Skocz do zawartości
Kamil908

Liga 2 - Sezon 2

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki chłopaki za życzenia :) Nie spodziewałem się, że ktokolwiek coś napisze, a wy tu się nawet wysypaliście hehe.

Dzisiaj pierwsze GP, to przypominać chyba nie muszę, ale mam prośbę, byście mieli pod ręką jakieś aparaciki, bądź telefony z możliwością cykania zdjęć. Co prawda za zdjęcia w pierwszej kolejności odpowiadam ja i potem Scalpel, ale robić może je każdy. Więc jeśli komuś nie sprawi to problemu, to na wszelki wypadek może cyknąć fotkę po Q i R. W razie mojej, bądź Scalpela awarii (problem ze sprzętem, bądź urwanie połączenia z grą) będzie wyście awaryjne :)

Fotki z GP to ważna rzecz, bo na ich podstawie przyznajemy punkty.

-

Zgubiłem się na forum. Nie mogę znaleźć zasad/regulaminu na 2 sezon :mellow:

Zasady sa takie same co w pierwszym sezonie, z wyjatkiem zmian wprowadzonych na 2 sezon ktore sa zapisane w malej lidze sezon 2.

Przypominam ze fotki robimy kwalifikacji i wyscigu, gdyz zwyciesca walifikacji jest nagradzany 1 punktem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...sa zapisane w malej lidze sezon 2

No właśnie, ale gdzie? Chyba nie mówisz o 30-tej którejś stronie tematu Mała Liga F1 2010? :)

Myślałem, że będzie to ujęte jakość w jednym miejscu na stałe. Przecież tych zmian troszkę jednak weszło.

Mnie zastanawia czy została rozwiązana kwestia przyznawania punktów przy dyskwalifikacji podczas wyścigu.

Pamiętam taką rzecz, że w Monaco nie ukończyłem wyścigu z powodu rozbicia się. Po paru okrążeniach dwie osoby zostały zdyskwalifikowane przez grę za łamanie przepisów na torze. Członkowie Ligi zastanawiali się nad tym czemu ja, mimo że rozwaliłem się wcześniej, jestem w tabeli nad tymi, co zostali zdyskwalifikowani. To nie był żaden błąd, bo dyskwalifikacja to nic innego, jak niekwalifikowanie gracza do punktacji i dlatego ja wskoczyłem nad nich. Punkt zasadniczo bardziej należał się mnie. Error i Patricko tak czy siak postanowili zapunktować gracza z DSK, bo przejechał więcej okrążeń.

Jak będziemy traktować nieukończenie wyścigu (NU/DNF) wobec dyskwalifikacji?

Jak będzie w tym sezonie?

Edytowane przez MilczaR-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tygodniu przeniose caly regulamin do malej ligi sezon 2.

Osoby które nie dojadą do mety nie będą punktowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, Przepraszam że dopiero teraz pisze. Ale niestety dziś nie pojadę, Konsole mam nadal rozdupczoną i nie wiem kiedy zostanie naprawiona, i ile to potrwa. Wiec jak by ktoś chciał zam nie się wkręcić do was to śmiało, Pisać do Kamila.

Przepraszam wszystkich że w ostatnim momencie was informuje. Ale wczoraj nie miałem za bardzo czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam miejsce J.P zastępuje Nuniek, który miejmy nadzieje wystapi w tym wyscigu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kamil a co z tymi, których urwie na 2 okrążenia przed metą?

U nas w 1 Lidze była taka zasada, że takiego gracza punktujemy mimo wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, ale trudno pozniej dojsc na ktorym miejscu byla osoba itp.

Musimy przyznac zasade jak w F1, jak Vettelowi, silnik popsuł sie na kółko przed meta to nie dostał punkty i tu tak samo zrobmy.

Niestety jak kogos rozlaczy to bedzie mial niesamowitego pecha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w zwiazku ze jestem hostem w tym sezonie, prosze wszystkich ktorzy nie maja mnie w znajomych na psn o wyslanie zaproszenia, zeby potem nie bylo pretensji ze kogos nie zaprosilem ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chłopaki, zaraz Was pododaję do znajomych i czekam na 21:00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie wyścig udany, mimo 8 miejsca.

Na pierwszym okrążeniu to był chyba piąty zakręt, szturchnąłem od tyłu ARKOSA123 co spowodowało że spadł na przedostatnią pozycje - jedynym bolidem który był za nim byłem ja, ponieważ oczywiście go przepuściłem. Przyznaje się do winy i czekam na karę i obiecuję poprawę ;p A NAJWAŻNIEJSZE - PRZEPRASZAM ARKOS123, poprostu nie będę owijał w bawełnę - za późno zahamowałem i nie zdążyłem uciec z toru, aby kogoś nie walnąć.

Brawa dla pierwszej trójki !!!

Do zobaczenia za tydzień ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KWALIFIKACJE

50317747960966363056_thumb.jpg 00604816264555055802_thumb.jpg

WYŚCIG

36417715995545936718_thumb.jpg 73583617145120895110_thumb.jpg

Niestety dałem plamy z drugim zdjęciem (dolna część tabeli). Nie wiedziałem, że brat zabrał mój aparat z domu i byłem zmuszony robić fotki telefonem, który zanim zapisze fotę itd, to mijają sekundy. Jak widać obraz znikał, gdy druga fotka była robiona. Jeśli ktoś robił na wszelki wypadek fotkę, albo nagrywał film (może Ozi), to będzie kozak.

Ważne, że widać, kto miał PP, a także, że fotki z wyścigu są obydwie całe :)

Relację napiszę deko później.

Edytowane przez MilczaR-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie wyscig udany mimo slabego wyniku w kwalifikacjach (na treningach 1.52.9xx bylo)

ogolnie spokojnie, na starcie udalo mi sie ujsc bez szwanku :)

dzieki za wyscig i oczywiscie brawo dla dora za PP ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Verbatimek, to ja tam Ciebie stuklem na poczatku samym, ktos mi zajechal z drugiej strony i nie mialem jak spojrzec w bok i musialem skrecic albo gdzies tam na trawe wyhleciec i do ciebie dobilem. Chyba wychodzi na to ze nie umiem tego wytlumaczyc teehee.gif w kazdym razie bylo to zupelnie przypadkowe, ale chyba nic wielkiego sie nie stalo bo nie widzialem zebys do boxu zjezdal, jedynie te kilka(nascie) sekund straty, ja zas mialem caly przod pomaranczowy i kola przednie jakims cudem. Poza tym wyscig slaby, ale do tego sie juz przyzwyczailem w pierwszym sezonie, teraz w tygodniu bede mial czas na trening to zobacze jak to pojdzie

Edytowane przez chwazt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze gratulacje dla Mateo :thumbsup: Raz, że wygrał, a dwa, że chyba skolekcjonujemy razem sporo punktów w tym sezonie :D

Gratki także dla Dora za PP.

Wyścig bardzo klawy. Mateo i Dor na pewno się nudzili cały wyścig, ale ja, Tacho i Rufik mieliśmy sporo emocji. Nie wiem jak z tyłu, ale podejrzewam, że główną rolę w całym dzisiejszym przedstawieniu odgrywała walka o 3 miejsce.

Ja trochę żałuję, że sporą część wyścigu przejechałem na standardowym silniku. Ale taki Rufik na pewno żałuje, że chyba cały wyścig jechał na FAST. Tak podejrzewam, bo zabrakło mu paliwa przed samą metą. Widać, że nie jechał w pierwszym sezonie, albo nie czytał doniesień, co potrafi się tu w Bahrajnie zdarzyć :) Jednak zdziwiony jestem, że Ozi nie pamiętał ;)

Szkoda moich błędów, choć miałem je ze 3-4, bo miałbym to cholerne podium.

Może i miałem dzisiaj pecha, ale w tym wszystkim znalazło się i szczęście, a zarazem pech dla Rufika. Wyprzedziłem go przed samiutką metą. Nie chcę przesadzać, ale może to było z 10 metrów.

Pogratulować chciałbym jeszcze innemu bezpośredniemu rywalowi - Tachografowi, który wykazał się zimniejszą krwią. Mnie jej zabrakło i dostałem w dupę :)

Edytowane przez MilczaR-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dupa, dupa, dupa...jak mawia pewien klasyk. Jechałem na fast pierwszy stint - 8 kółek, potem jeszcze może kilka na twardych :whistling: .

Wyścig i tak musze zaliczć do udanych. Po kijowych kwalifikacjach(-5 pozycji na wyprzedzanie na żółtej) niezły start z 11 pola przesunął mnie w okolice 7 pozycji. Niestety zahaczyłem Ozi przez co stracił pozycję i musiałem Go przepuścić. Potem pogoń i najwięcej wyprzedzeń w karierze :biggrin: . Trzecie miejsce było pewne, a tu na 3-cim kółku od końca żółte się zapala...myślę nie dojadę. Silnik na low i odpieranie ataków Tachografa. Na 500m przed netą brakło zupy..:verymad: .To tyle.

P.S. Nie wiem dlaczego skoro kwal miałem na twardych konsola puściła mnie na miekkich gumach? Może przez tą karę mój pożal się inżynier to zmienił. Szkoda że mi nie podpowiedział żebym paliwo oszczędzał.

Edytowane przez rufik79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raz, że wygrał, a dwa, że chyba skolekcjonujemy razem sporo punktów w tym sezonie :D

no wyglada na to ze bedziemy dobrym zespolem :D powodzenia za tydzien ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Że tak się wtrącę, Ale czasy w kwalifikacjach mieliście dosyć słabe. :P Ja się spodziewałem czasy na poziomie 1:51.000 a tu 1:53 z groszami. hehehe widać że "Chyba" Nie trenowaliście za bardzo? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myśle że 1:51 było możliwe, niestety nie moge juz poświęcić tyle czasu na trening. Zwłaszcza ten 2 sektor jechałem bardzo niepewnie. Wyścig ok. Szkoda że dostałem strzała na pierwszym dohamowaniu i spadłem na 4 czy 5 pozycję, byłoby może ciekawiej. gratki dla Mateo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim gratulacje dla Mateo.

Kwalifikacje na twardych oponach - pojechałem wszystko co mogłem - 1.55.812. Kwalifikacje zaliczam więc do udanych.

Pierwsze 15min z wyścigu jest na filmiku.

Start jak zwykle :) ostrożny i po pierwszym zakręcie utrzymana 5 pozycja.

0.56 - Strzał z tylu od Tommek_PL i spadek na pozycję 10 (dźwięk w tym momencie należy "wybeepać".

1.12 - Nuniek81 poza torem - poz 9, pogoń za Chwaztem.

2.24 - odpuściłem trochę, żeby nie wyniosło mnie na chwazta - co się odwlecze ... :)

2.42 - Chwazt zbyt szeroko - poz 8 - pogoń na Rufi79

6.45 - błąd, który nie powinien się zdarzyć - ech ... Banda mignęła mi przed oczami, ale jakoś udało mi się wyprowadzić bolid. Niewiele brakowało. Wykorzystał to Tommek_PL.

6.59 - Wyprzedza mnie Tommek_PL i rozpoczyna się pojedynek błędów :)

7.33 - Tommek zbyt szeroko, jazda bok w bok - poz 8

7.44 - Krew się gotuje i błąd - zakręt przestrzelony - poz 9 - cisnę ile się da ...

8.34 - Udany manewr wyprzedzania - Poz 8 - pogoń za Ozi_1PL

10.36 - dubelek Nuniek81

13.14 - Bolo_2010 poza torem - poz 7 - do ozi 2sek.

... i koniec filmiku. Niewiele później poz 6 i bardzo równo PRAWIE! do mety. Na 23 okrężeniu żółta lamka. Wiedziałem, że nic dobrego z tego nie będzie - silnik na LOW. Bolo za mną trzymałem na bezpiecznych 10-12 sek. Na ostatnim okrążeniu, na prostej przed ostatnim nawrotem skończyły się opary :( Bolo poleciał do przodu i pozycja stracona. Zabrakło paliwa na kilkanaście sekund. Wiem co czułeś Rufi :) Szkoda mi tej 6 pozycji, bo zapracowałem na nią równą jazdą przez cały wyścig. No, ale cóż - zdarza się.

http://www.youtube.com/watch?v=fB0D3lssE2w&feature=player_detailpage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jeśli macie jakieś wnioski i uwagi dotyczące incydentów podczas wyścigu w Bahrajnie, w tym rekomendacje dotyczące ukarania kogoś za niepsortową lub niebezpieczną jazdę, która skutkowała utratą przez kogoś pozycji to proszę o takie info wraz z ewentualnym komentarzem świadków, wóczas podejmiemy decyzję o zastosowaniu ewentualnej kary, szczegóły patrz w wątku dot. zapisów na Sezon 2 >> tutaj <<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W opisie zapomniałem o dotknięciu Ozi - pomyliłem się dosłownie o cm, ale jednak. Zdobytą pozycję natychmiast oddałem - mam nadzieję, że wszystko ok. Jeszcze raz sorki Ozi.

Tommek_PL przyznał się do winy, co się chwali - wierzę, że było to niezamierzone. Dowód na filmiku. Myślę, że 20s kary wyjdzie w ostatecznym rozrachunku Tomkowi na dobre.

Cały pierwszy sezon zawsze ktoś we mnie wjeżdżał na pierwszym kółku. W drugim zaczęło się tak samo. Może te kary pomogą ... Po raz pierwszy wnioskuję o karę, bo mam ochotę na wyścig bez strzała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyścig w moim doznaniu, a zwłaszcza jego końcówka cud, miód, malina :) Takiej walki o pozycję jeszcze nie miałem. Ale po kolei.

3 pozycja w Q, pomyślałem jest super, start wyścigu, dobre dohamowanie i ... dup, ktoś wjeżdża mi w zadek i wypadam z toru tracąc chyba wszystkie pozycje. Na zamieszczonym filmiku arkosa widać jak ten "ktoś" perfidnie wjeżdża mi w dupkę i jak gdyby nigdy nic odjeżdża. Zastanawiałem się kto to, teraz już wiem, Bolo_2010 ... Dowód o ukaranie mam jak na tacy, ale nie będę robił żadnych problemów bo wyścig i tak ukończyłem na najlepszej możliwej pozycji, patrząc na umiejętności dora i Mateo :)

Wielkie dzięki rufi i milczar za walkę rodem z najlepszych GP :) Pod koniec wyścigu załapałem jakieś okropne lagi (w sumie miałem je przez cały wyścig, ale nie aż takie) bo jadąc za rufim nie było sposobu go wyprzedzić, tak latał po torze, później to ustało. Była to zapewne wina mojego super połączenia ;) Na przed ostatnim okrążeniu jadąc bardzo blisko rufiego i będąc na 4 pozycji, zrobiłem śliczny piruet w drugim sektorze, pomyślałem ( a raczej powiedziałem co jest na filmiku, jak i cały wyścig - zamieszczę go później) że trudno, kolejna czwarta pozycja (w poprzednim sezonie cztery czwarte pozycje pod rząd), a tu wielka niespodzianka, kolegom brakło paliwa i na ostatnim łuku przed metą wyprzedziłem wielkiego rywala z 3 pozycji - Rufi79 :) Nie mam zielonego pojęcia na jakiej zasadzie działa w tej grze zużycie paliwa bo .... ja jechałem cały wyścig na FAST ! w dodatku kilka razy wypadłem z toru i cisłem ile fabryka dała, żółta kontrolka rezerwy zaświeciła się na przed ostatnim okrążeniu o ile dobrze pamiętam więc nie patrząc na to grzałem dalej bo wiedziałem że i tak dojadę :)

Poniżej zamieszczam zdjęcia z kwalifikacji

f1%20bahrain%20Q2.jpg

f1%20bahrain%20Q1.jpg

Jak już pisałem, film z wyścigu zamieszczę jak go dobrze skompresuję i wytnę z niego to co najfajniejsze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha umawiamy się tak kary są przyznawane i analizowane, do srody do godz 20:00 po kazdej niedzieli. Wnioski o ukaranie można składać do środy do godziny 12:00.

Tabele będą aktualizowane co czwartek!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zielonego pojęcia na jakiej zasadzie działa w tej grze zużycie paliwa bo .... ja jechałem cały wyścig na FAST ! w dodatku kilka razy wypadłem z toru i cisłem ile fabryka dała, żółta kontrolka rezerwy zaświeciła się na przed ostatnim okrążeniu o ile dobrze pamiętam więc nie patrząc na to grzałem dalej bo wiedziałem że i tak dojadę :)

Każdy tor na świecie w rzeczywistości ma różne zużycia paliwa. Mogą to być niskie spalania, średnie lub wysokie. Bahrajn należy do garstki z BARDZO wysokim spalaniem. Takim torem jest również Szanghaj. W tej grze nie ma chyba nigdzie o spalaniach na danych torach, ale na pewno można się o nich dowiedzieć z różnych serwisów o F1.

Jak dobrze wiem, CM zadbali o to, by i w tej grze zużywanie było różne. Poza tym jeśli ktoś myśli, że na każdy wyścig z tych 19 wlewana jest ta sama ilość paliwa, to jest w błędzie :)

Kolejną istotną sprawą są obroty silnika. Podejrzewam Tacho, że miałeś dobrze skonfigurowaną sekwencję biegów. Wielu ludzi popełnia błąd, gdy zaniża wartości, choćby przykładowo na ostatnim biegu. Silnik wtedy niesamowicie piłuje, a wiem, że w Bahrajnie na prostej startowej potrafi ładnie piłować. To jest powód szybszego zużycia paliwa. Trzeba tak się pobawić w dziale z biegami, by przy zmianie biegu na wyższy unikać piłowania, a na ostatnim by nie było go w ogóle. Trzeba także je tak zmieniać, by silnik nie męczył się do rozpędzenia bolidu na danym biegu.

Ja podczas kwalifikacji, gdy byłem w boksie, słyszałem przejeżdżające bolidy na prostej startowej. Przejechało ich chyba ze 4, z czego 2 strasznie piłowały. Dam głowę, że ta dwójka bez piłowania dojechała bez żółtej lampki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za wczorajszy wyścig.

Z mojego punktu widzenia - chyba nieudany, ale do siebie pretensji raczej nie mam.

Czasy kręcicie z kosmosu jak dla mnie - ja sobie myślałem, że w pierwszej lidze (1 sezon) był wysoki poziom to tu powalczę a tu okazuje się, że wymiatacie.

Znalazłem screena z pierwszego wyścigu pierwszej ligi - różnica w czasie (i u nas nie padało) zwycięzcy to 2'30!!! Ponad 1 kółko!!!

67396_1648935509032_1406290620_1681341_2505734_n.jpg

Co do wyścigu. Jechało mi się całkiem nieźle. rufi79 mnie gdzieś tam lekko puknął, ale po moich uwagach oddał pozycję więc ok. Poważniejszy incydent miałem tylko z Bolo_2010, który to, kiedy go wyprzedziłem, puknął mnie tak, że obaj straciliśmy po 10 sek (widać na filmie Arkosa, jak nagle z 11 sekund straty do Bolo_2010 robi się 2 sek. Ale traktuję to jako incydent, więc nie zgłaszam protestów.

Później pit stop (zaczynałem na twardych) - faktycznie porażka - straciłem chyba 40sek.

Ale i tak wszystko przyćmione przez paliwo - zostałem zdublowany, więc zrobiłem jedno kółko mniej, a i tak zabrakło (całkiem!) paliwa na prawie 1 kółko i wlokłem się do mety.

Beznadzieja, bo naprawdę pamiętałem (tak Milczar_, pamiętałem), że w Bahrajnie jest z paliwem ciężko i o ile nie walczyłem z kimś bezpośrednio jechałem na Cruise lub Standard.

Podsumowując - bez kolizji, problemów z Pitstopem i paliwem - 6 miejsce by było, ale nic więcej bo wymiatacie Panowie.

Przy okazji - w Australii na 100% mnie nie będzie. A co do reszty to też po tym paliwie pojawił się znak zapytania nad sensem ścigania, ale jeszcze myślę o tym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×