NFL 683 Napisano 1 Luty 2011 Pisze tutaj bo juz nie mam w sumie pomyslow. Sytuacja wyglada tak iz tydzien temu zamowilem w the hut gry na kwote 275zl. Po kilku dniach oczekiwania na zmiane statusu z awaiting na despatch, zdecydowalem sie napisac do sklepu z pytaniem o co cho. Oni stwierdzili, ze to byl blad serwisu i nie mieli tych gier, ktore zamowilem stwierdzili takze iz nie pobrali pieniedzy za nie ale z mojego konta zniknela cala suma.Wszystko zostalo zaksiegowane wiec to nie jest blokada kasy. Na pytania odnosnie pieniedzy nie odpowiadaja i juz w sumie nie wiem co robic. The hut to powazny sklep a tu taka sytuacja mi sie trafila Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akumatom 34 Napisano 1 Luty 2011 Dziwna sytuacja. Kilkanaście gier kupiłem w UK i nigdy nie pobrali mi kasy przed faktycznym wysłaniem towaru. Gdybym wierzył w "dziwny splot okoliczności" to akurat anulowałeś zamówienie kiedy wysłali towar ale odrzucamy tę opcję. Kiedy pobrali ci kasę a kiedy anulowałeś zamówienie? Masz jakąś specjalną kartę do płatności internetowych czy zwykłą płatniczą? Ogólnie pierwsze co bym zrobił to kontaktował się ze swoim bankiem po coś biorą kasę co miesiąc za ubezpieczenie zakupów więc liczę na to że jakoś Ci pomogą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NFL 683 Napisano 1 Luty 2011 Mam internetowa w bzwbk. The hut pobralo kase dzien po zlozeniu zamownia, kilka dni pozniej dostalem od nich info, ze nie sa w stanie zrealizowac zamowienia a dzien pozniej anulowalem wszystko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach