różnicę w czasie ? Edytowane 9 Czerwiec 2011 przez Lukasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rydz87 13 Napisano 9 Czerwiec 2011 (edytowane) A na co wpływa to pochylenie ? Ja jadę bez spoilerów i z tych lotek z przodu , bo brzydko wygląda , ta seryjna półka Subaru jest rewelacyjna . Ok , przeczytałem i już wiem , a robi to rzeczywiście różnicę w czasie ? Sporo daje grzebanie w ustawieniach auta. Wcześniej jeździłem zazwyczaj autami bez grzebania w zawieszeniu itp. Wczoraj wpisałem na google "setup for impreza sti gt5" i wyskoczyło mi kilka przykładowych ustawień do Imprezy. Warto też zainstalować spoilery, znacząco wpływa to na czasy uzyskiwane w różnego rodzaju eventach. Edytowane 9 Czerwiec 2011 przez rydz87 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shady 34 Napisano 9 Czerwiec 2011 A na co wpływa to pochylenie ? Ja jadę bez spoilerów i z tych lotek z przodu , bo brzydko wygląda , ta seryjna półka Subaru jest rewelacyjna . Ok , przeczytałem i już wiem , a robi to rzeczywiście różnicę w czasie ? Przecież i tak jedyna sensowna kamera do jazdy to ta ze zderzaka, a wtedy auta nie widać. Więc co Ci przeszkadzają spojlery, które znacząco robią różnicę w czasach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz 76 Napisano 9 Czerwiec 2011 Mnie denerwuje sama świadomość , że mam taki spoiler za sobą . Założę , później odinstaluję . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach