Skocz do zawartości
gurafikku

CryEngine2

Rekomendowane odpowiedzi

Oto co zaprezentowano na GDC 2008 - CryEngine2

beztytuusl3.jpg

Zrenderowana reklama Bravii z piłeczkami:

http://www.gametrailers.com/player/30966.html

A oto prawdziwa wersja:

http://pl.youtube.com/watch?v=2Bb8P7dfjVw&...feature=related

Mnie szczęka opadła. Do niedawna takie efekty otrzymywano po godzinach obliczeń i wykonaniu animacji ze zrenderowanych obrazów.

Wersja HD:

http://www.gametrailers.com/player/30965.html?type=flv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szok. Prezentacja robi ogromne wrażenie. Każda piłeczka ma cień, a jest ich mnóstwo!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szok. Prezentacja robi ogromne wrażenie. Każda piłeczka ma cień, a jest ich mnóstwo!

te piłeczki to uwielbiane przez wszystkich użytkowników 3D MAX: imbryczki - mają dziubek i rączkę - przyjrzyj się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś mi się wydaje że prezentacja Crysisa na PC wyglądała lepiej niż to co pokazali na 1 z tych filmików.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ladne ladne... ciekawe jakiego PC bedzie trzeba miec zeby to odpalic na full detalach..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro CryEngine2 jest multiplatformowym silnikiem to na konsolach będzie (a przynajmniej powinno) też (jeśli oczywiście zrobią to porządnie) wszystko tak wyglądać a nie tylko na PC....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no ladne ladne... ciekawe jakiego PC bedzie trzeba miec zeby to odpalic na full detalach..

Zwykłego lol, wszystko zależy od chęci i wiedzy programistów. Przeciętny dzisiejszy komputer potrafi wyświetlić wszystko co PS3, a nawet lepiej ;x Zresztą... ile liczenie jest przy tych piłeczkach? na pewno niewiele. Problem polega na tym, że programiści na PC/konsolę nigdy nie wykorzystują swojego sprzętu w 100%, najwyżej w połowie. Robią to tylko dlatego, aby za pół roku móc zaszokować znowu świat, czego to nie dokonali. A głupi Franek poleci do sklepu po nowy procek. Programiście doskonale wiedzą co mogą dokonać i policzyć na obecnym procesorze, ale sprytnie tego nie wykorzystują, aby mieć "powód" to wypuszczenia kolejnej zabawki za kilka miesięcy, rynek przecież musi się kręcić.

Dziś widziałem animacje z nowego Gears of War 2 i z czystym przekonaniem stwierdzam, że programiści szukają jelenia, który nabierze się na to, że nie mogli pokazać tych "nowych" cieni i oświetlenia w jedynce. Mogli oczywiście, ale nie zrobili tego, bo przecież musi wyjść dwójka i zarobić parę milionów. A nowy Resistance to co? to wszystko co jest pokazane, spokojnie mogło zostać napisane przy produkcji części pierwszej. Nie wierzę, że po wypuszczeniu jednego, czy drugiego tytułu, producent nagle dostał olśnienia, przyszedł mu genialny pomysł, czy poznał nowe funkcje w kodzie gry, o których do tej pory nie słyszał. Moim zdaniem, każda następna gra 2/3 itp. mogłaby zawierać tą całą kosmetykę w początkowej wersji, ale lenistwo sprawiło, że jest odwrotnie, a raczej chęć zysku...

Jedną jest pewny, do roboty brać się nie chcą, ale propagandę szerzyć potrafią doskonale o_O

Skoro CryEngine2 jest multiplatformowym silnikiem to na konsolach powinno też wszystko tak wyglądać a nie tylko na PC....

Bzdura ;x co jest to wszystkiego, to wiadomo do czego jest. Multi znaczy, że gra pisana jest pod różny sprzęt, różniący się od siebie. Tam gdzie, coś czegoś nie będzie mogło uciągnąć, pojawią się słowa, kompresja, optymalizacja, redukcja itp. Silnik nie może wyglądać, w 100% identycznie, ponieważ programiści (czysty przykład) na PC mają w łapach 8800, a koledzy za ścianą tylko 7900 (PS3) które, nie oszukujmy się, jest zabytkiem. To co nie będzie mogło zostać przerzucone na szybkiego CELL, a co nie uciągnie GPU, zostanie zredukowane, idąc tokiem logicznego myślenia. Pytanie, czy będzie to zauważalne, czy nie, ale w samym kodzie źródłowym różnice, muszą być i tutaj nie można mieć co do tego żadnych wątpliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to z piłeczkami to reklama ta co w TV jakiś czas temu leciała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Przecież to z piłeczkami to reklama ta co w TV jakiś czas temu leciała.

Właśnie i ona była renderowana a to co zaprezentował Crytek to real time na konsole .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Efekt - swietny, ALE czy trzeba bylo czekac na to AZ 4 lata?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Efekt - swietny, ALE czy trzeba bylo czekac na to AZ 4 lata?!

O tym wlasnie pisal Darudek.

Co nie zmienia faktu, ze robi wrazenie. Racja, mogloby byc to zaprezentowane wczesniej, ale gdyby tak bylo to rynek by sie nie rozwijal. Co, nie oszukujmy sie, nie wyszloby zarowno graczom, jak i developerom na dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgodze się z D4Ru73K ża na PC gry na kartach graficznych pokroju GF8600 gt i GF8800 są ładniej zrobione niz na PS 3 przykładem tego może byc Colin McRea Dirt, ale sama przyjemność z grania w tą grę na kosoli jest nieporównywalna, aż się morda cieszy.

Co do porownań gier to się zgodzę, że programiści poprostu w h...a lecą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to Colin Mcrae Dirt wygląda tak samo na PC, X360 i PS3.... Racja, że programiści napędzają cała machinę sprzętową ale nie zapominajmy, że to jak multiplatformowa gra na tym samym silniku wygląda na różnych platformach zależy od poziomu programowania.... CryEngine2 dobrze napisany będzie chodził i wyglądał tak samo na każdej z platform. Szkoda tylko, że zawsze to gracze muszą płacić za politykę firm, ich chciwość i lenistwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież Crysis wygląda praktycznie tak samo, a ma już pół roku. Jedyna zmiana jaką widzę to inne otoczenie i kompatybilność z X0 i PS3. Crysis 2 (którego pierwsze foty można już znaleźć w necie) wygląda w cholerę lepiej. I powstaje tylko na PC. Wiec co, może używają to niego CryEngine 3? Developerzy albo nie wiedza co mówią, albo marketingowcy ich nie rozumieją. Stawiam na to drugie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Przecież Crysis wygląda praktycznie tak samo, a ma już pół roku. Jedyna zmiana jaką widzę to inne otoczenie i kompatybilność z X0 i PS3. Crysis 2 (którego pierwsze foty można już znaleźć w necie) wygląda w cholerę lepiej. I powstaje tylko na PC. Wiec co, może używają to niego CryEngine 3? Developerzy albo nie wiedza co mówią, albo marketingowcy ich nie rozumieją. Stawiam na to drugie.

Te screeny niby z Crysisa 2 to wcale nie są z niego screeny. To jest pokazówka bety jeszcze CryEngine jak na mój gust, bo ja tak ma wyglądać Crysis 2 to ja podziękuję . "Jedynce" już powiedziałem papa xD. Nie podoba mi się Crysis, ani graficznie, ani rozgrywką, za to Far Cry kochałem i za to i za to x). CryEngine 3... Raczej nie, te screeny to za mała rewolucja, żeby to był już nowy silnik, poza tym nie wyglądają dobrze (woda szokująco i piasek, ale skały...). Wystarczy nam to .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to są pierwsze promo screeny CryEngina2... Jeszcze nie ma opublikowanych żadnych screenów z Crysis'a 2. Przynajmniej takie są w necie informację na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba jeszcze nie opublikowali niczego podobnego... Dalej czekamy na screeny z "kryzysu 2" ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z czego jest ta prezentacja? Z PC czy z PS3 albo X360? Bo się już pogubiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CYTAT(ps360ii @ Feb 23 2008, 12:34 PM)

A z czego jest ta prezentacja? Z PC czy z PS3 albo X360? Bo się już pogubiłem.

Crytek miał zaprezentować konsolową konwersję CryEngine2.

A poza tym patrząc np. na Killzone'a, GT5 albo BF:BC nie mam najmniejszych wątpliwości, że konsole nowej generacji poradzą sobie z CryEngine2. Jeśli będzie odpowiednio skonwertowany i zoptymalizowany dla każdej z platform (PC, X360 i PS3) to na każdej z nich będzie można uzyskać te same efekty, co właściwie zostało zaprezentowane na GDC 2008 podczas pokazu CryEngine2 na konsole...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda niesamowicie. Jeśli takie efekty będą na PS3 to moda na Unreal Engine kupowany przez prawie każdego, kto chce zrobić grę na PS3 szybko się skończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
A z czego jest ta prezentacja? Z PC czy z PS3 albo X360? Bo się już pogubiłem.

Prezentacja nowego silnika CryEngine 2, której przeznaczeniem jest zaistnienie na konsolach nowej generacji. Pewnie i PS3 i X360.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wygląda niesamowicie. Jeśli takie efekty będą na PS3 to moda na Unreal Engine kupowany przez prawie każdego, kto chce zrobić grę na PS3 szybko się skończy.

Właśnie to są efekty z PS3 i X360...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czekamy już na jakąś praktykę chętnie bym w coś zagrał na tym silniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×